Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #6 - Het Eurovisie Songfestival

+10
Kauna
karina
howlin graveyard
Miejster
Black Knight
morkreb
Roel
v8power
Moustache
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 11]

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

'Zihihihihihihihihihihihihihihihihiii,' galmde een 13-stemmig koortje terwijl het op en neer sprong: elke twee 'hi's' een sprongetje.
'Uitstekend!' riep een stem vanachter de piano. Er werd een nieuw akkoord aangeslagen, een halve toon hoger dan de vorige.
'Zihihihihihihihihihihihihihihihihiii,'klonk er weer. Ietsjes meer buiten adem deze keer.

Een uurtje later kwam de ingezongen groep naar buiten. Er werden over en weer wat namen uitgewisseld maar verder wilde een gesprek niet echt op gang komen.

'Geachte dames en heren,' begon een blonde jongedame in accentloos Engels. 'Het is mij een eer en een genoegen u allen te mogen verwelkomen hier, voor aanvang van de finale van het Eurovisie Songfestival te Oslo. Jullie allen staan hier en hebben dus al een geweldige prestatie geleverd: jullie zijn in de halve finales uitverkozen om door te mogen gaan naar de echte finale, dus wie er ook moge winnen, jullie zijn allemaal al winnaars.
De deelnemende landen zijn:
Frankrijk, vertegenwoordigd door BlackKnight
Duitsland, vertegenwoordigd door V8power
Nederland, vertegenwoordigd door Roel
Verenigd Koninkrijk, vertegenwoordigd door Linda
Roemenië, vertegenwoordigd door AxeT
Malta, vertegenwoordigd door Howlin
Monaco, vertegenwoordigd door Moustache
Finland, vertegenwoordigd door Kauna
Azerbeidzjan, vertegenwoordigd door Roger
Italië, vertegenwoordigd door Miejster
Spanje, vertegenwoordigd door Beb
België, vertegenwoordigd door Graafoto
Servië, vertegenwoordigd door Morkreb
'
Het meisje pauzeerde even en ging toen verder. 'Ik vertrouw op een gezellige week voorafgaande aan de finale. Willen jullie me dan nu allemaal volgen naar jullie kamers?'

Ze ging hen voor en wees iedereen zijn kamer in het luxueuze hotel waar ze verbleven. Toen meldde ze dat iedereen maar rustig eventjes zijn of haar koffer uit moest pakken, maar dat ze erop rekende hen over een uurtje in de lounge te zitten waar een voorstelrondje zou plaatsvinden.

Daarna zouden ze naar bed gaan.

Begin van een moordloze nacht.
Deze nacht eindigt maandagavond 22:00u


Zo, ik heb mijzelf nu zo vriendelijk en neutraal en fobieloos gemaakt dat jullie het gewoon niet meer kunnen máken me te pesten jongens!

https://weerwolfenco.actieforum.com

Moustache

Moustache
Junior spammer

''ha'', dacht Moustache, ''kat in 't bakkie''. De concurrentie stelt niet veel voor, en met mijn soepele tenor zing ik ze allemaal naar huis toe. De overwinning kan mij niet meer ontgaan''.
''hmmmm, de hotelkamer valt ook tegen, voor zo'n 23-sterren-hotel. Maar een 3Gb internetaansluiting, 72 zenders op tv, slechts 16 verschillende soorten wijn in de ingebouwde wijnkelder en een roomservice die er langer dan anderhalve minuut over doet de gewenste spullen te leveren. In Timbouctou doen ze het beter....''
FF opfrissen, een klassiek-vlotte outfit aan, de snor nog ff vertroeteld. 't Feest kan beginnen.

v8power

v8power
Spammer i.o.

leuk hotel dit
zo nu eerst maar eens de koffer uitpakken en mn outfit weer eens laten uithangen
hier ga ik vast de show mee maken en dat scheelt weer in de punten
die manschaft heeft gisteren ruim gewonnen dus nu moet dat hier ook lukken

Gast


Gast

fijn zo in een hotel en er zijn grote kasten voor mn jurken waarin ik deze wedstrijd hoop te gaan winnen alleen moetk nog wel heel wat doen om mn podiumvrees een beetje te kunnen onderdrukken. nja eerst maar es ff genieten hier en hopelijk vannacht goed slapen dat scheelt al een hoop en de kleding scheelt ook veel het is zoooo mooi, hoop alleen heel erg dat de mensen nie te veel op me zullen letten, griebels alleen het idee al pale pale lin rustig blijven, rustig blijven, zo ver is het nog niet.
pffff es gaan kijken wat dit hotel zo al heeft ben benieuwd heb gehoord dat er onder andere sauna, zwembad en sportgelegenheid is dus dat moet wel goed komen denk k zo



Laatst aangepast door linda op ma 14 jun 2010, 12:45; in totaal 1 keer bewerkt

Roel


Junior spammer

Zo, eerst mijn spullen uitpakken. O wacht, eerst mijn frans bauwer shirt aandoen. En natuurlijk zijn CD laten afspelen. 'Heb je even voor mij'! Galmt er door de hotelkamer op vol volume! 'Bonk bonk'! Oh, iemand aan de deur. Voor de deur staat er iemand in een vreemde taal te roepen en te tieren. Het lijkt wel op frans. Ah, hij zal mijn muziek wel bedoelen, misschien staat ie toch wat te hard...

morkreb

morkreb
Junior spammer

houden fransen niet van frans dan? Wink

Ik mag van die blonde jongedame een land vertegenwoordigen waar ik nog het een en ander van op moet zoeken dus de roomservice mag mijn spullen wel vast uitpakken. Ik kwam al wel een servische collega tegen. Als dit soort nummers nou eens op een Eurovisie Songfestival gespeeld zouden worden zou ik er misschien nog eens naar gaan kijken...
https://www.youtube.com/watch?v=lUgnen5eoGU

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

*zit in zijn koffer te rommelen* kuch-kuch

Waar heb ik die keeltabletten nu gelaten...

Miejster

Miejster
Senior spammer

"Ciao bella" zeg ik tegen de blonde jongedame. Zoals elke Italiaan heb ik uiteraard een zwak voor blonde jongedames!
De jongedame bekijkt me en knikt terwijl ze lichtjes glimlacht. Hmmm, die heb ik al voor me gewonnen met m'n charmes.

Ik slenter naar mijn kamertje op de gelijkvloerse verdieping en terwijl ik de deur opendoe, merk ik dat ik inderdaad de perfecte kamer gekregen heb. Hier kan ik mijn breakdance goed oefenen.

Wel niet zo leuk dat het in het hotel stikt van die klassieke mannen met pak. Daar moet ik niks van hebben, stijve harken! Wat denken ze wel, in pak naar restaurant? Phoeh, ik zet wel de i-pod op onder mijn pet, dan mogen ze zagen wat ze willen.

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

stress..........

Ben mijn Conchita kwijtgeraakt aan moustache.

Kan er mij iemand helpen tegen de finale aan een nieuwe Conchita? Misschien een blonde?

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

een nieuwe blonde Conchita? :p
ik zal m'n ogen openhouden...

zeg morkreb, is jouw haar voor de gelegenheid ook zo mooi?


Enne... Italiaanse breakdancers heb ik een klein zwak voor natuurlijk he. Maar wees gerust, Karina zal er wel op letten dat ik niet partijdig word.

https://weerwolfenco.actieforum.com

karina

karina
Veelbelovend spammer

Wink ik ben geheel onpartijdig Dorien.
Beste kandidaten allemaal veel succes en moge de beste winnen. Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

c'est moi!

maar ik doe niet mee.. Sad

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gast


Gast

Ola, *que maravilloso* hotel.
Nee.. nee ..Sorry geen tijd voor handtekeningen, tja het leven van een spaanse ster is een aaneenschakeling van handtekeningen, bessos en je ster status hoog houden.
Eerst maar eens lekker een uitgebreid bad nemen met een lekker glas koude cava, en dan even een siesta.

karina

karina
Veelbelovend spammer

Dorien schreef:c'est moi!

maar ik doe niet mee.. Sad

Ik bedoelde jou daar ook niet mee. Iemand zou kunnen proberen om achter de schermen good of badwill te kweken, dus is een toeziend oog cyclops cyclops of 2 nooit weg he. Het moet wel eerlijk verlopen.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ik doelde op je opmerking 'moge de beste winnen' Wink
maar laat maar zitten, daarmee krijg ik weer zo'n slechte reputatie deze ronde.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Roel


Junior spammer

Als de best moet winnen is dat Fransje Bauwer Smile Echt een geweldig goede zanger!!! Heb je even voor mij Smile

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Nou nee eigenlijk niet.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Roel


Junior spammer

Aah, kom nou. Hij is zo goed! Jammer dat hij niet mee doet, mja nu heb ik nog een kans Smile

Kauna

Kauna
Junior spammer

hei kaikki,
ik vind het wel leuk in dit hotel *klap,klap,klap,klap,klap*. Ik denk dat ik de onbekende outsider ben *klap,klap,klap,klap,klap*. oh jee, nu vergeet ik mijn rozijnen eerst te op te eten voordat ik mijn jurk uit de koffer pak, snel even doen en *klap,klap,klap,klap,klap*. Hij is wel supermooi geworden, ik ben er erg blij mee *rozijn 1, rozijn2,rozijn3, klap,klap,klap,klap,klap*.
Nu maar eens lekker uitrusten van het inzingen en reizen.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

zijn er nog rebelse en tegendraadse pubers hier aanwezig? Ik krijg plotseling ontzéttend veel zin om de rozijnen van kauna te verstoppen, maar aangezien ik een volwassen en zeer verantwoordelijke jonge vrouw ben, kan ik me natuurlijk niet tot dat niveau verlagen...
iemand anders wel? Twisted Evil

https://weerwolfenco.actieforum.com

karina

karina
Veelbelovend spammer

nee he !!! Ga me nu niet vertellen dat de andere juryleden tegendraadse dwarsliggende pubers zijn he.
Of begrijp ik het nu verkeerd en bedoel je dat ik een tegendraadse dwarsliggende puber ben?
Nou om eerlijk te zijn ; best wel ooit, het heet alleen anders Laughing
Ik heb de andere nog niet gezien dus , ik wacht met mijn oordeel te vellen.

ik heb al wel wat deelnemers horen oefenen en wat ze zongen klonk lang niet slecht. Dus ik denk dat het een "stronge battle" wordt.

karina

karina
Veelbelovend spammer

Dorien schreef:ik doelde op je opmerking 'moge de beste winnen' Wink
maar laat maar zitten, daarmee krijg ik weer zo'n slechte reputatie deze ronde.

Het ruikt hier een beetje naar>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Like a Star @ heaven allures.
je bent goed ,heel goed, maar je kunt vast nog beter. Wink

Gast


Gast

heeft er iemand tips voor podiumvrees plzzzzz Embarassed

zeg dorien echt positief is da nie om te vragen he Razz maak je je zelf nie populair mee Razz
thotel ziet er keurig uit echt leuk ben benieuwd hoe hard de concurrentie is...

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik had ook ooit podiumvrees maar ik heb toen een liedje geschreven voor mijn geliefde die te snel van mij weg gegaan is Sad
Nu sta ik voor haar op het podium en denk ik dat ik alleen voor haar zing, ze kijkt naar mij vanuit de hemel.
Me and my Pia...Nooooooo.

v8power

v8power
Spammer i.o.

podium vrees nee daar weet ik zo niks voor mischien een goede schnaps
ik heb een veel groter probleem
ben mn hele song kwijt geen idee waar hij is gebleven en de tekst weet ik ook niet meer...
alleen met mn hele mooie jurk kom ik er natuurlijk niet

help dorien kun je me helpen heeeeeeeeeellllllllp

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 11]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum