Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 17 Halloween The Story

+11
howlin graveyard
Hank1705
v8power
morkreb
artishocking
Natjuh89
Jensie
graafoto
Miejster
Moustache
Debby
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 13]

226Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story do 28 okt 2010, 22:41

Gast


Gast

hihi, arme miejster, wat zal ie gefrustreerd zijn cheers

geen doden, woehoeeee! wordt het tóch nog een feestelijke halloween!

227Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story do 28 okt 2010, 22:48

Miejster

Miejster
Senior spammer

Okido, ik had 5 stemmen, Djali had er 4. Eentje heeft dus gelogen en een stem aangepast. We eindigen op 5-5, dus de 9 stemmers op mij en Djali zijn niet de leugenwolf.

Blijven over : Artishocking die op Sedative stemde, Sedative die op Jensie stemde en Moustache die niet gestemd heeft.

Moustache kunnen we uitsluiten, want als je niet stemt kan je je stem ook niet aanpassen.

Dus Arti of Sedative zijn de leugenwolf.

Dat maakt al volgend lijstje :
Djali : Sjamaan
Arti of Sedative : Leugenwolf (en de andere ofwel een slechte rol of gewoonweg lomp gespeeld. Very Happy )

Voila, als de wolven mij vermoorden hebben jullie al een hoop info!

228Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story do 28 okt 2010, 22:49

Miejster

Miejster
Senior spammer

Djali schreef:hihi, arme miejster, wat zal ie gefrustreerd zijn cheers

Inderdaad dat mag je wel zeggen. Ofwel zijn er zeeeeeer veel slechte rollen, ofwel is er een cupido raak geschoten waar een burger en wolf gelinkt zijn ofwel zijn er 1 of meerdere burgers gewoon lomp aan het spelen.

229Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story do 28 okt 2010, 22:52

artishocking

artishocking
Junior spammer

Moustache kunnen we uitsluiten, want als je niet stemt kan je je stem ook niet aanpassen.

Misschien stemde hij wel niet met een reden.

Ik vind dat je enorm veel onrust zaait, en niks zeker weet Miejster...ben jij degene die liegt misschien??
Misschien ben je zelf een wolf, en word het allemaal erg heet onder je voetjes???

Ik denk dat er juist heel veel goede rollen zijn, maar dat niemand elkaar vertrouwt en dat iedereen tegen elkaar liegt.

Ik stemde op Sedative omdat ik dacht dat hij een slechte rol heeft...en speel ik lomp??
Vage gedachte hoor...ik was 1 vd eerste die stemde volgens mij.
Na de stemming heb ik contact met hem gehad....en nu weet ik meer. Wink



Laatst aangepast door artishocking op do 28 okt 2010, 23:00; in totaal 1 keer bewerkt

230Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story do 28 okt 2010, 22:54

Debby

Debby
Senior spammer

geen doden, woehoeeee! wordt het tóch nog een feestelijke halloween!
@ Djali

Het is Halloween,Halloween moet gruwelijk zijn,dus veel doden. Twisted Evil

231Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story do 28 okt 2010, 23:37

Miejster

Miejster
Senior spammer

artishocking schreef:Moustache kunnen we uitsluiten, want als je niet stemt kan je je stem ook niet aanpassen.

Misschien stemde hij wel niet met een reden.

Ik vind dat je enorm veel onrust zaait, en niks zeker weet Miejster...ben jij degene die liegt misschien??
Misschien ben je zelf een wolf, en word het allemaal erg heet onder je voetjes???

Ik denk dat er juist heel veel goede rollen zijn, maar dat niemand elkaar vertrouwt en dat iedereen tegen elkaar liegt.

Ik stemde op Sedative omdat ik dacht dat hij een slechte rol heeft...en speel ik lomp??
Vage gedachte hoor...ik was 1 vd eerste die stemde volgens mij.
Na de stemming heb ik contact met hem gehad....en nu weet ik meer. Wink
Ik zaai helemaal geen onrust. Ik probeer duidelijkheid te scheppen. Je moet een oen zijn om nu nog niet door te hebben dat Howlin een priester was (en dus burger). Ik zeg niet jij, want jij bent geen burger. Maar de burgers die dit gewoon niet willen zien. Een normale gang van doen is een burger volgen om er zo een slechte uit te spelen. En zo ben ik inderdaad ontgoocheld en gefrustreerd zeker nu we aan de derde nacht komen en er een burger gaat sneuvelen en er een wolf bijkomt!

232Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story do 28 okt 2010, 23:45

Gast


Gast

Ik zit me hier dood te lachen. Ben benieuwd wat er vannacht en morgen gaat gebeuren ^^ nu jullie me 2 stemrondes lang over hebben geslagen, kan dat ook best nog een 3e keer toch? Per slot van rekening heb ik niks te verbergen en ben ik niet te beroerd om bij iedereen mijn onschuld te declameren ^^

En oké oké, Halloween hoort cru te zijn, maar toch kan ik wel even opgelucht ademhalen dat ik vanavond niet het lijdend voorwerp/de sfeermaker ben!

233Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story do 28 okt 2010, 23:56

Miejster

Miejster
Senior spammer

Djali schreef:Ik zit me hier dood te lachen.
Yup dat kan ik geloven. DE grootste blooper in 17 spelletjes potverdekke! But this game ain't over until the fat ass lady sings!

234Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 00:21

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

MOH. STOMME KINDERS!! Ge verpest mijn feestje!! Ik wil meer vriendjes om mee te spoken!!


*Spook Spook Spook*

*port Debby* Maak iemand dood! clown

235Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 00:42

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

voor alle burgers die me niet wilden volgen=

djali,is de sjamaan, want openbaarde zich aan mij als de ziener, terwijl ze geen toegang heeft tot het burgerblok.
en jensie is helemaal niet mee in mijn spelletjes en vraagt raad in djali (want djali heeft jensie meegesleurd in een spelletke cupido)

@ de wolven: we know you already (thanks 2 natjuh)

236Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 00:58

Gast


Gast

Laughing ik weet, ik weet wat jij niet weet, en ik weet dat jij je door een paar mensen in de luren laat leggen!

237Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 01:10

morkreb

morkreb
Junior spammer

Is Dorien nou ziener of sjamaan. Ik geloof jullie geen van allen voordat ze dood is. Dorien komt bij mij heel geloofwaardig over dat jij sjamaan bent miejster. En als er iemand hier dit spelletje agressief zit te spelen dan ben jij dat. Er valt voor mij niks aan vast te knopen, ik wacht met spanning de nacht alvast af.

238Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 07:50

artishocking

artishocking
Junior spammer

Eeen hoop mensen pretenderen een hoop te weten, maar weten eigenlijk niks Laughing

239Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 08:29

Miejster

Miejster
Senior spammer

Whuhahaha, Arti weet eigenlijk niks... Very Happy

240Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 12:21

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

Leuk leuk leuk
Al die theorietjes van jullie. Leuk om ze eens na te lezen en mijn aantekeningen erbij te pakken. Ja ja, dit kind-duiveltje pakt het heus wel serieus aan hoor, al doende leert men.

Ik heb gezien dat de berichtjes in mijn postvakje soms anders zijn dan op het forum. Miejster wijst wel erg veel met zijn vingertje naar Djali. Maar wijs maar eens... dan zie je dat er 4 vingers naar jou wijzen Miejster Wink

Ik wacht maar weer af in deze gruwelijke nacht..

241Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 13:20

Miejster

Miejster
Senior spammer

Jensie schreef:Leuk leuk leuk
Al die theorietjes van jullie. Leuk om ze eens na te lezen en mijn aantekeningen erbij te pakken. Ja ja, dit kind-duiveltje pakt het heus wel serieus aan hoor, al doende leert men.

Ik heb gezien dat de berichtjes in mijn postvakje soms anders zijn dan op het forum. Miejster wijst wel erg veel met zijn vingertje naar Djali. Maar wijs maar eens... dan zie je dat er 4 vingers naar jou wijzen Miejster Wink

Ik wacht maar weer af in deze gruwelijke nacht..

Jensie, kijk eens naar wie de priester wijst... Bewijs voldoende. En 4 stemmen op mij? 3 wolven en een sjamaan bijvoorbeeld. Ik twijfelde aan jouw rol Jensie, nu maak je het alleen maar makkelijker!

242Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 14:19

artishocking

artishocking
Junior spammer

@Miejster :
Are you scared???? affraid

Hoe gaat dat spreekwoord ook alweer : een kat in het nauw maakt rare sprongen...toch??

243Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 15:00

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Massacreren massacreren wie zijn best doet kan het leren, massacreren!!
*spookdans*
GO Arti!! Go Miejster!! Zolang er iemand sneuveld is Theneka blij Very Happy

Very Happy

244Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 15:16

artishocking

artishocking
Junior spammer

Je bent mijn spook...dus je weet wat je te doen staat he...hahahha lol!

245Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 15:18

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Dorien pesten? :p

246Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 16:21

Miejster

Miejster
Senior spammer

Theneka schreef:Dorien pesten? :p
Hell yeah! Ik probeer dat Sjamaantje al lang bij jou te krijgen, maar enkele burgertjes weigeren maar mee te werken.

247Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 16:23

Miejster

Miejster
Senior spammer

artishocking schreef:@Miejster :
Are you scared???? affraid

Hoe gaat dat spreekwoord ook alweer : een kat in het nauw maakt rare sprongen...toch??

Ik ben niet bang beste wolf! Je voordoen als de mythomaan terwijl die zich al bekend gemaakt heeft! Bwaah, flauw.

248Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 16:44

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

toetsenborD ko. daarom via knip plak Wink Arrow niet actief

249Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 22:15

Debby

Debby
Senior spammer

Snel deden de kinderen de deur weer dicht.

"Nu gaat er niemand meer naar binnen",zei Howlin.
"We willen niet nog iemand verliezen".

"Laten we dan nu eindelijk doen,waarvoor we gekomen zijn",zei Sedative.
"We gaan de deuren langs".

Met een gemengd gevoel,maar toch ook wel een beetje opgetogen besloten de kinderen de deuren langs te gaan.

'Trick or Treat"riepen ze dan ook uit volle borst bij het eerste huis,waar ze meteen al een berg snoep in ontvangst mochten nemen.

"Joehoe"riep Graafoto,meteen de jackpot.

Bij het vijfde huis waar ze aanbelden kregen ze allemaal 1 snoepje.
"Beetje karig"zei Miejster.
"zullen we ze voor straf eens de stuipen op het lijf jagen".

Dat zagen alle overgebleven kinderen wel zitten.

"We omsingelen het huis en gaan kattekwaad uithalen"riep Morkreb.
Zo gezegd zo gedaan.

V8power deed een groot hek open en liep de tuin in.
Daar ontdekte ze een grote hond en besloot eerst de hond even aan te halen.

Plotseling klonk een gil.
"Zo dat gaat goed,we zijn amper begonnen"zei Hank tegen Djali.

"Ik weet t niet hoor,die gil klonk behoorlijk als V8power"zei Djali.
"Laten we maar even gaan kijken of alles goed is".

Ze liepen naar de achterkant van het huis en de tuin in.
Daar middenin de tuin lag het snoepbakje van V8power.
"Wat is hier gebeurd",zei Djali die erg bang begon te worden.
"Geen idee",zei Hank"Maar we moeten haar vinden".

Samen besloten ze de tuin te doorzoeken.
Net toen ze dachten alles afgespeurd te hebben,ontdekte Hank een klein hoekje.

Ze liepen erheen om te kijken en wat ze daar aantroffen deed ze gruwelen.
Ze zagen tot hun grote schrik dat de grote hond hun vriendin V8power had doodgebeten.
De hond keek om en het bloed droop uit zijn bek.

Djalie en Hank zetten het op een lopen de tuin uit,waarna ze snel het hek achter zich sloten.
Daar troffen ze de andere kinderen,waar ze het gruwelijke nieuws vertelden.

Ze besloten zo ver mogelijk van het huis af te lopen.
In de voortuin van de tuin ernaast stond een grote fontein.
Djali liep erheen om het bloederige kwijl van haar af te wassen.
Met haar handen schiep ze wat water op en waste haar gezicht.

Opeens begon ze te gillen dat het water brandde.
De kinderen keken naar haar gezicht en zagen haar hele huid wegsmelten.
Totdat er alleen nog maar een vlezige massa overbleef.

Vannacht heeft V8power het leven gelaten,zij werd opgegeten door de wolven
V8power was het Medium

Ook Djali liet vannacht het leven,zij werdt omgebracht door de heks
Djali was de Sjamaan.

Einde van nacht 3 ,begin van dag 4.
Deze dag duurt tot zaterdagavond 22:00.
(al zal het verhaal er zondag pas komen ivm viering van mijn verjaardag)

250Ronde # 17 Halloween The Story - Pagina 10 Empty Re: Ronde # 17 Halloween The Story vr 29 okt 2010, 22:20

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

autch Sad rip v8power
(not rip to dorien Rolling Eyes )

ik vrees dat de wolfjes tactisch gespeeld hebben Mad

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum