Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies

+11
basserbas
graafoto
Snuffles
Stefan003(spel)
Backslide
Miejster
Djali
Doctor
Mattio
Tachondar
Hank1705
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 18 van 24]

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Geen idee, vandaar de 'Ow SHIT'

we hadden beter eerst het lijk eruit gestemd en dan pas de delver...
Had eigenlijk gehoopt dat Djali de waarheid sprak en er gewoon geen grafdelver aanwezig was...

Djali

Djali
Spammer i.o.

Laughing Bedankt voor deze sneeuweditie Hank, ik ben in ieder geval gestorven in stijl!

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Djali schreef:Laughing Bedankt voor deze sneeuweditie Hank, ik ben in ieder geval gestorven in stijl!

Kies een graf en ga erin liggen... Mad

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Het lijk weet niet wie de delven is. Dus kijken wie met haar mee stemden heeft geen zin. Het lijk mag nu pas beginnen met moorden. Ik denk dus dat er geen wolven meer zijn en daarom geen doden hadden snachts. Maar ik kan me goed voorstellen dat een lijk beweerd dat er nog een wolf is.. Ik zou dus zeggen Tach of Natjuh

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

PS. Hank waarom ben ik altijd de zwakste hierzo? Ik ben steeds de klos en moet weer door de meiden geholpen worden.. Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 18 86336

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Haha, helden moeten gespaard worden voor de finale he Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 18 86336
Als je die haalt tenminste..  Twisted Evil

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Onze spelleider is gewoon een beetje gemeen

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dat ontken ik ook zeer zeker niet Very Happy

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik kan jullie verzekeren dat ik geen lijk ben.. En misschien was de laatste wolf wel het lijk, maar dat lijkt me ook weer onmogelijk omdat de wolf niet dood kan in de nacht mits er andere middelen zijn gebruikt.... Ik ben het spoor echt bijster. Tevens is er voorzover ik gehoord heb nog steeds niet gesjoemeld met de stemming..

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Eerst maar kijken wie het lijk vannacht aanvalt.. Moorden zal vast weer beginnen nou.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer


Tachondar - Stemde eerst miejster dan mee op de meute naar Djali
Stefan Stemde eerst Mattio daarna djali en nu kan ik zijn stem nergens terugvinden confused
Mattio Stemde debby
Killerboth stemde Djali
Miejster stemde Djali
Natjuh Stemde Djali
Djali stemde debby
Debby Stemde djali

Wat mogelijk is is dat djali nog voor haar dood een hint gaf zodat we het lijk te pakken konden krijgen zodat de burgers nog kunnen winnen door dat Djali op debby stemde.. Het kan een hint zijn maar daar komen we pas achter nadat het spel is afgelopen.. Of ze heeft dit gedaan in de hoop op een gelijke stemming. Maar wat djali ook aangaf is dat debby gered is op nacht 3 en dat ze zo dood was als een pier en haar weer tot leven heeft gewekt.. Want het lijk kan nu zeker doden ondanks dat er nog een wolf in kan zitten. Want het lijkt me sterk dat er geen doden zijn in de nacht, maar als een heks een doodsdrankje heeft gebruikt zouden er dan 2 moorden zijn.. Dus is het na mijn idee niet mogelijk dat een wolf lijk kan worden, in de nacht.. Maar dit weet ik niet.. Dit is aan de spelleider.. Want zoals het in de regels staat en ik citeer : Het lijk is een personage dat is aangemaakt door de grafdelver nadat hij is vermoord door de weerwolven. Het lijk kan pas beginnen moorden wanneer alle weerwolven of de grafdelver dood is.
Dus er kan nog steeds een wolf inzitten

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Maare ff off topic.. Wordt dit niet een van de rondes waar we is een x boven de 18 pagina's gaan uitkomen Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 18 571163 Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 18 933317 Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 18 1625 Als ik het zo in de geschiedenis kan kijken wel

Djali

Djali
Spammer i.o.

Natjuh89 schreef:Maare ff off topic.. Wordt dit niet een van de rondes waar we is een x boven de 18 pagina's gaan uitkomen Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 18 571163 Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 18 933317 Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 18 1625 Als ik het zo in de geschiedenis kan kijken wel
 Ronde 31, 32 en 37 waren ook zo lang of langer. Record ligt op 24. Maar we zijn nog niet klaar natuurlijk Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 18 829688Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 18 17387

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Oke, grafdelver eruit is goed, maar de kans dat we een lijk zoeken is reëel. Toch geloof ik dat er nog een wolf is. Natjuh en ik schreeuwen al dat er een wolf is sinds de 2e nacht, waar snuffles stierf. Djali hintte ook dat debby toen werd 'gered'. Drie nachten op een rij hadden we geen doden. Of de beschermende rollen hadden steeds goed gegokt, of 1 van die nachten werd een lijk gemaakt, wat mij zeer aannemelijk is. Ik heb denk ik vb niet 3 keer op een rij mijn schild juist opgehoffen. Zou wel zeer straf zijn.

Dus maw, w zitten volgens mij zeer zeker nu met een wolf én een lijk.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Natjuh89 schreef:
- Wat mogelijk is is dat djali nog voor haar dood een hint gaf zodat we het lijk te pakken konden krijgen zodat de burgers nog kunnen winnen door dat Djali op debby stemde
- Want zoals het in de regels staat en ik citeer : Het lijk is een personage dat is aangemaakt door de grafdelver nadat hij is vermoord door de weerwolven. Het lijk kan pas beginnen moorden wanneer alle weerwolven of de grafdelver dood is.
Dus er kan nog steeds een wolf inzitten

Djali kan ons ook gewoon op een dwaalspoor hebben gebracht, voor haar maakte het niet uit of de burgers winnen of niet, zij is een derde partij op zich
Misschien heeft Stefan wel gelijk en kan Debby niet vermoord worden door wolven + door het welpje lijkt mij heel onwaarschijnlijk door gebrek aan hints
Dus als we het verloop van de nachten bekijken krijgen we dit:

Nacht 1 --> maakt niet uit, onmogelijk om een lijk te maken volgens de regels
Nacht 2 snuffels dood ( gegeten door de wolven) --> door het welpje? dan hebben we hier een potentieel 2de slachtoffer, iemand die werd aangevallen door de wolven & nu lijk is
Nacht 3 Geen doden ( graafoto buiten geweest ) gehoord na zijn tip en contact gezocht. laten we aannemen dat dit correct is & er inderdaad niet gemoord werd
Nacht 4 geen dode --> potentieel slachtoffer gemaakt, dat nu dus een lijk is
Nacht 5 geen dode--> potentieel slachtoffer gemaakt, dat nu dus een lijk is dat nu dus een lijk is

Lijkt heel waarschijnlijk dat er op nacht 2 nog een dode is gevallen en dit nu ons moordlustig lijk is
De nachten erna mocht er niet gemoord worden door het lijk
Wolfje kan wel vb een geprobeerd hebben het lijk te eten of de weerhamster of zijn doel zat opgesloten of werd beschermd of de wolf zat zelf opgesloten

Jammer genoeg wilt dit zeggen dat we nogmaals moeten herevalueren wie we kunnen vertrouwen
Sinds nacht 2 kan een goedje al gewijzigd zijn naar een derde partij (moordlustig lijk)
Maar dit kan ook sinds nacht 3 - yeti beschermt maar 50%
of nacht 4

Iedereen waarvan je dus dacht te kunnen vertrouwen voor één van dezer nachten is nu dus misschien niet meer zo goed als we denken  Suspect

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Mijn stem staat 3 pagina's terug gewoon natjuh

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Grafdelver wint als het lijk wint. Dus deze zal echt geen hints geven wie het lijk is.

Maar dit staat bij het lijk:
Zodra ofwel alle weerwolven dood zijn, of de grafdelver dood is kan het lijk beginnen met moorden. Het lijk zal dan elke nacht een slachtoffer aanduiden dat hij wil vermoorden. Indien de weerwolven nog leven zullen er 's nachts dus twee doden vallen.

Hoe kunnen we dan zo veel nachten geen moorden hebben gehad? Als de wolven al dood waren had het lijk allang aan het moorden kunnen slaan, heeft de engel en of de Slotenmaker dan zo goed gegokt? Of is er idd nog een wolf zoals Tach en Natjuh zeggen en kan het lijk pas vanaf deze nacht moorden omdat de grafdelver nu dood is.. Als dat zo is zitten we met een wolf en een lijk en kunnen we met bosjes tegelijk neer gaan snachts..

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Tjah, alle opties liggen weer op tafel :/
Ik denk dat er idd nog een wolf is, anders had het lijk al veel eerder toegeslagen. Dat kan niet anders. Dus nu zitten we met 2 leugenaars :/

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Daar ben ik wel bang voor

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

story time?

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

*SPLASH*

Iedereen keek verbijsterd toe hoe Djali met gigantische sneeuwbal en al het ijskoudewater in duikelde. En wegdreef. En onderging. En niet meer bovenkwam. Nooit meer...

Mattio knipperde even met zijn ogen: "Gebeurde dat nou echt, net?" bracht hij uit. "Door een vallende steen gedood worden, oké. Door een lawine kan ik ook nog wel bevatten. Maar door een kei die door de sneeuw ongetoverd wordt tot gigantische sneeuwbal... wauw. Gewoon wauw..."
Miejster kon zich daar alleen maar bij aansluiten. "Tja, vergeet niet dat we in een simulatie zitten hé, in principe kan alles gebeuren. Maar dit verzin je toch niet... " een paar seconden later bedacht hij zich:" Oké, blijkbaar toch wel, want het is gebeurd, naar toch. Dit verzin je toch niet..."
Natjuh kon alleen maar zijn hoofd schudden en met zijn ogen knipperen, zo verbaasd was zij.

"Tizzer gebeurd? Heb ik wat gemist?" Vroeg Stefan die weer aan het bijkomen was. "Je zult niet geloven wat er net is gebeurd.." zei Debby, en ze vertelde wat er was voorgevallen vanaf het moment dat ze de reuzen zagen aankomen. Stefan kromp ineen toen ze vertelde hoe hij door een steen was geraakt, en toen ze besloot met "... en toen rolde ze zo pardoes het water in. Ze had geen kans.."
Stefan keek haar serieus aan. "Debby.. ik mag me dan wel voelen alsof ik een klap van de wieken heb gehad, maar dat wil nog niet zeggen dat mijn mentale toestand ook zo is. Nu het echte verhaal alsjeblieft." Maar iedereen keek Stefan serieus en bedroefd aan. Djali was echt weg... en toen moest zelfs Stefan het accepteren. "Wauw, een sneeuwbal... dat verzin je toch niet..."
Miejster en Mattio keken elkaar veelbetekenend aan. 'Ik zei het toch' was nog net niet op hun voorhoofd geschreven.

Tachondar en Natjuh haalden de rest van de groep weer bij de werkelijkheid. "Goed, het is moeilijk te bevatten op wat voor krankzinnige manier Djali uit ons midden weg is genomen, maar we zullen toch weer door moeten, hoe crue het ook klinkt." Natjuh sloot zich daar bij aan. "We hebben geen onderdak, het is stervenskoud en zo te zien gaat het alleen maar harder sneeuwen." Ze gingen met zijn allen op weg, wederom stroomopwaarts. Hoe verder ze kwamen hoe harder het ging sneeuwen, en al gauw kon je niet meer dan 1 á 2m voor je kijken.

Uren ploegden ze verder, en het begon inmiddels te schemeren. Er was geen hand voor ogen te zien, en ook alles wat je hoorde om je heen werd gedempt. Op een gegeven moment stonden ze opeens stil voor een massief blok, wat na nadere inspectie een blokhut bleek te zijn. Voor de verandering was deze niet op slot, en al gauw zaten ze met zijn allen warm binnen. Met zijn allen? Nee, niet met zijn allen. Mattio ontbrak. Mensen zijn niet de enige die goed tegen koude kunnen, zeker wanneer ze voedsel hebben. In de sneeuwstorm was Mattio gegrepen door een wolf, en niemand had kunnen zien of horen dat hij meegesleept was. Das pech, Mattio weg!

De volgende ochtend werd er nog wel naar Mattio gezocht, maar ze zouden niets meer kunnen vinden. Helaas.

Mattio sterft vannacht. Zijn 1e rol was Dubbelganger, zijn 2e Slotenmaker. De 7e dag begint. Jullie hebben tot 22u om te stemmen!

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Wel alle! Mad

Levert me wel een nieuwe catch phrase op: 'Da's pech, Mattio weg!'

Miejster

Miejster
Senior spammer

Okido troeven op tafel...

Debby en Tach waren opgesloten. De wolf moet elders zitten... Nu echt de tijd zoeken om alles na te lezen.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Arme Mattio, da's pech hebben

Maareeeuh spelleider?

Hank1705 schreef:
Mattio sterft vannacht. Zijn 1e rol was Dubbelganger, zijn 2e Slotenmaker. De 7e dag begint. Jullie hebben tot 22u om te stemmen!


Spelregels "- Wanneer de dubbelganger sterft, zal worden bekend gemaakt dat hij de dubbelganger was, én wat zijn gekopiëerde rol was. "

Is de hier vermelde 2de rol dus zijn gekopieerde rol?
Of heeft hij zijn kracht als dubbelganger nog niet gebruikt?

Beetje belangrijk om te weten of we nog iemand hebben die ons beschermt...

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Hij heeft de slotenmaker gekopieerd Wink

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 18 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum