Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp

+11
Miejster
Backslide
Mattio
Natjuh89
Arjan
graafoto
Telemachus (killer)
Doctor
Kauna
Tachondar
δόριεν
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 10]

126Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 01:25

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

pff, 't waren de slechteriken niet hè. De ziener heeft zich misschien vergist, maar hij bedoelde het goed, dus dit zegt nog altijd niks over ons feilloze beloningssysteem!

https://weerwolfenco.actieforum.com

127Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 08:22

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat is een beetje jammer, geen dode toch een dode.
Ik stem op Backslide, hij heeft al 2x op Tachondar gestemd en de kans dat die goed is is redelijk groot.

128Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 09:19

Miejster

Miejster
Senior spammer

Kauna schreef:Dat is een beetje jammer, geen dode toch een dode.
Ik stem op []Backslide[/b], hij heeft al 2x op Tachondar gestemd en de kans dat die goed is is redelijk groot.
[u] Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 829688



Laatst aangepast door Dorien op zo 01 apr 2012, 00:38; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Dorien hier, quote aangepast want telde de stem al per ongeluk mee)

129Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 11:39

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

En dat is precies waarom ik ook op Backslide stem

130Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 12:06

mmwar

mmwar
Beginnend spammer

Tja ... Lastig mijn stem gaat random naar Drwho

131Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 12:07

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik heb nog wat twijfels. Ik verdenk juist onder de kanaries op z'n minst een slechte rol.

132Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 13:41

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ocharme :s omdat de kanarietjes een uit gingen en niet konden stemmen worden we verdacht? Shocked
oke ... what you want...

133Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 14:28

Kauna

Kauna
Junior spammer

Het is zeker niet onverdacht. Al vaker is gebleken dat het express gedaan werd om geen stemgedrag te verraden.

134Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 15:12

Backslide

Backslide
Junior spammer

Kauna: hij heeft al 2x op Tachondar gestemd en de kans dat die goed is is redelijk groot.

Zeker goede onderbouwing ^^

De eerste 2 stemrondes was er totaal geen informatie over wie goed/slecht waren. Anyway, lijkt mij niet super verstandig mij er uit te stemmen xD

Drwho it is. Omdat ik zeer slecht ben in het opvangen van hints "-_- blijkbaar zie ik iets over het hoofd?+



Laatst aangepast door Backslide op za 31 maa 2012, 17:07; in totaal 1 keer bewerkt

135Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 15:36

Kauna

Kauna
Junior spammer

@backslide: Als er 2 kampen tijdens het stemmen ontstaan en er gaat een ww uit dan is het zeeer waarschijnlijk dat de ander een burger is waarop een aantal slechten gestemd hebben, vandaar dat ik de kans groot acht dat hij goed is en jij dan dus niet.
Daarnaast heeft Mattio de eerste keer op drWho gestemd, we weten dat hij ww was dus wie nu op drWho stemt wordt er niet minder verdacht op. En kijk dat komt dus inmiddels 2x bij jou uit.

136Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 16:06

morkreb

morkreb
Junior spammer

ehm, wow, ik zou zo 3 argumenten kunnen geven om het op te nemen voor backslide, Kauna... scratch

137Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 16:39

Kauna

Kauna
Junior spammer

Heel goed, ik hoor ze graag want ik heb ook niet zoveel zekerheid maar ik zie alleen de tegenargumenten en geen enkele voor. Dus overtuig me en noem een ander die verdachter is, dan ben ik bereid om mee te gaan.

138Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 16:45

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ik weet niet of er nieuwe rollen zijn bijgekomen die dit zouden verklaren (want ben een dik jaar afwezig geweest en er zijn massas rollen bijgekomen in die tijd) dus ik heb maar schoon mijn mondje gehouden... maar als je toch zo graag mensen beschuldigd en verdacht maakt zonder een echte harde reden...
zou je dit willen verklaren??


Kauna schreef:@ Miejster, ik snap dat je me niet meer vertrouwd Sad Dat is de pech als je zo verliefd bent.

dit was net voordat de geliefden uitgestemd werden (wat op zich wel goed is, prachtig zelf want het was een wolfje en een neutrale rol) maar het doet mij wel nadenken over wat jij zou kunnen zijn...

voor de rest heb je ons ook nog geen enkele reden gegeven om jou te vertrouwen...

139Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 16:56

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

wel ik ga me niet verdedigen, maar ik wist de vorige keer dat Tach niet slecht was en stemde daarom op mattio. Ik weet niet of Backslide slecht is, maar ik stem toch op hem

140Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 17:08

Backslide

Backslide
Junior spammer

Okey, ik pas mijn stem aan. Ik weet dat ik er slecht voor sta, maar Kauna wil me er toch té graag uit hebben.
Ik weet het echt niet meer.. Kauna it is then.

141Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 17:38

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Backslide, als je zegt dat kauna geen gegronde redenen heeft, kan zij dat ook zeggen over jullie stemmen op drwho...
En de redenen die zij gaf, zij voor mij goed genoeg om op jou te stemmen.
Voor de andere burgers die twijfelen bij hun stemmen, jullie weten dat ik goed ben (hoop ik) na Mattio's dood.
Als ik dus met kauna mee ga in stemmen, doe ik dat niet zonder reden en is ze dus betrouwbaar.

142Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 17:55

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

DrWho schreef:wel ik ga me niet verdedigen, maar ik wist de vorige keer dat Tach niet slecht was en stemde daarom op mattio. Ik weet niet of []Backslide[/b] slecht is, maar ik stem toch op hem

en weet je iets over kauna dan?

Tachondar schreef:
Voor de andere burgers die twijfelen bij hun stemmen, jullie weten dat ik goed ben (hoop ik) na Mattio's dood.
Als ik dus met kauna mee ga in stemmen, doe ik dat niet zonder reden en is ze dus betrouwbaar.

1/ wij verwachten dat / hopen dat... maar dit is niet 100% zkr :s maar ik zal je voorlopig vertrouwen
2/ om welke redenen vertrouw je kauna?



Laatst aangepast door Dorien op zo 01 apr 2012, 00:41; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Geen vetgedrukte namen quoten svp!)

143Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 18:08

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

killerboth schreef:
DrWho schreef:wel ik ga me niet verdedigen, maar ik wist de vorige keer dat Tach niet slecht was en stemde daarom op mattio. Ik weet niet of Backslide slecht is, maar ik stem toch op hem

en weet je iets over kauna dan?


ik weet dat ze niet stemde op tachondar

144Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 18:23

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik heb mijn bronnen, killerboth.

145Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 19:36

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

DrWho schreef:ik weet dat ze niet stemde op tachondar
mja dat wel... maar dat was meer toeval dan iets anders volgens mij :s
zoals ze zelf zegt:
Kauna schreef:Ik stem op Mattio, geen enkele onderbouwing
dus ik weet niet of ik op iemand die gewoon willekeurig er iemand uitpikt kan vertrouwen om te stemmen (oke het is toen goed afgelopen, maar wie zegt dat dat zo blijft?)

en voordat er ier iemand begint te leuteren dat ik moet stemmen en niet zoveel moet nadenken...
ik wacht vooral de redenen af van morkreb voor backslide voordat ik ga stemmen



Laatst aangepast door killerboth op za 31 maa 2012, 19:37; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : (het in het vet staan van Mattio verwijderen om verwarring te voorkomen bij het tellen van de stemmen))

146Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 19:42

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik weet niks 100% zeker, maar ik vind het iig een domme reden om backslide te lynchen omdat zowel hij als mattio op Drwho hebben gestemt. Ik twijfel en stem op de naar mijn mening veel te stille/random Natjuh (oeps foutje)



Laatst aangepast door morkreb op za 31 maa 2012, 19:58; in totaal 1 keer bewerkt

147Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 19:45

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

morkreb schreef:Ik weet niks 100% zeker, maar ik vind het iig een domme reden om backslide te lynchen omdat zowel hij als mattio op Drwho hebben gestemt. Ik twijfel en stem op de naar mijn mening veel te stille/random []Natjuh89[/b]

sorry maar de doden kunnen niet spreken... RIP Natjuh

Dorien schreef:
Wraakengel []Natjuh[/b] sterft prompt aan een gebroken hart bij het zien van haar dode geliefde.



Laatst aangepast door Dorien op zo 01 apr 2012, 00:42; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : hou op met al die vette namen ik raak in de war!!! xD)

148Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 19:49

Kauna

Kauna
Junior spammer

@killerboth: de verwijzing naar de geliefden gold de vorige ronde waarin ik Miejster moest voorliegen omdat ik slecht was en gekoppeld was aan een goede. Dit heeft absoluut niets te maken met deze ronde.
Verder heb ik gisteren zonder onderbouwing op Mattio gestemd. Mijn stemmen zegt daarin ook niet zoveel maar wel het feit daar er onmiddellijk door een aantal anderen op Tachondar gestemd ging worden en er zo 2 kampen ontstonden waarbij Mattio slecht bleek te zijn. De voor de hand liggende conclusie is dan dat er een mislukte poging gedaan werd om hem te redden door een aantal slechten.
Verder wacht ik ook nog op de uitleg van Morkreb (maar die stemt voorlopig alleen op doden) want ik ben niet niet overtuigd van de slechtheid van Backslide. Met Backslide meestemmen ga ik in elk geval niet doen Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 17387

149Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 19:54

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

oke sorry... wist ik niet (ben hier maar net teruggekomen na een lange lange tijd en heb de vorige ronde dus zelf niet meegespeeld)

150Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 6 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp za 31 maa 2012, 19:57

morkreb

morkreb
Junior spammer

owja, lol, vandaar dat ze zo stil is..... scratch

Backslide
Graafoto
Kauna
Mattio
Hank
Morkreb
Natjuh
Mmwar
Drwho
Arjan
Tachondar
Miejster
killerboth

Arjan is ook te stil, ook al heeft dat een goeie reden.
Ik weet het ff niet meer.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum