Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #5 - Een doodgewone treinreis

+10
Hank1705
Roel
roger_ke
graafoto
howlin graveyard
karina
v8power
Moustache
AxeT
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 12]

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Donker, het is donker, het is zo donker.
Ik heb hulp nodig HHUUUUULLLP, is er een dokter, ik ben cl cl.. cl..claustrofobisch Ronde #5 - Een doodgewone treinreis - Pagina 2 24

AxeT


Poging tot spammer

karina schreef:Axet en Roel, Eigenljk zou ik nu heel hard tegen jullie moeten zeggen GA JE EIGEN SCHAMEN OM DIE LIEVE CONDUCTRICE ZO TE PLAGEN!!!.

Maar weet je ik ben ook jong geweest, heb zelf ook wel wat apekoolstreken op mijn naam staan. Dus hoewel ik het niet goedkeur wat jullie gedaan hebben, (zeker geen grapjes met spinnen) kan er toch wel een (klein) Smile lachje af voor jullie deugnieten.
Luister deugnietjes, ik heb mijn nintendo DS meegenomen, als jullie je heel erg gaan vervelen mag je die om de beurt wel lenen, er staan veel spelletjes op.

Zo en nu gaat deze dame een tukje doen, want van alle commotie ( of zou het de Dom Bendictine zijn
Wink ) ben ik behoorlijk moe.

Ik wens iedereen een prettige nacht verder en tot straks

Hehehe, this is just the beginning!!! Sweet dreams!

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

*denkt*: zucht, waarom zit ík nou altijd met zo'n stelletje idioten opgescheept? Spinneneters, ondeugende kinderen, claustrofobische paniekvogels, van-enge-dieren-houdende maniakken...

*hardop*: oh, en Roger, je houdt die tarantula bij me vandaan begrepen?! Die spin doe ik niets aan dus daar hoef je je geen zorgen om te maken, maar reken maar dat jíj dan heel diep in de problemen zit.

https://weerwolfenco.actieforum.com

v8power

v8power
Spammer i.o.

beste graafoto met al dat gegil en paniek bereik je niks
dus adem in vasthouden adem uit ...adem in vasthouden adem uit enz
kijk ik zet de deur een klein beetje open dan kun je in en uit lopen dan word deze coupe al een stukje ruimer zie je wel

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

roger_ke schreef:
"Heeft iemand Henkie, mijn kerkzesoog spin gezien?"


kon je die niet even een andere naam geven? Shocked

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Hank1705 schreef:
roger_ke schreef:
"Heeft iemand Henkie, mijn kerkzesoog spin gezien?"


kon je die niet even een andere naam geven? Shocked

cheers

https://weerwolfenco.actieforum.com

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Heb onlangs mijn favoriete tv-presentator, Bear Grylls, iets horen zeggen over de brandstofmogelijkheden van guano.
Aangezien we hier in deze kille tunnel vastzitten, zou het beter zijn als we ergens ee vuurtje kunnen maken om ons op te warmen en wat meer licht te hebben. En in deze lange tunnel zou het wel eens kunnen zijn dat hier vleermuizen zijn. Als ik die vind, dan vind ik waarschijnlijk ook guano. En als we de vleermuizen vinden, vinden we misschien wel een uitweg uit deze tunnel.
Ik ga op zoek naar die versteende uitwerpselen.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Bah Howlin... (trouwens goeieavond allemaal, hier ben ik weer Very Happy )wat een viespeuk ben jij zeg. Maar eigenlijk ben je nog een goeie, je moest eens een neger geweest zijn seg...

Ik had bij het begin van de reis goed geslapen, zelfs alle hysterie rond de beestjes waren me compleet ontgaan. In de tunnel kreeg ik een serieuze stamp van mijn vrouwtje. "Schat", riep ze "help eens even want onze twee kinderen doen vervelend". Het was zo donker toen ik mijn ogen opende dat ik dacht dat ik nog aan het dromen was dat we met de trein vastzaten in Marokko of zo. Gelukkig zaten we nog op onze trein, de trein die naar een beschaafd land zou rijden. Ik probeerde mijn vrouwtje in de ogen te kijken, maar daarvoor was het te donker. Gelukkig vond ik snel mijn zaklamp in de handbagage. Toen ik deze aanknipte zat mijn vrouwtje zowaar bijna op mijn schoot van de schrik. "Lin toch, je hoeft niet bang te zijn, je blanke Ariër zit hier onder je. Ik bescherm je wel tegen die vervelende diertjes."

PS : ik speel hier gewoon mijn door Dorien opgelegde rolletje he, niks persoonlijks nemen... Btw, Dorien, bedankt hoor!

Roel


Junior spammer

Hehe Pa is wakker, en hij zit de held uit te hangen. Kom op, zo'n klein spinnetje, zoveel ophef. Mja, Karina is echt een goede vrouw! Ik mag van haar met de Nintendo DS spelen. Van ma en pa mocht ik die niet eens meenemen. Maar Karina, mag ik hem dan hebben? *kijkt heel lief*

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

*verveelt zich*

Ik wil de DS ook eens hebben Razz

Roel


Junior spammer

BlackKnight. Ik vroeg het als eerste dus ik mag hem hebben, als ik uitgespeeld ben mag jij pas, of miss mag AxeT hem wel eerst...


Hoezo kleine kinderen taal Razz alhoewel, ik ben ook nog klein... *zucht*

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Sorry, slecht begin van de ronde met een kort verhaal, maar ik heb morgen studiedag en concert dus ik hou het heel erg kort. Ik beloof jullie het in te halen Wink
Morgen wordt waarschijnlijk ook niet veel soeps


Het werd ochtend en de zon kwam op. Tenminste, als je de horloges mocht geloven, was de zon nu opgekomen... in het hart van de berg bleef het even donker en koud als het 's nachts was geweest.
De gestrande reizigers werden wakker van een keihard gegil.
'Nee hè,' verzuchtte Linda. 'Weer die conductrice met haar spinnenangst.'
'Waar is de spin?! waar is de spin?!' riep Karina angstig.
'Is dat Graafoto die daar door het lint gaat?' vroeg Moustache verbaasd.

Maar het was V8power, en niet vanwege een spin. Op de grond in de hal, lag iemand. Een dood iemand. Iemand die er zo gruwelijk uitzag, dat je geen andere conclusie kon trekken dan dat hij als avondmaaltijd was genuttigd.
V8power stond erbij en keek ernaar, ze gilde niet langer maar staarde alleen nog maar met grote ogen.

'Hé,'zei Dorien, die ook op het tumult af was gekomen. 'Hij stond niet op de passagierslijst, een verstekeling dus!' Ze fronste haar wenkbrauwen. 'Z'n verdiende loon...'

'Wie kan dit gedaan hebben?' riepen vier mensen in koor.

Einde van de eerste nacht.
Deze dag eindigt zaterdagavond 23:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

Roel


Junior spammer

Ah, die verhalen die komen wel hoor Smile Deze is ook zeker niet slecht hoor. Heb alweer zin in het volgende Razz Maar we mogen nu ook stemmen?

karina

karina
Veelbelovend spammer

Nou nou nou om de beurt he, ik heb extra batterijen dus no problems.
Maar goed wie eerst nou dat zal degene zijn die als eerste dit raadseltje oplost:
Er zijn vijf huizen in vijf verschillende kleuren. In ieder huis woont iemand met een verschillende nationaliteit. De vijf personen drinken ieder iets verschillend, roken allemaal een ander type sigaar en hebben ieder een verschillend huisdier.
Een iemand heeft een vis. De vraag is: wie?

Aanwijzingen:

* De Brit woont in het rode huis.
* De Zweed heeft honden als huisdier.
* De Deen drinkt thee.
* Het groene huis staat naast en links van het witte huis.
* De eigenaar van het groene huis drinkt koffie.
* De man die Pall Mall rookt houdt vogels.
* De eigenaar van het gele huis rookt Dunhill.
* De man die in het middelste huis woont drinkt melk.
* De Noor woont in het eerste huis.
* De man die Blends rookt woont naast degene die katten heeft.
* De man die een paard heeft woont naast degene die Dunhill rookt.
* De persoon die Blue Master rookt, drinkt bier.
* De Duitser rookt Prince.
* De Noor woont naast het blauwe huis.
* De man die Blends rookt heeft een buurman die water drinkt.


dat zal jullie wel even bezig houden denk ik zo.
Ik wacht af wie er als 1e antwoord.


Question Question Question Question

Roel


Junior spammer

Karina, die is KEI moeilijk, die is gemaakt door Einstein toch? En maar 2% kon die oplossen, of is dat onzin? Razz Maar die is toch kei moeilijk of niet...

karina

karina
Veelbelovend spammer

Roel schreef:Karina, die is KEI moeilijk, die is gemaakt door Einstein toch? En maar 2% kon die oplossen, of is dat onzin? Razz Maar die is toch kei moeilijk of niet...


Dat klopt , maar daar deins jij toch niet voor terug wel Laughing Wink Wink

Roel


Junior spammer

karina schreef:
Roel schreef:Karina, die is KEI moeilijk, die is gemaakt door Einstein toch? En maar 2% kon die oplossen, of is dat onzin? Razz Maar die is toch kei moeilijk of niet...


Dat klopt , maar daar deins jij toch niet voor terug wel Laughing Wink Wink

Karina, ik heb vakantie, mijn hersenen staan voor de komende 3 maanden op uit. Maar is het jou gelukt om hem op te lossen?

karina

karina
Veelbelovend spammer

3 maanden vakantie!!! ik heb verdikkeme maar 3 weken vorodat ik weer hard moet gaan werken. OCH was ik maar weer een arme student Sad Sad lol!

Roel


Junior spammer

Haha, ja het is wel fijn. Maar zeker weten dat ik niet stil zit. Ga ong. iedere dag werken dus 't valt mee.

Moustache

Moustache
Junior spammer

Kordaat als hij altijd al is wijst Moustache met zijn vinger naar Karina. ''Wolf, Wolf''. ''Ach lieve schat'', zegt v8power, ''dat kun je toch niet maken!! Waarop baseer je dat nou?''
''Bijna nergens op, maar ze komt wel meteen met een keimoeilijke puzzel om de aandacht van de verschrikkelijke moord af te leiden, en dat is heel verdacht. Vooral omdat die puzzel bol staat van de rook, en daarmee wil ze een mistgordijn optrekken. Verder heb ik geen enkele clue''.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Moest ik mij niet zo opgesloten voelen zou ik de Duitser antwoorden maar nu kan ik niet denken.
IK WIL ER UIT !!! Laughing

Miejster

Miejster
Senior spammer

De eerste stem is zoals steeds zeer willekeurig. Ik pas eens een andere manier toe. Ik stem op Bluzz. Die heeft nog niks van zich laten weten. Vorige ronde gingen er velen uit die actief waren op het forum. Aangezien het leuker is om wat ambiance te hebben op dit forum stem ik er bij die eerste willekeurige stemming de stilste uit.

@Bluzz, je bent mijn zeer actieve en zeer goede sitter, maar hier ben je muisstil... Stemmetje voor Bluzz

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Ik stem miejster omwille van het prentje. ALs het een zelfportret is tenminste.

karina

karina
Veelbelovend spammer

graafoto schreef:Moest ik mij niet zo opgesloten voelen zou ik de Duitser antwoorden maar nu kan ik niet denken.
IK WIL ER UIT !!! Laughing


cheers cheers cheers Proficiat jij hebt het goed het is de Duitser. Nou zeg het maar wie mag de DS als 1e, Jij Roel AxeT of Blacknight.

TIP : Misschien goed om zelf te gaan spelen leid wellicht af van je claustrofobie.

Wie mijn stem gaat krijgen , daar ben ik nu hard over aan het denken. Kom daar straks nog even op terug.

v8power

v8power
Spammer i.o.

mijn stem gaat naar graafoto
reden volkomen random al ik ken ik er maar 1 die zo vreselijk kan drammen als ie uit wil en dat is mij hond drommel ik zie dus overeenkomsten....

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 12]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum