Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 17 Halloween The Story

+11
howlin graveyard
Hank1705
v8power
morkreb
artishocking
Natjuh89
Jensie
graafoto
Miejster
Moustache
Debby
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 13 van 13]

301Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 13:15

v8power

v8power
Spammer i.o.

debbie gefeliciteerd met je verjaardag flower flower flower

302Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 20:30

Debby

Debby
Senior spammer

Beste Deelnemers.

Ik ga nu iets doen,wat ik normaal gesproken niet snel zou doen.
Maargoed,ik zie geen andere uitweg omdat het allemaal niet zo gezellig verloopt bij eeen groep van het spel.
En dus om escalatie te voorkomen.

Ik beëindig het spel voortijdig.
Het is geëndigd in een gelijkspel,dus er is geen winnaar.

Happy Halloween en Happy Samhain.

303Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 20:45

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Dit is in overleg met verschillende mensen gebeurd. Ik ga een aantal berichten hier verwijderen, dan weet je het even mocht je plotseling iets missen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

304Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 20:56

Debby

Debby
Senior spammer

Had ik het zo goed in gedachten,vergeet ik dat weer te vermelden.

Thanks Dorien.

305Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 21:00

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ah joh Wink

https://weerwolfenco.actieforum.com

306Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 21:29

v8power

v8power
Spammer i.o.

nou dit is me toch wat
komt er nog wat uitleg of is het zo over? ik heb het in ieder geval gemist
komop mensen het is maar een spel....
@debbie bedankt voor de leuke verhalen

307Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 21:37

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

zonde
het kon net zo leuk worden
Doe ik dan mijn best om me zo snel mogelijk als priester te profileren aan de ziener en zo contact te krijgen met die speler.
Krijg ik een leuke reeks igm's waarin mensen blijkbaar dezelfde rol hebben
Kan ik op die manier minstens drie slechte karakters benoemen en is de link met de andere wolven snel gelegd...

Het enige wat ik nog niet wist was wie er geconverteerd was (ik vermoed mini of hank)en of er een welpje in het spel was (ik veronderstel van niet). Dan is de kans groot dat de mythomaan een wolfje had gezien en Moustache dus ook een wolf werd.

Dus graag even de lijst met deelnemers en rollen. Kan ik even kijken of ik juist redeneerde.

308Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 21:40

Debby

Debby
Senior spammer

Ik had uitleg gegeven in het burgertopic,maar nadat we het spel gestopt hebben,hebben we ook meteen de blokken geleegd.
Dus hebben een aantal mensen dit niet meer meegekregen.
Mijn excuses daarvoor.

Er is in het wolvenblok onenigheid ontstaan over de stemming van gisteren.
Dit liep erg hoog op en begon uit de hand te lopen.
Om erger te voorkomen heb ik,in overleg met Dorien het spel gestopt.

Normaal zou ik dat niet zo snel doen,als ik het probleem zelf had op kunnen lossen.
Maar aangezien ik er zelf gisteren niet was en het vanmiddag al te ver gevordert was,hebben we besloten dat dit de enige goeie oplossing was.

309Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 21:42

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik denk dat Miejster geconformeerd is en ik was heksje.
Wel jammer dat het spel op deze mannier eindigd en net op de dag van Halloween Sad

310Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 21:42

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Je lijstje was redelijk kloppend Howlin Smile ik kan zowel even kijken of ik ergens een rolverdeling heb staan. Anders Debby wel.

Ja het is jammer dat het zo moet gaan, begrijp dat dit voor de burgers ook nogal zuur is, zij hebben dan ook niet meegekregen wat er allemaal gebeurde. Het spijt me.

https://weerwolfenco.actieforum.com

311Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 21:43

Miejster

Miejster
Senior spammer

howlin graveyard schreef:zonde
het kon net zo leuk worden
Doe ik dan mijn best om me zo snel mogelijk als priester te profileren aan de ziener en zo contact te krijgen met die speler.
Krijg ik een leuke reeks igm's waarin mensen blijkbaar dezelfde rol hebben
Kan ik op die manier minstens drie slechte karakters benoemen en is de link met de andere wolven snel gelegd...

Het enige wat ik nog niet wist was wie er geconverteerd was (ik vermoed mini of hank)en of er een welpje in het spel was (ik veronderstel van niet). Dan is de kans groot dat de mythomaan een wolfje had gezien en Moustache dus ook een wolf werd.

Dus graag even de lijst met deelnemers en rollen. Kan ik even kijken of ik juist redeneerde.

Yup, hetzelfde gevoel hier. Jammer!
Ondanks dit ongewilde einde toch proficiat aan Debby!

Ik ga even posten wie ik was, als je denkt dat dit moet verwijderd worden dan mag je dit gerust doen Dorien of Debby.

Ik was de ziener en had onmiddellijk de sjamaan gezien. Daarom bleef ik doordrammen over Djali!
Daarna zag ik de grafrover, Mini en ik probeerde haar te overtuigen om bij de burgers te komen.
Howlin was ondertussen bekend als priester en daarmee kon ik goed samenwerken (bedankt voor de leuke ronde!) Ik heb Howlin ook steeds het meeste vertrouwd ook na de conversie. En ik denk dat ik daar goed mee zat.
De derde nacht wou ik V8 zien maar die werd vermoord.
Zoals ik aan velen heb gezegd, ik heb nooit gelogen, vele anderen deden dit wel en dat is iets waar ik het eerder moeilijk mee heb. Ik ben nu eenmaal een eerlijk persoon.

Hopelijk tot de volgende ronde!

312Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 21:47

Debby

Debby
Senior spammer

Bij deze de lijst met rollen.

Heks - Graafoto
Priester - Howlin
medium - V8power
Ziener - Miejster
Cupido - Jensie
Conversiewolf - Morkreb
Leugenwolf - Artishocking
Ketter - Mattio
Sjamaan - Djali
Grafrover - Mini
Mythomaan - Moustache* (geconverteerd)
Wijze Burger - Natjuh89
Beschermengel - Hank1705
Welp - Sedative

313Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 21:48

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Tja, miejster, liegen of bluffen is toch een onderdeel van het spel. Volgens mij zou het allemaal toch een stuk minder gevarieerd worden als iedereen zo eerlijk speelde als jij.

Moustache was geconverteerd.
Sedative de welp.
Morkreb de conversiewolf.

https://weerwolfenco.actieforum.com

314Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 21:50

Debby

Debby
Senior spammer

Je beredenering over Mini klopte ook.
Zij wilde vannacht de rol van V8power in gaan nemen.

315Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 22:06

Miejster

Miejster
Senior spammer

Dorien schreef:Tja, miejster, liegen of bluffen is toch een onderdeel van het spel. Volgens mij zou het allemaal toch een stuk minder gevarieerd worden als iedereen zo eerlijk speelde als jij.
Je hebt waarschijnlijk gelijk... ik zal mijn best doen Laughing

316Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 22:12

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Haha, dat hoeft nou ook weer niet Wink ik heb er respect voor dat je het steeds zo goed doet zonder te bluffen hoor. Da's knap, lukt mij waarschijnlijk niet ^^. Maar als iedereen zo zou spelen, krijg je toch een beetje een duffe situatie ben ik bang.

https://weerwolfenco.actieforum.com

317Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 22:21

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Ik vind liegen ook niet passend bij mij als speler
Maar het is een onderdeel in dit spelletje en moet dus kunnen

Ik ontwijk liever de vragen met vage antwoorden.
Bijvoorbeeld in ronde 16 vroeg Dorien mij op een gegeven moment "burger of wolf".
Ikzelf was conversiewolf en de conversie was nog niet doorgegaan.
Dus mijn antwoord luidde: "we are 2 of a kind"
En daar kan je een aantal richtingen mee uit:
- ik ben een burger net als dorien
- ik ben een wolf en jij volgende nacht ook
- we zijn beiden deelnemers aan een leuk spelletje....

Dat is ook de reden waarom ik niet blindelings geloof wat spelers me vertellen in igm.

Maar dat is mijn spelstijl en hoeft niet de stijl van de meesten te zijn.

(Ook heb ik een "carcinogeen" karakter: ik blijf doorgaan tot het bittere eind)
(vergeef me de vergelijking)

318Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 22:25

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

haha, ja dat "doorgaan tot het bittere einde" heb ik deze keer ook wel heel letterlijk genomen. Mijn rol had per ongeluk de eerste avond al open en bloot op het forum gestaan waardoor een paar mensen hem wisten. Ik wist dus dat ik door de mand zou vallen en toen jij niet vroeg naar het burgertopic had ik al wel m'n twijfels over jouw vertrouwen in mij. Dat bleek dus wel te kloppen ^^ maar ach, wat had ik te verliezen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

319Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 23:08

Debby

Debby
Senior spammer

Deelnemers bedankt.

Ik heb van jullie genoten.
Vooral de theoriën waren zo leuk.

Vooral die van de wolven om Miejster niet op te eten omdat die beschermd zou kunnen zijn.
Hij is om precies te zijn,1 nacht beschermd geweest,hihi.

320Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 23:11

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

nouhou Sad

https://weerwolfenco.actieforum.com

321Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 23:21

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik dacht dus dat Miejster geconverteerd was omdat hij nog niet opgegeten was, vooral omdat Djali de rol van Miejster waarschijnlijk al wist.

322Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 23:24

morkreb

morkreb
Junior spammer

lol, neem aan dat dat een verwijzing is naar mij maar neem um positief op Very Happy
Sorry mensen, laten we gauw een nieuw gezellig potje starten.
Henk liet op een goed moment nogal duidelijk weten dat ie beschermengel was. Logisch dat miejster beschermd zou worden maar blijkbaar was ie zelfs binnen het burgerblok niet overtuigend Razz
We zijn met 2 wolven gestart en 2 voor ons toen nog onbekende hulpjes. Maar we waren tot mijn verbazing al heel gauw met een behoorlijk blok slechterikken. Als ik alle verhalen mag geloven tot aan 6 slecht tegen 4 goeien aan toe aangezien de neutrale burgers leuk hebben meegespeeld Very Happy Toch jammer dat dan vervolgens op mirakuleuze wijze alsnog ons koppel eruit wordt gestemt.

323Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 31 okt 2010, 23:27

morkreb

morkreb
Junior spammer

hahaha, ik wilde juist miejster levend houden Very Happy
Aan de ene kant om hem verdacht te houden, aan de andere kant omdat ik bang was dat ie beschermd zou worden met zowel nog een levensdrankje als een beschermengel in het spel.
Overigens erg leuke zet op een ander forumonderdeel van dezelfde beschermengel Wink

324Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 01 nov 2010, 13:45

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

Ik vond het een geweldige ervaring deze eerste ronde! Ondanks de vervelende dode afloop van ons setje Wink
Maar goed, heel veel ervaring opgedaan en ik kijk uit naar de volgende ronde.

Inschrijven dus!

325Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 01 nov 2010, 15:41

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Debby schreef:Deelnemers bedankt.

Ik heb van jullie genoten.
Vooral de theoriën waren zo leuk.

Vooral die van de wolven om Miejster niet op te eten omdat die beschermd zou kunnen zijn.
Hij is om precies te zijn,1 nacht beschermd geweest,hihi.

Haha, vaker kon ook niet echt Razz

Toen Miejster contact met me zocht (ben jij de engel?) heb ik die nacht Miejster beschermd.
Na die nacht bleek dat ze voor een ander gegaan waren, en vreesde ik dat de wolven een tactische zet deden --> Miejster de nacht daarop pakken, omdat deze toen immers niet meer beschermd mocht worden.

Let wel: ik zat níet in het burgerblok he Razz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum