Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 104 - De reis, maar waarheen?

+6
Djali
Doctor
Miejster
Hank1705
graafoto
Backslide
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 4]

Debby

Debby
Senior spammer

Mijn stem gaat random naar artishoking

Ik stem maar vast, morgen werken en geen idee hoe het verder loopt hier.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Yessss. Samen raken we van het eiland en zullen we het halen. Tijd om hangmatten te maken!
Ik zie nog even vanuit mijn hangmat toe hoe het gemoed verandert om te stemmen.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ok, er moet toch iemand al iets meer weten?
Heeft de ziener al iets gezien of gehoord?

Djali

Djali
Spammer i.o.

Ik weet het ook allemaal nog niet. Voor nu een random stem op Debby maar aangezien er waarschijnlijk een leugenwolf meedoet, heeft verspreid stemmen niet zoveel zin. Ik hoop dat er nog iemand met info komt.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Pfff, moeilijk...
Djali omdat ze al 2 maal de leugenwolf benoemd denk ik net dat zij wel eens de leugenwolf zou kunnen zijn.

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik stem op de persoon voor me. Dus graafoto

artishocking

artishocking
Junior spammer

Doctor waarom heb je mij niet geroepen toen je die fijne joint aan het bouwen was. Ben je iets van plan? Nu moet ik wel op jou stemmen.😣

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Oke, bij gebrek aan beter weten random op theneka

Miejster

Miejster
Senior spammer

Tachondar aangezien ik ook geen idee en geen info heb.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik blijf erbij dat de vliegmaatschappij schuldig is, ook een stewardess als Djali kan best schuldig zijn!

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Euh, die maandag is dat trouwens een dinsdag? scratch

Backslide

Backslide
Junior spammer

Een frisse wind zorgde ervoor dat Miejster wakker werd. Het duurde even voor hij helemaal doorhad waar hij was, maar al snel herinnerde hij zich de crash en dat ze op het moment vast zaten op het eiland. Hij kreeg een knoop in z’n maag en besloot maar meteen om op te staan om zichzelf nuttig te maken. Hij had het gevoel dat hij gek zou worden als hij alleen maar zou blijven piekeren over hun benader situatie.

Miejster was niet de eerste die die ochtend wakker was geworden. Hij zag Debby al druk in de weer met het slepen van allemaal takken en bladeren. Toen hij iets verder liep zag hij Theneka bij wat een keuken leek. Twee bomen, horizontaal op een stel keien zorgde ervoor dat er een pan, die hoogstwaarschijnlijk gister was gevonden tijdens een zoektocht naar bruikbare spullen uit het vliegtuig, boven een vuur kon rusten.

“Zo Theneka, dat ruikt al aardig lekker! Ben je een heel ontbijt voor iedereen aan het maken?” vroeg Miejster opgewekt. “Nou, ik hoop dat je er van houdt. Het is kanarie! Gele om precies te zijn. Het stikt er hier van. Nu nog hopen dat het lekker smaakt.” lachte Theneka.

Langzaamaan wordt de rest van de groep wakker, als de geur van de kookkunsten van Theneka zich verder door het kamp verspreiden.



“Heh verdomme. Waar is mijn water?” klonk het vanuit het kamp. Een aantal mensen keek om en zagen een Graafoto druk zoeken tussen zijn spullen. “Ik weet zéker dat ik het hier neer heb gezet”. Al snel waren de basisbehoeften veel waard geworden. De temperaturen konden flink oplopen ’s middags en de kleine voorraad van eten en drinken die in het vliegtuig waren gevonden waren dan ook al snel opgeraakt.

“Djali. Jij was hier toch als laatste? Waar heb je m’n water gelaten?” kwam Graafoto aangelopen. “Je water? Geen idee. Niet gezien.” Reageerde Djali kortaf. “Kom. Doe niet zo flauw. We hebben het allemaal moeilijk. Als we nu ook nog onderling spullen gaan stelen, dan is het hier helemaal niet uit te houden.” “Ik zag je inderdaad wel wat snuffelen in  de spullen van Graaf” werd Graafoto bijgevallen door Hank. “Wat had dat dan te betekenen?”
“Ik verveelde me. En ik wist dat hij nog een deel van Harry Potter had liggen. Dus die heb ik gepakt ja.” Antwoorde Djali, terwijl ze een kopie van het boek omhoog hield. “Nou sorry..” vervolgde ze, terwijl ze het boek voor Graafoto in het zand gooide.


Dit is het einde van dag 2. Er vallen geen doden. De nacht duurt tot woensdag (dank u, Hank!) 20:00 21:00



Laatst aangepast door Backslide op wo 01 apr 2020, 05:52; in totaal 1 keer bewerkt

Miejster

Miejster
Senior spammer

Vreemd, als ik goed lees heeft Djali 2 stemmen en sterft niemand...

Raar dat de wolven niks kunnen sturen overdag. Dan lijkt het me dat er geen leugenwolf bij is. En misschien op dit moment ook maar 1 wolf? Is er een welp dan?

Nog iemand ideeën want t blijft enorm kalm allemaal...

Miejster

Miejster
Senior spammer

Een welp duurt 5 nachten, met 9 spelers is dat te weinig. Een conversiewolf die heeft gebeten en enige wolf was, samen met iemand die dus vanaf nu een wolf geworden is... Lijkt logischer.

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ok, ik ben dus ook niet de enige die heeft gemerkt dat Djali dood moest zijn. Ik dacht even dat ik te te fel aan het zweven was. ik zie ook enkel een leugenwolf als reden. Maar dan snap ik niet waarom ze hun leugen stem hebben gebruikt ipv gewoon te stemmen.

of hadden ze al vroeger gestemd en heeft Hank roet in het eten gegooid door net voor 8 te stemmen...

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hmm, en zonder doden, worden we nog steeds niets wijzer...
'De nacht valt terwijl ik in mijn slaapmat lig. Rillend wrijf ik mijn huid warm en stook een vuurtje op naast me. "Zoeken ze ons uberhaupt?" Mompel ik in mezelf met een blik op de hemel. Geen vliegtuig te verkennen..."

Debby

Debby
Senior spammer

Djali is blijkbaar al 2x gered door iemand. Vaag hoor!

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Kunnen we toevallig de nacht en dag verlaten tot 21u? :p blijkbaar is 20u echt onhaalbaar voor mij, sorry! Very Happy

Backslide

Backslide
Junior spammer

Тхенекаъ schreef:Kunnen we toevallig de nacht en dag verlaten tot 21u? :p blijkbaar is 20u echt onhaalbaar voor mij, sorry! Very Happy

Is prima. Aankomende deadlines staan op 21:00

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Los daarvan, Dit is echt een vage ronde.

Miejster

Miejster
Senior spammer

En niemand die een idee heeft... ? Vreemd

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Neem aan dat er wel sprake is van enige blokvorming, geen doden overdag en s nachts geeft waarnemende rollen de kans om te zien en een blok te vormen. Los daarvan kan ik me niet herinneren wanneer er voor het laatst zo lang zonder doden aan het begin is begonnen 🙌🏻

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Dat denk ik ook. Geen doden, haha ik vraag mij echt af wat er allemaal achter de schermen gebeurt xD
Ik kijk uit naar de verslaggeving achteraf

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Er gebeurd inderdaad niet genoeg om iemand te kunnen verdenken.
Ik vind het enkel verdacht dat Djali hint naar de leugenwolf en al 2 dagen achtereen gered word tijdens de stemming.
Ik weet wie de dader is als ik deze nacht gegeten word.

Backslide

Backslide
Junior spammer

Na een drukke dag was iedereen wel toe aan een goede nachtrust. Iedereen had goed bijgedragen aan verschillende activiteiten die voor die dag gepland stonden. Het meerendeel van hun nieuwe kamp had nu vorm gekregen en dat gaf iedereen mentaal wel een boost. Niemand wist precies wat ze konden verwachten van de tijd die komen gaat, noch hoelang ze hier zouden moeten zitten. Mede daarom was er eigenlijk niet over gesproken vandaag; niemand had vandaag zin om zielig te doen.

Ze hadden met z’n allen afgesproken om de avond gezamelijk door te brengen om elkaar wat beter te leren kennen. Hank had nog wat verloren flessen drank gevonden en Doctor had nog wat geheimzinnge planten uit de jungle getrokken, waardoor het bijna leek alsof er een heus feest werd gehouden daar op dat lege, kale eiland. Leeg, op de negen arme zielen die een paar dagen hiervoor waren gestrand na.

De gezelligheid straalde er die avond vanaf. Iedereen had schik en er werd volop gestrooid met complimenten over wat ze die dag hadden bereikt. Het leek even of de wereld buiten hun eiland niet bestond. Totdat Djali aan Debby vroeg: “Dus, waar kom je eigenlijk vandaan?” Ze sprak het net zo hard uit dat iedereen het in de groep het kon verstaan. Ineens kwam bij iedereen het besef weer waar ze waren. Ineens dacht iedereen weer aan het feit dat ze hier verloren waren. Dat niemand van hun ook maar enig idee had of ze wel werden gezocht. Hoelang moesten ze hier nog zitten met z’n allen? Dagen? Weken? Maandan?!

“Okeeee....... En bedankt Djali!” brak Miejster de stilte. “Ik ga maar naar bed. Ik denk dat we het hoogtepunt van vanavond wel hebben gehad. En ik wil morgenvroeg toch optijd gaan vissen.” Hij liep in de richting van de slaapplekken, gevold door een aantal die het ook niet meer zagen zitten om ‘gezellig’ met z’n allen te blijven zitten.

“Ach, trek het je niet aan” troostte Debby Djali, die zichtbaar aangeslagen was door wat ze net zelf had gezegd. “We gaan morgen gewoon lekker verder met waar we vandaag gebleven waren. Het komt vast goed! En het was toch bedtijd” vervolgt ze, terwijl ze ongegeneerd begint te gapen. “Slaap lekker allemaal!” Iedereen schuifelde in het duister naar hun slaapplek. Het duurde niet lang of de stilte was weer terug op het strand. Enkel het geknetter van het vuur dat langzaamaan aan het doven was, was nog te horen.

Een gil verstoorde de nachtrust van iedereen pijnlijk. “Wat is er aan de hand?! Wie is daar?!” riep Tachondar. Hij snelde zich naar de plek waar het gegil vandaan kwam. “Nee, nee! Dit kan toch niet! Wie heeft dit gedaan?!”
Toen Tachondar aankwam zag hij een snikkende  snikkende Artishocking in het zand, naast de levenloze lichamen van Djali en Hank. Zo snel als hun rust was verstoord, was die ook weer teruggekeerd. Het was doodstil op het strand, terwijl zeven paar ogen naar de twee lichamen keek.

Dit is het einde van de nacht.
Hank sterft. Zijn rol was groenteboer.
Djali sterft. Haar rol was valse engel
De dag eindigt donderdag 21:00

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum