Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde # 24: 'Ons standpunt is: ja... maar nee toch maar niet mits tenzij en indien voor het geval dat de voorwaarden zijn vervuld'

+7
artishocking
morkreb
Miejster
Natjuh89
Hank1705
laura
howlin graveyard
11 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 8]

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Beste burgers morgen (zaterdag 8 januari)om 22:00:01 beginnen we eraan.
Er zijn een aantal nieuwe rollen die misschien zullen deel uitmaken van het spel. Om jullie reeds voor te bereiden op deze nieuwe ronde, vind je hier alvast het lijstje met mogelijke rollen in deze “van-de-pot-gerukt” ronde.

GOEDE ROLLEN:
Burger, Ziener, Beul, Jager, Beschermengel, Dorpsgek, Ooggetuige, Priester, Secretaris, Wisselaar
WEERWOLVEN:
Gewone wolf, Conversie wolf, Leugen wolf, Verhullende wolf, Gemaskerde Wolf
HULPJES (SLECHT)
Apostaat, Ketter, Sjamaan
NEUTRALE ROLLEN:
Dubbelganger, Medium, Mythomaan, Wraakengel

We zijn momenteel met zijn tienen en allemaal krijgen jullie vandaag reeds jullie rol te weten. Latere inschrijvers kunnen nog één van bovenstaande rollen toebedeeld krijgen als ze weten in te schrijven tegen de dagwisseling om 00:00:01.

Veel succes (en let maar niet te erg op de verhaaltjes).

Deelnemende warhoofden:
Debby
Laura
Djali
Hank
Miejster
Morkreb
Graafoto
V8power
Artishocking
Natjuh



Laatst aangepast door howlin graveyard op zo 09 jan 2011, 21:50; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : U vraagt, wij draaien door.)

laura

laura
Spammer i.o.

cool!

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik weet niet zeker of.. nu ja, heel misschien.. nou.. en wat nou als..echt?

Nou vooruit dan maar... alhoewel... dan zal ik me maar beginnen voor te bereiden.. behalve als...

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Shocking News:

Na berichten van massale sterftes van vogels en vissen in ondermeer de VS, Nieuw-Zeeland, Brazilië en Zweden, is het nu de beurt aan krabben en duiven. De krabben zijn met tienduizenden aangespoeld in Engeland. In Italië vielen dan weer honderden, misschien duizenden duiven dood.
In Londen wordt momenteel extra veel politie ingezet, onder andere op straat en op het openbare vervoer, om een eventuele aanslag te voorkomen. Bij de transportpolitie werden alle verloven ingetrokken en is versterking gevraagd. Daarnaast is er in de straten van Londen en op de luchthaven van Heathrow een versterkte politieaanwezigheid, aldus Sky News en de Daily Telegraph.

Volgens een veiligheidsbron is er geen sprake van een "imminente" dreiging, maar zijn de maatregelen er gekomen nadat er activiteit werd opgemerkt binnen een handvol extremistische cellen. De inlichtingendiensten oordeelden dat het Londense openbare vervoer en de luchthaven mogelijk doelwitten zijn, en dus werd er geopteerd voor een verhoogd politietoezicht.

Het algemene alarmniveau van het land blijft intussen onveranderd op "ernstig" staan, het tweede hoogste niveau. In deze alarmfase, die sinds januari 2010 van kracht is, wordt een terreuraanval als "erg waarschijnlijk" beschouwd.

Wetenschappers stellen dat er waarschijnlijk eigenlijk maar één verklaring is voor de snelle opeenvolging van vreemde, massale dierensterfte.

Aan jullie om op deze nulde dag eens na te denken wie er achter deze vermetele aanslagen zit.

Morgenavond 22:00:01 start de allereerste (moordloze nacht)en mogen de spelers met een nachtrol zich melden bij de spelleiding.



Laatst aangepast door howlin graveyard op za 08 jan 2011, 01:19; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : heb mij van etmaal vergist)

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Als het al aanslagen zijn...? het heeft zobizo alleen maar effect op dieren en niet op mensen.. Dus tjah moeilijk..

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hmmm, zijn dit allemaal plaatsen waar Dorien op reis geweest is? cat

morkreb

morkreb
Junior spammer

lol, misschien is er extra gif gestrooid tegen de weerwolven Razz

artishocking

artishocking
Junior spammer

Het gebeurde op de plekken waar de mensen van de pot zijn gerukt...toen besloten ze in het water te eeehhh...
Daardoor zijn de chemicalien die in de rum van de Santa zaten in het water terecht gekomen.
Dat verklaart de vis sterfte. Neutral

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Miejster schreef:Hmmm, zijn dit allemaal plaatsen waar Dorien op reis geweest is? cat

op reis? ze heeft namelijk ook in Bangladesh gewoond, maar dat valt vast niet onder reizen Razz

@ artis: ehm.. urineren? Wink

Debby

Debby
Senior spammer

Ik denk eerder dat het bluswater vanuit Moerdijk verder is gestroomd en deze de vissterfte op zijn geweten heeft.
De gifwolk zelf heeft de massale vogelsterfte op zijn geweten.

morkreb

morkreb
Junior spammer

Lopen jullie nu met maskers buiten of valt het mee Deb?

Debby

Debby
Senior spammer

Hier was er niks van te merken.
Dus gewoon zo naar buiten.
Het zat hoog in de lucht,alleen toen het ging regenen was het even tricky,maar er is hier niks neergekomen.


Hmm,naar nu blijkt zijn er wel kankerverwekkende stoffen gevonden in het bluswater.
Das ni best.

laura

laura
Spammer i.o.

ik denk door de vele olielekken hier -> dat tast de vissen aan en de vogels dus die de vissen eten, arme dieren
stort nu naar IFAW

Gast


Gast

Mensen met vragen wordt vriendelijk verzocht zich te melden bij de tot op heden nog niet opgerichte commissie Bijzondere Gevallen Met Betrekking Tot Massale Vissen- Dan wel Vogelsterfte, zij zullen deze zaak zodra er meer informatie bekend is voor u ophelderen.
Aangezien bovengenoemde Commissie tot op heden helaas niet is opgericht, zal het accent in onze politieke agenda de komende dagen liggen op het oprichten van een commissie Ter Aanstelling Van Bovengenoemde Commissie, die zal worden belast met het aanstellen van bovengenoemde commissie.

Voor verdere vragen staat de commissie Verdere Vragen natuurlijk voor u klaar. Elke vraag die niet in een andere categorie valt (informatie hierover bij Commissie Verschillende Categorieën), kan in drievoud bij een van onze commissie-balies worden ingevuld, gelieve dit enkel met groene of zwarte inkt te doen. Uw vraag wordt zo spoedig mogelijk in behandeling genomen en indien mogelijk doorgestuurd naar de commissie Verdere Antwoorden.

Dank u.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik denk Moustache, aangezien hij het te druk had om mee te spelen Twisted Evil

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik denk het ook..laten we allemaal op hem stemmen, dan gaat er niemand uit Wink

v8power

v8power
Spammer i.o.

het is me toch wat met al die stervende dieren
er zal snel iets aangedaan moeten worden

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik heb net een mier doodgedaan...

en als ik die mol te pakken krijg die mijn tuin aan het terroriseren is, dan...

laura

laura
Spammer i.o.

mogen we morgen pas stemmen... trouwens wat zijn er veel mensen nog stil....?

Miejster

Miejster
Senior spammer

laura schreef:mogen we morgen pas stemmen... trouwens wat zijn er veel mensen nog stil....?
Ahaaaa, dan kan ik al eens kijken op wie ik moet stemmen.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Er was een nieuwe regel..Razz de eerste x niet op laura stemmen:P

laura

laura
Spammer i.o.

ja hoor ik zeg weer eens wat en dan meteen weer mij aanvallen, hij gaat weer lekker hoor hahaha
ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik dit spel leuk vind en de complotten die er worden gemaakt ook!
wie dit spel heeft verzonnen wil ik hartelijk bedanken want ik ben verslaafd!!!

en even voor de goede orde: go burgers!!!

laura

laura
Spammer i.o.

Natjuh89 schreef:Er was een nieuwe regel..Razz de eerste x niet op laura stemmen:P

dank je natjuh Very Happy

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahahahah graag gedaan Smile

morkreb

morkreb
Junior spammer

zegt de leugenwolf die vorige ronde kijhard heeft staan liegen Wink

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 8]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum