Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 60: Luna's Dagboek

+9
Moustache
Backslide
Mattio
morkreb
Kauna
Hank1705
Miejster
Natjuh89
Tachondar
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 9]

101Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek di 24 apr 2012, 11:29

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik ben er vanavond niet omdat ik een lezing organiseer, dus stem ik random op Kauna

102Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek di 24 apr 2012, 12:13

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik heb mijn twijfels over jouw theorie miejster scratch

103Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek di 24 apr 2012, 12:14

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik ben druk aan het leren..

Ik heb geen idee wie ik moet stemmen..
Ik ga maar random op me favoriet!

hank

104Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek di 24 apr 2012, 12:16

morkreb

morkreb
Junior spammer

Dat is wel weer heel makkelijk natjuh Wink

105Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek di 24 apr 2012, 12:38

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ik ben dood??? Shocked
allez cya dan Razz (moet morge toch op studiereis dus zou wrs niet meer knn gespeeld hebben, zal daarna eens de verhaaltjes leze en kijke wie er gewonnen heeft Razz)

106Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek di 24 apr 2012, 14:04

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik heb geen tijd om alle rollen door te lezen vandaag, jammer want wie weet wat we daaruit kunnen halen want ik vind 2 doden toch wel een beetje teveel.
Aangezien ik zelf nog geen briljante strategie heb en ook verder uit het stemgedrag niet veel kan aflezen, ga ik mee met Miejster, V8 dus. Ik weet niet hoe ik op de ipad vet moet afdrukken. Kan iemand dat voor mij doen?

107Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek di 24 apr 2012, 14:20

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Kauna schreef:Ik heb geen tijd om alle rollen door te lezen vandaag, jammer want wie weet wat we daaruit kunnen halen want ik vind 2 doden toch wel een beetje teveel.
Aangezien ik zelf nog geen briljante strategie heb en ook verder uit het stemgedrag niet veel kan aflezen, ga ik mee met Miejster, V8 dus. Ik weet niet hoe ik op de ipad vet moet afdrukken. Kan iemand dat voor mij doen?

Heb em voor kauna ff vet gemaakt Smile

108Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek di 24 apr 2012, 15:00

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Kauna schreef:Ik heb geen tijd om alle rollen door te lezen vandaag, jammer want wie weet wat we daaruit kunnen halen want ik vind 2 doden toch wel een beetje teveel.
Aangezien ik zelf nog geen briljante strategie heb en ook verder uit het stemgedrag niet veel kan aflezen, ga ik mee met Miejster, V8 dus. Ik weet niet hoe ik op de ipad vet moet afdrukken. Kan iemand dat voor mij doen?

als je nou even onthoud wat de code is ;-)
vet: [b]tekst [ /b] ( [ /b] moet aan elkaar natuurlijk)
cursief en onderstreept idem dito
cursief: [i] tekst [ /i]
onderstreept: [u] tekst [ /u]

109Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek di 24 apr 2012, 15:03

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

omdat ik nog niet echt een idee heb op wie ik zou meoten stemmen

backslide

110Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek di 24 apr 2012, 16:37

v8power

v8power
Spammer i.o.

hmmm alweer 2 stemmen
burgers ik heb het beste met jullie voor en zorg dat je gezond door het leven gaat
om me zelf te redden maak ik het weer gelijk
mijn stem gaat naar backslide

111Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek di 24 apr 2012, 19:19

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik leef in vertwijfeling... Dorien heeft mij gezegd dat als zij sterft, ik op Killerboth moet stemmen - en nu sterft ze samen met hem! :O

Omdat ik haar rol niet wist besluit ik er niets uit af te leiden. Daarom stem ik maar mee: Backslide

112Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek di 24 apr 2012, 20:35

morkreb

morkreb
Junior spammer

Nou krijg ik het idee dat ineens backslide de pineut is. V8power's stem is logisch maar dat meestemmen blijft bij mij altijd verdacht. Ik weet het niet. Ik ga voor Henk. Die gaat straks toch op vakantie Twisted Evil

113Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek di 24 apr 2012, 21:54

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

't Lijkt me niet ondenkbaar dat er nu een burgerblok is. En het lijkt het me onwaarschijnlijk dat de wolven met elkaar mee zouden stemmen. Dus in mijn ogen helemaal niet verdacht. Smile

114Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek di 24 apr 2012, 22:37

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

'Dit geloof je nooit. Deze "Luna" is al honderddertig jaar oud volgens dit dagboek,' zei de geleerde.
'Weet je wel zeker dat het een echt dagboek?' vroeg de bijlman argwanend.
De geleerde knikte. 'Zeker weten.'
Hij las verder.

'Sorry voor het ophoud van tien jaar, Dagboek. Ik zat gevangen in een huis van bewaring in Amsterdam. Na de ontscheping
in Vlissingen begon ik het land waar de stichters van Nieuw Amsterdam - nu New York - vandaan kwamen te verkennen. Ik had al snel de wet achter me aan. Het is duidelijk dat er hier al veel striktere manieren van leven zijn. Europa is duidelijk ouder. Ik begrijp al hoe de vrijheid in het 'nieuwe land' iedereen aantrekt. Wegens het niet bezitten van bewijzen en legitimatiepapieren en dergelijke werd ik gewoon meegenomen. Het was best vreemd om in een huis van bewaring terecht te komen. Volgens mij heten ze het nu een gevangenis, blijkbaar iets nieuw. In plaats van werkinstellingen of executies word de persoon gestraft door zijn vrijheid af te nemen. Ik kwam in een 'cel' terecht met een echte zware boef. Hij had wel tientallen verhalen te vertellen over diefstallen en nog wat louche zaakjes. Toch was hij een goede persoon om mee om te gaan. Hij hield gevaarlijke mannen van me weg en zorgde ervoor dat ik niet dieper in problemen kwam. De man leerde me echt belangrijke zaken over het leven. Dingen die ik zelf nooit had kunnen leren in mijn rustig leventje in nieuw-amsterdam. Ik leerde de louche kant van de mensheid nader kennen, zoals de corruptheid van onze bewakers. Deze persoon, Backslide, kon me ook veel vertellen over hoe het er in europa aan toe ging. Hoewel ik oorspronkelijk ben geboren in spanje, woon ik al sinds mijn zestiende in de nieuwe wereld, en er is zeer veel veranderd sinds die tijd.
Backslide, die nu enkel braaf zijn straf probeerde uit te zitten zodat hij zijn zoon kon zien, raakte in problemen via de corruptheid van de wachters. Omdat hij zich braaf hield, dacht iedereen dat hij zich boven iedereen plaatste, waarop hij een geducht doelwit werd. Het werd helaas met zijn leven bekocht toen ik ook met papieren uit de gevangenis raakte. Ik zal nooit vergeten over de gevaren van de mens.'


Backslide is gelynched,
Backslide was de weerwolf met orccontrole.
Nacht 3 duurt tot morgenavond 22.00 uur



Laatst aangepast door Tachondar op di 24 apr 2012, 23:03; in totaal 1 keer bewerkt

115Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek di 24 apr 2012, 22:54

Kauna

Kauna
Junior spammer

Goed zo een ww eruit en gelijk de reden voor de 2 doden afgelopen nacht nl een orc.
Miejster heeft wel gestemd en nog wel als eerste!
Natjuh en Hank bedankt voor de hulp.

116Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek di 24 apr 2012, 23:04

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

oeps, je hebt gelijk, heb wel goed geteld maar vergeten aan te duiden dat ie stemde, lomp van me xD

117Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek di 24 apr 2012, 23:08

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

goed bezig! Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 829688

https://weerwolfenco.actieforum.com

118Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek di 24 apr 2012, 23:14

Miejster

Miejster
Senior spammer

ik heb inderdaad gestemd, maar (nog) niet op de juiste! Goed gedaan burgers!

119Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek wo 25 apr 2012, 00:30

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Good bezig burgers! Very Happy

120Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek wo 25 apr 2012, 16:54

v8power

v8power
Spammer i.o.

hehe eindelijk een wolf eruit
nu die andere nog vinden

121Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek wo 25 apr 2012, 21:05

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Geen probleem Kauna Smile

Zomaar per ongeluk een wolf eruitgestemd! Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 571163
Ik ga vaker random gokken Twisted Evil

122Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek wo 25 apr 2012, 22:13

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

'Ook niet op het derde verdiep,' zuchtte de bijlman. 'Er moet echt een schat of iets anders van waarde zijn, anders kom ik in grote problemen. Ik moet schulden betalen en heb een gezin te onderhouden.'
'Er is nog het bovenste verdiep en de toren. Daarna zijn er nog de tweede niveaus onder de grond,' stelde de geleerde zijn vriend gerust. 'En mijn werkgever die je gehuurd heeft zorgt ook wel voor een mooie premie.'
'Heb je nog niets in dat gevonden waar je steeds maar in leest?' vroeg de bijlman een tikkeltje nors.
De geleerde schudde spijtig zijn hoofd. 'Ik vrees dat ik nog niets heb gevonden. Ik weet wel de geschiedenis al over het fort, maar deze Luna zegt zover geen belangrijke dingen. Al is het een zeer interessant boek vol vertellingen door de eeuwen heen.'
'Ik vertrouw die Luna niet. Ze zou al honderveertig zijn of zo? Ze heeft zelfs de stichting van New York al meegemaakt, en toen was ze al oud. Dat kan toch niet?'
'Volgens mij heeft het iets te doen met de indianenkruidenvrouw die haar genas toen ze jong was, al blijft dat giswerk. En het is ook mogelijk dat meerdere mensen in het boek zijn blijven schrijven, steeds in naam van Luna.'
'Laten we maar snel verder gaan.'
Het tweetal ging de trap brokkelige trap op; enkele brokken steen braken af en vielen de diepte in.

Niemand sterft, dag 4 duurt tot morgenavond 22.00 uur

123Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek wo 25 apr 2012, 22:26

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Joehoe een wolf!!! Joehoe geen dode Very Happy

Sorry Ben nu weer helemaal bij !! School helemaal klaar toetsen gedaan vrijdag de uitslag Very Happy Dus duimen duimen Smile

124Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 26 apr 2012, 07:47

Kauna

Kauna
Junior spammer

mooi, en nu op naar de volgende ww.
@Natjuh: fijn en lekker snel als je vrijdag de uitslag al hebt.

Ik stem op Miejster, zijn theorie bleek niet zo geweldig te zijn.

125Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 5 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 26 apr 2012, 08:23

morkreb

morkreb
Junior spammer

goed bezig medeburgers!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum