Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 17 Halloween The Story

+11
howlin graveyard
Hank1705
v8power
morkreb
artishocking
Natjuh89
Jensie
graafoto
Miejster
Moustache
Debby
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 13]

51Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 23:13

Gast


Gast

ja... behalve dan dat we niet hoeven te stemmen nu Rolling Eyes

52Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 23:17

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 SheDevil

Ik wil heeeeeel veel snoepjes. Na het aantrekken van mijn duiveltjespak, wat mij trouwens als gegoten zit, ga ik op pad.
Kwou dak altijd kind kon blijven...

53Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 23:38

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Djali schreef:ja... behalve dan dat we niet hoeven te stemmen nu Rolling Eyes


Ben jij er wel helemaal bij???/ Of heb jij een ander stemgedrag ????

54Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 23:41

Sedative Svardskampe

Sedative Svardskampe
Aankomend spammer

En ik wou dit kostuum nog zo graag :O

Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Dark-fairy-costume

Nuja, Grim Reaper is ook goed.

Eigenlijk heb ik nog een Grim Reaper kostuum in het echt. Het zal wel veeeel te klein zijn ondertussen aangezien het van Groep 8 nog dateert.

55Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 23:43

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik snap ook niet goed waar Dorien mee bezig is....
naja, ik weet niet of ik morgen op tijd kan stemmen, ik heb een tentamen te maken van 2 tot 5 en ga daarna waarschijnlijk happie doen en biertje halen en maar direct doen alsof het weekend is denk. Bij deze alvast volledig willekeurig V8power

owja, foto
Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 50050-Cape_Tovenaar

56Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 23:45

Sedative Svardskampe

Sedative Svardskampe
Aankomend spammer

Ik stem dan op Natjuh89 (aangepast in post op een van de volgende pagina's) omdat ik jaloers ben op haar kostuum :O



Laatst aangepast door Sedative Svardskampe op di 26 okt 2010, 19:18; in totaal 1 keer bewerkt

57Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 23:49

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Sedative Svardskampe schreef:Ik stem dan op Natjuh89 omdat ik jaloers ben op haar kostuum :O

Je hoeft niet jaloers te zijn.. Je mag em wel een keertje lenen als je niet op mij stemt

Razz Razz



Laatst aangepast door Natjuh89 op di 26 okt 2010, 16:31; in totaal 1 keer bewerkt

58Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 23:55

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

dus als ik niet op jou stem, mag ik hem een x lenen...
ff over denken dan..

59Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 23:56

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Jensie schreef:dus als ik niet op jou stem, mag ik hem een x lenen...
ff over denken dan..
Hahah was meer voor sedative.. Laughing
Maar als dat jou weerhoud om op mij te stemmen mag je hem lenen...

60Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 00:05

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik stem op Dorien/djali omdat ze een zeer rare opmerking maakt over het niet moeten stemmen op dit moment. Ik krijg er geen kop of staart aan wat ze eigenlijk bedoeld.

61Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 04:17

Sedative Svardskampe

Sedative Svardskampe
Aankomend spammer

Natjuh89 schreef:
Jensie schreef:dus als ik niet op jou stem, mag ik hem een x lenen...
ff over denken dan..
Hahah was meer voor sedative.. Laughing
Maar als dat jou weerhoud om op mij te stemmen mag je hem lenen...

Eigenlijk stem ik op jou om niet samen te troepen op 1 iemand; er kan iemand immers makkelijk onterecht veroordeeld worden. Aangezien jij nu 1 stem hebt, zal je niet aangeduid worden. Maar als je wil kan ik ook iemand anders aanduiden.

62Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 07:35

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Stemmen moeten we toch pas na de eerste moord???
Waar blijft trouwens die eerste moord?

63Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 07:47

Debby

Debby
Senior spammer

Je mag nu stemmen.
De eerste nacht is voorbij.
Ik heb de eerste nacht een keer compleet moordloos gelaten.

64Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 10:39

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Dan zal ik eens goed nadenken op wie ik zal stemmen...
Djali word er nooit als eerste uitgestemd maar heeft wel het profiel van een echte serial killer.
Een gok maar ik hoop een goede gok geek



Laatst aangepast door graafoto op di 26 okt 2010, 20:13; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Stem uitvinken)

65Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 11:22

Gast


Gast

mijn kostuum Smile
Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 2vubjac
ik stem ook op Djali vanwege haar opmerking en tis natuurlijk gewoon een gokje...

66Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 11:45

v8power

v8power
Spammer i.o.

mijn stem gaat naar mattio
reden gewoon weer random en hij heeft weinig tijd de komende week

67Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 11:49

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Jongens.. daar gaan we weer Rolling Eyes

De een stemt op iemand, en de rest kan zelf gewoon niets verzinnen en gaat er gewoon in mee Neutral
Naar ik mij kan herinneren is dat vaker fout dan goed gegaan... ik dacht dat men ondertussen wel wijzer was Rolling Eyes

Anyway ik stem lekker 'safe' op Artishocking, ervanuitgaande dat meestemmen op de 1e dag bijna altijd fout afloopt.. Wink

68Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 13:44

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Djali schreef:ja... behalve dan dat we niet hoeven te stemmen nu Rolling Eyes

IK had gister al zoiets van hmmz vaag dat ze dat zegt.. Mischien heeft ze anders stemgedrag..
Mijn stem ging uit naar djali.. Maar heb em veranderd omdat ze me overtuigd heeft...



Laatst aangepast door Natjuh89 op di 26 okt 2010, 14:14; in totaal 1 keer bewerkt

69Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 13:50

artishocking

artishocking
Junior spammer

Hank1705 schreef:Jongens.. daar gaan we weer Rolling Eyes

De een stemt op iemand, en de rest kan zelf gewoon niets verzinnen en gaat er gewoon in mee Neutral
Naar ik mij kan herinneren is dat vaker fout dan goed gegaan... ik dacht dat men ondertussen wel wijzer was Rolling Eyes

Anyway ik stem lekker 'safe' op Artishocking, ervanuitgaande dat meestemmen op de 1e dag bijna altijd fout afloopt.. Wink

Lekker safe, maar het slaat echt absoluut nergens op.
Ik heb niks raars gedaan of gezegd...Surprised
En als iedereen ''safe'' gaat stemmem, komen we ook nergens...



Laatst aangepast door artishocking op di 26 okt 2010, 15:10; in totaal 1 keer bewerkt

70Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 13:55

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

woohoo,

er zal snel verandering komen in dit rondje:

Nacht 1 (passé):moordloos + wijze kan aantallen vragen + gek vraagt drie random rollen op
Nacht 2: wijze kan aantallen vragen
Nacht 3: burger converteert in ww + grafrover neemt de rol van de dode over + welp is volgroeid + gek vraagt de rollen op
Nacht 4: grafrover neemt de rol van de dode over indien niet gebeurd vorige nacht
Nacht 5: gek vraagt de rollen op

Als al deze rollen meedoen, dan wordt nacht drie cruciaal.

Nu stem ik op mini. Waarom? Daarom. En ja, daarom is een antwoord.

p.s.: Iemand mijn bril al gevonden? Ik heb hem nodig.

71Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 13:56

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

howlin graveyard schreef:woohoo,

er zal snel verandering komen in dit rondje:

Nacht 1 (passé):moordloos + wijze kan aantallen vragen + gek vraagt drie random rollen op
Nacht 2: wijze kan aantallen vragen
Nacht 3: burger converteert in ww + grafrover neemt de rol van de dode over + welp is volgroeid + gek vraagt de rollen op
Nacht 4: grafrover neemt de rol van de dode over indien niet gebeurd vorige nacht
Nacht 5: gek vraagt de rollen op

Als al deze rollen meedoen, dan wordt nacht drie cruciaal.

Nu stem ik op mini. Waarom? Daarom. En ja, daarom is een antwoord.

p.s.: Iemand mijn bril al gevonden? Ik heb hem nodig.

Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Funset-bril

deze goed genoeg?



Laatst aangepast door Natjuh89 op di 26 okt 2010, 16:35; in totaal 1 keer bewerkt

72Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 14:06

Gast


Gast

Djali schreef:ja... behalve dan dat we niet hoeven te stemmen nu Rolling Eyes

wat een paniek, alleen omdat ik niet zo goed kan lezen. Dames en heren, zo langzamerhand weten jullie wel dat ik blond ben toch?
Eerlijk gezegd heb ik dat hele verhaal gisteravond over het hoofd gezien, totdat iedereen hier begon te roepen 'huh waarom zeg je dat?!' toen ben ik maar eens even gaan zoeken.

Geen diepere bedoelingen dus... slechts slordigheid.
En ja, hoe kan ik jullie er verder van overtuigen dat ik aan de goede kant sta? Ik heb geen heilige drankjes om mee te smijten, geen geweer om mee te schieten, geen scherpe tanden om jullie bang mee te maken.
Laat ik het zo zeggen, ik zie niets liever dan gelukkige mensen I love you

73Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 14:12

Debby

Debby
Senior spammer

En ik had m nog wel vetgedrukt. Crying or Very sad

Oke,mijn verhalen zijn niet zo ontzettend lang,maar heb ook nergens een voorbeeld ofzo.
Komt allemaal uit blote kop en die heeft niet zo heel veel fantasie.



Laatst aangepast door Debby op di 26 okt 2010, 14:18; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : lang is met een G.)

74Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 14:13

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Djali schreef:
Djali schreef:ja... behalve dan dat we niet hoeven te stemmen nu Rolling Eyes

wat een paniek, alleen omdat ik niet zo goed kan lezen. Dames en heren, zo langzamerhand weten jullie wel dat ik blond ben toch?
Eerlijk gezegd heb ik dat hele verhaal gisteravond over het hoofd gezien, totdat iedereen hier begon te roepen 'huh waarom zeg je dat?!' toen ben ik maar eens even gaan zoeken.

Geen diepere bedoelingen dus... slechts slordigheid.
En ja, hoe kan ik jullie er verder van overtuigen dat ik aan de goede kant sta? Ik heb geen heilige drankjes om mee te smijten, geen geweer om mee te schieten, geen scherpe tanden om jullie bang mee te maken.
Laat ik het zo zeggen, ik zie niets liever dan gelukkige mensen I love you

JE HEBT MET OVERTUIGD VAN HET BLOND ZIJN...

IK wijzig mijn stem naar MOUSTACHE gewoon een pure gok



Laatst aangepast door Natjuh89 op di 26 okt 2010, 14:15; in totaal 1 keer bewerkt

75Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story di 26 okt 2010, 14:14

Gast


Gast

Miejster schreef:Ik stem op Dorien/djali omdat ze een zeer rare opmerking maakt over het niet moeten stemmen op dit moment. Ik krijg er geen kop of staart aan wat ze eigenlijk bedoeld.

Mijn stem gaat naar Miejster vanwege de kop/staart-opmerking en vooral omdat er tussen al deze meestemmers haast wel een wolfje moet zitten. Ik deed iets sufs, iemand reageert hierop en vervolgens maken een paar mensen wel heul erg enthousiast gebruik van deze dekmantel.
Vind ik verdacht. Of het dus Miejster is of een andere meestemmer weet ik niet, maar dat hier een wolfje tussen zit weet ik haast wel zeker.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum