Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #6 - Het Eurovisie Songfestival

+10
Kauna
karina
howlin graveyard
Miejster
Black Knight
morkreb
Roel
v8power
Moustache
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 11]

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Mie mie mie met kip (Cool

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ondanks de belemmering die de verscheidenheid aan talen opleverde, werd het al met al een gezellige avond in een mengelmoesje van Frans, Engels en Spaans. Met allemaal dezelfde passie voor zingen en muziek in het algemeen was een gespreksonderwerp dan ook al gauw gevonden.

Om een uur of half elf was het de begeleidster - die inmiddels had verteld tevens als jurylid op te treden - heel verstandig opgemerkt dat het misschien een goed idee was om naar bed te gaan. De volgende dag zouden ze de hele dag in het hotel blijven zodat iedereen kon repeteren en bij kon komen van de reis.

Het was rond een uur of zes in de ochtend toen Kauna wakker werd uit een diepe slaap. Ze gaapte en vroeg zich af waar ze wakker van was geworden: het was doodstil in de kamer en behaaglijk warm onder de dekens.
Tevergeefs probeerde ze haar droom vast te houden maar al na een paar seconden wist ze niet meer dan dat het iets te maken had gehad met chocolademousse en het winnen van het festival.
In ieder geval was het een fantastische droom geweest.

Gapend stond ze op en rekte zich uit, wierp een blik uit het raam en snakte naar adem. Een zwarte kat! Iedereen wist dat die beesten ongeluk brachten... maar gelukkig was er een remedie tegen zwarte-katten-ongeluk, en nog gelukkig was dat Kauna die remedie kende.
Gauw ging ze op haar handen tegen de muur staan en begon het alfabet achterstevoren op te zeggen. Aangekomen bij A, kwam ze weer overeind en haalde opgelucht adem: pfieuw, dat onheil was ook weer afgewend.

Met een gerust hart stapte ze de gang op om te kijken of er al mensen wakker waren, en wenste toen dat ze dat nooit had gedaan... in de gang lag iets, iets dat zo gruwelijk was om naar te kijken dat ze de neiging moest onderdrukken om als een klein kind haar handen voor haar ogen te slaan.
Het was het verminkte lichaam van één van de juryleden die Dorien gisteravond aan hen had voorgesteld. Stefan, heette hij niet zo?
Grote happen waren uit zijn buik genomen en overal lag bloed.

Kauna deed haar mond open en schreeuwde zo hard ze kon.
Deuren vlogen op en verdwaasde, slaperige hoofden werden naar buiten gestoken. 'Wat is er aan de hand? wat is er? wat is er?' klonk het.
En toen een collectieve zucht, toen alle ogen langzaam op het afschuwelijke tafereel vielen.

Einde van de moordloze nacht.
Deze dag eindigt dinsdagavond 23:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

v8power schreef:podium vrees nee daar weet ik zo niks voor mischien een goede schnaps
ik heb een veel groter probleem
ben mn hele song kwijt geen idee waar hij is gebleven en de tekst weet ik ook niet meer...
alleen met mn hele mooie jurk kom ik er natuurlijk niet

help dorien kun je me helpen heeeeeeeeeellllllllp

Dat wordt dus improviseren Smile

Mieke hat ein kleines Lamm, kleines Lamm, kleines Lamm, Mieke hat ein kleines Lamm, tralalalalaa!
Mieke hat nicht zomaar ein kleines Lamm, nee! Mieke hat ein kleines und sehr schönes Lamm. Ein Lamm om van zu houden! Es was weiB und schattig und sehr sehr schön, das kleines Lamm von Mieke.

Kijk erbij alsof je weet wat je doet en alsof het Duits is, en trek net zo'n zwart jurkje aan als Lena... succes verzekerd Very Happy

https://weerwolfenco.actieforum.com

Miejster

Miejster
Senior spammer

ok, Italië opent de debatten dan maar... Zelfde manier van denken als in de vorige ronden, de eerste ronde is volledig willekeurig. Ik stem op AxeT omdat dit de enige is die nog niks heeft laten horen. Jullie weten dat ik zo stem, dus... jammer Axe.

Roel


Junior spammer

Mijn stem gaat naar: V8power. Pure gok.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Jongens toch, wat een agressie!

https://weerwolfenco.actieforum.com

Miejster

Miejster
Senior spammer

Dorien schreef:Jongens toch, wat een agressie!
't Is van moeten, die blonde verplicht ons ertoe...

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

beg you pardon? Shocked

https://weerwolfenco.actieforum.com

Miejster

Miejster
Senior spammer

Scusi, No comprendo Anglese!

v8power

v8power
Spammer i.o.

arghhh van pure zenuwen mn stem kwijt ook dat nog
breng alleen nog wat gefluister uit

wie of wat heeft hier toch die ravage aangericht arm jury lid het lijken wel bijtwonden
en nu denkt roel ook nog dat ik hier verantwoordelijk voor ben
dat ik mn tekst en stem kwijt ben is al erg genoeg
jullie kunnen toch niet serieus denken dat ik hier verantwoordelijk voor ben Sad

karina

karina
Veelbelovend spammer

pale jullie hebben het moeilijk he, nou en ik dan , er is een jurylid omgekomen en dat ben ik ook! Ik vraag me continu af "Door wie is hij vermoord?" Had hij connecties met de maffia, en een dubbel rol gespeeld en zijn ze daar achter gekomen? . Oh ja jullie denken wel dat het allemaal zo eerlijk eraan toe gaat, maar wat er achter de schermen gebeurt, nou daar lusten de honden geen brood van om het maar netjes te zeggen. Ik ben dus zeer op mijn hoede en zal zijn dood stilzwijgend onderzoeken en let ondertussen goed op. want ik heb geen zin om net als hem te eindigen.
Maar misschien is het heel anders en is ie vermoord door een afgewezen liefje, want het was nogal een casanova. Dus die kans sluit ik ook nog niet geheel uit.

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Damn niets als tegenslag, zit ik eerst al met een verdomde verkoudheid waardoor ik wss al ni zo goe zal kunnen zingen, en dan moet dit nog gebeuren Sad

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

which means we can all gossip about you since you won't be able to understand us Miejster. Cool Smile

En V8power, ik heb een prachtige nieuwe tekst voor je geschreven! Voor die verloren stem kan ik je alleen honingdrop aanraden.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Miejster

Miejster
Senior spammer

karina schreef:
Maar misschien is het heel anders en is ie vermoord door een afgewezen liefje, want het was nogal een casanova. Dus die kans sluit ik ook nog niet geheel uit.

Casanova? Howla... IK ben de enige echte casanova hier in dit hotel he... Even voor alle duidelijkheid : met moord heb ik niets te maken! Ik kijk alleen heeeeeel graag naar mooie meisjes, zeker blonde! Als het maar geen pubers zijn! Rolling Eyes

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

karina schreef:Maar misschien is het heel anders en is ie vermoord door een afgewezen liefje, want het was nogal een casanova. Dus die kans sluit ik ook nog niet geheel uit.

wat jou direct de grootste verdachte maakt mijn waarde medejurylid!

Hoe vaak heb je hem ook alweer mee uit gevraagd en hoe vaak heeft ie niet net zo hard geweigerd?

https://weerwolfenco.actieforum.com

karina

karina
Veelbelovend spammer

Black Knight schreef:Damn niets als tegenslag, zit ik eerst al met een verdomde verkoudheid waardoor ik wss al ni zo goe zal kunnen zingen, en dan moet dit nog gebeuren Sad


tip melkwei drinken en je stem is morgen weer zo goed als voorheen

Miejster

Miejster
Senior spammer

No comprendo, Dorien! C'e una guida inglese?

Dorien, non ti annoi mai? Sei troppo pigra! Buennanotte amici.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik blijf Miejster volgen ook in deze ronde blijkbaar AxeT Sorry

Kauna

Kauna
Junior spammer

z,y,x,w,v,u......c,b,a, rozijn 1,rozijn 2, rozijn 3, klap,klap,klap,klap,klap... wow zoveel ongeluk is bijna niet uit de weg te gaan. Zo kom ik niet meer aan oefenen toe. Wat vreselijk van dat jurylid, z,y,x...c.b.a, rozijn 1 etc....... Oh om gek van te worden.
Appel helpt ook goed voor je stem V8, zeker vlak voor je optreden.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Try and English/Italian dictionnary Gert.

Zeg Karina, jij wordt plots wel héél stil... na mijn beschuldiging. Het is dat je onschendbaar bent en dat ik niet mag stemmen, maar anders Twisted Evil

https://weerwolfenco.actieforum.com

morkreb

morkreb
Junior spammer

Do Re M.... Ownee, Mi re do!
schor van de schrik en nee daar krijg je niet van dat mooie witte haar van dorien. Ik ben rood Embarassed

En nee ik ga niet die vertaler erbij halen, want zodra ik dat met m'n eigen teksten ga doen zijn jullie meteen verplicht dat ook te doen. En ik wil graag m'n eerste potje langer dan de eerste 1, 2 dagen doorbrengen Wink

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Haha, oh toch wel? Nou de meeste mensen proberen juist zo gauw mogelijk gelynchd of vermoord te worden hoor. Maar het is waar, als je het ons te ingewikkeld maakt, loop je groot risico binnenkort dood te zijn want daar hebben we hier hele effectieve en afdoende oplossingen voor.

'Ik ben rood Embarassed' vanwaar dan die Embarassed? Mooi toch.

https://weerwolfenco.actieforum.com

morkreb

morkreb
Junior spammer

nee jij ben een blonde jongedame! bounce
verpest nou niet die mooie dromen van onze miejster

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Ik stem op black knight. Dit omdat ik denk dat hij zo graag wil winnen dat hij alles doet om zijn competitie uit de weg te rumen Evil or Very Mad

Moustache

Moustache
Junior spammer

Al die talen, al die verwarringen....
Eerst dacht ik dat howlin met zijn conchita mijn snor bedoelde, maar hij bedoelde slechts de donkerharige dame van de requisieten, die een cravatista magnifica bleek te zijn. Even later zag ik kauna opeens op de handen staan en met rood hoofd het alfabet achterwaarts denomineren. Bij navraag vond ze mijn snor op een zwarte kat lijken. Nu vraag ik je??? Heeft dat mens nog nooit een brilshop van binnen gezien, of is ze daar te ijdel voor?
Gelukkig heb ik dat soort problemen niet, en achteraf bleek er genoeg ruimte te zijn in dit klasse-hotel om mijn ego in onder te brengen....

Ik werd wakker vanmorgen door het geluid van oefeningen van de concurrentie. Ha, dacht ik, met zo'n concurrentie is er inderdaad geen fluit aan en win ik nog met een verstopte neus en dubbele tong. Helaas, toen ik de deur van mijn kamer uitkwam waren het geen zangoefeningen, maar paniekkreten omdat er een aangevreten nobody op de gang lag. Nu vraag ik je, als iemand zo graag als maaltijd voor de wilde beesten wil dienen, waarom biedt hij zich dan niet aan als vrijwilliger in een zoo of circus?

Enfin, om dit verhaal leuk en spannend te houden, en de deelname te bevorderen, is het inderdaad raadzaam om de meest stille en verlegen deelnemers er zo snel mogelijk uit te stemmen. En sluit ik me bij miejsters aan en kom ik dan bij AxeT terecht.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum