Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 17 Halloween The Story

+11
howlin graveyard
Hank1705
v8power
morkreb
artishocking
Natjuh89
Jensie
graafoto
Miejster
Moustache
Debby
15 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 13]

1Ronde # 17 Halloween The Story Empty Ronde # 17 Halloween The Story zo 24 okt 2010, 22:01

Debby

Debby
Senior spammer

In Wiccan City is pasgeleden een heksencoven opgericht met de toepasselijke naam "The Wiccan Witchcraft".
Deze coven bestaat uit Hoge priesteres Mini en Hoge Priester Moustache.
Verder bestaan deze groep uit de volgende heksen,Morkreb,Jensie,V8power,Graafoto,Natjuh89,Artishocking,Djali,Miejster,
Sedative,Howlin,Hank1705 en Mattio.

Tijdens Samhain besluiten zij een bijzonder ritueel uit te voeren.
Het ritueel van "De Eeuwige Jeugd".

De Hoge Priesteres Mini en Hoge Priester Moustache hadden voor dit ritueel Ijzerhard geplukt.
Dit hebben zij op een speciale manier gedaan.
Zij oogstten dit kruid alleen met de heilige sikkel.
Zij beweerden dat wie het kruid verzameld, ervoor moesten zorgen dat het nooit door zon of maan beschenen was en bij de opkomst van de hondsster (sirius) geoogst.
Er diende wel eerst ook een zoenoffer gegeven te worden en een cirkel om de plant gemaakt voordat ze hem uit mochten graven,met de rechterhand)

Hier had de Hoge Priesteres Mini een leren touwtje omgebonden en hing de andere heksen 1 voor 1 een ijzerhardketting om de nek.
Na dit ritueel volgde een spreuk voor "De Eeuwige Jeugd".

Echter had de Hoge Priesteres Mini in de haast,niet de volledige spreuk kunnen vinden en had zij dus maar een gedeelte van de spreuk.
En wat er toen gebeurde .....


Deelnemers:

- Morkreb
- Jensie
- V8power
- Graafoto
- Natjuh89
- Artishocking
- Djali
- Miejster
- Sedative
- Mini
- Howlin
- Hank1705
- Mattio
- Moustache

Rollen,die mee kunnen doen:

Heks
Priester
medium
Ziener
Cupido
Conversiewolf
Leugenwolf
Ketter
Sjamaan
Grafrover
Mythomaan
Beul
Beschermengel
Welp
Jager
Wijze Burger
Dorpsgek
Ooggetuige
Verhullende wolf
Apostaat

Even een kleine opmerking : Mocht er een welp meespelen,groeit deze in nacht 3 uit tot een echte wolf.
Normaal is dit in nacht 5,maar dat zou te lang gaan duren.


Deze 1e nacht duurt tot Maandagavond 23:00.

2Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story zo 24 okt 2010, 23:12

Moustache

Moustache
Junior spammer

''Hogepriester'', dacht Moustache bij zichzelf. ''Wie had dat kunnen denken?'' Gisteravond nog bij mammie aan tafel lekker smullen van de uienstamppot, en na bezoek van een geheimzinnige nachtelijke boodschapper, die een indrukwekkende jurk en drie bladzijden instructie had achtergelaten, was hij zomaar gewijd tot hogepriester van de nieuwe heksenkring. Of was hij toch toegelaten vanwege de kruidentuin achter het huis, waar toevallig ijzerhart groeide....
In ieder geval, de heksenkring werd ingewijd met een nachtelijk ritueel. Jammer genoeg gebeurde alles in doodse stilte en daardoor werd de onrust die de ingewanden van Moustache teisterde enkele uren na het nuttigen van mammies overheerlijke uienstamppot duidelijk hoorbaar voor de aanwezigen in de heksenkring.
Niet alleen hoorbaar. Ook ruikbaar. Boze blikken werden geworpen richting hogepriester, die gelukkig onderaan bladzij 3 een immuniteitsspreuk had gelezen en uitgesproken. De boze blikken hadden daardoor geen invloed, anders was hij zomaar in een kikker veranderd, of een kip, of een snoeshaan.

Helaas voor de andere aanwezigen was het tijdens het Ritueel van de Eeuwige Jeugd voor de Hogepriester nodig om te bukken voor de Hogepriesteres. Moustache boog dan ook zo ver mogelijk voor Mini om haar de hoogst mogelijke eer te bewijzen, en de Gift van de Eeuwige Jeugd in ontvangst te nemen.
Als gevolg van deze buiging zochten de samengeperste gassen in de buik van Moustache een uitweg, en vonden deze ook. Is het nodig om een beschrijving van de daaropvolgende gebeurtenissen te doen, of is jullie voorstellingsvermogen groot genoeg om daar zelf invulling aan te geven?

In ieder geval, het werd een memorabele nacht, die nog lange tijd bejubeld werd door de heksendichters. En eeuwig jong, da's toch zo gek niet. Een nadeel is wel dat je neus natuurlijk ook eeuwig jong blijft en uitmuntend geuren kan waarnemen....



3Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 00:00

Miejster

Miejster
Senior spammer

Voor mij is dit het allereerste heksenritueel (PS Debby : is iedereen dan heks in deze ronde? Very Happy ) maar daar keek ik al een tijdje naar uit. De Hoge priesteres Mini had me geintroduceerd hier en dit was echt hetgene waar ik al heel mijn leven had naar uitgekeken : The Wiccan Witchcraft!

4Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 02:19

Debby

Debby
Senior spammer

Haha,nee niet iedereen is heks. Very Happy
Had wel makkelijk geweest.
Dan waren er ook geen slechten.
Iedereen vriendjes,wel zo leuk met Halloween.

5Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 07:39

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Dit word een spannende (lees: creepy) ronde What a Face
Zaterdag was het mijn dochter haar 14e verjaardag en we hebben een Halloween feestje gegeven.
Ik ben dus al helemaal in mijn rol van griezelige butler Wink

6Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 09:06

Gast


Gast

waar is het andere deel van de spreuk? zo kunnen we de spreuk nie voltrekken pale
wat zal het gevolg zijn zonder dit deel, eeuwige ouderdom? of nog erger?
de andere er niets laten weten dat eerst maar al is dat zo makkelijk nog nie het zijn bekwame heksen met deze spreuk zou het moeten lukken Widdershins go when the Moon doth wane, and the werewolf howls by the dread wolfsbane de hoge priester weet er van gelukkig Smile
nu eerst maar gezellig met de andere heksen praten enzo Smile Very Happy

7Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 12:25

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

Deze heks vindt het allemaal super spannend. Ook voor haar is dit het eerste heksenritueel van haar leven. Eens kijken of de rol bij haar past.
Ik kijk eerst wel de kat uit de boom en kijk wat voor spannende dingen er staan te gebeuren....

8Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 12:57

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

De eeuwige jeugd hmmz dat zie ik wel zitten hoor;)...

Niet dat ik al zo oud ben hahahah;)

9Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 13:06

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

eeuwige jeugd zie ik wel zitten ja, een beetje blijven hangen op deze leeftijd... Razz

10Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 14:13

artishocking

artishocking
Junior spammer

Jensie schreef:eeuwige jeugd zie ik wel zitten ja, een beetje blijven hangen op deze leeftijd... Razz

Eeuwige jeugd op je 40ste??? jaja mooi verhaal.
Ik moet je teleurstellen hoor, je hoortniet echt meer bij ''de jeugd'' lol!

11Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 15:04

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

ach, het leven begint toch bij 40?
Duss... pig

12Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 15:34

Gast


Gast

Wat een ritueel... ik ben helemaal onder de indruk!
Toch zit iets me niet helemaal lekker. Vorige volle maan heb ik de kaarten gelezen en die voorspelden dat er bloed zou vloeien, dat ik komende maand zonder afwasmiddel zou kunnen komen te zitten (vast ruim ingeslagen dus) en dat ik behoefte zou hebben aan zilveren kogels. Vreemd, heel vreemd.
Maar de kaarten liegen nooit. Aan hun advies niet in de buurt van de hogepriester te gaan staan gedurende het ritueel, heb ik bijvoorbeeld al erg veel gehad.

13Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 16:17

morkreb

morkreb
Junior spammer

pffff, wat een lucht hiero hé. Wie heeft dat verzonnen bij zo'n belangrijk ritueel? Evil or Very Mad
Me tovert een luchtverfrisser te voor schijn en een extra grote ventilator.

14Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 16:22

Gast


Gast

Ja hallo, mag die ventilator even een andere kant op gericht worden?
Dank u.

15Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 16:28

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

kweet niet of ik zo blij ben met die ventilator hoor!
Ken je niet naar boven richten?

16Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 16:42

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Met deze kou dan ook nog een ventilator? Kan die ook warme lucht blazen?????

17Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 17:45

v8power

v8power
Spammer i.o.

zie het al weer iedereen is er weer
moustache kon het natuurlijk weer niet laten die heeft zijn mammie vast weer opdracht gegeven voor die stamppot
gelukkig werkt de luchtverfrisser naar behoren
mini is de spreuk kwijt? dan toch nog maar eens zoeken want halve spreuken keren altijd negatief terug
zo nu even bijkletsen

18Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 18:40

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Waar wou je over kletsen dan????

19Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 20:14

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Meneer Moustache, weet u zeker dat het kruid niet beschenen is door Zon of door Maan? Wie weet wat er anders kan gebeuren...

We mogen trouwens wel hopen dat.. gasvorming.. niet geld voor alle dingen uit het kruidentuintje... Suspect
Moet er niet aan denken elke minuut een luchtverfrisser te moeten gebruiken...

Zal ik even helpen zoeken V8power?

20Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 20:28

v8power

v8power
Spammer i.o.

volgens mij moeten we allemaal gaan zoeken naar die spreuk
zal eens nazien wat er allemaal mis kan gaan

21Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 20:30

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

..Hm.. hier staat dat de spreuk dan opgesplitst wordt, en de getroffenen *VLEK*

Helaas kan ik niet lezen wat er staat Sad

22Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 20:40

v8power

v8power
Spammer i.o.

in plaats van eeuwige jeugd vinden er gruwelijke verminkingen plaats
mensen kunnen vacht krijgen
armen kunnen verdwijnen ook tanden kunnen een ander vorm krijgen
je adem word er niet frisser op en zo zijn er nog een aantal dingen
dus heel belangrijk de spreuk goed op te zeggen
dit word mij net iets te gortig



Laatst aangepast door v8power op ma 25 okt 2010, 20:41; in totaal 1 keer bewerkt

23Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 20:41

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Tijdens een heksenritueel moeten we toch naakt in het bos dansen ???
Count me in Laughing

24Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 20:41

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Gelukkig doen we dat heksenritueel niet rond halloween Very Happy

25Ronde # 17 Halloween The Story Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 20:42

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

graafoto schreef:Tijdens een heksenritueel moeten we toch naakt in het bos dansen ???
Count me in Laughing

Hahahah is het veelste koud voor dus lkkr in me warme kleren dansen in het bos;)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 13]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum