Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #7 - De reünie

+10
Kauna
Moustache
morkreb
karina
graafoto
Hank1705
howlin graveyard
Debby
Roel
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 14]

76Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 19:53

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Zo te zien word het een korte ronde voor mij dit maal.

Misschien dat de ziener mij kan reden of zo.
Black Knight, je zou je moeten schamen, ik heb je gered toen je opgesloten zat op het dak om naar de meisjes in de douche te gluren toen we in ons 2e jaar zaten.

77Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 20:26

Miejster

Miejster
Senior spammer

graafoto schreef:Zo te zien word het een korte ronde voor mij dit maal.

Misschien dat de ziener mij kan reden of zo.
Black Knight, je zou je moeten schamen, ik heb je gered toen je opgesloten zat op het dak om naar de meisjes in de douche te gluren toen we in ons 2e jaar zaten.


Naar meisjes gluren in de douche doe je niet! Graafoto

78Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 20:31

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Goed zo, Gert.

Graafoto, als ik zou mogen stemmen... dan was jouw huidige probleem nog een stemmetje groter.

(en dat heeft niets met de daadwerkelijke rolverdeling te maken!)

https://weerwolfenco.actieforum.com

79Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 21:07

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Nee graafoto, gluiren hoort niet Razz . Toch stem ik niet op graafoto, maar op morkreb. De perfecte leerling kan nooit menselijk zijn!

80Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 21:14

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik was niet aan het gluren maar heb de schuld wel op mij genomen.
Je kent mij toch, ik vraag het gewoon...
Hé schatje, gaan we deze avond tjoeke, tjoeke, tjoeke?

Als jullie allemaal willen dat ik naar huis ga, ok geen probleem.
Maar niet naar mij wijzen als de weerwolven winnen hé Mad

81Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 21:32

Miejster

Miejster
Senior spammer

Oke girls and boys, na al dat gepruts met meisjes in de douche (foei Graafoto!) over naar enkele nieuwe aanvragen.

Laat ons beginnen met The Prodigy - Run with the wolves!

(ps, ik zoek wel even een passend plaatje voor die Graafoto)

82Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 22:00

Roel


Junior spammer

Gert, miss is Pokerface van Lady gaga een goede voor Graafoto. Ik bedoel, hij houd graag van (strip)poker.

83Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 22:27

Miejster

Miejster
Senior spammer

Jah, ik heb iets gevonden... Is dit DE Graafoto?

84Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 22:28

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ja, dat is DE graafoto Wink

https://weerwolfenco.actieforum.com

85Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 22:29

Roel


Junior spammer

Wahahaha lol!

86Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 22:37

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

misschien zit er standaard een steekje los bij ww-leiders? Ik heb ook iets vergelijkbaars op youtube rondzwerven 0.0
Graafoto, vertel eens, ken jij nog meer permanente ww-leiders? Is deze neiging tot absurditeit besmettelijk? genetisch bepaald?

https://weerwolfenco.actieforum.com

87Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 22:41

Miejster

Miejster
Senior spammer

ok ik zal even zoeken... Laughing Ondertussen spelen we een leuke plaat voor alle oud-leerlingen... En iedereen mag meezingen!

88Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 22:44

Miejster

Miejster
Senior spammer

Eentje voor de Rectrix!

89Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 22:45

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

haha, nee dat is hem niet Razz hoewel ik natuurlijk wel doodnormaal ben. Misschien tijd voor een DJ-topic?
ik maak er wel een.

https://weerwolfenco.actieforum.com

90Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 22:56

Debby

Debby
Senior spammer

Die van Graafoto en Ulfindo blijft 1 van mijn favoriete filmpjes Very Happy flower

91Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 22:57

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ja hij is behoorlijk geniaal Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

92Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 23:01

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Miejster schreef:Jah, ik heb iets gevonden... Is dit DE Graafoto?

Lap mijn geheime identiteit is uitgelekt.
Jep, dat ben ik en mijn dochter.
Zie ik er niet heilig uit en zeker geen weerwolf?

93Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 23:04

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

schijnheilig.

maar ik moet je nageven fotootje, een briljante vondst dit. Leuk!



Laatst aangepast door Dorien op di 29 jun 2010, 23:04; in totaal 1 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

94Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 23:04

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik merk toch een duidelijke haargroei ter hoogte van je kin. Ik ben nog steeds niet overtuigd. En je neemt blijkbaar zeer gemakkelijk andere gedaantes aan...

95Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 23:13

karina

karina
Veelbelovend spammer

Ik heb veel geks gezien, maar dit , GraafOtto heb je een nachtclub voor de harikrisha? lol!

96Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 23:27

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

De dag liep ten einde en nog steeds was de gegapte sleutel niet boven water. In het begin konden sommige mensen misschien de humor er nog wel van in zien, maar inmiddels was het allang niet leuk meer.
Vreemd was ook dat er niemand naar beneden gekomen was om te kijken wat er aan de hand was. Daarbuiten moesten toch voldoende gereedschappen om het slot open te breken?
Maar nee, de hele dag hadden ze niks gehoord.

Naarmate het later en later werd, raakten steeds meer mensen ervan overtuigd dat Graafoto meer van de verloren sleutel wist. Terwijl iedereen chagrijnig was, bleef hij maar flauwe grappen maken met betrekking tot strippen en vrouwen, tot grote ergernis van meer en meer oud-leerlingen.

'Kun jij nou eíndelijk eens je mond houden?!' viel Beb uiteindelijk naar hem uit.
'En dan direct die sleutel teruggeven,' voegde Moustache er kwaad aan toe.
Graafoto lachte alleen maar uitdagend.

Dat had ie dus nou net niet moeten doen. De vlam sloeg in de pan, de vlam bereikte het kruit, de druppel deed de emmer overlopen: geef er de woorden aan die je zelf kiest, maar Graafoto had een probleem.
Woedend dromden de oud-leerlingen om hem heen en dreven hem in de hoek. Ze waren er net aan toe hem een stevig pak slaag te geven, toen er iets verschrikkelijks gebeurde.
Iemand - wie? - stootte per ongeluk - per ongeluk? - tegen één van de houten stellingen. Een uitzonderlijk zware pot waarin iets dreef dat verdacht veel leek op een menselijke hand wankelde en viel toen.

Iedereen deinsde geschrokken achteruit toen het zware geval met een doffe klap op Graafoto's hoofd viel. Die tolde even op zijn benen en stortte toen ter aarde.

Hij was dood.

Er viel een ijselijke stilte.

'Wat hebben we gedaan?' fluisterde toen iemand geschokt.
'En had hij sleutel nou verstopt of niet?' zei een ander zachtjes.
Maar niemand durfde Graafoto's zakken te controleren.

Einde van de dag.
De burgers doden Graafoto.
Graafoto's rol mogen jullie lekker niet weten Smile
Deze nacht eindigt woensdagavond 23:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

97Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 23:35

v8power

v8power
Spammer i.o.

ook dat nog een verhullende wolf in het spel Shocked

98Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 23:48

Roel


Junior spammer

Ah, dat is echt lastig. Nu weet je nooit of het de ziener/jager/ww/ect. was.

99Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 23:52

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik zie engeltjes aan het einde van de tunnel, ze zingen ameno...
En ze zijn naakt Razz

100Ronde #7 - De reünie - Pagina 4 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 23:53

Roel


Junior spammer

Haha, oh Graafoto wat was je rol Rolling Eyes

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum