Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 95 - Het Gesticht

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Go down  Bericht [Pagina 3 van 7]

51 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op vr 05 jan 2018, 22:37

Djali

Aanstormend spammer
Hmmm interessant. Verhullende wolf in het spel dus lijkt me. En goeie kans dat we met graaf ons eerste slechtje te pakken hadden! Want anders zou hij niet verhuld zijn toch? Of zie ik een rol over het hoofd?

52 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op vr 05 jan 2018, 22:38

DrWho

Professioneel spammer
ik ga eventjes lezen

53 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op vr 05 jan 2018, 22:38

Hank1705

Spamking/-queen
Ohja. Voor ik het vergeet, ik moet morgen vanaf ~14u werken, wat waarschijnlijk zal uitlopen tot na 24u. Deadline zal blijven staan, maar het kan zijn dat antwoorden op pb's na 14u niet beantwoord worden tot ik klaar ben met werken. Excuses voor het ongemak!

54 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op vr 05 jan 2018, 23:21

Natjuh89

Senior spammer
Tuurlijk hank doe maar weer alsof je moet werken net zoals je hier in het gesticht doet..

Verhullende wolf.. Dan weten we in iedergeval dat die er ook in zit.. Maar dan blijft de vraag was graafoto nou een goedje of een slechtje.. Ik hoop op een slechtje want waarom zou je het anders gaan verhullen.. Moeilijk dit.. Maar ik ga maar is slapen want van al die onderzoeken wordt je toch ook doodmoe van

55 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op vr 05 jan 2018, 23:25

Tachondar

Spamking/-queen
Zijn er nog andere rollen die dit zouden kunnen tegenhouden?

56 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op za 06 jan 2018, 00:26

Djali

Aanstormend spammer
Tachondar schreef:Zijn er nog andere rollen die dit zouden kunnen tegenhouden?

Heb alle rollen nog eens door gekeken maar nee, verhullende wolf is de enige optie

57 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op za 06 jan 2018, 00:26

Koenbus

Beginnend spammer
@Tachondar, ik ken geen andere mogelijkheid.
Het leek er lang op dat er niemand gelynched zou worden, de verhullende wolf heeft zijn actie waarschijnlijk doorgegeven nadat DrWho zijn stem heeft geplaatst.

Wolf of burger, geen idee. De mindgames zijn begonnen.

58 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op za 06 jan 2018, 10:16

Tachondar

Spamking/-queen
Ja dan hebben we dus zeker en vast met een verhullende wolf te maken :/

59 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op za 06 jan 2018, 10:37

Hank1705

Spamking/-queen
Ik weet zeker wie of wat, maar dat ga ik jullie niet aan je neus hangen

60 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op za 06 jan 2018, 20:12

Mattio

Spammer i.o.
Tsjirp tsjirp, nu zie ik ze toch echt vliegen ben ik bang! Een geel en wollig, schattig kanariepietje... Shocked

EDIT: Zo, alle rollen weer gelezen - wat een boekwerk is dat Laughing - en het lijkt me inderdaad dat de verhullende wolf de enige mogelijkheid is, maar ik ben er niet zeker van dat dat zou betekenen dat Graafoto een slechtje was. Het zou wel lekker zijn, natuurlijk, dus sorry Graaf: you're bad to me!

61 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op zo 07 jan 2018, 10:31

Natjuh89

Senior spammer
Kan ik een reminder krijgen ik heb namelijk een hele drukke dag tot 22.30

62 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op zo 07 jan 2018, 10:46

Hank1705

Spamking/-queen
De nacht is voorbij. De wolven lunchen Backslide, zijn rol was Sjamaan. Dit is het begin van de 2e dag, er mag gestemd worden tot 22u.

63 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op zo 07 jan 2018, 11:01

Natjuh89

Senior spammer
Joehoe een slechte rol der uit Gaat goed burgers Very Happy
Mijn stem gaat naar dr who ik vertrouw hem niet helemaal.

Laatst aangepast door Natjuh89 op zo 07 jan 2018, 16:32; in totaal 1 keer bewerkt

64 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op zo 07 jan 2018, 11:34

Koenbus

Beginnend spammer
Ok, we zijn met 11 mensen en we weten tot nu toe dat er een sjamaan en een verhullende wolf in het spel zitten. Ik verwacht dat er daarnaast nog 1 wolf in de spelverdeling zit.

Oftewel: Er zijn nog 1 a 2 wolven levend, afhankelijk van wie er verhuld is.

65 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op zo 07 jan 2018, 11:54

Djali

Aanstormend spammer
Oké ik ga open kaart spelen want het is zonde als ik vannacht word opgegeten en niks met mijn kennis heb kunnen doen. Dit is het geval: miejster óf natjuh is de verhullende wolf. De ander is een onschuldige burger. Hoe ik dit weet kun je zelf uitvinden door de rollen te lezen, ik ga het niet nóg makkelijker maken Very Happy 50/50 dus... ik doe ienemienemutte en stem op b]natjuh[/b]. Als er nou een liefst priester of anders beul in onze geledingen is dan kan die misschien de ander voor zijn rekening nemen?
Ik wil natuurlijk liever alleen de wolf doden maar aangezien ik vermoed dat graaf de andere wolf was en we dus met de laatste wolf te maken hebben lijkt het me het offer (sorry burger.. Sad ) waard.

Laatst aangepast door Djali op zo 07 jan 2018, 18:19; in totaal 1 keer bewerkt

66 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op zo 07 jan 2018, 14:42

Mattio

Spammer i.o.
Hank1705 schreef:De wolven lunchen Backslide

De wolven moeten echt hun dag-nachtritme op orde krijgen - lunch om middernacht, dat kan écht niet... Aan de andere kant: je zit in een gesticht of niet... Razz

Ik zou graag wat andere stemmen afwachten maar mij kennende riskeer ik daarmee mijn tweede tsjirp-tsjirp en die eerste fladdert al irritant genoeg rond mijn hoofd. Als ik de rollen goed begrijp, zou Djali de dorpsgek kunnen zijn (die zal Hank echt wel in zijn rariteitencollectie willen hebben Wink ), maar het zou ook een fantastisch rookgordijn kunnen zijn. Vooralsnog trek ik mijn eigen plan en stem op onze burgemeester DrWho. Uit de eerste stemming kreeg ik het idee dat hij Basserbas te hulp schoot toen die gelyncht dreigde te worden, en in mijn ogen is elke burgemeester die aan het ontbijt verschijnt verdacht...   Maar ik hoor graag nog wat theorieën. Wink

Laatst aangepast door Mattio op zo 07 jan 2018, 15:00; in totaal 1 keer bewerkt

67 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op zo 07 jan 2018, 14:55

Djali

Aanstormend spammer
Zucht. Mattio, waarom zou ik dit doen als ik slecht ben? Geef me een realistisch scenario hoe deze actie mij tot de overwinning zou leiden als ik een slechtje ben want ik kan er geen bedenken! Maar goed ik zal het speciaal voor jou nóg duidelijker maken: ik ben de enige echte gek hier. Oh en backslides rol was ook een verrassing voor maar zo’n 66,67% voor me. Mocht ik dan toch nog blijken te liegen dan nodig ik jullie van harte uit me morgen te lynchen of vannacht al te heksen...

Laatst aangepast door Djali op zo 07 jan 2018, 15:01; in totaal 1 keer bewerkt

68 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op zo 07 jan 2018, 15:00

Mattio

Spammer i.o.
Vooruit, ik wil je geloven. Mijn stem gaat naar Natjuh, omdat zij op de doorslaggevende stemmer van de eerste lynch stemt. Maar je kent me, Djali - ik ben in staat nog vier keer van gedachten te veranderen, dus denk niet dat ik je nu vertrouw. Rolling Eyes

69 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op zo 07 jan 2018, 15:09

Tachondar

Spamking/-queen
Nou Djali, ik heb ook wat info, en wat je zegt kan misschien wel kloppen als ik dat koppel aan het mijne, maar ik zie niet in hoe de dood van Natjuh ons helpt. Die van Miejster kan ons echter in de toekomst problemen opleveren.

70 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op zo 07 jan 2018, 15:14

Djali

Aanstormend spammer
Zeg je nou dat de dood van miejster ons problemen kan opleveren?

71 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op zo 07 jan 2018, 16:06

Tachondar

Spamking/-queen
nee, hijzelf kan problemen opleveren

72 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op zo 07 jan 2018, 16:38

Natjuh89

Senior spammer
Lieve medeburgers.. ik kan jullie verzekeren dat ik zeker een goedje ben.. Mij doden heeft totaal geen zin.! Daarom pas ik mijn stem aan naar miejster Djali dat jij open kaart speelt kan best.. maar punt 1 je kan wel roepen dat je een bepaalde rol hebben.. Maar als je daar over gaat nadenken kan iederen het wel zijn wat je zegt want dat er een verhullende wolf inzit is 1 ding wat zeker is.. Wie dat is daar hebben we geen idee van.. Dat er een onschuldige burger dood gaat is ook 1 ding wat kan gebeuren.. Dus jou open kaart spelen is bij mij van de baan

73 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op zo 07 jan 2018, 16:42

basserbas

Beginnend spammer
Wat een schande allemaal vandaag. Backslide een sjamaan? Dat had toch niemand verwacht.. Maar maar, omdat ik wederom wil slapen. (ik ben nu eenmaal iemand die graag een winterslaap houdt)
Mijn stem gaat uit naar miejster Hij doet zo geheimzinnig na de dood van backslide en graafoto.

74 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op zo 07 jan 2018, 16:51

DrWho

Professioneel spammer
Ik vertrouw Djali, ookal zijn we allemaal hier gek. Zij is te gek. Dus ik stem mee op Miejster en als Miejster het niet is, dan is het zeker Natjuh.

Laatst aangepast door DrWho op zo 07 jan 2018, 21:55; in totaal 3 keer bewerkt

75 Re: Ronde 95 - Het Gesticht op zo 07 jan 2018, 16:58

Hank1705

Spamking/-queen
Mattio schreef:
Hank1705 schreef:De wolven lunchen Backslide

De wolven moeten echt hun dag-nachtritme op orde krijgen - lunch om middernacht, dat kan écht niet... Aan de andere kant: je zit in een gesticht of niet... Razz
Maar het was lunchpauze! Heb je de verhaaltjes niet gelezen? Sad

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum: