Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #7 - De reünie

+10
Kauna
Moustache
morkreb
karina
graafoto
Hank1705
howlin graveyard
Debby
Roel
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 14]

51Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 07:56

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

zucht.. volgens mij zitten we hier nog even vast..

maar wacht eens... moest iemand niet even 'minder braaf' gedrag inhalen? Rolling Eyes

52Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 09:25

Miejster

Miejster
Senior spammer

No problem man... er staat in deze coole school blijkbaar overal een DJ-set opgesteld! Ik zal een deuntje spelen om iedereen wat gerust te stellen...

53Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 10:08

Debby

Debby
Senior spammer

Van muziek zou je rustig moeten worden,maar t helpt niet echt momenteel.

Verdorie wie heeft de sleutel?
Mensen ik heb mijn mobiel hier,wie wil er even snel bellen voor een noodgeval.
Even kort graag,want de batterij doet t niet eeuwig.
Ben ik even blij dat ik voor mijn katten vandaag 2 bakjes eten heb neergezet.
Zal zo ook maar even iemand bellen om ze gezelschap te houden.

Maar ieder nadeel heeft zijn voordeel,nu kan ik wel langer bij Moustache zijn Wink

54Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 10:17

Gast


Gast

Open de deur *open verdomme de deur* shit ik moet echt naar huis, jongens het was kei gezellig gisteren, maar ik moet er nu echt vandoor.
En wat heb ik me een hoofdpijn, gisteren te veel gedronken.
Joh, V8 power weet jij waar de koffiepot staat?

55Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 10:52

Moustache

Moustache
Junior spammer

''ha, de koffie smaakt uitstekend'', bedacht Moustache zich, en een gratis ontbijt kon hij toch ook niet laten schieten. En naar huis?Welk huis? Zeker dat armzalige flatje 4hoog met gecombineerde lift-wc waarin hij sinds zijn laatste scheiding/faillissement in terechtgekomen was. ''Wie had hem ook al weer om geld gevraagd? Hmmm, beter de vraag anders stellen: wie had Moustache niet om geld teruggevraagd....''
Bleef alleen de ouwe trouwe Debby over blijkbaar. Nou ja, de rest had 6 faillisementen de tijd gehad om hun geld terug te vragen, dus als ze zo weinig aan hun geld gehecht waren zouden ze het nu ook niet missen.
En het laatste idee was nog wel zo'n geweldig idee geweest. Hij had een tweepersoonsscooter met ingebouwde stroomgenerator en bakplaat ontwikkeld, voor de zomerse picknick/barbecue in afgelegen natuurgebieden. Een fluisterstille 100cc motor zorgde voor 1,7 kWatt vermogen zodat je op de picknick/barbecue van alle electrische gemakken voorzien was. Koelbox, tv, netbook, etc. Helaas had je een aanhangwagen nodig om alle accessoires mee te vervoeren en dat was de nekslag geweest voor het project.
Maar in een huurbox had hij nog wel een exemplaar staan en Debby was vast wel geïnteresseerd in een ritje naar de Loenense Hei of zo, met picknick erbij. Hij had nog wel een paar recepten zodat hij indruk kon maken met zijn kookkunsten in de vrije natuur. Jammer genoeg was er sinds de brand in de Schoorlse Duinen nog maar één prototype over.....
Wel nieuwe ideeën, in overvloed. En ex-klasgenoten die bulkten van het geld. Nou, dat zou een zeer zonnige toekomst opleveren als hij zijn nieuwste idee kon kapitaliseren: De portable windmolen/zonnepanelen voor op de camping. Met het duurzaamheidsdenken meegaan.
''Sleutel? Wat nou gedoe met een sleutel. Er staat vers brood, kaas en jam op tafel. Stelletje zeurpieten.''
Gelukkig had hij zijn gepatenteerde oordopjes meegenomen, zodat de muziek de afgelopen nacht niet al te storend was geweest.

56Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 11:01

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

jullie mogen ook stemmen hè Rolling Eyes

https://weerwolfenco.actieforum.com

57Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 11:45

morkreb

morkreb
Junior spammer

haha, ik vroeg het me al af Razz
Redens moeten nog even bedacht worden maar m'n tentamens gaan voor. Vanavond 7 tot 10 tentamen en waarschijnlijk niet voor 11 a half 12 thuis. Denk niet dat ik daarna nog online ga komen maar lekker horizontaal ga voor ik morgen de tweede moet maken. Ook alvast een excusses dus als ik morgen niet of erg laat online kom. Eveneens savonds tentamen.
Ik stem Roel

58Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 11:56

Moustache

Moustache
Junior spammer

''Ik begin stemmen in mijn hoofd te horen. Komt zeker van al dat bier, wijn, spacekeek en muziek dat al die popies meegenomen hebben. Omdat de sleutel verdwenen is moeten wij iemand kiezen die we binnenstebuiten moeten keren, zonder garantie dat hij het proces overleeft?''
Nogal krasse methode. Zoiets gebeurt toch alleen als de sfeer totaal verziekt is, en daar merk ik nog weinig van. Alleen graafoto en zijn collectie foto's (je vraagt je toch af waarom hij ze meeneemt en ze nog aan de andere jongens laat zien ook - dat deed hij vroeger ook al), daar heb ik het niet zo op. Weet je wat? We stemmen gewoon op graafoto, dat zal hem leren.

59Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 12:16

Debby

Debby
Senior spammer

Ik denk:
Hank1705

Hij wil te graag dat iemand het 'minder braaf' gedrag inhaalt?

60Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 12:24

Gast


Gast

het gedrag van graafoto bevalt me helemaal nie

61Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 12:28

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik ga voor karina vroeger al een en al kattekwaad zal nog wel niet verandert zijn
zij zal de sleutel wel verstopt hebben zeker weer een geintje van haar en beb

62Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 12:31

Roel


Junior spammer

Hoi V8power. Fijn om je ook weer te zien.

Mja de grappenmaker is naar mijn mening Debby. Debby is nieuw, dus ook een nieuwe wolf? Of ze wil wraak op de mensen nemen die haar hebben gepest.

63Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 12:38

Debby

Debby
Senior spammer

Nou,das een fijne manier om me te verwelkomen zeg. Evil or Very Mad

Wraak nemen,nee hoor.
Ben in therapie geweest en heb het verleden achter me gelaten.

64Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 12:59

Kauna

Kauna
Junior spammer

Begon ik het net een beetje gezellig te vinden, zijn we opgesloten en moeten we de raddraaier zien te vinden. Graafoto vindt ik juist door zijn vreselijke gedrag (what's new?) niet specifiek de juiste persoon. Ik ga voor een stil iemand: Blacknight

65Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 14:32

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Debby schreef:Ik denk:
Hank1705

Hij wil te graag dat iemand het 'minder braaf' gedrag inhaalt?

ik voel me verplicht te verdedigen... Exclamation :

morkreb schreef:
Misschien moest ik mijn achterstallige "minder braaf zijn" gedrag maar is een beetje inhalen. *kijkt instemmend naar Graafoto*

ik stem: Graafoto



Laatst aangepast door Hank1705 op di 29 jun 2010, 20:49; in totaal 1 keer bewerkt

66Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 14:34

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Ik ga voor V8power, omwille van de vorige ronde

67Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 15:06

v8power

v8power
Spammer i.o.

@howlin hahahahha nog steeds last van wraak gevoelens ?
@roel ook leuk je weer te zien hoe gaat het tegenwoordig met je

kom op mensen het is leuk geweest nu kom op met die sleutel

68Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 15:17

Roel


Junior spammer

V8power, ja het gaat goed. Althans de zaken, maar in de liefde scoor ik niet zo hoog... Na jou heb ik nooit meer een serieuze relatie gehad Sad
Maar heb je wel een gezin/relatie/whatever?

69Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 15:34

karina

karina
Veelbelovend spammer

Roel schreef:V8power, ja het gaat goed. Althans de zaken, maar in de liefde scoor ik niet zo hoog... Na jou heb ik nooit meer een serieuze relatie gehad Sad
Maar heb je wel een gezin/relatie/whatever?

Heb jij de sleutel omdat je V8 power niet kunt loslaten en daarom ons allemaal maar opgesloten houd?
Het blijft wel een blinde gok maar mijn stem gaat naar ROEL ( ik denk dat jij het beste motief hebt)

@ V8, ik heb in mijn jonge jaren heel wat kattekwaad op school uigehaald, maar deze grappenmakerij gaat zelf mij iets te ver.
Verdorie er zitten kinderen alleen thuis ! Evil or Very Mad

70Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 17:06

v8power

v8power
Spammer i.o.

@roel ja ik ben getrouwt drie kinderen en een paar honden dus eeen heel gewoon huisgezin
@ karina ik sta open voor suggesties over de sleutel dus kom maar op met die tips

71Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 17:31

Gast


Gast

*stemmen* *zucht diep* en denkt diep na....
Zoals de meeste weten is de eerste stemronde dus altijd puur gok werk,
Ga ik gewoon lekker weer mijn stem uitbrengen op mijn oud vriendje, is al bijna een traditie geworden, dus ik blijf maar weer hangen bij....
Ja, wel komt die weer ....en lieverd je bent het al gewoon geworden dus je weet het...vette knipoog. *En no hard feelings*
Miejster

72Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 17:53

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Relax schatjes, je weet toch dat blaffende honden niet bijten...
Ik kijk wel graag naar een lekker stukje vrouwenvlees maar opeten gaat mij toch te ver hoor.
Daar zijn ze veel te mooi voor, vooral die mooie heuvels.
(kijk, die rol gaat mij nu echt goed af vind ik Razz )
Debby, jij bent een lekker meid, te mooi om menselijk te zijn Shocked

73Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 17:56

karina

karina
Veelbelovend spammer

v8power schreef:@roel ja ik ben getrouwt drie kinderen en een paar honden dus eeen heel gewoon huisgezin
@ karina ik sta open voor suggesties over de sleutel dus kom maar op met die tips


V8 : Wat denk je hiervan? Ik zie hier wel een reden om de sleutel niet af te geven en jou ( en ons) gegijzeld te houden. Eenzaamheid doet rare dingen met mensen.
Maar misschien kijk ik iets te veel CSI:D Very Happy
Citaat Roel:
Snik. Waar blijft V8power nou? Komt ze wel? Stiekem ben ik er nog wel een beetje op verliefd Embarassed Hopelijk is het wederzijds. Maar grote kans dat ze een mooi gezin heeft. Ik heb misschien wel veel qua rijkdom. Maar de echte liefde, nee die mis ik...

74Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 18:06

Roel


Junior spammer

Ja Karina. Maar ik heb altijd mijn geld nog he. Maar ik probeer het een beetje mee te spelen. Ik heb geen sleutel bij me of verstopt hoor.

75Ronde #7 - De reünie - Pagina 3 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 19:37

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Vanwege het verdachte gedrag met het opsluiten stem ik ook op Graafoto

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum