Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #7 - De reünie

+10
Kauna
Moustache
morkreb
karina
graafoto
Hank1705
howlin graveyard
Debby
Roel
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 14]

176Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie vr 02 jul 2010, 21:38

Roel


Junior spammer

Mij lijkt het dat Gert geen ww is. Meestal is een ww juist niet opvallend. Als het wel zo is, dan zet ik mezelf een beetje tegen de muur. Maar ik ben er bijna van overtuigd dat Gert geen ww is.

177Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie vr 02 jul 2010, 21:51

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik ben zojuist overtuigd, jij moet wel een ww zijn beste dj! geen ontkomen meer aan. Bij deze heb ik mijn stem aangepast.

178Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie za 03 jul 2010, 00:25

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hopelijk genieten jullie van deze nog... still alive!!! Morgen ga ik naar deze groep kijken op Rock Werchter.

179Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie za 03 jul 2010, 00:39

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

De opsluiting in het oude biologielokaal was niet zomaar een rare en misplaatste grap, dat was iedereen nu duidelijk. Iemand, of meerdere iemanden, hadden de voormalige klas hier bewust opgesloten om te moorden. Waarom? Tja, naar het motief was het voorlopig gissen. Waarom V8power? Was dit een revanche, een te vereffenen rekening? In ieder geval werd er druk gespeculeerd terwijl iedereen op zijn eigen manier met de angst omging.
Terwijl Gert de deur barricadeerde als om zich tegen binnenstormende vijanden te beschermen (dat die deur al op slot zat, was hem blijkbaar even ontschoten), bracht Beb een netwerk van struikeldraden en prikkeldraad aan rond haar slaapplaats. Moustache had zich opnieuw teruggetrokken in zijn bezemkast (iedereen was blij toe, zo bleef de stank die maar uit zijn mond bleef komen tenminste tot daar beperkt) en Roel had zichzelf bewapend met de aanwijsstok van het bord.

Behalve angst, heerste er bovenal grote woede. Degene die V8power had gedood, moest en zou daarvoor boeten!
Na de flater die ze de voorgaande nacht met Graafoto hadden begaan, zou je toch denken dat ze wat voorzichtiger zouden zijn met beschuldigen maar niets bleek minder waar... de één na de ander sprak zijn mening uit, en steeds maar weer kwam dezelfde naam langs. Miejster.
Miejster. Miejster. Miejster.
Miejster was schuldig, Miejster moest sterven.
Sterven? Sterven ja.
Oog om oog, tand om tand, V8power was vermoord en ook de dader moest dood.

Eenmaal beslist wie er moest sterven, kwamen ze bij het volgende dilemma: en wie zou dan wel het vonnis uitvoeren?
'Laten we erom loten,' stelde Linda na lang heen en weer gepraat uiteindelijk voor. De anderen waren het hiermee eens dus liep ze naar het bord en grabbelde een massa witte krijtjes en één roze bijeen. Het krijt werd in een lege Albert Heijn plastic zak gestopt en om de beurt staken de oud-leerlingen hun hand in de tas en haalden die er gesloten weer uit.

'Eén, twee, drie... open.'
Tegelijkertijd werden de uitgestoken handen geopend.
Wit. Wit. Wit. Wit. Wit. Roze.
'Nee hè,' jammerde Debby ongelukkig. 'Ik ben nog veel te jong en mooi om een moordenaar te worden.'

Maar de rest was onverbiddelijk en er werd haar een zware kandelaar in de handen geduwd (waar die nu vandaan kwam?! vreemd attribuut in een biologielokaal...).
Onder het toeziend oog van de rest haalde ze uit en wilde Miejster neerslaan, maar die viel op zijn knieën en begon te smeken.
'Ik beken! ik beken!' riep hij. 'Ik ben een weerwolf, je weet wel, zo'n mensetende. En daarbij nog een verhullende ook. Maar ik kan er niets aan doen... ongelukkige jeugd gehad en zo. Alsjeblieft, dood me niet!'
Maar het was tevergeefs.

Miejster stierf.

Einde van de dag.
De burgers vermoorden Miejster.
Miejster was verhullende wolf.
Deze nacht eindigt zaterdagavond 23:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

180Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie za 03 jul 2010, 08:03

Gast


Gast

Very Happy dat is er 1 minder, netjes! Very Happy

181Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie za 03 jul 2010, 08:39

Debby

Debby
Senior spammer

Pfieuw,moordenaar zijn van een wolf is lang zo erg niet.
Gelukkig maar.
Yes,wolf eruit.

Had niet verwacht dat hij een wolf was.
Vond m te opvallend daarvoor.

182Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie za 03 jul 2010, 09:02

Miejster

Miejster
Senior spammer

En op de achtergrond speelde de laatste plaat...

https://www.youtube.com/watch?v=ICKaVAbACek

183Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie za 03 jul 2010, 09:38

Moustache

Moustache
Junior spammer

En ik zit veilig in mijn kast en mijn slaapmiddelhalitose houdt de wolven wel op afstand. Als eerste miejster-stemmer loop je natuurlijk wel een risico, dus beter het zekere voor het onzekere. Een extra tabletje maar. De stank houdt ze zeker weg, en anders slaap ik zo vast dat ik het bijten niet eens voel.....
't Denken gaat al wat waziger. Hoe zat het ook al weer? Wie op miejsters gestemd had was geen wolf, en wie niet op Miejsters gestemd had was wel een wolf? En hoe zat het ook al weer met die directrice? Had ze nu wel wat met de gymleraar gehad vroeger of niet? En waarom drinkt Debby opeens een pak motorolie.....??

184Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie za 03 jul 2010, 10:01

Kauna

Kauna
Junior spammer

Kijk die hebben we er goed uitgefilterd, zijn we eindelijk verlost van die vreselijke muziek Twisted Evil Verder heb ik Howlin een beetje gemist, of zou het juist iets zeggen dat we die even niet zien?

185Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie za 03 jul 2010, 12:43

Roel


Junior spammer

Ha dat is mooi, dat Gert een ww was. Eerlijk gezegd dacht ik dat ie dat niet was.

186Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie za 03 jul 2010, 13:02

karina

karina
Veelbelovend spammer

Goed dat we er een ww uitgestemd hebben, en het verklaart natuurlijk zijn eigenste muziekkeuze's.
Maar ondanks dat ik de muziek niet altijd even gezellig vond, is het nu toch wel erg stil.
En ja voor een ww was hij heel actief, zou wel te maken hebben gehad met zijn taak als DJ. ( denk ik)

187Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie za 03 jul 2010, 14:27

Gast


Gast

op naar de volgende wolf Smile hoe eerder we ze hebben hoe eerder we weg kunnen hoopk, ben zo ongerust en mis mn kindjes Sad

188Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie za 03 jul 2010, 16:45

Gast


Gast

Mooi gedaan eerste wolf is eruit, mis wel zijn muziek, dat is jammer.
Miejster, je zorgde wel goed voor de sfeer hierop het forum, nu moeten we op zoek naar een nieuwe DJ.

189Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie za 03 jul 2010, 19:45

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

woohoo ben eindelijk online geraakt hier in Tunesië.

190Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie za 03 jul 2010, 21:13

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Boeh, al 1 dood cheers
Ik heb nog een goede plek gevonden om te spoken, V8Power ga je mee?
Boehhhhh

191Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie za 03 jul 2010, 23:32

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik heb nogal het gevoel dat jouw hints helemaal niet zo "stil" zijn graafoto.... Vraag me btw ook een beetje af hoeveel wolven we deze ronde eigenlijk hebben, aangezien we nu met 15 spelers zijn.

192Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie zo 04 jul 2010, 00:16

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

De wraak voor het verlies van hun medewolf kwam onmiddellijk de volgende ochtend aan het licht. Het was Roel die haar vond toen hij het lokaal uit ging om naar de wc te gaan. De afgelopen dagen had Roel zich de gewoonte aangewend om altijd eventjes langs de deur van het trappenhuis te lopen en hoopvol aan de deurknop te voelen - die overigens nooit meegaf - en daardoor zag hij haar pas toen hij zich naar de openstaande wc-deur toedraaide.

Linda lag op de grond voor de deur. Er was maar weinig bloed en even dacht Roel dat ze gewoon een moment daarvoor was gevallen en direct weer overeind zou komen, maar die gedachte verdween direct toen hij aarzelend dichterbij kwam.
Hij vloekte. Die rotbeesten hadden gewoon haar nek gebroken!

'Moord! moord!' klonk er vanuit de gang. 'Alarm, moord!'

Slaperig rekten mensen zich uit, tot de betekenis van het geschreeuw tot hen doordrong en ze geschrokken opsprongen. Moustache knalde tegen BlackKnight op toen de twee tegelijkertijd door de deuropening probeerden te hollen.
Hank volgde, daarna Kauna, en ook de rest ging op het geroep af.

Even later keken ze allen met afschuw neer op het tafereel.

'Dit... moet... ophouden!' zei Karina geschokt.

Einde van de nacht.
De wolven vermoorden Linda.
Linda was een gewone burger.
Deze dag eindigt zondagavond 24:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

193Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie zo 04 jul 2010, 00:25

karina

karina
Veelbelovend spammer

pale pale arme arme Linda , Crying or Very sad Crying or Very sad ik ben met stomheid geslagen.

194Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie zo 04 jul 2010, 00:33

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

oh jee, hoe moet dat nou met die goede naam van de school?! Dit kost me m'n baan nog... en natuurlijk verschrikkelijk voor die arme Linda, en haar arme achtergebleven kids.

https://weerwolfenco.actieforum.com

195Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie zo 04 jul 2010, 08:56

Debby

Debby
Senior spammer

pale pale Oh nee,arme Linda r.i.p

Wat erg voor haar kinderen,waar moeten die nu naar toe.
Ze weten nog van niks en wie weer hoelang we hier nog moeten blijven.
Nu zitten die kinderen als in onzekerheid en krijgen ze straks ook nog te horen dat hun moeder niet meer leeft. Crying or Very sad
Als ze ons überhaupt al vinden.

Wie heeft die verdomde sleutel,zeg op.

196Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie zo 04 jul 2010, 09:41

Kauna

Kauna
Junior spammer

och die lieve rustige Linda, rust zacht. Ik snap echt niet waarom ze jou gekozen hebben?

197Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie zo 04 jul 2010, 10:06

Gast


Gast

Beb is heel verdrietig hoe kunnen ze mijn beste vriendinnetje van vroeger op zo'n verschrikkelijke manier vermoorden.
Rust zacht lieve Lin, ik zal je missen.
Maar we zullen je dood wreken, hoe dan ook. Sad

198Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie zo 04 jul 2010, 10:40

Gast


Gast

kom op lieve schatten jullie vinden de wolven wel! Smile

als jullie hier vandaan komen ligt mijn tas net voorbij de deur daar zit mn ideekaart in dus ook mn adres zoek alsjeblieft mn kindjes op Sad

199Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie zo 04 jul 2010, 10:55

Moustache

Moustache
Junior spammer

Een nieuwe dag, en nieuwe kansen, dacht Moustache nog voordat hij zijn kast kwam uitgekropen. En waarom bleven die wolven maar doorhuilen. Vannacht was het al erg genoeg geweest, maar waarom overdag ook nog? Onee, het waren niet de wolven die aan het huilen waren, maar de meehuilers die ooit zijn klasgenootjes waren geweest.... Het Ach en Wee ritueel was weer begonnen, met deze keer Linda in de passieve hoofdrol....

hmm nu herinnerde hij het zich weer. Een vergelijkbare droom als de voorgaande nacht, wolven met menselijke gezichten aan de dis. Deze keer was het er één minder, en bovendien had hij het gezicht van Debby herkend....

Als in trance ging zijn arm omhoog en begon hij te wijzen: ''wolf...wolf...wolf...wolf''.

200Ronde #7 - De reünie - Pagina 8 Empty Re: Ronde #7 - De reünie zo 04 jul 2010, 11:25

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik weet niet hoe Moustache aan zijn ideeen komt maar de laatste was wel goed. Verder waren er maar weinig die de afgelopen ronde iets anders dan Miejster stemden. Dat kan natuurlijk zijn om geen meeloper te zijn maar ik blijf Roel zijn volharding voor Debby ook wel opvallend vinden. Nu kan hij natuurlijk een ww zijn maar samen met de bewering van Moustache dat hij Debby gezien heeft ga ik daar ook voor. En zij vond Miejsters verdenking op mij ook wel een goed idee zonder zelf te checken of ik het wel echt geweest was. Zie hier 3 redenen om op Debby te stemmen
Verder is er onder die meelopers vast ook nog wel een ww te vinden!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum