Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp

+11
Miejster
Backslide
Mattio
Natjuh89
Arjan
graafoto
Telemachus (killer)
Doctor
Kauna
Tachondar
δόριεν
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 10]

76Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 22:22

Miejster

Miejster
Senior spammer

Mooi, geen leugenwolf deze ronde waarschijnlijk. Kom op burgertjes! Baaj de weej, ik ben een burger, maar je hoeft me ECHT niet te zien hoor!

77Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 22:28

Backslide

Backslide
Junior spammer

Mmwar, had je niet op jezelf kunnen stemmen dan? (: niet dat het nu iets uitmaakt aangezien Do een zacht karakter heeft.
*hugg*

78Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 22:33

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

nee dat stelde hij voor, maar dat mag niet van mijn zachte karakter ^^

https://weerwolfenco.actieforum.com

79Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp wo 28 maa 2012, 02:22

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Vanmorgen een foto genomen van een J.E.G.-scharrel. Misschien een leuke voor bovenaan deze pagina? Very Happy

http://olijfje.punt.nl/upload/janna8.JPG

80Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp wo 28 maa 2012, 12:38

morkreb

morkreb
Junior spammer

nice, geen dode.
ik kan die foto niet zien mattio.

81Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp wo 28 maa 2012, 12:46

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

volgens mij is dat de bedoeling Razz

82Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp wo 28 maa 2012, 13:57

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

goed werk burgers, geen dode

ik kan de foto ook niet zien, of is het zoals doc zegt de bedoeling?

83Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp wo 28 maa 2012, 14:18

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Zo wel zichtbaar? Razz

Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Janna8

84Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp wo 28 maa 2012, 14:22

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

moet er iemand een safje? * steekt er eentje op*

85Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp wo 28 maa 2012, 16:36

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Mattio schreef:Zo wel zichtbaar? Razz

Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Janna8

mits je bedoelt de witte pagina: prachtig!
en anders: Nee, niet zichtbaar Razz

86Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp wo 28 maa 2012, 17:02

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

prachtige witte achtergrond mattio!

87Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp wo 28 maa 2012, 18:13

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

joehoe geen dode :p

88Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp wo 28 maa 2012, 18:15

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Dorien schreef:wat een ongelofelijke saaiheid met dit verdeeld stemmen.. volgende keer dat ik meedoe doe ik er niet meer aan mee. Ik zal je geen kanarie geven mmwar want jij kan er ook niks aan doen dat je bent 'buitengesloten' in het stemmen en je bent er gewoon. Waar zijn de goede oude tijden dat we nog schaamteloos in de eerste ronde per ongeluk voor een ziener of groenteboer of schaapswolf gingen? Sad


Deze tijd kan ik me nog herrineren Smile Maar jah toen werd er over en weer gepmd Smile

89Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp wo 28 maa 2012, 20:09

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

niet in de eerste dag al... er werd gewoon wat gewaagder gespeeld Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

90Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp wo 28 maa 2012, 23:10

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

nu zie ik hem wel mattio, dat is een p.e.g.'er, geen j.e.g'er.. over een jaar of 15 is dat jochie zoals jullie.

Wie had gedacht dat de dood van doctor Freud de jongeren wel een beetje zou temmen, kwam bedrogen uit. Na een drukke dag van activiteiten, ruzies, en het doorzoeken van de slaapkamers om erachter te komen wie nou toch de eigenaar was van het vuurwerk dat om de haverklap de lucht in ging, woedde er nu in de slaapzalen een ware kussenoorlog. Een paar van de begeleiders probeerde nog zwakjes om de boel te sussen en de jongeren in bed te krijgen, maar de meesten waren te uitgeput van de voorafgaande dag en nacht dat ze alleen nog maar af en toe een moeizame 'ssst!' wisten te produceren (die meteen werd gesmoord door verscheidene kussens). Die ochtend had de leiding na het vinden van Freuds lichaam een spoedberaad gehouden, om te besluiten wat er nu moest gebeuren. Iemand had geopperd om de politie erbij te halen, maar die zouden natuurlijk de moordenaar meteen achter tralies zetten. En wat bleef er dan over van het beloningssysteem waarvan de psychologie had uitgewezen dat het heel goed werkte? Daarom was er algauw unaniem besloten het kamp voort te zetten alsof er niets was gebeurd, en de dader zelf te zoeken, zodat de leiding daarna alle anderen kon belonen voor het níet vermoorden van Freud.

Deze nacht hadden ze goed op willen letten om de dader te betrappen, maar de vermoeidheid eiste zijn tol en toen ook de J.E.G'ers langzamerhand één voor één in slaap vielen, was algauw ook niemand van de leiding meer wakker.
De hevige consequenties hiervan lieten de volgende ochtend niet lang op zich wachten: in de deuropening van de slaapkamer van de leiding, bungelde het bloederige hoofd van Graafoto.


Einde van de nacht.
De wolven eten graafoto uit het knuistje,
hij was priester
Deze dag eindigt om 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

91Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp wo 28 maa 2012, 23:35

morkreb

morkreb
Junior spammer

Sad

92Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp do 29 maa 2012, 00:00

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik had ze terug te veel uitgedaagd met mijn slaapkleedje ... mijn eigen schuld.
... De grond splijt open, ik zie een donker gedaante en veel vlammen en vuur.
Kom maar binnen Graafoto, ik ben Lucifer en het feestje gaat door hier beneden in de hel.
Ik twijfel maar eens hij zegt dat er in de hel elke dag feestjes zijn, veel drank en gewillige vrouwen ga ik met hem mee.
Hij heeft niet gelogen, ik zit hier goed, een joint in mijn linkerhand, een Jupiler op het tafeltje voor mij en 2 knappe dames op mijn schoot.
Vaarwel Losers Twisted Evil

93Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp do 29 maa 2012, 00:35

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

is da de hel? bewaar mijn plaatsje daar eens jong xD

94Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp do 29 maa 2012, 06:51

Kauna

Kauna
Junior spammer

klinkt inderdaad niet verkeerd daar. Maar wel een beetje jammer dat de priester er al uit is zonder iets te hebben kunnen doen.

95Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp do 29 maa 2012, 07:13

Backslide

Backslide
Junior spammer

Een priester op een J.E.G.-kamp :') noujaa.. laat
Ik daar maar niet op ingaan :p

96Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp do 29 maa 2012, 11:42

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

R.I.P graaf, kom op burgers, laten we die weerwolven te grazen nemen!

97Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp do 29 maa 2012, 13:44

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik stem op Mattio, geen enkele onderbouwing

98Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp do 29 maa 2012, 14:32

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Een priester op een J.E.G.-kamp is inderdaad vreemd... Razz Zouden deze jongeren dan toch niet van God los zijn? (a)

Of was die priester er om ons te bekeren? scratch

Mijn stem gaat in ieder geval naar Tachondar. Geen onderbouwing, behalve misschien dat hij meer tijd heeft om te schrijven als hij eruit is. Smile

99Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp do 29 maa 2012, 15:47

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik heb geen idee. Ik ga mee op tachondar maar hoop nog wat tips te kunnen vinden in wat de rest gaat stemmen.



Laatst aangepast door morkreb op do 29 maa 2012, 20:48; in totaal 1 keer bewerkt

100Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 4 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp do 29 maa 2012, 16:47

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

hm.. random of meestemmen?
het heeft allebei wel voordelen (en dus ook nadelen Razz).
Omdat het een J.E.G.-kamp is ga ik voor meestemmen dus: Tachondar (en om onverklaarbare redenen heeft Tachondar het steeds over weerwolven Shocked issie er soms zelf een?)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum