Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp

+11
Miejster
Backslide
Mattio
Natjuh89
Arjan
graafoto
Telemachus (killer)
Doctor
Kauna
Tachondar
δόριεν
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 10]

51Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 18:18

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik ga lekker stemmen op miejster denk ik

52Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 18:29

Backslide

Backslide
Junior spammer

Hankieboy,, even je stem vetgedrukt doen? Anders heb je straks je gele kanarie te pakken.
Ik hoorde dat de begeleiders nogal streng waren...

53Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 18:31

morkreb

morkreb
Junior spammer

hey Moustache, tijd geleden ^^

54Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 18:37

Kauna

Kauna
Junior spammer

@ Hank: als je op Arjen stemt, misschien dan ff vet maken?

Ik stem op Natjuh omdat Hank het nalaat.

55Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 18:49

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

wil ik eens de trend volgen (heel uitzonderlijk xD) en op de 4de in de lijst stemmen... zie ik dat er al op mattio gestemd is ... Mr. Popular...
en ik vind het toch zo zielig dat ik er direct iemand zou uitstemmen (of toch grote kans :s)ik ga eerst iedereen terug eens leren kennen xD

dus mattio overslaan --> Hank


(btw is er in mijn afwezigheid eigenlijk een regel opgesteld voor moesten er 2 mensen exact evenveel stemmen hebben? wie gaat er dan uit?)

56Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 18:52

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik kwam erbij toen jij vorig jaar begon te stoppen, en ik denk dat
we dat maar 2 keer hebben gehad sindsdien. Volgens mij lieten we toen de spelers leven.

Ik merk net dat ik over de 7K ben geraakt! :O

57Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 19:13

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Tachondar schreef:ik kwam erbij toen jij vorig jaar begon te stoppen, en ik denk dat
we dat maar 2 keer hebben gehad sindsdien. Volgens mij lieten we toen de spelers leven.

begon te stoppen voor de 2de keer al :s maar toch laten ze mij niet afkicken :'(

58Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 19:22

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ik zal Hank matsen en zijn stem eventjes vetmaken.
Dag Moustache, lang niet gezien! Die koekoekskinderen ken ik niet, maar ik hoop wel uit de grond van mijn hart dat er geen bommen aan boord zijn, want dan kon dit spelletje nog wel eens heel gauw zijn afgelopen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

59Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 19:49

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Boem! Een stem voor DrWhoem!

Of was de rijmende ronde reeds geretraitteerd?

60Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 19:58

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Geretraitteerd? Ik stem op Mattio voor het gebruiken van woorden die zo ingewikkeld zijn dat het forum er een rood kringeltje onder zet!

https://weerwolfenco.actieforum.com

61Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 20:24

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik ga even een brandje stichten

62Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 20:29

Arjan


Poging tot spammer

Ik stem op Morkreb omdat we ons zeer random voelen vanavond=D

63Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 20:29

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

*houdt maar vast een blusapparaat bij de hand*

https://weerwolfenco.actieforum.com

64Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 20:47

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Dorien schreef:Geretraitteerd? Ik stem op Mattio voor het gebruiken van woorden die zo ingewikkeld zijn dat het forum er een rood kringeltje onder zet!

Dorien! Je scrupule omtrent het vocabulaire van mijn elitaire lexicon affronteert en epateert mij! Geenszins zou het paraisseren van rode, ondulerende linies krediet moeten hebben op de plausibiliteit van mijn particulaat! Crying or Very sad

Jij speelt onder één hoedje met de leiding... Evil or Very Mad

65Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 20:55

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Is het zo duidelijk? Shocked en ik nog wel denken dat ik het subtiel aanpakte... maar inderdaad, vanaf heden worden er geen woorden met rode lijntjes meer geduld! Veel te ingewikkeld.

https://weerwolfenco.actieforum.com

66Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 21:05

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Mijn stem gaat naar Killerboth Gewoon random

67Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 21:14

mmwar

mmwar
Beginnend spammer

Shit beetje laat !!! Geen meer over voor random, Ja weet niet of het mag maar stem op mezelf mmwar om geen doden te laten vallen.
Ik hoor het wel van de spelleider of het mag of niet ....



Laatst aangepast door mmwar op di 27 maa 2012, 21:38; in totaal 1 keer bewerkt

68Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 21:28

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ik vind niet dat je op jezelf mag stemmen eigenlijk. Op iemand anders of niet stemmen..

https://weerwolfenco.actieforum.com

69Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 21:32

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Dorien schreef:ik vind niet dat je op jezelf mag stemmen eigenlijk. Op iemand anders of niet stemmen..

Ach, Dorien, jij hoort toch ook al je hele leven stemmen in je hoofd? Smile

70Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 21:40

mmwar

mmwar
Beginnend spammer

Oke oke .. Ik ga niet iemand er uit stemmen dan maar een gele kaart...
Heb geen zin dat er een onschuldige burger dood gaat..

71Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 21:44

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

wat een ongelofelijke saaiheid met dit verdeeld stemmen.. volgende keer dat ik meedoe doe ik er niet meer aan mee. Ik zal je geen kanarie geven mmwar want jij kan er ook niks aan doen dat je bent 'buitengesloten' in het stemmen en je bent er gewoon. Waar zijn de goede oude tijden dat we nog schaamteloos in de eerste ronde per ongeluk voor een ziener of groenteboer of schaapswolf gingen? Sad

https://weerwolfenco.actieforum.com

72Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 21:55

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Dorien schreef:wat een ongelofelijke saaiheid met dit verdeeld stemmen.. volgende keer dat ik meedoe doe ik er niet meer aan mee. Ik zal je geen kanarie geven mmwar want jij kan er ook niks aan doen dat je bent 'buitengesloten' in het stemmen en je bent er gewoon. Waar zijn de goede oude tijden dat we nog schaamteloos in de eerste ronde per ongeluk voor een ziener of groenteboer of schaapswolf gingen? Sad

Wij zijn onhandelbare tieners, Dorien, en jij bent een leidster die ons iemand wil laten doden. Wij doen niet wat je zegt, ergo: niemand sterft!

Jongens (en dames), we maken een schema van wie er welke dag niet stemt - dan sterft er elke dag niemand! Very Happy

73Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 21:59

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

goed plan! (maar zouden we dan beter toch ook niet proberen de weerwolven weg te werken?)

74Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 22:03

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

nou wolfjes jullie horen het, vrij spel want de burgers zijn pacifisten Very Happy

https://weerwolfenco.actieforum.com

75Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #58 - Het J.E.G.-kamp di 27 maa 2012, 22:09

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

In verband met het blussen van de zojuist (met dank aan drwho geloof ik) uitgebroken brand is er geen tijd voor een verhaaltje. BEL DE BRANDWEER! EN DE POLITIE! Gelukkig geen ambulance want er is niemand gewond geraakt. Dat valt dan weer mee. Pas maar op jullie, met al die grapjes, straks valt er nog een dode...

einde van de dag
Er sterft niemand.
Deze nacht eindigt om 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum