Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies

+11
basserbas
graafoto
Snuffles
Stefan003(spel)
Backslide
Miejster
Djali
Doctor
Mattio
Tachondar
Hank1705
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 12 van 24]

Djali

Djali
Spammer i.o.

Misschien slaat dit nergens op maar wat nou als de leugenwolf maar 2x mag liegen of zo? Omdat hij ook al een dubbelrol heeft? We weten dat Hank bepaalde rollen heeft aangepast...

DrWho
Tachondar
Snuffles
Stefan
Mattio
Killerboth
Basserbas
Miejster
Natjuh
Djali
Backslide
Graafoto
Debby

Dan het stemmen. Ik vertrouw Mattio en Miejster omdat zij Backslide hebben ontmaskerd. Als 1 van hen slecht was geweest was dat vast niet gebeurd. Het feit dat Stefan zo zijn nek durft uit te steken overtuigt mij ervan dat hij heel zeker weet dat ze goed is. Daarbij was het Debby die ik van een wolvenlunch heb gered. Dat is geen garantie dat ze goed is (hulpje die niet in het wolvenblok zit/neutrale rol kan allebei ook) maar vind ik gecombineerd met Stefans felle verdediging wel geloofwaardig. Natjuh heeft zulke specifieke informatie gegeven dat haar rol wel moet kloppen (of ze is een fantastisch bluffende gemaskerde wolf en in dat geval verdient ze het gewoon dit spel te winnen :p).   Tachondar hintte al in een heel vroeg stadium over zijn rol wat het onwaarschijnlijk maakt dat hij blufte omdat er dan altijd een kans is dat er iemand is die die rol echt heeft waardoor je hangt. Killerboth ben ik nog steeds niet van overtuigd maar omdat hij in de eerste ronde op de orc stemde, krijgt hij het voordeel van de twijfel van me. Blijft over Graafoto die zich vorige lynch bijna niet verdedigde maar nu toch wat medestanders lijkt te hebben gevonden. Ik ben er niet over uit maar er moet toch gestemd worden en op dit moment vind ik hem het meest twijfelachtig.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Mits er andere info komy verander ik mijn stem niet.. Ben nu ff druk met de vliegtuigen cateren!

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik stem mee met de meerderheid.
Ik verwacht wel excuses straks.
Graafoto eat that. Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 12 17387

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Zoveel te lezen en zo moeilijk...  Mad

Ik vertrouw maar een paar mensen, maar ik zie geen duidelijk doel komen deze keer

Stefan begin ik ook te vertrouwen om de simpele reden dat hij het correct had dat Backslide geen groetenboer kon zijn... Vind het wel beetje sneu voor ons dat hij niet voor een korte ronde gekozen heeft. De groetenboer zit toch in de perfecte positie om tegen nacht 3 alle aandacht op hem te vestigen en hem te laten opeten? Dat is weer een wolfje minder, maar hiervan vind ik niks terug.
Debby ben ik zelf niet zo overtuigd van en vind het inderdaad ook raar dat er zoveel mensen spreken dat ze iemand kunnen redden...
Stefan & Debby staan dan weer als een blok, dus als de ene goed is zou de andere dat hopelijk ook moeten zijn?

Jammer genoeg denk ik dat Graafje ook goed is, wat niet veel ruimte overlaat om te stemmen


Mattio --> nog onbekend
Miejster --> nog onbekend

Natjuh --> tegen Debby

Stefan --> tegen Graafoto
Djali --> tegen Graafoto
Graafoto --> stemt tegen zichzelf
Debby --> tegen Graafoto
Tachondar --> tegen Graafoto

Killerboth --> ik ga mee tegen Debby, omdat het zo mogelijk is gelijkstand te creëren.
(tenzij iemand met een duidelijk doel afkomt natuurlijk)



Djali schreef:Natjuh heeft zulke specifieke informatie gegeven dat haar rol wel moet kloppen (of ze is een fantastisch bluffende gemaskerde wolf en in dat geval verdient ze het gewoon dit spel te winnen :p).
Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 12 829688
laten we hopen van niet



Laatst aangepast door killerboth op wo 28 feb 2018, 21:16; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Kleine edit, Tach had al gestemd, maar de stand kan nog gelijkgetrokken worden, GRAAF schiet wakker jong)

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

killerboth schreef:

Stefan --> tegen Graafoto
Djali --> tegen Graafoto
Debby --> tegen Graafoto
We dachten toch aan adels?
Zelfs een blinde had mijn tips al gezien en Djali en Debby kennen mij al goed genoeg om te weten dat ik de waarheid spreek.

Djali

Djali
Spammer i.o.

Ik denk ook dat je de waarheid spreekt mar ik weet niet op wie ik dan wel moet stemmen palepale aaaargh!  Ik zou niet op jezelf stemmen graaf, volgens mij kan het nog alle kanten op

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik ben geen wolf mensen.. Absoluut niet... !!!

Debby

Debby
Senior spammer

Er is geen blok adelen. Ook kan er geen slechte inzitten. Jullie kunnen mij eruit stemmen maar dan verlies je op een beestelijke manier een goedje

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Tuurlijk zit er een slechte.in de gemaskerde wolf... zit nog in het spel!! Want snuffles is vermoord door de wolven en ik kon niet zien wie het was ivm dat het afgeschermd was

Debby

Debby
Senior spammer

In het burgerblok kan geen slechte zitten mits er een conversiewolf is.

Oh nee, dat kan niet



Laatst aangepast door Debby op wo 28 feb 2018, 21:50; in totaal 1 keer bewerkt

Djali

Djali
Spammer i.o.

Bedoel je daarmee te zeggen dat jullie zielsverwanten zijn?

Miejster

Miejster
Senior spammer

Graafoto it is... Mijn keuze maakt niet zoveel uit op dit moment en ik heb nu ook geen info meer over wie de volgende slechte kan zijn. Ik heb wel door dat er inderdaad vele rollen zijn die mensen kunnen beschermen. Er zijn er al enkele opgesomd, maar er zijn nog rollen die nog niet vermeld werden ... Volgens mij kunnen vele mensen beschermd worden s nachts!

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik hou mij klaar voor de sorry's silent

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

graafoto schreef:Ik hou mij klaar voor de sorry's silent

Hou op je maakt me nerveus... Neutral

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Mattio schreef:
graafoto schreef:Ik hou mij klaar voor de sorry's silent

Hou op je maakt me nerveus... Neutral

Sorry Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 12 86336

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

graafoto schreef:
Mattio schreef:
graafoto schreef:Ik hou mij klaar voor de sorry's silent

Hou op je maakt me nerveus... Neutral

Sorry Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 12 86336

Jij ook sorry (alvast dan maar)... Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 12 953470

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

"Ik denk niet dat we hier veel grassprietjes kunnen tellen, zelfs als we dat zouden willen." kreunde Stefan, en hij kwam langzaam overeind. "Ik zie hier nergens ook maar iets groens." zei hij en hij keek langzaam om zich heen, met een arm voor zijn gezicht tegen de zon. "Waar zijn we hier ergens eigenlijk? Au. " en hij wreef over zijn hoofd. "Daar hebben we eigenlijk nog niet echt tijd voor gehad," antwoordde Graafoto. "We hadden zeg maar andere zaken aan ons... hoofd.." en hij grijnsde. De grijns van Graafoto werd nog wat groter nadat Stefan hem met een dodelijke blik aankeek. "Au.." mompelde Stefan.

Djali klauterde inmiddels een rotsblok op en bekeek de omgeving. "Het lijkt erop dat we op een soort bergtop staan!" riep ze naar beneden. Ze keek even rond met haar hand boven haar ogen. "En zo te zien is dit niet de enige bergtop in de omgeving!" riep ze erachteraan.
"Kun je iets zien van die overgebleven reuzen?" schreeuwde Miejster naar boven. "Nee!" antwoordde Djali. "Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze er niet zijn!" en met die woorden klauterde ze voorzichtig weer naar beneden, waar ze enkele seconden later veilig op twee benen neerkwam.
"Dus, wat doen we nu?" zei ze.

Graafoto keek bedenkelijk. "Ik vind het in ieder geval geen prettig idee dat we hier 'opgesloten' zitten op een bergtop, mogelijk omsingeld door reuzen waarvan we niet weten waar ze zijn zonder dat we de omgeving kennen." De anderen knikten. "Bovendien hebben we geen water of voedsel hierboven, dus we zullen hoe dan ook een keer de omgeving moeten verkennen. " Hij wees met het heft van zijn zwaard, dat langs zijn arm lag, naar beneden en zei: "Ergens daar beneden zal water moeten zijn. De Dokter zou ons niet zomaar laten sterven, maar dat wil niet zeggen dat hij het ons makkelijk zou maken." Debby keek naar Djali. "Heb jij ergens iets van een rivier of watertje gezien in de omgeving?" Djali dacht even snel na. "Ja, ik geloof in de oostelijke richting. Althans, als de zon op het zuiden staat, dan in oostelijke richting." Graafoto knikte. "Dan gaan we die kant op."

Uren later kwamen ze bij een riviertje aan, en wonderwel was er hoe dichter ze bij het water waren gekomen ook steeds meer groen te vinden, al zaten ze nog steeds op bergachtig terrein. "Dames eerst!" zei Graafoto, en hij liet Djali, Natjuh en Debby eerst wat drinken. Ze lieten wat water in hun handen lopen zodat ze wat konden drinken. Ondertussen bekeken Miejster en Tachondar de omgeving. "Ik ben er niet gerust op." zei Tachondar. "Deze plek is te perfect voor een aanval.. genoeg beschutting en afleiding door het water, wat tegelijk een beetje dekking geeft voor eventuele geluiden." Miejster knikte, hij was het er mee eens. "Laten we de rest zeggen dat ze voorzichtig moeten blijven." en hij wendde zich tot Graafoto. "Graaf! Kom eens!" wenkte hij. Die keek even op, trok zijn wenkbrauwen op maar kwam toen dichterbij.

"Wat is e-" en op dat moment klonk er een verschrikkelijk gebrul van verschillende kanten. "Ik denk dat we de reuzen hebben gevonden jongens!" riep Stefan. "Het lijkener teveel te zijn, dus laten we ons naar de andere kant terugtrekken!" en hij waadde naar de andere kant, door de snelstromende  rivier, die tot zijn middel kwam. Hij werd snel gevolgd door de dames, maar Graafoto trok zijn zwaard en nam een verdedigende positie in aan de rand van het water. "Jullie eerst! Ik volg jullie zodra jullie buiten bereik zijn van die reuzen!" Mattio, Tachondar en Miejster keken elkaar even aan maar besloten toen dat dat inderdaad de beste tactiek was, en waadden het water in. "Kom maar op, stelletje misbaksels!" riep Graafoto, "ik kan jullie wel aan!" terwijl ondertussen de reuzen tussen de struiken door zichtbaar werden. Ondertussen waren Stefan en de dames al bij de overkant aangekomen en riepen tegen Graaf: "Komop Graaf! Kom nu maar, anders is het straks te laat!" "Jaja, ik kom eraan!" riep hij terug. En hij deed een pas achteruit, terwijl ondertussen de reuzen aanvielen. De een haalde uit naar zijn hoofd, maar die ontweek Graafoto makkelijk. De ander sloeg hem ondertussen op zijn zwaardarm, waardoor hij genoodzaakt was zijn zwaard te laten vallen. Voor hij deze echter kon oppakken pakte een van de reuzen het en haalde er mee uit, en haalde Graaf's arm open. "Krijg nou de ... " mompelde Graafoto, die zijn emoties niet meer onder controle had. Hij liet zijn schild vallen, begon te schokken en begon toen á la Hulk te veranderen, maar toch niet helemaal. Hij werd groter, gespierder, en kreeg witte haren op zijn lichaam. Ondertussen kwamen ook de anderen op de andere oever aan, en riepen naar Graaf, of iets wat Graaf geweest was. "Graaf?! Kom je ook?"

Graafoto liet een dierlijk gebrul horen en liet merken dat hij niet gediend was van het sneetje in zijn arm dat hem net toegediend was. Hij haalde uit met een vuist en sloeg de reus met het zwaard recht in zijn gezicht, die vervolgens langzaam achteroverviel. Graafoto maakte een soort vreugdedansje, danste in het rond, maar dat had hij beter niet kunnen doen. Ondertussen pakte de andere reus het zwaard vast en keek Graafoto even recht in de ogen aan voor hij het zwaard tussen de ribben van Graafoto door stak. Deze viel langzaam achterover het water in, en dreef met de stroming mee. De anderen zouden hem niet meer terug zien.
"Graaf...?"

De 5e dag eindigt. Graafoto laat het leven, zijn rol was de Yeti. De 5e nacht begint, Nachtrollen hebben tot 22u30 om hun wensen door te geven.



Laatst aangepast door Hank1705 op wo 28 feb 2018, 22:35; in totaal 1 keer bewerkt

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

...

Sorry Graaf

...

Shocked

Ik vond het zo'n vage verdediging dat je zei dat je je rol al had uitgespeeld, maar bij nader inzien was dat een behoorlijk duidelijke hint na de dood van de Orc. We zullen je wreken! Embarassed

Djali

Djali
Spammer i.o.

Je bent gestorven als een held Graaf en we zullen je dood wreken! Sorry voor mijn aandeel in je dood, ik had al mijn twijfels maar ben echt een beetje het spoor bijster bij wie we dan wel moeten zijn...

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dat lees ik graag als Spelleider Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 12 1625

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ow ow ow ik zei het toch heel jmmr dit...

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Wat nu als " Het burgerblok " nou gekoppeld is aan de maskerwolf.. En dit probeert te verbergen en met meerdere mensen in het burgerblok zit.. Dan proberen ze te winnen met een goed slecht koppel.. Maar dan moet er een cupido bij zitten..

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Graaf, onze held, we zullen je gedenken voor je dappere optreden de voorbije nachten
Je hebt ons gered van de klauwen en vlijmscherpe tanden van die wolfjes en vieze smerige orc


Natjuh, ik denk niet dat we met een koppel zitten... zou toch al duidelijker zijn (tenzij Stefan & Debby gekoppeld zijn XD, maar ik denk van niet)
In ieder geval zitten we nog met een probleem

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Sorry graaf Sad was dat hoofdkussengedoe een hint? Of gewoon int concept vam het verhaal

Djali

Djali
Spammer i.o.

Natjuh89 schreef:Wat nu als " Het burgerblok " nou gekoppeld is aan de maskerwolf.. En dit probeert te verbergen en met meerdere mensen in het burgerblok zit.. Dan proberen ze te winnen met een goed slecht koppel.. Maar dan moet er een cupido bij zitten..
 In theorie kan cupido zichzelf natuurlijk gekoppeld hebben met de gemaskerde wolf maar dat zou wel toevallig zijn. Ik denk dat het huidige ‘burgerblok’ bestaat uit Debby en Stefan en dat zij zielsverwanten zijn. Dit omdat Debby zo stellig zei dat ze ook als er een conversiewolf meespeelt zeker is dat er geen slechtje in het burgerblok zit. Zielsverwanten zijn altijd goed

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 12 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum