Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 60: Luna's Dagboek

+9
Moustache
Backslide
Mattio
morkreb
Kauna
Hank1705
Miejster
Natjuh89
Tachondar
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 9]

126Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 26 apr 2012, 08:33

Miejster

Miejster
Senior spammer

Mijn theorie kan ook nog altijd kloppen...maar inderdaad het blijft nog steeds een gok.

Ik wijzig dus mijn stem niet! V8Power



Laatst aangepast door Miejster op do 26 apr 2012, 21:17; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : stem ontvet)

127Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 26 apr 2012, 09:57

morkreb

morkreb
Junior spammer

scratch
miejster ik gaf al eerder aan dat jouw theorie nogal twijfelachtig was. Dat kan namelijk niet aangezien ik uit betrouwbare bron weet dat Killerboth en Djali geen koppel waren. Het feit dat er een wolf met orccontrole in het spel zat geeft een tweede mogelijkheid naast de heks. (meer kan ik er niet bedenken) Vreemd genoeg moet v8power dan maar gelynched worden ofzo... Ik vind dat verdacht, Miejster.

128Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 26 apr 2012, 10:03

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik weet wie er vannacht aan de dood ontsnapt is, maar dat brengt me geen stap verder. Uitgaand van wat er hierboven zoal gezegd is, stem ik op Miejster.

129Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 26 apr 2012, 10:36

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik ga de rest volgen met Miejster

130Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 26 apr 2012, 10:39

morkreb

morkreb
Junior spammer

Nou ga ik twijfelen, de rest stemt wel weer erg makkelijk mee Rolling Eyes

131Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 26 apr 2012, 12:10

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

morkreb schreef:Nou ga ik twijfelen, de rest stemt wel weer erg makkelijk mee Rolling Eyes

Dan moet je in het gevolg een minder goede onderbouwing geven... Laughing

132Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 26 apr 2012, 12:44

v8power

v8power
Spammer i.o.

@morkreb
ik denk dat je gelijk hebt wat je theorie betreft en dat iedereen meegaat is dan logisch

ik ga dan ook met je mee

mijn stem is voormiejster

133Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 26 apr 2012, 16:32

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik ga mee op miejster

134Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 26 apr 2012, 19:25

Miejster

Miejster
Senior spammer

Nu ik nog leef... ik ben burger! Gebruik dat dan om me te wreken vanaf morgen! Tot de volgende ronde! Door mee te stemmen maken jullie het wel zeer makkelijk voor de wolven hoor.

135Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 26 apr 2012, 19:35

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ow net enkele pm's ontvangen uit het slechte kamp. Jammer dat jullie me vermoorden, nu geef ik die info niet, nem! En ik kon jullie anders direct de ketter aanwijzen. Razz (En neen, dat ben ik niet!)

136Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 26 apr 2012, 19:56

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

kom op miejster, als je inderdaad goed bent, bezorg de burgers dan een nóg groter schuldgevoel door de info te delen Razz Ze zullen zich de haren uit het hoofd trekken van spijt xD

https://weerwolfenco.actieforum.com

137Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 26 apr 2012, 20:54

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Mijn stem gaat ook naar Miejster
De rest had het vorige keer goed dus zullen ze het nu ook wel goed hebben Very Happy

138Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 26 apr 2012, 21:10

Miejster

Miejster
Senior spammer

Natjuh89 schreef:Mijn stem gaat ook naar Miejster
De rest had het vorige keer goed dus zullen ze het nu ook wel goed hebben Very Happy
Nope, ze hebben het niet goed...



Laatst aangepast door Miejster op do 26 apr 2012, 21:11; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : stem ontvet)

139Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 26 apr 2012, 21:16

Miejster

Miejster
Senior spammer

De ketter gaf me nog even iets mee wat ik helemaal over het hoofd heb gezien. Een hint van V8 wat haar rol als burger wel verklaart. Ik pas mijn stem aan naar mijn eerste idee in mijn eerste stemronde. Moge dit mijn laatste wapenfeit zijn als burger. Gebruik mijn laatste stem als je straks merkt dat ik burger ben. En ja, ik heb mijn rol gebruikt, hopelijk doen jullie er iets goeds mee beste burgers.

wolfje kauna

140Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 26 apr 2012, 22:17

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik weet niet wie jij gesproken hebt (of wie jou gesproken heeft), maar misschien moet je niet alles geloven wat er geprobeerd wordt via pmen. Dat is nl de ideale manier om info los te peuteren. Stuur er veel en iemand laat wel iets los.

141Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 26 apr 2012, 22:39

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

'Dagboek, eindelijk heb ik je teruggevonden. Vergeef je het me? Het is allemaal de schuld van de fransoos in Brussel. Het ene moment verbleven we in een herberg, het andere moment was je samen met al mijn bezittingen verdwenen door een franse dief.
Ik reisde naar het zuiden, naar de grote stad Rijsel in het Graafschap Vlaanderen. Daar leerde ik een Vlaamse zwaardvechter kennen. Hij was een zeer geëerde ridder van de Graaf van Vlaanderens garde. Zijn naam was Miejster. Ik vertelde hem mijn probleem, en vol met koene ridderlijkheid bood hij zich op deze 'queeste' aan. Daarop gingen we naar Normandië, waar we de dief al snel op het spoor kwamen. Helaas was hij, toen we hem vatten, al al mijn spulletjes kwijt aan zijn grote baas. Een man die zichzelf in de dievenwereld 'De Kardinaal' noemde. Die naam had hij genomen als voorbeeld van kardinaal Richelieu, een zeer listige persoon.
Miejster liet tijdens onze reis op zoek naar De Kardinaal doorschemeren dat hij nieuwsgierig was naar mijn leeftijd, maar ik kon hem onmogelijk zeggen dat ik bijna tweehonderd zomers tel. Hij geloofde het toen ik veertig jaar zei.
Na een jaar Frankrijk te doorkruisen, vonden we hem in Monaco. Dit leverde problemen op voor Miejster, want Monaco was technisch gezien geen Frans domein waar hij als ridder volgens de wet kon gaan en staan waar hij wilde.
Toen ik dit probleem voorlegde, zei hij dat het niet meer om de wet en eer ging, maar om onze opgebouwde vriendschap en ridderlijkheid. Ik had odnertussen ook leren zwaardvechten. We stormen de achterkamer van de herberg waar hij zich verschool binnen en wisten mijn spullen terug te vinden, waaronder jij, Dagboek. De Kardinaal werd door Miejster in een tweegevecht uitgedaagd, wegens de dood en onheil die hij in zijn trotse vaderland zaaide. Miejster deed het naast die reden, ook om mij een kans te geven om Monaco te ontvluchten. Hij leerde me wat echte ridderlijkheid en opoffering is. Ik heb gisteren al gehoord dat een minstreel zong over de dood van De Kardinaal en de koene ridder Miejster.'
Miejster stierf, zijn rol was alchemist.
Nacht 4 duurt tot morgenavond 22.00 uur

142Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 26 apr 2012, 22:41

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Welkom bij de club miejster, het lijkt misschien een grote tegenslag, maar eigenlijk is dood-zijn ontzettend gezellig.

https://weerwolfenco.actieforum.com

143Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 26 apr 2012, 22:52

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Rip miejster!!! Nu weten we nog niet wie de ww is Sad

144Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 26 apr 2012, 22:54

Kauna

Kauna
Junior spammer

Niet goed, niet slecht maar neutraal. Ben benieuwd of miejster zijn rol heeft gebruikt. Maar ondertussen hebben we geen ww gevangen.

145Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek vr 27 apr 2012, 01:54

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Kauna schreef:Ben benieuwd of miejster zijn rol heeft gebruikt.

Miejster schreef:En ja, ik heb mijn rol gebruikt, hopelijk doen jullie er iets goeds mee beste burgers.

Aan zijn posts te zien is zijn drankje naar een burger gegaan, maar het blijft gissen. Voor hetzelfde geldt is hij erin geluisd en heeft een wolf het drankje...

146Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek vr 27 apr 2012, 12:09

morkreb

morkreb
Junior spammer

alchemist... scratch erg ingewikkeld allemaal. Iedereen stemt doodleuk mee, dat helpt nou niet echt. Wel een hint opgevangen, hoop dat de andere burgers die ook snappen. Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 17387

147Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek vr 27 apr 2012, 14:42

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Als we elkaar goed begrijpen, zie ik de hint ook, morkreb. Wink Wolfjes, jullie worden snel wolkjes! Very Happy

(Om maar een slechte you'll-die woordgrap erin te gooien...)

148Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek vr 27 apr 2012, 22:42

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

'Ik ga slapen,' zei de bijlman.
'Is goed,' antwoordde de geleerde. Hij ging dichter bij het vuur zitten. Ze bevonden zich terug ondergronds en waren de eerste kamer van het tweede niveau in gegaan.
De geleerde nam het dagboek en sloeg het open.

'Beste Dagboek. Het jaar 1770 breekt aan en nu ik er uit zie als een vrouw halverwege de veertig, beginnen eindelijk de tekenen
van ouderdom zich te tonen.
Ik ben Europa ontvlucht. Het heeft me bijna dertig jaar gekost om dit continent beu te raken. Je merkt duidelijk dat Europa al heel lang het middelpunt van de wereld is geweest. En alle arrogantie van de personen met slechts een beetje invloed zijn naar Amerika overgewaaid. Er zijn burgeroorlogen en de indianen zijn uitgemoord. Donker gekleurde mannen uit Afrika, waarvan ik enkel de noordkust van dit continent heb afgereisd, worden nu als slaven uit hun woonplaatsen gehaald en naar Amerika gebracht om daar tegen hun zin te werken. Ook de opkomst van de stoommachines staan me niet aan. Deze 'industriële revolutie' is belachelijk! De gewone bevolking heeft het al zo zwaar, en mede hierdoor raken ze nog zwaarder in de problemen. Om nog maar te zwijgen over alle oorlogen met Frankrijk, Pruisen, Rusland en het Ottomaanse Rijk. Ik heb een punt bereikt waar ik wens dat ik samen met Killerboth in Nieuw-Amsterdam had kunnen sterven. Niet getreurd. Moustache en Miejster leerden me om naar de positieve punten in het leven te kijken. Ik heb enkel een nieuw levensdoel nodig, dat lijkt me niet meer dan normaal met mijn levenspanne. Daarom heb ik besloten naar Azië te trekken. Ik zal de route volgen die Marco Polo ooit heeft gevolg: de Zijderoute. Vandaar zie ik wel wat er nog over blijft van Alexander de Grote of andere figuren die daar een invloed hebben gespeeld. Ik heb best de geschiedenis aan deze kant van de wereld geleerd, Dagboek!
Ik heb een Janitsar leren kennen toen ik door Klein-Azië reisde. Hij is verstoten door de militaire groep van Janitsaren, maar toch claimt hij nog steeds trots dat hij de grootste zwaardvechter van de Janitsaren zal worden. Slechts twintig, maar nu al bezit het joch best wat pit. Het doet me goed om eraan herinnerd te worden hoe het was om jonger te zijn. Als je ouder wordt, en vooral een leeftijd zoals ik bereik, vergeet je wel nog eens de jeugdige gedrevenheid om jezelf te bewijzen. Deze Janitsar, genaamd DrWho, wilt van de monniken in Tibet bijleren. Aangezien hij blijkbaar veel meer over Azië dan ik weet, is hij best een handige reisgezel, en al weet ik niet waarom, maar hij ziet ook in mij een nuttige partner.
Het is decennia geleden dat ik zo goed gelachen heb als toen hij me vroeg hoe oud ik was. Je moest zijn gezicht zien toen ik hem vertelde dat ik al de tweehonderd voorbij ben. Dat was pas goud waard, maar ik dwaal opnieuw af.
Het duurde ons tien jaar eer we India bereikten, al bogen we opnieuw snel van het zuiden af naar het noorden toen we de Engelse en Nederlandse kolonie's opmerkten. De reis naar de toppen van de Himalaya was een echte hel. Dit is precies het dak van de wereld! Gelukkig hebben we Tibet bereikt.
Toch was het zeer droevig om te zien hoe de Chinezen het Hoogland aanvielen en daarbij veel Tibetanen en DrWho de dood brachten. Al kan ik wel zeggen uit hun eer dat ze tegenover een overmacht stonden van één tegen vier of vijf. Honderd Tibetanen en DrWho stonden tegen een strijdmacht bijna vijfhonderd mannen. En ik weet best zeker dat DrWho als kundige zwaardvechter minstens zeventien Chinezen het hoofd van de romp scheidde. Niet dat ik iets tegen Chinezen heb, maar ik kan best zeggen dat het land al een negatieve eerste indruk op me heeft gemaakt. Toch treur ik niet om DrWho. Hij stierf lachend, in zijn ogen fonkelden de enthousiasme van een wild leven nog na. Ik moet hem bedanken om mijn ogen te heropenen zodat ik de pracht van het leven opnieuw zie.
De verbranding begint nu, tot de volgende keer Dagboek!'


DrWho was de ziener en is het slachtoffer van de nacht.
Dag 5 duurt tot morgenavond 22.00 uur.
En iedereen een goed weekend gewenst!

149Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek vr 27 apr 2012, 23:11

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ja dat zat er wel in burgers. Ik had toch gehoopt dat er nog een rol aanwezig was die dit kon voorkomen. Rolling Eyes

150Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 6 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek za 28 apr 2012, 00:11

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

o.O

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum