Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #7 - De reünie

+10
Kauna
Moustache
morkreb
karina
graafoto
Hank1705
howlin graveyard
Debby
Roel
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 14]

26Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 20:18

Kauna

Kauna
Junior spammer

ik ga het hier eerst eens rustig bekijken.

27Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 20:18

karina

karina
Veelbelovend spammer

he, ik heb er echt zin an,
Kent iemand de DJ?
Hopelijk is ie niet gekozen door meneer Schaapjes, want die heeft volgens mij geen verstand van muziek, alleen van gortdroge materie.

28Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 21:19

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

plotseling komt Roger binnen wandelen met een steekwagentje met bierkratten. Zo hier moeten we wel een nachtje mee doorkomen.

Moustache, weet je nog dat we stiekem tussen de lessen van Dorien en meneer Schaapjes altijd stiekem naar de kroeg gingen Razz .
Heerlijk.

Ik krijg trouwens nog geld van jou Shocked .



Trouwens, waar is beb gebleven?
Laatste keer dat ik die heb gezien, was afgelopen zomer op het strand sunny .

29Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 21:25

Miejster

Miejster
Senior spammer

'Hallo vroegere medestudentjes'zo kwam DJ Gert binnengewandeld met zijn laptop. 'Ik weet precies nog welke plaatjes iedereen graag hoort!'.
Voor Dorien had Gert speciaal enkele Marco Borsato's meegebracht! Voor Roel had hij de hele collectie van AC/DC mee en voor Linda de laatste plaat van K3. Het beloofde een knalfuif te worden. Wat zouden ze blij zijn met de allernieuwste rookmachine met aardbei-aroma!
Yes, Gert is in the house, so lets get the party started!

30Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 21:34

Debby

Debby
Senior spammer

mmm lekker aardbei-aroma!
Daar kom ik wel van in de stemming.

31Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 21:39

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

yes, marco borsato!

Shocked

https://weerwolfenco.actieforum.com

32Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 21:40

Roel


Junior spammer

Haha Gert, dat had ik nooit achter jou gedacht, DJ. Ik dacht jij word een sportman, iets met atletiek. Maar je kent mijn smaak Gert, bravo! AC/DC afro ( Eigenlijk is het BEP, mja maakt niet uit Razz )

33Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 21:47

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Aardbei aroma gebruik ik in mijn clubs ook.
De mannen vinden dat opwindend en de vrouwen worden er lekker geil van.
De volgende reünie kunnen we misschien in 1 van mijn clubs houden.
Alles kan en alles mag
Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Pimp

34Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 22:07

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

...ehhm...graafoto? weet jij zeker dat je hier op je goede plek zit?

https://weerwolfenco.actieforum.com

35Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 22:16

Debby

Debby
Senior spammer

Oeh lala,ik kijk al uit naar de volgende reünie. Very Happy

36Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 22:27

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

haha, ik kijk ook al uit naar die reunie Razz .
Wat een plaatje.....

37Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 22:30

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

vous êtes terrible...

https://weerwolfenco.actieforum.com

38Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 22:33

Kauna

Kauna
Junior spammer

kijk, ik vind een aantal mensen toch al een stuk leuker dan dat ze tijdens de schoolperiode waren.

39Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 23:04

karina

karina
Veelbelovend spammer

hey Dj
verzoek nummer : Radar Love. om erin te komen Laughing

40Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 23:20

Debby

Debby
Senior spammer

Goeie muziekkeuze Karina cheers

41Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 23:29

v8power

v8power
Spammer i.o.

sorry mensen vreselijk verlaat maar ik ben tom tom vergeten en me natuurlijk weer rot gezocht door al die omleidingen het lijkt wel of er geen weg rechtdoor loopt

even zitten nu en eerst wat drinken....

42Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 23:32

Miejster

Miejster
Senior spammer

Wow, de verzoeknummertjes stromen binnen. Partytime...

Een slowtje voor Miss Dorien. Blue Moon van The Marcels, iets uit haar tijd!

Bad Moon Rising is aangevraagd door Beb, goeie keuze meid!

En een klassieker om u tegen te zeggen, de Belgische groep : The Wolfbanes met As the bottle runs dry!


43Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 23:33

Miejster

Miejster
Senior spammer

En voor laatkomer V8 heb ik uiteraard She Wolf van Shakira. Wheeeeeeeeeeeee!

44Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie ma 28 jun 2010, 23:39

Miejster

Miejster
Senior spammer

Morkreb en BK zijn de volgende met een plaatje : Duran Duran, sjongejonge, wat een jeugdsentiment. En dan nog het plaatje Hungry as a wolf!

Hank is nog een jonkie en laat New Moon Rising van Wolfmother op ons los. Yeah, headbangen dudes!

Roeltje Roeltje, wat bewonder ik jou toch! Metallica met Of wolf and Man met het orkest erbij!



Straks eerst het soepje eten en dan ga ik voort! Wink

45Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 00:17

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

hahahaha, lekker bezig Gert Very Happy

https://weerwolfenco.actieforum.com

46Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 00:23

Gast


Gast

Wat een gezellige drukte,* ff kijken* zie ik daar ..ja het is Karina, lieverd wat een tijd geleden en wat hebben we veel plezier gehad...zou meneer schaapjes ook nog komen, trouwens leeft hij nog?
*JOEHOE* lin he lin, LINDA wat leuk dat jij er ook bent, meid wat heb ik je gemist, *smak* en zie ik daar *O* nee, nee,* JA* hij is het echt.
Ach, de schat, staat die plaatjes te draaien, ik moet hem even een speciaal verzoekje vragen....

47Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 00:49

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hey Beb! Blij dat ik je hier terug zie. Weet je nog vroeger... mjah, een verzoekje zeg je? Okido, hier komt het dan... Iron Maiden met The number of the Beast gevolgd door een streepje metallica met Creeping Death. Yeah! Toch even tussendoor mijn lijflied : De Heideroosjes (from Holland) met Time is ticking away :

I gotta do something that's what they sayBecause time is ticking awayI
gotta get a job and work 8 hours a day
Because time is ticking away
I gotta quit my school and become a famous DJ
Because time is ticking away
I gotta travel the world and learn Spanish someday
Because time is ticking away

48Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 01:01

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Voor het eten vertrok de hele groep naar boven, naar de aula. Iedereen was enthousiast over deze leuke reünie, ook over het slaap-aspect waren ze allemaal erg tevreden: zo sprak je elkaar toch wat uitgebreider dan als je alleen maar gauw in een paar uurtjes de halve school bij langs moest.
Morgenochtend om 12 uur was de reünie afgelopen en zou iedereen weer terugkeren naar zijn of haar eigen woonplaats.

Het was al een uur of 1 's nachts toen de oud-leerlingen zichzelf eindelijk zover konden krijgen om eens aan slapen gaan te denken. Met dank aan Miejsters aardbeienaroma-rookmachine (die jongen was ook totaal niet veranderd hè) en zijn meegebrachte muziekinstallatie, zat de feeststemming er goed in.
Ook de vele pilsjes die naarmate de avond vorderde naar binnen waren gegoten hielp de vrolijkheid behoorlijk.

De volgende ochtend werden ze wakker van fiks gevloek. Het was Roger die in de deuropening van het lokaal stond, hij keek buitengewoon chagrijnig.
'Welke grappenmaker heeft de deur van het trappenhuis op slot gedaan?' vroeg hij kwaad. En zonder op antwoord te wachten: 'nu van het slot halen alsjeblieft, ik verwacht een zeer belangrijk telefoontje en mijn mobiel ligt boven.'
Het bleef stil en de oud-leerlingen keken rond, zoekend naar een schuldige blik. Die was er niet. Ze leken allen even verbaasd.
'Doe niet zo flauw zeg,' zei V8power toen een volle minuut was verstreken. 'De grap is leuk geweest, schiet even op, wie heeft de sleutel?'
Anderen knikten instemmend maar nog altijd stond er niemand op om de deur open te gaan maken.

'Kleuter!' zei Karina uit de grond van haar hart. 'Haha, de deur zit op slot en we kunnen er niet uit, nou, ik lach me kapot. Zullen we maar rustig gaan ontbijten in afwachting van het teruggeven van de sleutel door onze klasselolbroek?'
De anderen knikten en gezamenlijk begonnen ze tafeltjes zo tegen elkaar aan te schuiven dat ze konden gaan ontbijten. Gelukkig had het eten al klaargestaan in de hal, vóór het begin van het trappenhuis dus daar konden ze in ieder geval bij.
Zo gezellig als het gisteravond was geweest, zo ongezellig was het nu. Iedereen leek het erover eens dat dit een kinderachtige grap was. Roger sputterde af en toe verontwaardigd nog iets over het belang van het telefoontje en Linda riep zenuwachtig dat ze bereikbaar wilde zijn voor haar kinderen die alleen thuis waren. Het hielp niet, wie de deur ook had afgesloten... hij weigerde hem weer open te maken.

Einde van de nacht.
Deze dag eindigt dinsdagavond 23:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

49Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 01:06

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Zou zo een grap van mij kunnen zijn Twisted Evil

Tja iemand heeft de sleutel dus iedereen strippen en ik zal het inwendig onderzoek wel op mij nemen (voor moest je het nog niet ontdekt hebben dat ik een seksmaniak "speel")

50Ronde #7 - De reünie - Pagina 2 Empty Re: Ronde #7 - De reünie di 29 jun 2010, 07:06

Gast


Gast

sorry graafoto mij mag je over slaan Razz
beb wat geweldig om jou hier weer es te zien Very Happy

dorien geef die sleutel terug niemand van ons schijnt hem te hebben en mij kinderen zitten thuis en de telefoon zal ook wel weer rood gloeiend staan ik moet terug naar huis! o waar is mn tas gebleven daar zit mn mobiel in dan kan ik mn moeder bellen dat ze naar hen toe gaat ze heeft toch een sleutel van mn huis en dan kan ze ook de klanten te woord staan dat ik tijdelijk afwezig ben Sad, kom op met die sleutel!!!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum