Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #6 - Het Eurovisie Songfestival

+10
Kauna
karina
howlin graveyard
Miejster
Black Knight
morkreb
Roel
v8power
Moustache
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 11]

Gast


Gast

*Madre mia* una morta in dit fantastisch hotel, kom ik helemaal uit Spanje en moet dit hier gebeuren, dit doet mijn reputatie als rijzende ster niet goed.
Ik kan dit echt niet gebruiken.

Zo eerst eens mijn stem oefeningen doen. *Doooooo Reeeee Miiiii* verdorie ik ben op van de zenuwen.
Zo die uit Italie heeft me ook een dijk van een stem, ik hoor hem zingen door de muren van mijn hotelkamer.
*Zucht* en gaat door met haar stem oefeningen...Do Re Mi....

v8power

v8power
Spammer i.o.

mensen bedankt voor de adviezen heb al een appel op en de honingdrop heb ik ook al half op het word inderdaad beter
dorien kom maar op met de tekst dan kan ik die alvast leren
wat het stemmen betreft ik stem met de rest mee omdat hij inderdaad niet reageert en zulke mensen kunnen er beter direct uit zijn
mijn stem is voor axet

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Dorien schreef:
v8power schreef:podium vrees nee daar weet ik zo niks voor mischien een goede schnaps
ik heb een veel groter probleem
ben mn hele song kwijt geen idee waar hij is gebleven en de tekst weet ik ook niet meer...
alleen met mn hele mooie jurk kom ik er natuurlijk niet

help dorien kun je me helpen heeeeeeeeeellllllllp

Dat wordt dus improviseren Smile

Mieke hat ein kleines Lamm, kleines Lamm, kleines Lamm, Mieke hat ein kleines Lamm, tralalalalaa!
Mieke hat nicht zomaar ein kleines Lamm, nee! Mieke hat ein kleines und sehr schönes Lamm. Ein Lamm om van zu houden! Es was weiB und schattig und sehr sehr schön, das kleines Lamm von Mieke.

Kijk erbij alsof je weet wat je doet en alsof het Duits is, en trek net zo'n zwart jurkje aan als Lena... succes verzekerd Very Happy

Hierbij je nieuwe tekst Smile

(en voor de mensen die me dat nu wilden gaan vertellen... wees gerust, ik weet dat geen Duits is)

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gast


Gast

Buenas noches Oslo

And here are the results from spain.
12 point goes to Italie..... wat een nare gedachten.
*Slik Slik* mijn stem gaat naar MIEJSTER
Stem uitgebracht. Ha Ha beter een goeie concurrent eruit....lol
Het blijft natuurlijk giswerk de eerste ronde, dus miejster, no hard feelings.

Gast


Gast

horrible!! that's all I can say pale

mensen bedankt die een tik voor me hadde kga het zeker doen! *maar nu da podium nog pale*

ik stem roger waarom? geen idee tis een gokje op goed geluk, kstem bewust nie met de meerderheid mee omdat je dat vrij duur kan komen te staan en de stille gaan er na loop van tijd toch wel uit doordat ze wel es vergeten te stemmen

Kauna

Kauna
Junior spammer

*klap,klap klap,klap,klap* Wie heeft mijn rozijnen meegenomen? Nu loopt alles in het honderd. Rampspoed zal er over ons komen!!! Maar wie veroorzaakt dat???
Geen idee....äänestän Howlin *z,y,x....c,b,a!!*

karina

karina
Veelbelovend spammer

Dorien schreef:
karina schreef:Maar misschien is het heel anders en is ie vermoord door een afgewezen liefje, want het was nogal een casanova. Dus die kans sluit ik ook nog niet geheel uit.

wat jou direct de grootste verdachte maakt mijn waarde medejurylid!

Hoe vaak heb je hem ook alweer mee uit gevraagd en hoe vaak heeft ie niet net zo hard geweigerd?

Mijn beste medejurylid.
Wat een slechte gedachte over zo'n eerbaar persoontje als ik ben. En hij wilde alleen niet met mij uit omdat ik niet het bed wilde gaan delen. En ik had geen zin om zo'n beetje de zoveelste op de lijst van veroveringen te zijn.
Zo dat is ook weer even recht gezet.
silent je vind me stil he, maar als je mijn boodschap gelezen hebt, weet je dat ik achter de schermen heel druk bezig ben. cyclops cyclops die gebruik ik heel goed

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ach ja beste collega, als dat de achterliggende gedachte was dan kan ik daar alleen maar respect voor opbrengen. Goed zo, wordt meneer Stefan ook eens op zijn nummer gezet. Hoewel, dat is vannacht natuurlijk ook wel gebeurd.
Met zijn praktijken is er in ieder geval voorgoed afgerekend.

Nou word ik toch wel benieuwd wat jij achter die schermen uitspookt dan.



Laatst aangepast door Dorien op di 15 jun 2010, 17:03; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : dt-foutje verbeterd)

https://weerwolfenco.actieforum.com

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

ach zo, dan ga ik voor kauna
Reden: katje mie, katje were

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik heb ffies gewacht om hem/haar (sorry mensen, ik kon het voorstel topic niet vinden silent ) een kans te geven maar helaas dan toch maar met de meerderheid mee, sorry AxeT

Miejster

Miejster
Senior spammer

Beb schreef:Buenas noches Oslo

And here are the results from spain.
12 point goes to Italie..... wat een nare gedachten.
*Slik Slik* mijn stem gaat naar MIEJSTER
Stem uitgebracht. Ha Ha beter een goeie concurrent eruit....lol
Het blijft natuurlijk giswerk de eerste ronde, dus miejster, no hard feelings.

Geen probleem, Spaanse kip, het is een eer dat je me een goeie concurrent noemt!

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

oh wat zijn de meningen heerlijk verdeeld Very Happy
hier hou ik nou van.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Als Roger begint om mij te stemmen, dan kan hij een terugverwachten...

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Black Knight schreef:Als Roger begint om mij te stemmen, dan kan hij een terugverwachten...

bedankt he black knight Cool . That makes 2

karina

karina
Veelbelovend spammer

hmmm........ Medejury , ik weet niet of jullie het ook gehoord hebben, maar het heeft er alle schijn van dat er deelnemers zijn met een dubbelrol. Misschien moesten we dit maar eens nader gaan onderzoeken Exclamation Exclamation

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Deelnemers met een dubbelrol? Je bedoelt undercover moordenaars?
Zo'n idee heb ik ook ja... en ik heb zo'n vermoeden dat die arme Stefan het er ook mee eens is.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Roel


Junior spammer

Wat een gedoe, er is een lijk gevonden. Oké het zag er erg onsmakelijk uit. Maar nu gaan mensen elkaar weg stemmen, wat gebeurd er als iemand 'weg' word gestemd? Toch niet - toch niet... de dood? Hoe dan ook ik ga maar eens lekker repeteren!

Frans Bauwer, hij is de man! (de man)
De man die zingen kan! (zingen kan)
Zijn liederen, zijn liederen zijn de best van:
*1 maat solo van de piano* De wereld!!!

Mm, moet nog wel het een en ander doen aan mijn performance, want hoe ik beweeg is wel een beetje stijfjes. Ik zal wel aan Karina vragen of er een paar pasjes bij kunnen...

karina

karina
Veelbelovend spammer

Roel schreef:Wat een gedoe, er is een lijk gevonden. Oké het zag er erg onsmakelijk uit. Maar nu gaan mensen elkaar weg stemmen, wat gebeurd er als iemand 'weg' word gestemd? Toch niet - toch niet... de dood? Hoe dan ook ik ga maar eens lekker repeteren!

Frans Bauwer, hij is de man! (de man)
De man die zingen kan! (zingen kan)
Zijn liederen, zijn liederen zijn de best van:
*1 maat solo van de piano* De wereld!!!

Mm, moet nog wel het een en ander doen aan mijn performance, want hoe ik beweeg is wel een beetje stijfjes. Ik zal wel aan Karina vragen of er een paar pasjes bij kunnen...
pale pale op muziek van Frans Bauer?? Ik weet niet of mijn ritmegevoel dat aankan

Roel


Junior spammer

Ah, dan moet ik het maar van mijn uitstraling hebben. Toch bedankt he. En ik en dansen is sowieso al geen succes, dus laat maar dan

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Off topic: even een kleine doch zeer kansloze (en ook doelloze trouwens) crisis hier, vandaar dat ik een beetje later ben.
Ook tel ik maar 11 stemmen... heeft iemand zin voor me uit te zoeken wie de niet-stemmende boosdoeners zijn? Anders doe ik het morgenochtend.
__________________________


Het liep tegen het einde van de dag en de stemming was verschrikkelijk. Vol achterdocht bekeken de deelnemers elkander. Niet zomaar concurrenten... maar potentiële moordenaars!
'Weet je hoe wij dat doen in Noorwegen?' vertelde Karina. 'We stemmen erover wie schuldig is en die persoon lynchen we dan. Blijkt het niet te goede te zijn, dan schrikken we in ieder geval hopelijk de daadwerkelijke daders af...'
'Goed plan!' riepen verscheidene mensen. 'Wanneer beginnen we?'
'Nu?' opperde iemand.
'Goed plan!' werd er weer geroepen.

Zo gezegd zo gedaan, maar nu begonnen de moeilijkheden pas echt. Wie moesten ze beschuldigen?
Roger! AxeT! AxeT! Howlin! V8power! Kauna! AxeT! Roger! AxeT! Miejster! BlackKnight! werd er om het hardst rond geroepen.

Omdat AxeT de naam was die het vaakst langskwam, werd er uiteindelijk besloten dat hij dan toch wel schuldig zou zijn aan de moord op Stefan.

Ze wurgden hem met een microfoonsnoer en keken toen vol spanning naar Karina. 'Hoe weten we nu of we goed zitten?' werd er gevraagd.
'Dat weet je niet...' zei ze schouderophalend.
Maar ze had het mis.
Plotseling dwarrelde er een wolkje door het dak naar beneden. Een engeltje stapte er uit, in vol ornaat met donzige vleugeltjes en aureooltje en zo.
'Sufferds,' zei het, terwijl het AxeT in de armen nam. 'Hij was de ziener...'
Hij legde AxeT naast zich neer op de passagiersplek, startte de wolk en zoefde weg door het plafond.

Sprakeloos staarden ze hem na.

Einde van de dag.
De burgers vermoorden AxeT
AxeT was ziener (dom!!)
Deze nacht eindigt woensdagavond 23:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

Roel


Junior spammer

Pff. Lekker hoor... Nu is het echt veel moeilijker geworden...

v8power

v8power
Spammer i.o.

shit das echt zwaar balen dit
de ziener dood
andere kant een ziener die niet online komt daar hebben we ook niks aan

Miejster

Miejster
Senior spammer

Goed bezig AxeT... Als ziener moest je je minstens laten horen hebben. Het zal moeilijk worden voor ons! En nu mogen de ww nog iemand doden.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

v8power schreef:shit das echt zwaar balen dit
de ziener dood
andere kant een ziener die niet online komt daar hebben we ook niks aan

Hij is online geweest want hij heeft een rol gezien...!

https://weerwolfenco.actieforum.com

karina

karina
Veelbelovend spammer

Wat spijtig dat er zo'n belangrijk persoon gedood is. Jammer heel jammer, ik ben het wel eens met Miejster dat hij wel wat van zich had mogen laten "horen". Ik heb geen 1 berichtje van hem gezien.
Zou hij misschien omgekocht zijn????? Exclamation

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum