Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 104 - De reis, maar waarheen?

+6
Djali
Doctor
Miejster
Hank1705
graafoto
Backslide
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 4]

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ok, bedankt voor je service Hank. Maar hebben we dan nu een goede wolf? En kan hij of zij snachts ook iemand opeten?

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Damn, valse engel en groenteboer...
2 doden in 1 nacht Sad

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ja er zijn meerdere scenarios mogelijk he nu. Dit maakt alles toch alvast ingewikkelder lijkt me.
Oke, ik wacht even af wat de andere mensen hun conclusies zijn, zie of ik iets nog opmerk qua verloop. Iemand (of meerdere personen) moet van meer weten hmm. Ik wacht mijn stem af.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik probeer even een theorie. De wolven hebben de groenteboer gegeten en dan sterft ook een willekeurige wolf. De valse engel had een wolf om te beschermen en daarmee sterft die ook als willekeurige wolf... Geen goed nieuws voor ons dus...

Heeft nog iemand info over wolven?

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

nee, voorzover ik het weet en zo staat het ook in de regels. De valse engel had de wolf gekozen om over te waken. De wolf is gestorven en dan zie je overdag enkel dat de valse engel is gestorven. Maar dan heeft de valse engel de rol van de wolf over genomen, de valse engel is dan de valse wolf. Hij of zij blijft echter goed en de dode wordt bekend gemaakt als valse engel.

Daarom denk ik dat Dorien een hap probeerde te nemen uit Hank en vergiftigd is geraakt door de broccoli. Maar een valse engel was al over haar aan het waken. Dus was Dorien gezien als valse engel.

of zit ik volledig fout met mijn redenering?

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ok ik stem op Miejster. Ik heb geen idee en hij staat boven mijn vorige post.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik stem op doctor omdat ik nog geen idee heb of jij burger bent

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik ook Doktor omdat Miejster al bewezen heeft dat hij goed is

Debby

Debby
Senior spammer

Kan ik jullie geloven? Vooralsnog stem ik Tachonder. Puur safe omdat ik niks weet.

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Eeuh hoe heeft Miejster zich bewezen? Want ik mis precies iets. Ik stemde zoals ik elke ronde heb gestemd, gewoon op de persoon die voor mij heeft gepost.

Maar ik weet zeker dat als de ziener mij ziet, ik veilig zou zijn.

Ik heb geen idee wie wat is, dus ik wil geen valse zet doen.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik heb het nu even druk met werk vandaag (ja mijn werk blijft nog lopen ondanks coronacrisis) en wil antwoorden. Dus ik zie dat er op doktor vooral gestemd wordt? Telkens 1 iemand een stem levert volgens mij niets op. Dus sorry doc, maar dit is nu snel snel mijn keuze.

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik stem op Theneka... omdat die zo stil is🤔

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Miejster

Backslide

Backslide
Junior spammer

Er werd geen woord gesproken die ochtend. De wallen onder ieders ogen waren flink zichtbaar; niemand had deze nacht nog de slaap kunnen vatten na wat er die was voorgevallen. De lichamen van Hank en Djali waren die nacht nog begraven en ze hadden afgesproken deze dag een plechtigheid voor ze te organiseren.

Iedereen deed zijn eigen ding. Er werd gewoon gegeten, af en toe werden er woorden uitgewisseld. Maar het leek alsof dat enkel gebeurde als daar echt noodzaak toe was. Theneka was de uitverkorene om die middag wat woorden te spreken bij de plechtigheid. Al was hij daar meer tot opgedrongen dan dat hij daar zelf behoefte bij had. Die ochtend was hij dan ook druk bezig met wat hij hemelsnaam kon zeggen over twee personen die hij toch eigenlijk niet kende. Misschien was hij in z’n hoofd nog drukker bezig met wat er die nacht mogelijk was gebeurd. Theneka zat daar in de schaduw en schreef met een viltstift wat steekwoorden op een post-it, als hij in de verte mensen druk in de weer hoort.

“Zo. Je bent er gloeiend bij!” herkent hij de stem van Graafoto. “Ik heb je wel gezien vannacht!”. Theneka draait z’n hoofd bij en ziet dat Doctor vooruit geduwd wordt door Graafoto, Tachondar en Miejster. “Nee, nee, jongens! Jullie begrijpen het verkeerd! Ik dacht dat die twee.. Nouja, ze lagen daar zo bij elkaar.. Ik dacht dat ze... Het was donker! Hoe kon ik nou weten dat ze dóód waren?!” trilde de stem Doctor. “Ach, smoesjes!”

Meerdere mensen van het gezelschap waren inmiddels naar het strand komen lopen om te kijken waar de commotie om te doen was. Doctor werd op zijn knieën geduwd en keek met tranen in z’n ogen om zich heen. “Maar... help me dan.. Ik ben onschuldig!”. Hij kon geen bijval verwachten van de toeschouwers om hem heen. Graafoto haalde een tak tevoorschijn en hief die boven z’n hoofd. Met een luide dreun sloeg hij de tak kapot op het hoofd van Doctor. Op slag dood.

Dit is het einde van de dag.
Doctor wordt gelyncht. Zijn rol was valse leugenwolf
De nacht duurt tot vrijdag 22:00

Miejster

Miejster
Senior spammer

Help spelleider... valse leugenwolf...?

Ik vind die rol niet meteen terug maar ik vermoed dat die een slechte rol is en dus een wolf?

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik vermoed dat Djali de leugenwolf was en dat Doktor de valse Engel was.
Als de valse Engel Djali "beschermde" dan kreeg de valse engel de rol van Djali van zodra ze sterfde...
Dan werd doktor dus de valse leugenwolf?

Verbeter mij als ik fout ben...

Backslide

Backslide
Junior spammer

Valse leugenwolf is inderdaad een valse engel die de rol van een leugenwolf heeft gekregen. Alhoewel het de krachten van een wolf heeft, is het goede rol

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Oke, spijtig dat die eruit ligt :/
Maar we weten nu dus wel wat er gebeurde vorige nacht. En dan was djali dus de leugenwolf. Goed, dan zijn we al zeker dat we 1 wolfje hebben gepakt, al hangt er toch wat mist rond. Het was ook een dure prijs, te duur...

Backslide

Backslide
Junior spammer

Debby stond met verbazing te kijken wat er zojuist was voorgevallen. Ze zag het levenloze lijf van Doctor in het zand liggen. Ze opende haar mond om wat te zeggen, maar besefte snel dat het misschien beter was te zwijgen. Ze was het niet eens met wat er zojuist was gebeurd, maar ze wilde niet het risico lopen de opvolger van Doctor te worden.

Uiteraard was de sfeer de afgelopen dagen gespannen geweest, aangezien niemand wist of ze van die eiland gered zouden worden. Waar niemand rekening mee had gehouden, was dat er iemand onder hen zou zijn die enkel uit was op moord. Waar er twee dagen geleden nog vol werd samengewerkt aan een ‘keuken’, was het op dit moment ieder voor zich.

Toch ontkwam niemand er aan, zeker met het harde werk wat overdag werd geleverd, om ’s nachts te slapen. Dit gebeurde enkel niet meer allemaal gezellig bij elkaar. De groep had zich opgesplits en sliep enkel bij degenen die ze nog vertrouwden.



Diep in de nacht is het Artishocking die wakker wordt. Ze moest naar het toilet en stapte voorzichtig uit haar primitieve slaapzak. Het smeulende kampvuur geeft haar net genoeg licht om te zien waar ze heen moet. Toen ze dichterbij kwam, rook ze iets wat ze niet helemaal kon plaatsen. Ze besloot iets dichterbij te lopen om te kijken waar het vandaan kwam.
Toen ze op zo’n 10 meter van het vuur stond, verstijfte ze toen ze doorkreeg waar ze de geur van had herkend. Het is de geur van... barbecue. Ze begint hard te huilen als ze een zwart lichaam in het vuur ziet liggen. Ze herkent nog net de contouren van het lichaam van Miejster.

Dit is het einde van de nacht.
Miejster sterft. Zijn rol was Gokker.
Het is dag tot zaterdag 22:00

Debby

Debby
Senior spammer

Mijn stem gaat naar Theneka

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik stem op Debby, vanwege het ontbreken van argumenten waarom ze op theneka stemt. Dat vind ik ondertussen op dit punt in het spel wel wat vreemd.

Na Debby's uitleg ga ik mee op Theneka dan



Laatst aangepast door Tachondar op za 04 apr 2020, 21:57; in totaal 1 keer bewerkt

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Dan ga ik mee op Debby omdat???

Debby

Debby
Senior spammer

Theneka stemde mee op Miejster, welke toch echt goed was in mijn ogen. Daarom mijn stem op hem. Je mag me geloven of niet maar ik ben één van de goeie nog in dit spel. Miejsters dood was niet te voorkomen, helaas. Hopelijk de dood van een volgende burger wel.

artishocking

artishocking
Junior spammer

Mijn stem gaat naar Theneka

Backslide

Backslide
Junior spammer

Theneka werd wakker omdat er iets aan zijn bed zat te sjorren. Hij was vannacht niet wakker geworden van de comotie die was ontstaan toen Artishocking het lichaam van Miejster had ontdekt. Hij was er simpelweg te moe voor geweest.

Langzaam opende hij z’n ogen en hij zag aan z’n voeteneinde een drietal figuren aan z’n bed sjorren. “Hey, hey! Wat gebeurt hier?” riep hij, terwijl hij zich los probeerde te wurmen van zijn belagers. “Je bent er gloeiend bij!” riep Tachondar, recht in de ogen van Teneka kijkend. “Eerst dat vriendje Doctor van je, en nu jij! Nadat we Doctor te grazen hadden genomen, dachten we dat we van die moorden af waren. Maar nadat Artishocking vannacht het lichaam van Miejster aantrof, wisten we dat er nog iemand moest zijn die net zo ziek was als hij.” “Wa- wat? Is Miejster ook dood?!” Vroeg Theneka zowel ontdaan als verbaasd. “Maar.. Ik heb daar niks mee te maken! Oprecht!”

Zijn woorden hadden geen kans van slagen bij het moordlustige Trio wat bestond uit Tachondar, Debby en Artishocking. Met z’n drieën droegen ze hem van zijn bed naar de rand van de zee. “Zo. Dit is voor al de ontschuldige slachtoffers die je hier hebt gemaakt!”

Tachondar en Debby duwden Theneka op z’n knieën en grepen de achterkant van z’n hoofd vast. Met een ruk werd deze onder water gedrukt. Theneka wilde een diepe teug lucht nemen, maar was net te laat. Hij kreeg een hap water binnen en begon meteen te spartelen. De grip van de twee was echter sterk genoeg om zijn gezicht in het water te houden. Met zijn armen greep Theneka woest naar achteren, maar mede door z’n ademtekort haalde dit niks uit. Zijn lichaam schokte een paar keer en toen stopte hij met tegenstribbelen.

Alsof het de normaalste zaak was geworden, haalde Debby twee zware stenen tevoorschijn en bond deze aan het lichaam van Theneka. Samen met Tachondar en Artishocking duwde ze het lichaam van Theneka de zee in. Daar zouden ze geen last meer van hebben.

Dit is het einde van de dag.
Theneka sterft. Zijn rol was Heks
De nacht duurt tot zondag 22:00

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum