Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies

+11
basserbas
graafoto
Snuffles
Stefan003(spel)
Backslide
Miejster
Djali
Doctor
Mattio
Tachondar
Hank1705
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 11 van 24]

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Plus dag 2 geen doden en debby is vergeten toen vergeten te stemmen.. Misschien daarom geen leugenstem?????

Djali

Djali
Spammer i.o.

Dat zou kunnen maar waarom is er dan de eerste dag geen leugenstem uitgebracht? Toen was het ook gelijkspel en heeft Debby wel gestemd

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Natjuh89 schreef:Maar om nog even meer verwarring te bezorgen, jij was op dag 3 de enige die anders stemde.. Misschien heeft dit ook wel invloed gehad op de stemming en ben jij de leugen/masker wolf.. Maar net wat ik zeg, als er wel adelijken mee doen dan was die stem dubbel en dus een gesjoemel met de stemming.. Want ik zou het wel heel raar vinden als de leugen/masker wolf geen dode  maakt op een gelijke stemming

Als ik daadwerkelijk adellijk of leugenwolf was geweest, had ik zéker niet anders gestemd. Dan zou ik mijn hoofd wel heel erg boven het maaiveld uit hebben gestoken.

Ik begrijp dat het je dwarszat dat ik als enige niet meestemde, maar daar heb ik al mijn redenering voor gegeven: ik wilde niet blind meegaan met een argumentatie die ik zwak vond. Aangezien mijn stem toch geen verschil meer kon maken, besloot ik geen bloed aan mijn handen te willen. Uiteindelijk bleek Bas een slechtje, maar alsof iemand dat echt zag aankomen... Backslide, die de stemming op Bas opende, was zelf óók een slechtje...

En volgens mij is het toch wel duidelijk dat ik geen slechtje ben? Ik weet niet wat er in de nachten allemaal precies is gebeurd - dat zal Hank ons na afloop uit de doeken doen -, maar het is goed mogelijk dat jullie meer dan eens een rustige nacht aan me te danken hebben gehad. Sleep

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Djali schreef:Dat zou kunnen maar waarom is er dan de eerste dag geen leugenstem uitgebracht? Toen was het ook gelijkspel en heeft Debby wel gestemd
Dat is precies wat ik me afvraag... waarom er tijdens gelijke stemming geen leugenstem was.. Dat is precies waar ik dus mee zit.. en daarom zeg dat er adelijken in zitten..En probeer via sjoemel en stemgedrag uit te zoeken wie dat zijn.. Om zo het burgerblok te zoeken

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ mattio daar zijn meer mensen die dat roepen in hun opmerkingen.. dus ik ben het spoor bijster en hoop dat er iemand met duidelijke info komt om de laatste wolf er uit te halen

Djali

Djali
Spammer i.o.

Als er adellijken in zitten zijn die wel weinig effectief bezig trouwens zeg, als ze er alleen maar tijdens de Bas-lynch in zijn geslaagd op een wolf te stemmen.

Graafoto, kun jij ons nog wat meer vertellen over wat jij zoal hebt beleefd afgelopen dagen? Je blijft erg stil, zelfs gisteren toen het er even op leek dat het met je gedaan was kwam er niet veel.

Debby

Debby
Senior spammer

Shit, ik ben echt helemaal kwijt wanneer het dag en nacht is.
Ik dacht dat we nog in de nacht zaten.

Hé. het is nu toch dag? (hersens werken niet meer optimaal)

Overigens ben ik een deel van het burgerblok.

Djali

Djali
Spammer i.o.

Het is inderdaad dag nu!

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Tjah, Graafoto beweert een goedje te zijn die zijn rol al heeft benut... Maar ik heb al vaak zitten zoeken wat hij kan zijn. Ik zie al vaak 'hoofd' in zijn posts terugkeren, maar maak daar niets uit... Ik vat het niet.
Misschien bluft hij, en is hij de gemaskerde wolf die een masker op zijn hoofd draagt? xD

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik denk dat er geen wolven meer zijn en er daardoor geen doden gevallen zijn of door inactiviteit van de laatste wolf.
Zoeken we nog een koppel? Of iets anders?

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Geen wolven? Jawel hoor, een gemaskerde wolf en leugenwolf (of mss een combinatie van die)
dat je dat zegt, maakt je in mijn ogen net weer verdacht. Bon, jij behoorde ook nog tot die groep die op mij stemden en daar hebben we al eens raak getroffen, dus voor nu krijg je mijn stem Graafoto

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Tachondar schreef:Tjah, Graafoto beweert een goedje te zijn die zijn rol al heeft benut... Maar ik heb al vaak zitten zoeken wat hij kan zijn. Ik zie al vaak 'hoofd' in zijn posts terugkeren, maar maak daar niets uit... Ik vat het niet.
Misschien bluft hij, en is hij de gemaskerde wolf die een masker op zijn hoofd draagt? xD
Er is al 1 persoon die mijn rol geraden heeft en mij er over aangesproken heeft in pm.
Wat die persoon echter nog niet laten weten heeft is zijn of haar eigen rol.

Verder vind ik het raar dat Debby spreekt over een burgerblok maar volgens de laatste geruchten is er geen ziener dus normaal gezien ook geen burgerblok...
Weet iemand daar meer over?

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Tachondar schreef:Geen wolven? Jawel hoor, een gemaskerde wolf en leugenwolf (of mss een combinatie van die)
dat je dat zegt, maakt je in mijn ogen net weer verdacht. Bon, jij behoorde ook nog tot die groep die op mij stemden en daar hebben we al eens raak getroffen, dus voor nu krijg je mijn stem Graafoto

Ik hoor je graag sorry zeggen als je fout bent.
Wink

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Graafoto een gemaskerde wolf zit er zeker in, Want de moord op snuffles is gepleegd door de wolf met een masker omdat ik niet kon zien wie er heeft gemoord.. Maar als jullie de tips van graafoto lezen kan je er van uit maken wat hij is.. En hij heeft meer gedaan in de nacht.. zoals ik uit zijn tips kan opmaken Lees de rollen maar is goed door...

Debby

Debby
Senior spammer

Dus omdat er geen ziener is, is er geen burgerblok?

Sorry Graafoto, mijn stem gaat naar jou omdat je mij verdacht probeert te maken.

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Graafoto is voor mij de gene die net zo hoog op mijn lijst stond als backslide dus.. Makkelijke stem keuze dan hé.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Graaf, ik geloof natjuh die zegt dat er nog een gemaskerde wolf in zit
Discussie tussen leugenwolg en adellijken weet ik niet goed wat ik moet denken...
Je hebt wel een punt dat er misschien nog iets anders kan meedoen, dan nog is het wolfjes toch onze prioriteit volgens mij

Ik wil je ook wel geloven hoor maar weet niet op wie ik moet stemmen

En Debby, neen er kan een blok zijn net zoals er een blok adellijken kan zijn
Maar zonder ziener is er altijd de mogelijkheid dat er in het blok een slechtje is geslopen

Terug eens bekijken wie ik kan vertrouwen...

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

PS een welpje weet niet van de wolven dus dat die elkaar eruitstellen is geen garantie dat de andere goed is

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik ga niet mee met de menigte ik heb graaf zijn rol ondekt en dat plijt hem vrij voorzover het klopt... Er zijn 
3 mensen die beweren dat ze ze gered of geholpen hebben in de nacht.. Hierbij stem ik op debby
Ik heb van haar geen enkele hint gevonden.. Ze zegt dat ze een burgerblok is maar weinig activiteit..

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Mattio schreef:Laat ik dan maar de eerste stem droppen. Ik hou mijn oren open voor goede verdedigingen of andere argumenten, maar mijn voorlopige stem gaat naar []Graafoto[/b]. Van een aantal mensen is het inmiddels wel duidelijk dat ze waarschijnlijk te vertrouwen zijn, maar van een drietal (Stefan, Graafoto en Debby) krijg ik gewoon geen hoogte. Stefan en Debby heb ik redelijk veel zien posten, maar Graafoto niet, vandaar dat ik vermoed dat hij wel eens ons Leugenwolfje kan zijn.

Serieus? Backslide zegt groenteboer te zijn. Ik zeg dat kan niet want ik geloof niet dat er daar 2 van zijn en nog weet je niet wat ik zal zijn? Rolling Eyes
Daarbij verzeker ik je dat Debby goed is. Dus blijft graafoto over. Blijkt hij het niet te zijn, ga dan niet op Debby stemmen want dat zou een grote fout zijn. Stem dan op mij. Dan weet je dat Debby goed is zonder een groot verlies te lijden.



Laatst aangepast door Stefan003(spel) op wo 28 feb 2018, 16:36; in totaal 1 keer bewerkt

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Natjuh stem dan op mij om Debby haar goedheid te bewijzen. Op haar stemmen zou een groot verlies zijn voor de burgers.

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Natjuh89 schreef:Graafoto een gemaskerde wolf zit er zeker in, Want de moord op snuffles is gepleegd door de wolf met een masker omdat ik niet kon zien wie er heeft gemoord.. Maar als jullie de tips van graafoto lezen kan je er van uit maken wat hij is.. En hij heeft meer gedaan in de nacht.. zoals ik uit zijn tips kan opmaken Lees de rollen maar is goed door...

Backslide beweerde ook groenteboer te zijn toch? En door Debby en andere nacht rollen kan het dat er geen moorden zijn geweest snachts.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

dat worden er al door 4 mensen gezegt dat ze iemand redden..
Mattio
Djali
Graafoto
debby..

Dan ben ik serieus het spoor bijster.. En snap ik er geen fuck meer van..

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Er zijn veel rollen die kunnen redden of rede kunnen zijn voor geen doden. Heks, Weerhamster,  Beschermengel, Gezegende en Slotenmaker.

Djali

Djali
Spammer i.o.

En vergeet de yeti niet waarvan we sowieso weten dat ie erin zit! Die laat ook lunches mislukken.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 11 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum