Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 95 - Het Gesticht

+9
Djali
Doctor
Backslide
graafoto
Koenbus
basserbas
Miejster
Tachondar
Natjuh89
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 7]

26Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht do 04 jan 2018, 15:10

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Je kunt me niet omkopen met je leuke kleurrijke bandje die toevallig perfect past bij mijn vlinderdas. Vlinderdassen zijn cool, supercool zelfs.

Je kan me niet afleiden, ik weet dat je de Meester bent Hank. Je kan deze mensen niet schaden. Ik zal ze allemaal beschermen van je snode plannen. Jullie zullen de Pandorica niet openen. Ik zal jullie tot in de dood achtervolgen. Dit zijn mijn mensen en ik zal ze voor altijd beschermen.


Eeeuhm Hank, heb je misschien ergens een fez liggen? Fezzen zijn awesome.

27Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht do 04 jan 2018, 15:39

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Slapen? En opgejaagd worden door roze olifanten en huppelende schapen zeker! En dan zal ik in een carnaval terecht komen bij mijn vluchtpoging van die beesten. En dan zal ik moeten leren trommel spelen. En dan zal ik blut raken omdat ik nieuwe drumstokken moet kopen. Slapen kost geld!

28Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht do 04 jan 2018, 16:51

Djali

Djali
Spammer i.o.

Tip: behang je kamer met aluminiumfolie. Zo kunnen ze je dromen niet afluisteren

Ik heb een potje zout hier, iemand zin me te helpen een boobytrap met zout water voor die enge “dokter” te maken? Robots gaan roesten van zout water, dat weet iedereen, eens kijken of ie dan nog lacht

29Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht do 04 jan 2018, 18:19

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Ja, ik wil je graag helpen Djali. Ik bemerk nu al dat mijn dromen grondig worden afgezocht naar het geheim van de Pandorica. Er is een invloedrijk persoon in ons midden wie graag onze geheimen steelt.
Dat kunnen we vast gelijk even doen ja?

30Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht do 04 jan 2018, 21:22

Djali

Djali
Spammer i.o.

Fijn Bas, vul jij vast een emmertje water? Graaf, misschien kun jij Bas even helpen om dat emmertje net even wat voller te krijgen nog Rolling Eyes . Ga ik op zoek naar duct tape

31Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht do 04 jan 2018, 22:05

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik help je even zoeken Djali, misschien vind ik ergens een fez... of zou ik toch gaan voor een stetson?

32Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht do 04 jan 2018, 22:18

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

*Wieeeeooooeeeehhhwiiiieeeeeeooooeeehwiiiiiieeeeooeeeeehhhh*

Niet het geluid wat de meeste mensen willen horen als ze wakker worden. Ook de mensen van het instituut niet. Maar ach, het was nu eenmaal de realiteit dat dit geluid als wekker het meest effectief was gebleken. Voeg daar de zoetgevooisde stem van een dokter aan toe en je hebt je ideale ochtendliedje te pakken.

"OPSTAAN STELLETJE LUIWAMMESEN! HET IS AL MINSTENS 5 MINUTEN LICHT! TIJD VOOR EEN OCHTENDWANDELING! HUP HUP HUP!" brulde Dr. Hank terwijl hij van het ene bed naar het andere huppelde om zijn patienten te wekken. De desbetreffende mensen gingen daar verschillend mee om: "Watizzer?" mompelde Koenbus slaapdronken vanonder zijn kussen.
"ZET DIE MUZIEK UIT!" schreeuwde Basserbas. Debby zat vrolijk neuriënd op het puntje van haar matras en Djali was enthousiast star-jumps aan het maken: "en van je 1! ... 2! ...3!  *huf-puf*"
"Ma-maar we hebben nog niets gegeten!" protesteerde Mattio. "Waarom gaan we niet eerst wat eten?"
"We gaan ook eten. We gaan lopend naar de eetzaal." grijnsde Dr. Hank. "Maar wel met een kleine omweg!"

Al door het gangenstelsel lopende merkte Graafoto op: "Het lijkt wel een doolhof hier!"
Het antwoord was misschien weinig verrassend:"Goed gezien, het is ook een doolhof. Een dezer dagen zullen jullie het van wat dichterbij bekijken..  maar daar komen jullie vanzelf achter.'

"Wat zijn dat voor kamers?" vroeg Natjuh terwijl ze langs een kamer liepen waar iets flikkerde en waaruit een laag zoemend geluid kwam. "... dat vertel ik niet."
"Ik wed dat het een portaal naar een andere plek is!" mompelde Backslide. Dr. Hank keek even achterom recht in Backslides ogen, maar reageerde niet. "Misschien wil je ons vertellen waar we heengaan?" vroeg DrWho. "Ik denk dat we dat recht wel hebben!"
"Geduld Doc," zei de dokter terwijl hij de hoek om liep, "is een schone zaak. Over een schone zaak gesproken...we zijn gearriveerd."
 
Recht voor hun uit was een ruimte te zien met verschillende douchehokjes. "Jullie hebben 15 minuten om er gebruik van te maken. Daarna haal ik jullie op om te ontbijten. Daarna.. daarna gaan we echt beginnen."

Dit is het einde van de moordloze nacht. Er zijn (uiteraard?) geen doden gevallen. De dag begint, jullie mogen door middel van stemmen bepalen wie er een hoofdrol gaat spelen tijdens de eerste test. 8-) Jullie hebben tot vrijdag 22u om te stemmen (stem vetdrukken svp!).

hint: het wordt een lynchpartij!

33Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht do 04 jan 2018, 22:27

Djali

Djali
Spammer i.o.

Flikkeringen en laag gezoem? Ik kan dit maar op één manier uitleggen en heb slecht nieuws lieve lotgenoten. We zijn door aliens te grazen genomen en zullen nu 1 voor 1 op hun onderzoektafel belanden om ontleed te worden. Niet leuk.

34Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht do 04 jan 2018, 22:34

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ok, nu kan ik rustig zoeken naar mijn TARDIS. O en pas op mensen, laat de zeep zeker niet vallen Rolling Eyes

35Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht do 04 jan 2018, 22:54

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik ben allergisch aan water!

36Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht do 04 jan 2018, 23:24

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Water affraid

37Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht vr 05 jan 2018, 00:57

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Omg ik maak me toch wel zorgen over de kamers waar een zoemend geluid en flikkerend licht wegkomt.. Ik wil weten wat daar gebeurt daar hebben we het recht toe dokter Hank affraid

38Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht vr 05 jan 2018, 01:18

Miejster

Miejster
Senior spammer

Verschillende douchehokjes... we moeten er gebruik van maken... van allemaal? .... in 15 minuten... hmmmm, dat wordt niet eenvoudig

Zoemend geluid tik-tak tik-tak tik-tak tik-tak ... flikkerend licht ... flik-flak flik-fak flik-flak

Morgen een heel drukke avond, dus ik breng meteen mijn stem uit en zoals de vorige rondes is dat alweer heel random op de eerste van het rijtje. Gelukkig staat deze lijst deze keer NIET alfabetisch, ongelukkig is het toch weer Backslide die bovenaan staat. Ook zoals vorige keren dus gewoon random... (Sorry Backslide... hopelijk bij een vokgende ronde sta je niet bovenaan)

39Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht vr 05 jan 2018, 10:38

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Zoals gewoonlijk stem ik altijd Hank maar ja die denkt dat hij een dokter is geworden die we niks kunnen maken..

Dus ik ga met miejster mee en het rijtje af want hij heeft het namelijk goed op een rijtje.. Dus zijn tacktiek is goed..
Mijn stem gaat naar Mattio

40Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht vr 05 jan 2018, 15:36

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

graafoto krijgt mijn stem. Ik wil niet stemmen. Maar oke. Dan maar stemmen op graafoto.

41Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht vr 05 jan 2018, 16:26

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik blijf het wel apart vinden hier moet ik zeggen, is er al iets bekend over wanneer we hier uit kunnen? Ik snap niet waarom we hier opgesloten zitten, het is niet alsof Ik kom je halen Miejster!!! ik een gevaar voor de buitenwereld ben, toch?

42Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht vr 05 jan 2018, 19:21

Koenbus


Beginnend spammer

Een doolhof? En douchen in zulke kleine hokjes? Ik voel de muren al op mij afkomen! Help!!

Ik stel voor om Djali als eerst onder de douche te zetten om te kijken of ze het overleeft.

43Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht vr 05 jan 2018, 20:39

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

En waar blijft mijn krant? Ik moet weten of de Chinese eenhoorn al ontdekt is. Blijkbaar kunnen die vliegen en hebben ze een anti-allergiepoeder tegen water! Natjuh niet duwen!

44Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht vr 05 jan 2018, 20:56

Debby

Debby
Senior spammer

Waar zijn mijn medicijnen? Volgens mij zag ik Basserbas ermee weglopen.
Ik heb geen idee maar hij had nog geen stem

45Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht vr 05 jan 2018, 20:59

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

het probleem met burgemeester zijn is dat er dan iemand sterft, dus ik zou zelfs de kanarie durven te riskeren.

46Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht vr 05 jan 2018, 21:20

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Bassebas sorry maar niemand plast ongestraft in mijn bed.

47Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht vr 05 jan 2018, 21:27

Backslide

Backslide
Junior spammer

Doc, als je dat nou even eerder had gezegd hadden we twee kampjes kunnen maken met 3 stemmen.. Zou het zonde vinden als je niet met opzet een kanarietje op je neemt.

48Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht vr 05 jan 2018, 21:31

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

stoute Graafoto, je klinkt zo gemeen. Pest Basserbas niet

49Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht vr 05 jan 2018, 21:39

Djali

Djali
Spammer i.o.

Ik stem koenbus, want die heeft er nog geen

50Ronde 95 - Het Gesticht - Pagina 2 Empty Re: Ronde 95 - Het Gesticht vr 05 jan 2018, 22:32

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

“HET BRANDT, HET BRANDT!” schreeuwde Tachondar vanuit een douchehokje ergens in het midden van de rij. “Zet de temperatuur dan wat omlaag!” zei Graafoto vanuit het hokje ernaast. “Ik kan de warmte vanaf hier voelen!” Om er even later aan toe te voegen: ”Heb jij weer staan plassen Basserbas? Het is hier nat!”
Basserbas was zelf te druk bezig om daar antwoord op te geven. Met het puntje van zijn tong was hij bezig een emmer te vullen met water. “Zo, dat lijkt me wel genoeg!” Ondertussen genoot iedereen van een de rake noten van een zingende Miejster, ergens uit een hokje aan de rechterkant. “Heb je even voor mij! Ja-lala-lalalaaa! ♩ ♬”
Boven de ingang van de doucheruimtes was Djali ondertussen in de weer met ductape. “Basserbas, heb je die emmer al klaar?” “Ja hoor, hier heb ik hem!” zei die terwijl hij het douchehokje uitliep en de emmer aanreikte.

Zwijgend tegen de deurpost aanleunend trok Dr. Hank één wenkbrauw omhoog. “Hulp nodig?” zijn vraag kwam zo plotseling dat Djali spontaan met een gil de emmer water losliet. “IEKS!” *SPLASH!* Beteuterd keek Basserbas omhoog naar Djali. “Ik dacht dat het de bedoeling was dat híj de emmer over zich heen kreeg?” zei hij terwijl hij naar Dr. Hank wees. “Eh, ja, dat was het eigenlijk ook. Sorry!”
Dr. Hank klapte driemaal in zijn handen: “Oke iedereen, luisteren! Als jullie klaar zijn gaan we naar de ontbijtzaal, waar jullie uitleg zullen krijgen over de eerste test. Iedereen droog? “ zei hij terwijl hij naar Basserbas keek. “Oké dan, let’s go!”
Eenmaal aangekomen bij de eetzaal werd er weinig meer gezegd, op een enkele kreet na: “Oeh, lekker, krentebollen!” “Ah nee, hé, niet alweer pindakaas, ik houd niet van pindakaas!” Alleen Tachondar was constant aan het praten, en wel tegen Dr. Hank. “Ah toe nou, ik wil de krant lezen! Zelfs de Telegraaf of het Vlaams Dagblad niet? Jemig zeg, ik hoef echt alleen maar te weten of die Chinese eenhoorn al ontdekt is!”
Toen Dr. Hank het woord nam was er dan ook weinig voor nodig om het stil te krijgen. “Nee Tachondar, voor de laatste keer, er zijn geen kranten hier. En nou stil, want ik ga de test uitleggen.” Hij schraapte éénmaal diep en hard zijn keel. “Goed. De eerste test zal aan de hand van een machine gaan die jullie hersenen uitleest. Hij is in principe ongevaarlijk, maar een enkele keer ontstaat er kortsluiting in het hoofd van de patient, wat 1 op de driemiljoenhonderdéénenveertigduizendvijfhonderdtweeënnegentigkommazesvijfdrievijfnegen keer dodelijk blijkt te zijn. Er is voor jullie dus vrij weinig te vrezen. Het bepaald enkel of jullie hersenen fysiek gezien gezond zijn of niet. Daarna horen jullie meer. Volg mij maar.” zei hij terwijl hij met een grijs de gang weer inliep. Stilzwijgend keken de patienten elkaar aan voor ze een voor een achter hem aan de gang in liepen.
Langzaamaan was er weer dat lage gezoem te horen. Debby was de eerste die er wat over durfde te zeggen. “Zeg.. we gaan toch niet naar die kamer met dat geflikker en dat vreemde zoemende geluid?” De dokter keek even achterom voor hij antwoord gaf. “Jazeker, dat gaan we dus wel doen. Maar vrees niet. Er is niets om bang voor te zijn. Meestal gaat het goed.”

Toen ze de ruimte betraden was het eerste wat ze zagen een vrouw met blond haar en een notitieblok in haar handen. Het tweede wat ze zagen waren 11 machines die naast elkaar stonden en gescheiden waren door middel van schotten. Met een onpeilbaar lachje rond haar lippen sprak de vrouw: “Welkom! Welkom... bij de eerste test.” DrWho was niet onder de indruk:”Wie bent u en waarom praat u tegen ons en waarom flikkeren die lampen zo en WAAR IS DE TARDIS!?!?!? IK WEET DAT JULLIE HEM HEBBEN! GEEF HEM TERUG! EN AU!” Dr. Hank kwam overeind met een lege spuit in zijn handen. “Een kalmerend middel. Dat helpt jullie om de komende uren kalm te blijven terwijl de machines jullie hersenen onderzoeken.” Hij begeleidde een ondertussen wankelende Dr.Who naar de dichtstbijzijnde machine en stoel. “Ga maar rustig zitten. En jullie ook.” Sprak hij tegen de rest. “Zie het als een extra slaapje.”sprak hij, met weer dat merkwaardige lachje rond zijn lippen. Djali was de eerste die vrijwillig naar voren stapte, en al snel volgde de rest en lagen de 11 patienten vastgebonden op de versleten tandartsstoelen. “Sweet dreams... “ was het laatste wat ze hoorden voor het langzaam zwart werd.

Enkele uren later werden ze wakker, klam van het zweet en vermoeider dan ooit. “Wat heb je met ons gedaan?” sprak Natjuh. “Gewoon een paar testjes. Niets om je zorgen over te maken.” Sprak hij terwijl ze een voor een losgemaakt werden en overeind kwamen vanuit hun stoel. “En nu... is het etenstijd en een kleine pauze. Dat hebben jullie wel verdiend. Kom je ook Graafoto? Het is nu wel welletjes geweest.” Maar Graafoto kwam niet. En werd niet wakker. “Nu is het wel leuk geweest...” zei Dr. Hank terwijl hij op Graafoto afliep, maar voordat hij bij Graafoto kon komen verging zijn lichaam tot stof. “Wel alle... “ sprak hij. In de luwte van het moment vloog er een geel vogeltje naar binnen en ging op de schouder van Mattio zitten, die verbaasd opkeek.
Dit is het einde van de 1e dag. Graafoto laat het leven. Zijn rol is... onbekend. Dit is het begin van de 2e nacht. Nachtrollen hebben tot zaterdag 22u om hun wensen door te geven. Mattio krijgt een gele kanarie vanwege het onthouden van een stem.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum