Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 17 Halloween The Story

+11
howlin graveyard
Hank1705
v8power
morkreb
artishocking
Natjuh89
Jensie
graafoto
Miejster
Moustache
Debby
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 11 van 13]

251Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 22:39

Miejster

Miejster
Senior spammer

Debby schreef:

Ook Djali liet vannacht het leven,zij werdt omgebracht door de heks
Djali was de Sjamaan.

Voila ongelovige Thomassen. Nu is iedere burger zeker. Volg ons of sterf, jullie lelijke wolven!
Het kan nog, maar we mogen geen fouten meer maken en de conversie is waarschijnlijk gebeurd...

252Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 22:45

Miejster

Miejster
Senior spammer

Arti of Sedative is de leugenwolf. Tijd om met een geldig excuus langs te komen guys!

Er stemden er 4 op mij, maar Djali is weg. Dus de anderen mogen mij in pm ook proberen overtuigen om onze stemmen niet te krijgen. Dat zijn Hank, Mork en Jensie

5 kanshebbers waarvan hoogst waarschijnlijk 3 wolven. Tijd om kleur te bekennen burgers en wolven! Ik verwacht van allemaal een pm met jullie juiste rol. Wie fout gokt, sterft. Simpel isn't it!

Place your bets...

253Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 22:48

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

puik werk van de heks

spijtig voor v8power

Maar nu zijn er zekerheden in het leven.
Jensie en Djali spannen samen, want Djali wilde me laten geloven dat zij de ziener was en dat Jensie als Cupido zichzelf aan Djali had gekoppeld. Er was heel wat berichtenwisseling tussen hen beide, want Djali interpeleerde mij over een bericht dat ik aan Jensie had geschreven. Jensie wachtte meestal af om te reageren tot Djali groen licht gaf. Maar mijn moedwillig verkeerde vraag aan Jensie was voor mij het signaal dat er niet veel goeds is terug te vinden.
Djali liet me ook weten dat Arti een normale burger is. Dat liet ze me na veel aandringen weten. Want ze had zogezegd nog maar één rol gezien, terwijl er al twee nachten voorbij waren. Dus als je wil liegen over de identiteit van een speler, doe je dat over iemand waarvan je zeker weet dat hij/zij niet in het burgerblok (van de ziener) geraken.

Ik stem Jensie. Tenzij het burgerblok me overtuigt van een andere strategie.



Laatst aangepast door howlin graveyard op za 30 okt 2010, 08:29; in totaal 1 keer bewerkt

254Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 22:55

Miejster

Miejster
Senior spammer

Als onze heilige man stemt, dan stemmen alle burgers mee natuurlijk.Jensie



Laatst aangepast door Miejster op za 30 okt 2010, 09:29; in totaal 1 keer bewerkt

255Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 23:15

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

DORIEN hoe durf je, mij zo beliegen.
Wel een goede zet van de heks Laughing
Maar nu met de conversatie weet ik ook niet wie ik kan vertrouwen of niet dus voor ik Miejster volg wil ik wat meer horen van de burgers.
Miejster heeft een grote bek dus zou een perfect doelwit zijn voor de conversatie ...

256Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 23:38

Miejster

Miejster
Senior spammer

Graaf, ik heb inderdaad een grote bek voor een conversatie. Gelukkig niet voor een conversie! Very Happy

Ik heb niet gekozen Graaf, ik volg de priester. En uiteraard besef ik dat er een conversie is en iedereen die conversie kan overkomen zijn, ook diegenen die al gesneuveld zijn.

257Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 23:41

v8power

v8power
Spammer i.o.

goed gedaan heks in ieder geval weer een slechte eruit
@theneka kom op spoken yeahhhhhhhh

@ burger kom op jullie weten hoe het zit wreek mijn dood

258Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 23:41

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Joehoe de sjamaan der uit Smile cheers

Alleen jmmr voor v8 rust in vrede v8... Ik heb nog wel een plekje op mijn wolkje... Kom je derbij?????

259Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 23:45

Miejster

Miejster
Senior spammer

Theneka, 2 extra spookjes. Tevreden?

260Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 23:47

morkreb

morkreb
Junior spammer

Dus dorien toch de sjamaan, flauw hoor Sad
Als Jensie cupido is waarom stemmen jullie dan op haar? Of is ze juist geen cupido en krijg ik van jullie ook een lulverhaal?
hmmm, en als ik graafoto z'n reactie lees is het ook niet slim om nu alsnog mijn rol naar jouw te gaan sturen Miejster.
Ik ga er nog een nachtje over slapen.

261Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story za 30 okt 2010, 01:03

Sedative Svardskampe

Sedative Svardskampe
Aankomend spammer

Hank1705 schreef:autch Sad rip v8power
(not rip to dorien Rolling Eyes )

ik vrees dat de wolfjes tactisch gespeeld hebben Mad

Eerlijk gezegd he, verdenk ik Hank ervan een wolf te zijn. Het ligt er nogal erg dik bovenop, is het niet?
Vandaar dat ik stem voor Hank/Henk



Laatst aangepast door Sedative Svardskampe op za 30 okt 2010, 14:13; in totaal 1 keer bewerkt

262Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story za 30 okt 2010, 08:05

Gast


Gast

rip v8 echt jammer! Sad
iets later dan gehoopt maar dan is ze(djali) er toch eindelijk uit Razz

ik stem arti

263Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story za 30 okt 2010, 08:28

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

ik wijzig mijn stem en ga mee met mini:

ik stem dus arti

reden: l'union fait la force

264Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story za 30 okt 2010, 09:29

Miejster

Miejster
Senior spammer

Zelfde reden als onze priester!

Arti

Samen zijn we sterk!

265Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story za 30 okt 2010, 12:48

Moustache

Moustache
Junior spammer

Arti lijkt me wel het meest waarschijnlijk, alles nalezende.

266Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story za 30 okt 2010, 13:06

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Djali had me persoonlijk aangeschreven om haar onschuld uit te schreeuwen, net als Arti...
Als ik die redenering volg en ook diegene volg waarvan ik al weet dat ze burgers zijn kies ik uiteraard voor Arti.

267Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story za 30 okt 2010, 14:01

Gast


Gast

Dames en heren,

Mijn prachtige rol en verlengde leven werden medemogelijk gemaakt door een aantal mensen die ik hiervoor erg dankbaar ben. Go jullie, ik ga duimen voor de overwinning. Mijn dood vond ik wel wat cru trouwens. Had ik niet gewoon in een giftige appel kunnen stikken en de rest van mijn dood in een glazen kistje op mijn heuvel mogen liggen? Ook heel heksige dood toch? Na ja, je kunt niet alles hebben.

Uw sjamaan groet u en wenst u een prettige Halloween Twisted Evil

268Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story za 30 okt 2010, 14:23

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

Ik moet stemmen....
pfff.. moeilijk....
ik ga met sedative mee, ik stem op Hank, omdat ik net als Sedative van mening ben dat hij een wolf is.

269Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story za 30 okt 2010, 14:31

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ow jullie maken het ons makkelijk... Ik zal het iets simplistischer voorstellen :

Ben je een burger stem dan op Arti, ben je een wolf stem op Hank. Makkelijker voor ons dan! Laughing

270Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story za 30 okt 2010, 14:36

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

case closed

tien spelers, reeds 5 stemmen op arti en hank moet nog stemmen
rarara op wie zal hij stemmen?

Dat wordt een 6 tegen 4 in het nadeel van arti Wink

271Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story za 30 okt 2010, 15:43

morkreb

morkreb
Junior spammer

Als het dan toch niks meer uit maakt stem ik op Hank, puur om miejster nog ff lekker dwars te zitten tongue Had ie maar eerder naar m'n rol moeten vragen. Nu is het niet betrouwbaar meer.

272Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story za 30 okt 2010, 15:55

Miejster

Miejster
Senior spammer

No problem beste wolf!

273Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story za 30 okt 2010, 18:38

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

we zitten ook nog met de leugenwolf hé.
Die liegt er ook nog op los

274Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story za 30 okt 2010, 20:06

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik ga voor artishocking
heb nu mijn redenen om de rest te volgen Rolling Eyes Very Happy


hm.. zou ik vannacht bezoek krijgen? aangezien het overdag niet lukt me te vermoorden... What a Face
(cu 2nite wolfjes..? Twisted Evil mij krijg je niet zomaar in de wolken Very Happy )

Ps dat was een uitdaging gericht aan de wolfjes cheers

275Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 11 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story za 30 okt 2010, 20:16

artishocking

artishocking
Junior spammer

Zal ik dan maar voor Hank1705 gaan???
Geen reden hoor...ik zie dit als een spel...IK kan goed tegen mijn verlies Wink

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 11 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum