Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 17 Halloween The Story

+11
howlin graveyard
Hank1705
v8power
morkreb
artishocking
Natjuh89
Jensie
graafoto
Miejster
Moustache
Debby
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 13]

76Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 14:24

Moustache

Moustache
Junior spammer

hmmm, zo'n trollenpak is helemaal zo gek nog niet. Bovendien hoef je niet moeilijk te doen met deodorant, mondwater, AXE-geurtjes etc.

En nu zijn er opeens verkiezingen ook nog. Gaan we de burgemeester kiezen? Normaal gesproken gebeurt dat op de eerste dag.
Maar ongeacht wat, ik neem wraak op degene die mij burgemeester wil maken. Natjuh dus.....

77Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 14:30

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik wil je helemaal geen burgemeester maken...

Djali had me overtuigd.. Dus jah en ik heb even naar het rijtje van de mensen gekeken die nog geen stem hadden.. EN toen kwam jij naar voren...!

Sorry.. is gewoon een pure gok;)

78Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 15:41

artishocking

artishocking
Junior spammer

Heyhey

Allereerst: Ik ben behoorlijk ziek.
Een holte/oorontsteking, erg pijnlijk...en door alle medicijnen doet mn buikje ook een beetje raar.

Ten 2e : Caiway is weer eens aan het prutsen, dus ik val steeds van het net af.
Ik ben nu online via mn foon. Neutral

Ik doe mijn best om zoveel mogelijk online te komen.
Voor nu gaat mijn stem naar Natjuh89 omdat ze van het 1 naar het ander switcht.
No offense...mijn reden is net zo goed of slecht als de anderen op dit moment in het spel.

79Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 15:51

artishocking

artishocking
Junior spammer

Nog even dit, voordat ik weer even ga liggen Sleep :

Djali schreef:
Djali schreef:ja... behalve dan dat we niet hoeven te stemmen nu Rolling Eyes

wat een paniek, alleen omdat ik niet zo goed kan lezen. Dames en heren, zo langzamerhand weten jullie wel dat ik blond ben toch?
Eerlijk gezegd heb ik dat hele verhaal gisteravond over het hoofd gezien, totdat iedereen hier begon te roepen 'huh waarom zeg je dat?!' toen ben ik maar eens even gaan zoeken.

Geen diepere bedoelingen dus... slechts slordigheid.
En ja, hoe kan ik jullie er verder van overtuigen dat ik aan de goede kant sta? Ik heb geen heilige drankjes om mee te smijten, geen geweer om mee te schieten, geen scherpe tanden om jullie bang mee te maken.
Laat ik het zo zeggen, ik zie niets liever dan gelukkige mensen I love you


Volgens mij probeert Djali ons te vertellen dat ze pijltjes op haar boogje heeft....
Cupido?

80Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 16:29

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

artishocking schreef:Nog even dit, voordat ik weer even ga liggen Sleep :

Djali schreef:
Djali schreef:ja... behalve dan dat we niet hoeven te stemmen nu Rolling Eyes

wat een paniek, alleen omdat ik niet zo goed kan lezen. Dames en heren, zo langzamerhand weten jullie wel dat ik blond ben toch?
Eerlijk gezegd heb ik dat hele verhaal gisteravond over het hoofd gezien, totdat iedereen hier begon te roepen 'huh waarom zeg je dat?!' toen ben ik maar eens even gaan zoeken.

Geen diepere bedoelingen dus... slechts slordigheid.
En ja, hoe kan ik jullie er verder van overtuigen dat ik aan de goede kant sta? Ik heb geen heilige drankjes om mee te smijten, geen geweer om mee te schieten, geen scherpe tanden om jullie bang mee te maken.
Laat ik het zo zeggen, ik zie niets liever dan gelukkige mensen I love you


Volgens mij probeert Djali ons te vertellen dat ze pijltjes op haar boogje heeft....
Cupido?

Als je beschuldigd wordt, dan ben je natuurlijk niet zo stom om te roepen dat je X bent. Nee, je verpakt het leuk, zodat het niet te veel opvalt dat je jezelf verdedigt. In feite zegt ze gewoon "ik ben Cupido!" maar dan met veel woorden... Wordt het er geloofwaardiger op?

*Sherlock enters the room and takes the word*

Als Dorien aan de kant van de burgers staat, zal ze willen dat er deze nacht geen vitale personen uitgaan. Als ze echt cupido is, heeft ze haar werk nu al gedaan en is ze een gewoon burger. Met andere woorden: als ze echt cupido is, moet ze zich nu opofferen. Immers: als de burgers van stem veranderen, is de kans groot dat ze een vitale rol eruit spelen, daar er meer burgers zijn dan wolven.

Slim denkwerk, Watson. Nu, waar is mijn drank?

EDIT: @Natjuh: je hebt nu al twee keer een post gequote met een stem erin. Wil je die stemmen ontvetten alsjeblieft? Anders heb jij drie stemmen en wij maar één... Razz

81Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 16:36

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Mattio schreef:
artishocking schreef:Nog even dit, voordat ik weer even ga liggen Sleep :

Djali schreef:
Djali schreef:ja... behalve dan dat we niet hoeven te stemmen nu Rolling Eyes

wat een paniek, alleen omdat ik niet zo goed kan lezen. Dames en heren, zo langzamerhand weten jullie wel dat ik blond ben toch?
Eerlijk gezegd heb ik dat hele verhaal gisteravond over het hoofd gezien, totdat iedereen hier begon te roepen 'huh waarom zeg je dat?!' toen ben ik maar eens even gaan zoeken.

Geen diepere bedoelingen dus... slechts slordigheid.
En ja, hoe kan ik jullie er verder van overtuigen dat ik aan de goede kant sta? Ik heb geen heilige drankjes om mee te smijten, geen geweer om mee te schieten, geen scherpe tanden om jullie bang mee te maken.
Laat ik het zo zeggen, ik zie niets liever dan gelukkige mensen I love you


Volgens mij probeert Djali ons te vertellen dat ze pijltjes op haar boogje heeft....
Cupido?

Als je beschuldigd wordt, dan ben je natuurlijk niet zo stom om te roepen dat je X bent. Nee, je verpakt het leuk, zodat het niet te veel opvalt dat je jezelf verdedigt. In feite zegt ze gewoon "ik ben Cupido!" maar dan met veel woorden... Wordt het er geloofwaardiger op?

*Sherlock enters the room and takes the word*

Als Dorien aan de kant van de burgers staat, zal ze willen dat er deze nacht geen vitale personen uitgaan. Als ze echt cupido is, heeft ze haar werk nu al gedaan en is ze een gewoon burger. Met andere woorden: als ze echt cupido is, moet ze zich nu opofferen. Immers: als de burgers van stem veranderen, is de kans groot dat ze een vitale rol eruit spelen, daar er meer burgers zijn dan wolven.

Slim denkwerk, Watson. Nu, waar is mijn drank?

EDIT: @Natjuh: je hebt nu al twee keer een post gequote met een stem erin. Wil je die stemmen ontvetten alsjeblieft? Anders heb jij drie stemmen en wij maar één... Razz


Heb het al veranderd.. Zal er de volgende keer rekening mee houden.. hahah nu je het zo zegt heb je wel gelijk... SORRY Neutral

82Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 16:39

Gast


Gast

Pfft,
alles om maar aan nanowrimo mee te laten doen hè Mattio?

Waarom ik niet gewoon zeg 'ik ben Cupido'? Ik hou niet van mijn rol posten zo op het forum, hou het liever iets cryptischer - hoe overduidelijk het dan ook mogen zijn.

En ja, ik neem aan dat mij eruit spelen beter is dan een burger mét rol, maar aan de andere kant zou een stemwijziging ook kunnen opleveren dat er geen burger uitvliegt maar een wolfje.
Het is aan jullie hè Razz ik speel graag nog een poosje langer mee.^^

En Mattio, ook als ik er nu door jou ingenieuze denkwerk uit lig, ga ik níet meedoen! Razz

83Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 17:27

artishocking

artishocking
Junior spammer

Tip voor Natjuh..

Je hoeft niet steeds alles te quoten voordat je een antwoord geeft.
(of kopieer alleen de regel waar het om gaat)
Het word er zo onduidelijk van....djali zegt djali zegt artishocking zegt mattio zegt enzz
Als je antwoord aan iemand geeft en je schrijft: @Mattio... dan is het ook duidelijk...Very Happy

btw..dit is mijn outfitje

Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Devilhq





Laatst aangepast door artishocking op di 26 okt 2010, 17:33; in totaal 1 keer bewerkt

84Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 17:31

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Okeej is goed.. zal ik doen..!!

85Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 17:35

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Holy crap on a cracker artishocking... Shocked Dat ziet er goed uit! Wink

86Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 18:11

artishocking

artishocking
Junior spammer

lol! Leuk toch? Razz

87Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 18:22

Gast


Gast

ja erg leuk ja, vloekt wel wat bij je roze plaatje maar ach, een kniesoor die daar op let ^^

88Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 18:28

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

kan me aardig goed bewegen in mijn duiveltjes outfit en ik zie dat er vele erg leuk verkleed zijn.
Jammer dat we ons hiervan straks niets meer herinneren, maar ik heb al heel veel snoep opgehaald, en jullie?

89Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 18:29

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahahah jah heb al heel veel snoep maar heb ook al heel veel op gegeten(A)

90Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 18:46

artishocking

artishocking
Junior spammer

Hey Natjuh

Ik heb hele lekkere chocolaatjes gekregen.
Zullen we wat ruilen???
Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Chocolatebarbonbons27



91Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 18:52

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Halloween%20snoep%20ogen

Een oogbal voor één chocolaatje.. Ben er niet zo dol op;)

92Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 19:00

Miejster

Miejster
Senior spammer

@ Arti : Wow!

@ Natjuh : Ik ben niet overtuigd van Djali's onschuld. Ze is een kei in het schrijven en kan waarschijnlijk alles weerleggen. Dat maakt haar net nog verdachter. Ik blijf bij mijn stem!

@ Djali : Ik zal even opzoeken wat betreft dat blond zijn, maar ik herinner me ergens op dit forum iets hierover. En dat is nu net het tegenovergestelde als wat je hier zegt. Ook dat uitgerekend jij dit over het hoofd ziet? Hmmm, don't think so.

De tijd zal het uitwijzen!

93Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 19:06

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

artishocking schreef:
Hank1705 schreef:Jongens.. daar gaan we weer Rolling Eyes

De een stemt op iemand, en de rest kan zelf gewoon niets verzinnen en gaat er gewoon in mee Neutral
Naar ik mij kan herinneren is dat vaker fout dan goed gegaan... ik dacht dat men ondertussen wel wijzer was Rolling Eyes

Anyway ik stem lekker 'safe' op Artishocking, ervanuitgaande dat meestemmen op de 1e dag bijna altijd fout afloopt.. Wink

Lekker safe, maar het slaat echt absoluut nergens op.
Ik heb niks raars gedaan of gezegd...Surprised
En als iedereen ''safe'' gaat stemmem, komen we ook nergens...

ik stem liever op iemand die nog niet gestemd heeft (op dat moment dus), dan dat ik mee ga met de rest op de 1e stemdag..
en heb liever dat iedereen zelf een stem bedenkt dan dat ze gelijk met z'n 4en (ofzoiets) op de 1e de beste die genoemd wordt stemmen Rolling Eyes

94Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 19:17

Sedative Svardskampe

Sedative Svardskampe
Aankomend spammer

Hmm, ik denk dat ik mijn stem dan op Natjuh weghaal dan, ik zal hem ontvetten in de vorige post. In plaats daarvan stem ik op mezelf=Sedative aangezien ik nog geen stem heb en ik niemand onterecht wil benadelen in de eerste nacht.

En ik prefereer dan toch dit duiveltje Razz;

Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Bettie-page-devil

95Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 19:22

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hank1705 schreef:
ik stem liever op iemand die nog niet gestemd heeft (op dat moment dus), dan dat ik mee ga met de rest op de 1e stemdag..
en heb liever dat iedereen zelf een stem bedenkt dan dat ze gelijk met z'n 4en (ofzoiets) op de 1e de beste die genoemd wordt stemmen Rolling Eyes

Misschien is er wel een reden om op Djali te stemmen? Of misschien zijn er al die een blokje vormen? Of misschien stemt de eerste willekeurig maar de 3de of 4de niet? Het is daarom niet gewoon meestemmen...
Jij stemt nu op jezelf en wat levert dat op voor de burgers? Niks! Dus zo maak je jezelf superverdacht. Immers alleen wolven hebben er baat bij dat er niemand zou sterven.

96Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 19:57

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Geen halloween zonder spookjes!!

*Spookt rond*

Arrow Arrow Arrow lol!

97Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 20:12

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

mijn ouders hadden me niet goed begrepen en kochten me geen kostuum, maar ...
Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Rolls-Royce-Phantom-modern

98Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 20:13

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Mijn stem op Djali is gewoon willekeurig, geen enkele reden en als ze beweert dat ze cupido is wil ik dat geloven.
Ik verander dan ook mijn stem in mattio...
Reden omdat hij inderdaad weinig tijd heeft de komende week zoals V8power al vermelde.
Tijdens de eerste stemronde weet enkel de weerwolven maar op wie ze best stemmen dus mijn stem is een gok.
Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 596

99Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 20:19

v8power

v8power
Spammer i.o.

Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Fee13

Hier is mijn outfitje

100Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 20:21

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ Howling..

Mag ik mischien ook wel een ritje maken????

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum