Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp

+11
Miejster
Backslide
Mattio
Natjuh89
Arjan
graafoto
Telemachus (killer)
Doctor
Kauna
Tachondar
δόριεν
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 10]

26Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 18:47

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ja echt niet hè, daar komen alleen maar B.E.G's van!

https://weerwolfenco.actieforum.com

27Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 18:55

mmwar

mmwar
Beginnend spammer

Ahh we zijn weer begonnen Very Happy Very Happy
Dus echt geen overloop, Dorien is duidelijk Very Happy
Is het karakter van Sigrid Freud op jou gebaseerd ?? Razz
Maar leg uit wat zijn B.E.G's ???






28Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 18:58

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Baby's met Ernstige Gedragsproblemen natuurlijk Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 829688
op mij?? Echt niet hè, ik draag nooit mantelpakjes en hoop nog láng geen 40 te zijn! Het is eerder een verwijzing naar Sigmund Freud.

https://weerwolfenco.actieforum.com

29Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 19:07

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

waar zie je ons voor aan? jongeren met een overvloed aan hormonen? Surprised

30Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 19:45

morkreb

morkreb
Junior spammer

whahaha, ja sommige uit de groep wel Tach Wink

31Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 20:07

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dorien schreef:Baby's met Ernstige Gedragsproblemen natuurlijk Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 829688
op mij?? Echt niet hè, ik draag nooit mantelpakjes en hoop nog láng geen 40 te zijn! Het is eerder een verwijzing naar Sigmund Freud.
Nou om eerlijk te zijn ben ik liever rond de 40 dan rond de 20 Very Happy
Hoef je tenminste niet meer dan zo'n stom kamp.

32Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 21:00

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Je vergeet dat je dan in een V.E.G.-kamp komt waarschijnlijk Razz

En ik denk zo dat zeurende volwassenen nog een stuk erger kan zijn dan die (in vergelijking) softe jongeren Razz

33Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 21:24

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

haha, V.E.G.-kamp klinkt meer als een bijeenkomst van de plaatselijke vereniging voor vegetariërs.

https://weerwolfenco.actieforum.com

34Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 21:50

Miejster

Miejster
Senior spammer

hihihi, k heb snel een laxeermiddel in de soep van die wachters gekiept. Wedden dat de weg naar de slaapruimte van de meisjes weldra vrij zal zijn en de toiletten overvol. Gewoon effe de hele boel dichtlassen en die wachters zijn een hele nacht zoet.
Zelfs een knaagdier kan hen dan niet helpen Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 953470

35Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 22:06

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

blijkbaar ben ik toch de enige van de jongens die geen last heeft van zijn testosteron?

36Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 22:22

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

ik heb geen last voor mijn TomTestosteron hoor, ik val niet op en ben braaf
Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Travestiet+pruik

37Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 22:33

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Na onrustige, voor de begeleiding zeer, zéér lange nacht kwam eindelijk de zon op. In eerste instantie was de begeleiding zeer tevreden met hun aanpak: beide slaapzalen waren betrekkelijk rustig (dat de jointjes die onopvallend rondgingen een grote bijdrage leverden aan die rust daar hadden ze tot rond half 4 geen idee van) en om 1 uur durfden de eerste 6 volwassenen te gaan slapen, zodat ze in paren steeds een paar uur wacht konden lopen. Nog geen uur later was het met de stilte gedaan toen één van de jongeren die uit de meidenslaapzaal was gekomen voor een bezoek aan het toilet maar niet terugkwam. Zuster Ratched werd aangewezen als vrijwilliger om haar te gaan zoeken, en trof haar binnen enkele minuten achter een boom aan, waar zij rechtop, wijdbeens stond te pissen. Zij? Niet dus. Het was Graafoto. In een van één van de dames geleende vrolijk gebloemde pyjama, en met een fleurig sjaaltje om zijn hoofd geknoopt, had hij zich aan het begin van de avond in de meidenkamer geïnstalleerd. Zuster Ratched vergat prompt het hele beloningssysteem en sleurde Graaf aan zijn oor mee naar het gebouw van de leiding waar ze de rest wakker brulde. Paniek bij de leiding! Doctor Freud had gecontroleerd of in beide zalen het kloppende aantal bedden bezet was en dat betekende dat Graafoto niet als enige niet op zijn plek was... hij had met één van de meiden geruild. Wat nu? Na een kort beraad stormden begeleiders Nico Ormen en Willem Aarden de jongenskamer binnen, en vonden die in een ogenschijnlijke diepe rust. Iedereen lag met de dekens tot over de neus opgetrokken, enkelen hadden in hun slaap per ongeluk het kussen over hun hoofd getrokken. In hun slaap? Per ongeluk? Nico en Willem keken elkaar aan: waarschijnlijk hadden de jongens en de binnendringster het woedende geschreeuw van zuster Ratched gemakkelijk kunnen horen en hadden ze tijd genoeg gehad om deze verdedigingstactiek uit te denken. Maar wat nou als er een paar écht sliepen? En konden ze niet beter van deze heerlijke rust genieten zolang hij voortduurde? Uiteindelijk besloot de heer Ormen als een waakhond in de deuropening te gaan zitten. Meneer Aarden kroop gauw weer zijn bed in om de paar uurtjes nachtrust waar hij nog recht op had voor zijn dienst begon toch nog mee te pakken.
Om een uur of half 4 schoot Nico hoestend wakker. De hele kamer stond vol met een zoetig ruikende rook en Nico zag één van de lakens verdacht smeulen. 'Brand!' schreeuwde hij, terwijl hij overeind sprong, een stap in de richting van de bedden probeerde te doen om de jongens te alarmeren, door zijn aan elkaar gebonden veters onmiddellijk onderuit ging en toen hij op het voorste bed neerplofte meteen ontdekte dat dat bed en alle andere allang leeg waren.

Lachend en joelend stonden ze buiten bij elkaar: alle jongens en Natjuh, die een slobberige trainingsbroek en shirt droeg, en zodra ze haar hoofd vanonder haar kussen vandaan had gehaald direct weer het petje op had gezet dat ze eerder die avond ook had gedragen. De beide begeleiders die nu dienst hadden (ze waren Nico vergeten bij het wisselen) waren op op dit moment in de meidenkamer waar een enorm kussengevecht was losgebarsten, en de jongens hadden hun kans schoon gezien, ze hadden de kamer blauw gezet, Nico's veters aan elkaar geknoopt, en waren naar buiten geglipt. Ze hadden al ruim 10 minuten zitten pokeren toen ze meneer Ormens kreet hadden gehoord.

Al het gelach bij het zien van hoe hij met twee voeten bijeen springend uit het gebouwtje kwam, verstomde abrupt toen er een ijselijke gil opklonk in de buurt van de slaapzaal van de meiden. Algauw voegden zich nieuwe stemmen bij de eerste, en er klonk een oorverdovend gekrijs op. Als één man stormden de jongens (achtervolgd door een wanhopig huppende N. Ormen) in de richting van het geschreeuw.
Op enkele meters afstand van de deur, half verhuld in de schaduwen, lag het opgereten lichaam van doctor Freud. Eromheen stonden de meiden en een geschokte overgebleven leiding.


EINDE VAN DE 'MOORDLOZE' NACHT
Het stemmen begint.
Deze dag eindigt om 22:00u.

https://weerwolfenco.actieforum.com

38Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 22:50

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ah, het was leuk zolang het duurde.
krijg ik wel mijn slaapkleed terug? Anders slaap ik naakt hé

39Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp ma 26 maa 2012, 23:16

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik begon mevrouw Freud net zo vreugdig te vinden... Sad

40Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 00:43

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ach ik kan lekker genieten van de jointjes die ik heb gewonnen bij het pokeren.

41Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 09:27

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

*zoekt kiezelsteentjes om er ramen mee in te gooien, want de begeleiders zijn nu toch enkel
naar het lijk van Freud aan het kijken*

Twisted Evil

42Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 11:22

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Tachondar schreef:*zoekt kiezelsteentjes om er ramen mee in te gooien, want de begeleiders zijn nu toch enkel
naar het lijk van Freud aan het kijken*

Twisted Evil

*Haalt stiekem alle ruiten uit de ziekenboeg, zodat Tachondars stenen op de leiding neerkletteren*

43Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 16:15

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik begin boven aan de lijst Backslide

44Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 16:16

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Zeg schatjes, vergeten jullie tussen al dat wangedrag door niet ook nog te stemmen? Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

45Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 16:24

Backslide

Backslide
Junior spammer

haha Morkreb, was ik een keer blij dat ik een topic had gemaakt in het "spel" gedeelte, begint iemand van bovenaf te stemmen.
Nouja, vooruit ik zal het je niet kwalijk nemen ^^.



Tachondar Omdat Geel+4 dinsdag is.

46Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 17:10

Moustache

Moustache
Junior spammer

Voor Pubers met Ernstige Gedragstoornissen zijn jullie toch behoorlijk eensgezind..... Is dit niet een variant op de koekoekskinderen van John Wyndham? wie heeft in dat geval de bom bij zich?

47Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 17:17

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik ging de 2e uit de lijst nemen, wat zie ik? Graafoto
Nu ben ik gelukkig nog niet rebels genoeg om op mijzelf te stemmen dus de derde van de lijst Kauna

48Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 17:53

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik zal me dan opofferen om de 2de van de lijst te stemmen Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 829688 ... Graafoto

Hopelijk blijft het goed weer op kamp!

49Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 17:57

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Backslide schreef:haha Morkreb, was ik een keer blij dat ik een topic had gemaakt in het "spel" gedeelte, begint iemand van bovenaf te stemmen.
Nouja, vooruit ik zal het je niet kwalijk nemen ^^.



Tachondar Omdat Geel+4 dinsdag is.

Geel + 4? 0_o

Ik stem op Mattio vanwege mijn plezier te vergallen Sad

50Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 18:16

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik ga voor arjan, om 'm nog maar eens hartelijk welkom te heten op het forum Smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum