Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 60: Luna's Dagboek

+9
Moustache
Backslide
Mattio
morkreb
Kauna
Hank1705
Miejster
Natjuh89
Tachondar
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 9]

151Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek za 28 apr 2012, 07:01

Moustache

Moustache
Junior spammer

Kauna schreef:Ik weet niet wie jij gesproken hebt (of wie jou gesproken heeft), maar misschien moet je niet alles geloven wat er geprobeerd wordt via pmen. Dat is nl de ideale manier om info los te peuteren. Stuur er veel en iemand laat wel iets los.
Random pm-men is toch verboden? Alleen als je iemands rol weet mag je berichten sturen.

152Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek za 28 apr 2012, 08:12

Kauna

Kauna
Junior spammer

Als je iemands rol vrij zeker denkt te weten mag je pmen geloof ik. Dan kan iemand er dus nog steeds heel erg naast zitten.
Nu de ziener eruit is hoop ik maar dat er nog een burgerblok is.

153Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek za 28 apr 2012, 09:34

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik ben maandagavond pas weer thuis en ga zo weg, dus moet ik nu maar stemmen. Smile Geen probleem, want ik weet precies wie er deze dag uit mag: Natjuh, op naar de heme... zal wel de hel worden voor jou neem ik aan? Smile

154Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek za 28 apr 2012, 11:32

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Morkreb
Mattio
Hank
Kauna
V8power

1 ervan is een wolf wie o wie.. ik w8 nog ff met stemmen

155Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek za 28 apr 2012, 19:04

morkreb

morkreb
Junior spammer

Beetje jammer dat je lijstje niet volledig is natjuh Wink

Het is me een raadsel hoe mattio nou weer bij jouw komt. Ik had toch echt een ander in gedachte om te gaan stemmen. Het is de enige speler waarvan ik zeker denk te weten dat ie een burger is en hij zal dan wel meer weten dan ik... Ik ga mee op natjuh

Ik ben zo naar de bios en vermoed dat ik niet op tijd ben om m'n stem nog aan te passen. Dan zijn jullie daar iig van op de hoogte. Ik had gehoopt dat anderen nog zouden reageren vanmiddag maar niemand durft kennelijk vroegtijdig te stemmen of hints te geven. Dan weet ik er verder ook niks van te maken hoor.

156Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek za 28 apr 2012, 19:09

v8power

v8power
Spammer i.o.

mijn stem gaat naarkauna ik neem miejster zn raad aan

157Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek za 28 apr 2012, 19:11

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ben hele dag weggeweest, ik ga mee op Natjuh , ik weet vrijwel zeker dat ze slecht is maar vrees dat we er geen ww uithalen maar op iemand anders stemmen lijkt me nu niet nuttig omdat ik niet weet op wie dan.

158Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek za 28 apr 2012, 19:31

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

nou iedereen op min stemt is het nu wel gebruikelijk om met mijn flesje water te gaan gooien.. ik gooi mijn flesje heilig water overmorkreb en ik stem op kauna

159Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek za 28 apr 2012, 21:38

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

deze dag wordt tot morgenavond verlengd omdat Hank vannacht op reis om 4 uur is vertrokken en ik wacht op reactie van DrWho om zijn plaats in te nemen.

160Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek za 28 apr 2012, 23:56

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik wil weten wat er gebeurd met het water. ma ik vertrouw natjuh niet helemaal. want miejster zei dat er nog een ketter was.

161Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek zo 29 apr 2012, 00:05

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

'Wat een apart stuk,' mompelde de geleerde verbaasd.

'Dagboek, iemand gooide water uit mijn waterzak over een man heen, maar er gebeurde niets.'

162Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek zo 29 apr 2012, 02:58

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

zo morkreb dus geen wolf blijkt hieruit...

163Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek zo 29 apr 2012, 10:09

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik blijf er bij dat je de ketter bent, dus ik stem op Natjuh

164Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek zo 29 apr 2012, 11:56

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

jij bent dood Razz dus je kan nieteens stemmen?OF heb je de rol overgenomen

165Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek zo 29 apr 2012, 12:01

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ja, DrWho heeft Hanks rol overgenomen

166Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek zo 29 apr 2012, 15:56

morkreb

morkreb
Junior spammer

Is dat drankje nou expres om mij verdacht te maken of zo maar een wilde gok?

167Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek zo 29 apr 2012, 19:06

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Neej hoor gewoon een wilde gok..!
Heb geen idee wie de wolf is..
Dus ik denk voordat ik dood ben gooi ik me heiligwater maar..

168Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek zo 29 apr 2012, 19:19

morkreb

morkreb
Junior spammer

whaha ok Cool

169Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek zo 29 apr 2012, 19:40

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Tachondar, je moet of natjuhs rol melden en melden dat er niks gebeurt met het water, of geen van beiden doen. Normaal wordt er ook pas aan het eind van de dag gemeld of het water invloed heeft of niet.

https://weerwolfenco.actieforum.com

170Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek zo 29 apr 2012, 20:16

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik blijf het een rare uitleg van de regel vinden dat het pas aan het einde van de dag bekend gemaakt wordt en vind dit veel logischer. Het kan heel veel invloed hebben op iemands stemgedrag. En je hoeft toch iemands rol niet bekend te maken? Het is toch aan ons om uit te zoeken of het de priester of de ketter is? Wat is anders het nut van de ketter als zijn rol bekend gemaakt wordt?

171Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek zo 29 apr 2012, 20:51

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

deed mattio of graafoto dat ook niet tijdens de dag...?
Ik herinner me wel zo een scenario ergens in de vorige rondes geloof ik

172Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek zo 29 apr 2012, 21:06

morkreb

morkreb
Junior spammer

Iedere spelleider doet het anders. Mijn mening is dat het bij het eindverhaaltje van de dag hoort want anders mag de mogelijke wolf soms niet eens meer mee stemmen. Dat vind ik dan weer een vreemde gang van zaken als dat gebeurd. De rol van ketter/priester wordt natuurlijk niet bekend gemaakt. Maar goed, das mijn mening, ik respecteer de beslissingen van de spelleider (wie dat dan ook is op dat moment)

173Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek zo 29 apr 2012, 21:47

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

'Dit is niet mis toch?' vroeg de geleerde aan de bijlman opgewekt. Ze hadden een kistje gevonden met enkele goudstukken in.
'Nee, het is allesbehalve mis. Alleen vergoedt het enkel nog maar de kosten van onze reis,' stelde de bijlman vast.
'Geen zorgen, we vinden best meer. Laten we het voor vandaag maar stoppen.'
De bijlman glimlachte. 'Het lijkt me best oké om voor vandaag de bijl erbij neer te gooien,' lachte hij, waarop hij zijn bijl op de grond liet vallen.
'Je droge humor is onverbeterlijk,' gniffelde de geleerde. Hij maakte een vuurtje en begon te lezen. Even later zorgde de bijlman zelf voor het vuur, zodat het niet al te veel rook zou maken.

'Dagboek, de negentiende eeuw is aan gebroken. Ongetwijfeld vinden er nu overal grote feesten plaats. Overal, behalve in China. Hier wordt er gevochten om het Tibetaans Hoogland en het land van Mongolië. De Tibetanen beweren dat de Chinezen een oud volk zijn, maar egoïstisch en zeer oppervlakkig. De tijdsregio's van China heten dynastieën, met de huidige dynastie van Qing. De gevechten op het Hoogland werden zo erg dat ik naar het zuiden moest gaan in India. Ook hier is het niet pluis. De Verendigde Nederlanden hebben een strenger beleid in deze kolonie ingevoerd wat zorgt voor veel spanning. Ook heb ik een nieuwe vriendin leren kennen, al hangt er een vreemde sfeer rond haar. Ze heet Natjuh. Ze is een Chinees, maar kwam op doorreis uit Europa. Nieuwsgierig als ik ben, bracht ze me op de hoogte van de toestand in Europa. Pruisen, Oostenrijk, Frankijk, Verenigd Koninkrijk en Rusland spelen een gevaarlijk spelletje in Europa. Blijkbaar ligt aan de bron van alle problemen voornamelijk de man Napolean Bonaparte. Een kleine lachwekkende man die je volgens Natjuh niet mag onderschatten. Hij schijnt zeer briljant en tactisch te denken. Toch vind ik niet dat dat hem het recht geeft om zoveel opschudding te veroorzaken.
Natjuhs huidige toestand is nogal weifelend. Ze was vijf maanden zwanger en dakloos. Ik had haar even onder mijn hoede genomen, maar nu kleeft ze aan me als een wrat. Toen ze al mijn goud opmerkte en haar zesde maand aanbrak, nam ze een mes en probeerde me neer te steken. Gelukkig herinnerde ik mijn lessen met Miejster nog goed genoeg en wist haar te overmeesteren.
Nobel als ik ben, liet ik haar leven, ze is immers nog jong en moet haar doel nog zoeken, zoals de pientere DrWho dat had. Ik gaf haar enkele duiten en ze vertrok, al bleek dat ze de dag daarna vermoord was voor de duiten.
Of ik me daar schuldig over voel? Niet echt nee. Ik geloof in het lot, niet in toeval of 'als'-situaties. Als ik haar die duiten niet had gegeven zou ze misschien nog leven? Echt niet. Ze had misschien wel omgekomen van honger of was verdronken in een uit de oevers getreden rivier die je momenteel overal vindt. Toch maakte ze me één iets duidelijk. Het leven is een gevecht en je moet knokken voor je plaats in deze wereld.'


Natjuh was de ketter en werd gelynched.
Nacht 5 duurt tot morgenavond 22.00 uur.

174Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek zo 29 apr 2012, 21:56

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ziezo, wat vroeger ^^
want ik wil namelijk graag nu kijken naar de nieuwste Naruto Shippuden film! Razz

175Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 7 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek zo 29 apr 2012, 23:40

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

klopt kauna, maar het is natuurlijk ook niet standaard dat de priester of ketter het water gebruikt op de dag van zijn of haar dood. En wat gebeurt er dan precies, wordt er alleen gezegd dat er geen dode valt? Of als er wel een dode valt, wordt diens rol dan ook gelijk bekend gemaakt of wordt daar ook mee gewacht tot de avond?
Het maakt mij niet uit, maar lijkt me wel handig om zoiets consequent toe te passen. Ikzelf geef de uitkomst van het priester of ketterwater altijd pas aan het einde van de dag, maar als alle andere spelleiders dat anders doen, dan moet ik dat ook doen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum