Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 17 Halloween The Story

+11
howlin graveyard
Hank1705
v8power
morkreb
artishocking
Natjuh89
Jensie
graafoto
Miejster
Moustache
Debby
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 13]

26Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 20:43

Miejster

Miejster
Senior spammer

graafoto schreef:Tijdens een heksenritueel moeten we toch naakt in het bos dansen ???
Count me in Laughing
Hmmm, ben benieuwd... Razz

27Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 20:44

Gast


Gast

verminkingen?
vacht?
stinkende adem?

oei oei oei en het begon nog wel zo leuk allemaal.

en volgens mij is het veel te koud voor dat ritueel, dus ik hou lekker mijn kleren en warme winterjas aan.

28Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 20:46

Miejster

Miejster
Senior spammer

Djali schreef:
en volgens mij is het veel te koud voor dat ritueel, dus ik hou lekker mijn kleren en warme winterjas aan.
Altijd maar uitvluchten... Rolling Eyes

29Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 20:50

Gast


Gast

niks uitvluchten, is 3 graden...
jij veel zin om naakt rond te gaan dansen?
ga je gang,
als je longontsteking krijgt sturen we wel een kaartje en bloemetjes en zo.

30Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 21:05

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

lap, moeten er spreuken opgezegd of afgelezen worden en ik heb mijn bril niet bij... tzal weer proper zijn

31Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 21:06

Gast


Gast

juuuj ik heb de spreuk gevonden!! Very Happy Very Happy Very Happy
nu is hij compleet dus geen griezelige dingen voor hen die de spreuk goed uitvoeren

32Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 21:06

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

howlin graveyard schreef:lap, moeten er spreuken opgezegd of afgelezen worden en ik heb mijn bril niet bij... tzal weer proper zijn
don't worrie, de spreuken moeten opgezegd worden door de priesters Wink

33Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 21:07

Gast


Gast

nee hoor met zn allen dus als je de spreuk verkeerd na zegt.... pale

34Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 21:10

Gast


Gast

hm, en wat is die spreuk dan?
'k zal 'm vast een beetje repeteren zodat ik me straks niet verspreek.

35Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 21:11

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Djali schreef:hm, en wat is die spreuk dan?
'k zal 'm vast een beetje repeteren zodat ik me straks niet verspreek.

Jij domme oelewapper, we moeten 'm pas zeggen als we samen in een kring staan!

36Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 21:40

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Hé, een mailtje. Very Happy Straks 'ns kijken wat ik ben. Smile

Ik zeg het maar vast: deze week heb ik toetsweek en volgende week begint nanowrimo (= elke dag stressen om boek te schrijven), dus mijn activiteit zal gereduceerd zijn tot slechts het hoognodige.

*Kijkt rol*

Ja. Daar kan ik mee leven. Cool

37Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 21:42

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Mattio schreef:Hé, een mailtje. Very Happy Straks 'ns kijken wat ik ben. Smile

Ik zeg het maar vast: deze week heb ik toetsweek en volgende week begint nanowrimo (= elke dag stressen om boek te schrijven), dus mijn activiteit zal gereduceerd zijn tot slechts het hoognodige.

*Kijkt rol*

Ja. Daar kan ik mee leven. Cool
Veel plezier dan maar he Very Happy
Nanowrimo.. heeft dorien daar ook niet aan mee gedaan? volgens mij heeft ze wel eens zoiets gezegd (maand lang bericht typen van minstens x-woorden toch?)

zou niet goed zijn als je er niet mee kan leven Razz (kan trouwens voor gezorgd worden mocht je dat willen Rolling Eyes )
Debby aanklagen gaat ook niet werken mocht je het er niet mee eens zijn want ja, je hebt je rol al Razz

38Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 22:17

Miejster

Miejster
Senior spammer

Djali schreef:niks uitvluchten, is 3 graden...
jij veel zin om naakt rond te gaan dansen?
ga je gang,
als je longontsteking krijgt sturen we wel een kaartje en bloemetjes en zo.
Je moet er wel iets voor over hebben he! En ben jij een echte heks? Ik ken de verwarm-je-eigen-lichaam-bij-3-graden-buitenspreuk al lang hoor!

39Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 22:21

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Nou miesjter als je die kent wil je mij die dan ook leren.. Want vind het aardig koud buiten ook al heb ik me kleren aan.. .Dus kan de spreuk goed gebruiken;)

40Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 22:23

Gast


Gast

nou top, ik ben een heks maar geen erg getalenteerde Sad misschien kun je die spreuk mij ook eens leren, lijkt me handig wanneer ik 's ochtends naar school fiets.

En ja, NaNoWriMo is waar ik ook aan mee heb gedaan. Ik doe het dit jaar niet vanwege enorme schooldrukte en 4 concerten met bijbehorende repetitiedagen...

41Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 22:24

morkreb

morkreb
Junior spammer

Me vraagt zich af of Miejster eigenlijk wel in een heksencostuum past. scratch

42Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 22:25

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hoezo vraag je je dat af? Maby heeft ie wel 1 op maat gemaakt;)

43Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 22:26

Gast


Gast

ja morkreb, weet jij soms iets over miejster dat wij niet weten?

44Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 22:27

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Vertel vertel...

We worden nieuwschierig...

45Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 22:29

Debby

Debby
Senior spammer

Nadat de Hoge Priesteres de spreuk had uitgesproken gebeurde er iets heel vreemds.
Alle heksen veranderen in kinderen.

“Wat is er nu gebeurd” vroegen de heksen zich af.
“Beste medeheksen”zei Mini “Ik heb niet de hele spreuk kunnen vinden,dus dit jeugdige voorkomen is van tijdelijke aard”.
“Langzaamaan veranderen we weer terug naar onszelf,en we zullen ons zodra we weer terug zijn in ons oude gedaante niks meer herinneren van deze avond”.

Ergens vonden de kinderen het erg jammer dat ze weer terug zouden veranderen,maar vooral dat ze zich er niks meer van zouden kunnen herinneren.

“Kom op”riep V8power “Laten we ons in ieder geval ontzettend gaan vermaken en een onvergetelijke indruk achterlaten bij de mensen hier”.

“Maar”vroeg Graafoto zich af “Hoe komen we aan Halloweenoutfits?”

Ze besloten in te breken in de plaatselijke feestwinkel om Halloweenoutfits te lenen.
Deze zouden ze de volgende dag wel weer terug brengen.

Morkreb en Miejster pakken beiden een outfit en gaan verkleed als Wandelend geraamte.
Jensie en Artishocking pakken snel beiden een Duiveltjes outfit.
V8power en Natjuh89 besluiten om een Feeënoutfit aan te trekken.
Djali ziet twee Vampierenoutfits hangen,ze pakt er één en geeft de andere aan Mini.
Moustache roept “Leuk,ze hebben ook trollenpakken,hier Mattio,jij ook een”.
Zo bleef er voor de anderen niet heel veel meer over,dus besloten
Howlin en Hank1705 maar als Spook te gaan
Graafoto pakte snel het pak van de Magiër.
En voor Sedative bleef het pak van de Magere Hein over,maar die vond hij toch wel erg gaaf.

Nadat iedereen zich helemaal had omgekleed,de nodige make-up en accessoires hadden aangebracht besloten ze dat het tijd werd om de deuren langs te gaan.

Snel pakten ze allemaal een versierd bakje waar ze hun opgehaalde snoep in konden doen.


Iets eerder,maargoed er gebeurde toch niks meer.

Einde van nacht 1,begin dag 1.
Deze dag eindigt dinsdag 22:00

46Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 22:32

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 83190


Trick or treat

47Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 22:40

Debby

Debby
Senior spammer

Staat je goed.

Ik wil iedereen in zijn outfit zien Razz

48Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 22:41

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

hahah dankje wel:) Jah de rest van de outfits wil ik ook wel zien..!!

49Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 22:44

Gast


Gast

Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Th_46992_Sabrina_122_585lo_122_585lo



Laatst aangepast door Djali op di 26 okt 2010, 14:29; in totaal 1 keer bewerkt

50Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story ma 25 okt 2010, 22:59

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Djali schreef:
En ja, NaNoWriMo is waar ik ook aan mee heb gedaan. Ik doe het dit jaar niet vanwege enorme schooldrukte en 4 concerten met bijbehorende repetitiedagen...

Voor ieders duidelijkheid: vorig jaar zei ze precies hetzelfde, begon ze halverwege november opeens met schrijven en finishte ze eerder dan ik... Wink

Er mag gestemd worden, toch? In dat geval stem ik op Dorien, omdat ik vind dat ze haar tijd moet besteden aan het leren voor haar toetsweek, maar meer nog aan het bedenken van een plot voor NaNoWriMo. Ik weet 99% zeker dat ze toch wel mee gaat doen en dan kan ze zich maar beter niet druk maken om weerwolven, terwijl ze een plot moet uitdenken! Wink

Volgens mij is dat de beste reden voor een blinde stem die tot nog toe ooit is gegeven! Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum