Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp

+11
Miejster
Backslide
Mattio
Natjuh89
Arjan
graafoto
Telemachus (killer)
Doctor
Kauna
Tachondar
δόριεν
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 10]

176Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 10:18

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik heb eens zitten tellen, en als Morkreb zijn stem dik had gedrukt, had ik nog geleefd! Shocked En, nog belangrijker, Natjuh ook! Sad

Dorien schreef:De burgers lynchen []Mattio[/b], hij was leugenwolf.
Wraakengel []Natjuh[/b] sterft prompt aan een gebroken hart bij het zien van haar dode geliefde.

177Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 11:32

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ach, als ik naar je rol kijk zie ik je toch liever dood mattio Razz

ik stem op hank1705

178Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 11:39

mmwar

mmwar
Beginnend spammer

Ik stem mee op hank1705 Omdat tachondar de vorige keer zijn stem aan mattio heeft gegeven met goeie gevolgen Very Happy

En ik voor de rest totaal nog geen informatie of ideeen heb over de resterende rollen

179Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 13:46

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

De een heeft totaal geen onderbouwing (tachondar) en de ander volgt daarop met als reden dat hij de vorige keer (ik neem aan de keer voor de vorige keer? Razz) uit veiligheid op mattio stemde, die toen een wolf bleek te zijn.

In dit stadium zou iederéén een wolf kunnen zijn, en omdat het wel erg makkelijk is om met iemand mee te stemmen zonder eigenlijk een reden te hebben.. (en uit lijfbehoud natuurlijk.. Wink )
Mmwar

180Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 13:53

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ach hank, je bent gewoon véél te stil deze ronde om niet verdacht te zijn

181Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 14:09

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

mja hanky is wel redelijk stil deze ronde ... en ik heb nog geen ronde met Mmwar gespeeld dus ik weet niet hoe hij normaal gezien is ... maar hij is toch nog een pakje stiller dan hank ze :s ...
ik blijf bij mijn stem dus kauna heeft de beslissing in handen?

(wel lastig als je niemand meer kan vertrouwen omdat hij(/zij) kan geconverteerd zijn :s)

182Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 15:41

mmwar

mmwar
Beginnend spammer

Voor de gene die nog moet stemmen, wil je er een burger uit ga dan vooral op mij stemmen . dan kan ik onze burgers niet meer beschermen Wink

183Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 16:36

Kauna

Kauna
Junior spammer

haha, je vergeet Morkreb nog, is dat met opzet???? Of weet je al wat die gaat stemmen via jullie pmetjes Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 953470
Ik stem op Hank en wil wel een onderbouwing geven gebaseerd op stemgedrag. De eerste dag op een burger gestemd (zoals zovelen), de 2e dag op Tachondar die goed is (nog steeds hopelijk), en de 3e dag heel laat gestemd op Backslide, daar was geen ontkomen meer aan dus veilig als slechte.
Ik vermoed dat Killerboth of Hank de sjamaan is, de ww weten naar mijn idee net iets teveel over de burgers dus die moeten wel wat extra gegevens hebben.

184Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 16:42

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Tachondar schreef:ach hank, je bent gewoon véél te stil deze ronde om niet verdacht te zijn

Killerboth schreef:mja hanky is wel redelijk stil deze ronde

als ik me niet vergis was ik dat de vorige ronde ook al en toen was ik beschermengel..


EDIT: om nog even in tegaan op Kauna's bericht..
dag 1 was random
dag 2 had ik de keuze random verder te gaan of mee te gaan op iemand die al 2 stemmen had op dat moment
dag 3 was ik pas vrij laat online en heb toen dus ook meegestemd op degene die de meeste stemmen had

denk ervan wat je ervan wil denken, maar als je in mijn geval niet gezien bent door de ziener heb ik ook gewoon weinig keus in die gevallen,
daar ik van niemand zeker wist of ze goed of slecht waren



Laatst aangepast door Hank1705 op ma 02 apr 2012, 16:55; in totaal 1 keer bewerkt

185Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 16:50

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hank1705 schreef:
Tachondar schreef:ach hank, je bent gewoon véél te stil deze ronde om niet verdacht te zijn

Killerboth schreef:mja hanky is wel redelijk stil deze ronde

als ik me niet vergis was ik dat de vorige ronde ook al en toen was ik beschermengel..
me dunkt dat ik daarmee jullie argumenten wel ontkracht heb? Razz

me dunkt dat dat dus helemaal niet het geval is...

186Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 16:56

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Tachondar schreef:
Hank1705 schreef:
Tachondar schreef:ach hank, je bent gewoon véél te stil deze ronde om niet verdacht te zijn

Killerboth schreef:mja hanky is wel redelijk stil deze ronde

als ik me niet vergis was ik dat de vorige ronde ook al en toen was ik beschermengel..
me dunkt dat ik daarmee jullie argumenten wel ontkracht heb? Razz

me dunkt dat dat dus helemaal niet het geval is...
het geeft wel aan dat mijn activiteit helemaal niets te maken heeft met mijn rol, en dus zou het nogal scheef zijn daar je verdenkingen op te baseren

187Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 17:34

Kauna

Kauna
Junior spammer

Daar heb je op zich wel gelijk in, misschien moet je dan even iets meer laten doorschemeren over je rol? Of je stem omzetten naar Killerboth, dan ben ik wel bereid met je mee te gaan.

188Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 18:54

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Kauna schreef:haha, je vergeet Morkreb nog, is dat met opzet???? Of weet je al wat die gaat stemmen via jullie pmetjes Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 953470
Ik vermoed dat Killerboth of Hank de sjamaan is,

Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 304463 zo'n beschuldigingen Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 304463

en nee het was niet opzettelijk... gewoon effe uit mijn gedachten verdwenen ... (srry morkrebje)

Kauna schreef:Of je stem omzetten naar Killerboth
dank u dank u Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 304463 zie je mij zo graag dood?

189Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 19:12

Kauna

Kauna
Junior spammer

nee hoor, ik wil gewoon graag winnen Very Happy

190Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 19:23

morkreb

morkreb
Junior spammer

Hoewel wij beide via die "pmetjes" niks over onze rol hebben doorgespeeld, heeft killer het wel heel goed verborgen kunnen houden als ie een slechte rol heeft. Sinds wanneer zoeken slechten contact met burgers scratch nieuwe tactiek! Very Happy Nee voorlopig geef ik hem het voordeel van de twijfel.

Hank kan ik echt helemaal niks mee.... Ik ga wel gewoon met jullie beslissing mee maar mijn gevoel zegt dat we er helemaal naast zitten.

Met iig nog in het spel een geconverteerde wolf, cupido, beschermengel?, heks/slotenmaker ivm moordloze nacht? en nog een of andere slechte rol denk ik. Als er nu nog een dodelijke goeie rol is dan zou ik die maar is inzetten voordat je gelunched word. Heks zal wel niet zit ik nu te denken want dan moeten op z'n minst twee spelers nu goed kunnen samen werken.

spannend potje dit.

191Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 22:34

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

jup morkrebje was ook voorzichtig om niks over zijn rol bekent te maken (maar ik denk, door eliminatie dat ik de jouwe wel weet xD al speel je het goed)
enne slotemaker ken ik niet en als de heks een drankje gebruikt zou dat er toch opkomen? dus wrs de berschermengel

btw: dank u morkrebje

192Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 22:39

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

tjah, of hank of killerboth is het nu zowat :/



Laatst aangepast door Dorien op ma 02 apr 2012, 23:44; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : dit soort berichten in het cafetaria svp)

193Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 22:46

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

wow jullie hebben mij echt niet graag e :'(
btw: als jullie verdenkingen al van vroeger zijn dan vergeten jullie iets... er kan al iemand geconverteerd zijn :s

194Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 22:54

Kauna

Kauna
Junior spammer

ja maar naast die iemand is er zeer waarschijnlijk nog één slecht, ook goed als die eruit is toch?
Enne, vat het vooral niet persoonlijk op. Sad

195Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 23:46

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

jup das zeker (anders zou het spel al gedaan zijn de vorige dag)
en niet persoonlijk opvatten? da gaat moeilijk ze :s jullie azen hier op mijn leven

196Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 23:46

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Einde van deze dag. De burgers lynchen Hank zijn rol was Gewone wolf. Het spel is afgelopen en de burgers winnen. Killerboth was sjamaan, morkreb Cupido, mmwar beschermengel, kauna heks, tachondar gebeten maar nog niet geconverteerde groenteboer (met dank aan de beet die pas in de 3e nacht plaatsvond...).
Gefeliciteerd burgers!
Sorry dat ik zo'n slechte spelleider ben geweest. Ik wil in de nabije toekomst - maar niet de komende ronde want ik zit met Pasen in Barcelona - graag een ronde leiden om dit weer goed te maken!

https://weerwolfenco.actieforum.com

197Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 02 apr 2012, 23:52

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

damm ^^
goodbye (*hier vlucht het slechte hulpje weg*)
kauna... heks? da had ik niet verwacht xD

en ja do, foei, ge moest u schamen xD
nene ik ben blij dat je het wilt doen, al heb ik je verhaaltjes wel gemist :s
voor de volgende ronde vinden we wel iemand zkr??

198Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 03 apr 2012, 00:10

morkreb

morkreb
Junior spammer

ow wow, zelfs nog een extra wolf. Ik had durven zweren dat tachondar of kauna al geconverteerd zou zijn. Het ging gewoon te goed. Goed gespeeld van het burgerblok!

199Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 03 apr 2012, 00:26

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

het burgerblok bleef gelukkig nog net intact. ons triumviraatje bestond uit Kauna, Tach en ik. Kauna had me al gered met haar drankje, maar meteen erna stierf ik toch nog. Het is wel leuk dat tach pas laat werd geconverteerd

200Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 8 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 03 apr 2012, 00:29

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

yes! geweldige rond ^^
goed gespeeld kompanen DrWho en Kauna :p
en al was ik deze maal gegeten geweest (voor de 3e nacht) had ik het alsnog
niet erg gevonden :p

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum