Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 95 - Het Gesticht

+9
Djali
Doctor
Backslide
graafoto
Koenbus
basserbas
Miejster
Tachondar
Natjuh89
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 7]

76Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 17:43

Koenbus


Beginnend spammer

Ik stem mee op Miejster. Imteressant om de splitsing in de stemmen te zien, maakt het makkelijker om de volgende wolf eruit te pakken.

77Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 18:12

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik ben niet tegen Djali, kan zijn dat ze liegt, maar als mijn info klopt dat Miejster slecht is, zal haar verhaal ook wel kloppen.

78Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 18:18

Djali

Djali
Spammer i.o.

Tachondar schreef:Nou Djali, ik heb ook wat info, en wat je zegt kan misschien wel kloppen als ik dat koppel aan het mijne, maar ik zie niet in hoe de dood van Natjuh ons helpt. Die van [bMiejster[/b] kan ons echter in de toekomst problemen opleveren.

Prima, zoals ik al aangaf weet ik alleen dat 1 van die twee wolf is, niet welke. Als jij zegt dat we miejster moeten hebben dan volg ik jou daarin en pas ik mijn stem aan. Mocht miejster nou burger blijken te zijn dan weten we direct dat jij slecht en/of geliefde bent tach maar dat zien we dan wel weer Wink

Natjuh, je hebt gelijk dat iedereen wel zomaar wat kan beweren maar daarom vraag ik jou hetzelfde als wat ik Mattio vroeg: Waarom zou ik dit doen als ik slecht ben? Slechtjes zijn op dit moment in de minderheid, bluffen is iets dat je in het nauw doet en als je weinig te verliezen hebt. Als dit bluf van mij is, komen de burgers daar over 4 uur achter en is mijn spel uitgespeeld. Ik ben dan wel gek maar niet dom Wink

79Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 18:25

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Djali schreef:
Tachondar schreef:Nou Djali, ik heb ook wat info, en wat je zegt kan misschien wel kloppen als ik dat koppel aan het mijne, maar ik zie niet in hoe de dood van Natjuh ons helpt. Die van [bMiejster[/b] kan ons echter in de toekomst problemen opleveren.

Prima, zoals ik al aangaf weet ik alleen dat 1 van die twee wolf is, niet welke. Als jij zegt dat we miejster moeten hebben dan volg ik jou daarin en pas ik mijn stem aan. Mocht miejster nou burger blijken te zijn dan weten we direct dat jij slecht en/of geliefde bent tach maar dat zien we dan wel weer Wink

Natjuh, je hebt gelijk dat iedereen wel zomaar wat kan beweren maar daarom vraag ik jou hetzelfde als wat ik Mattio vroeg: Waarom zou ik dit doen als ik slecht ben? Slechtjes zijn op dit moment in de minderheid, bluffen is iets dat je in het nauw doet en als je weinig te verliezen hebt. Als dit bluf van mij is, komen de burgers daar over 4 uur achter en is mijn spel uitgespeeld. Ik ben dan wel gek maar niet dom Wink

Als Miejster blijkt burger te zijn, ben ik gewoon misleid geweest, dan is mijn info fout. Dat betekent niet dat ik een slechtje ben Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 953470

80Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 18:51

Miejster

Miejster
Senior spammer

Tachondar heeft info dat ik slecht ben, Djali zegt dat eentje van de 2 slecht is. Leuk om mee te geven is dat de wolven mij alleen kunnen doden overdag, s nachts lukt hun dat niet. Lees de rollen en je weet wie ik ben.

De sjamaan heeft mij niet gezien, anders was die niet vermoord door de wolven. De ziener kan me niet zien, anders was ik al dood... Dus geen idee hoe iedereen plots zegt dat ik slecht ben. Maar soit... ik heb al veel stemmen en moest ik er uitgaan zien jullie met deze uitleg dat ik een goeie ben. En dan kan je je pijlen richten op Tachondar en Natjuh. Natjuh volgens de info van Djali. Wat maakt dat Djali een burger is. Dus heel wat info die kan helpen als ik straks sterf. Maar hopelijk komt er nog een wending...

Voor mij lijkt het er op dat ofwel Tach en Natjuh slecht zijn, ofwel een slecht-goed koppel. In beide mogelijkheden lijkt het me beter om eentje van hen er uit te stemmen. Ik ga voor Natjuh

81Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 18:53

Miejster

Miejster
Senior spammer

Volgens Tachondar kan ik problemen opleveren. Dat klopt inderdaad, want de wolven kunnen me niet vermoorden.

82Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 19:04

Miejster

Miejster
Senior spammer

Wordt het heet Tach en Natjuh? Jullie zitten wel al een kwartier met deze pagina open en reageren niet? Aan het afspreken onderling? Of plots helemaal in de problemen of ik nu sterf of niet? Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 829688

83Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 19:10

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Jij maakt ook rare sprongen. Bang dat ik correct ben?

84Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 19:19

Miejster

Miejster
Senior spammer

Tachondar schreef:Jij maakt ook rare sprongen. Bang dat ik correct ben?
Nope en dat weet jij ook... laat de stemmen staan dan is dit rondje snel over :-)

85Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 19:41

Koenbus


Beginnend spammer

Ik weet op welke rol jij doelt, maar dan vraag ik me af hoe jij denkt dat de wolven al wisten welke rol jij hebt? De sjamaan stond overduidelijk nog niet in contact met de wolven.

En inderdaad zijn Tachondar en Natjuh vannacht dood als de informatie niet blijkt te kloppen Wink

86Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 20:48

Miejster

Miejster
Senior spammer

Geen idee hoe ze dat weten... ik zou uiteraard graag blijven leven, maar als dat niet lukt ben jij aan zet Koenbus. Uiteraard gaan ze me verhullen, maar dan weet je wat ik hier heb gezegd .

87Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 20:53

Debby

Debby
Senior spammer

Ik vind Miejster zijn uitleg wel logisch, ik stem Natjuh, al heeft het vast geen nut.

Klopt het niet, dan weten we wie de volgende zijn.

88Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 21:12

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

de pagina staat bij mij standaard open.. Ik weet niet hoor maar ben druk aan het werk ben vliegtuigen aan het cateren..

89Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 21:17

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

het is duidelijk dat de wolven mij vannacht zullen viseren dan

90Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 21:17

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Miejster schreef:Wordt het heet Tach en Natjuh? Jullie zitten wel al een kwartier met deze pagina open en reageren niet? Aan het afspreken onderling? Of plots helemaal in de problemen of ik nu sterf of niet? Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 829688

Worden we tegenwoordig geklokt? Beetje jammer dit.. Mij wordt het niet te heet maar heb geen tijd vanwege werk.. Al je zo denkt een spelletje te moeten winnen om te kijken we er online zijn en hoelang tijdens een spel daar pas ik voor

91Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 21:34

Miejster

Miejster
Senior spammer

How rustig kindje... ik ben maar een spelletje aan het spelen he.

Ik ga zo dadelijk uit dit spelletje verdwijnen dan zal ik wel verder zwijgen. Maar ik wil dat de burgers winnen en dan probeer ik dit ook duidelijk te maken.

Sorry dat ik zo in t spellejte opga... jammer dat ik daarvoor terecht gewezen wordt. Tot het volgende spelletje... misschien.

92Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 21:39

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Natjuuuuuh ik weet dat je iets verbergt van me. werk je mee met de Daleks of met de meester?

*DrWho grijpt een gitaar en speelt wat Metallica muziek.

93Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 21:41

Koenbus


Beginnend spammer

Miejster schreef:Geen idee hoe ze dat weten... ik zou uiteraard graag blijven leven, maar als dat niet lukt ben jij aan zet Koenbus. Uiteraard gaan ze me verhullen, maar dan weet je wat ik hier heb gezegd .

We hebben geluk, de rolomschrijving geeft aan dat er maar 1x verhuld kan worden dus na deze dag weten we zowieso wie er goed zat en wie niet.

94Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 21:43

Djali

Djali
Spammer i.o.

Het is duidelijk dat miejster slecht is. Hij hint hier dat hij weerhamster is maar dat kan niet want dan had ik dat geweten.. duidelijke zaak dus!

95Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 21:46

Koenbus


Beginnend spammer

Ik wil nog wel even zeggen dat het 5-4 ten nadele van Miejster staat, en we weten van de vorige pot dat er leugenwolven bestaan. Mocht er dus iemand de stemming definitief op 1 target (in de zin van 6-3) willen maken, dan waardeer ik dat ^^

96Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 21:50

Djali

Djali
Spammer i.o.

Misschien kan DrWho nog aanpassen?

97Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 22:01

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Verhaaltje wordt momenteel geschreven. De uitslag is de volgende;
De burgers lynchen Miejster. Zijn rol was de weerhamster. De 3e nacht begint en duurt tot maandagavond 22u

98Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 22:04

Djali

Djali
Spammer i.o.

Huh?

99Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 22:06

Djali

Djali
Spammer i.o.

Weerhamster:
De weerhamster kan niet vermoord worden door de weerwolven. Hier staat tegenover dat de weerhamster zal sterven door het visioen van de ziener
De sjamaan en de dorpsgek zien de weerhamster als burger

Fuuuuuuck sorry miejster!!!
*schaam schaam*

Natjuh verhullende wolf dus. En tach haar geliefde of ook wolf? Ik snap dat ik nu niet zo betrouwbaar overkom maar mocht er een heks aanwezig zijn dan zou ik die nog steeds van harte willen aanbevelen natjuh te vermoorden vannacht

100Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 4 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht zo 07 jan 2018, 22:13

Koenbus


Beginnend spammer

This sucks.. A lot..

Djali, jij kunt vannacht de dorpsgek uithangen toch? Bewijs jezelf maar door 2 in onze ogen burgers (dus niet Tachondar) te bekijken en laat hun jou maar bewijzen. In het geval dat die burger(s) jou verifieren kan natjuh morgen gelynched worden.

En ik vraag me nog steeds af hoe de wolven konden weten dat miejster weerhamster was. Ik heb daar wel een idee over (burger/wolf koppel, burger is dorpsgek, wolf geeft het aan de andere wolf door) maar dat is nogal vergezocht. Ik hoor graag betere redenen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum