Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #6 - Het Eurovisie Songfestival

+10
Kauna
karina
howlin graveyard
Miejster
Black Knight
morkreb
Roel
v8power
Moustache
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 11]

v8power

v8power
Spammer i.o.

@karina beterschap en hopelijk word je snel geholpen

Kauna

Kauna
Junior spammer

@Karina: sterkte met dit weer en daneen corset. Ik hoop dat het helpt en dat ze je kunnen helpen.
*klap,klap,klap,klap,klap*
Sorry luitjes, jullie zullen het verder zonder mijn bijgelovige ondersteuning moeten doen!
*z,y,x...c,b,a*

Roel


Junior spammer

@ Karina, beterschap!

Gast


Gast

Karina heel veel sterkte, en dat je maar vlug weer beter bent. Liefs Beb

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Beterschap en sterkte Karina!

https://weerwolfenco.actieforum.com

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Veel beterschap Karina en ik kan goede massage geven (tip tip) drunken

[quote]BlackKnight; burger, vermoord
V8power
Roel
Linda: Burger, Gelynchd
AxeT; ziener, gelynchd
Howlin; beul, gedood door heks
Moustache; weerwolf, gedood door jager
Kauna, Burger, vermoord
Roger
Miejster; burger, gelynchd
Beb; jager, vermoord
Graafoto
Morkreb; conversiewolf, gelynchd[/quote]
2 Burgers tegen 1 heks en 1 Weerwolf.
Ik weet dat Roel een burger is en ikzelf natuurlijk ook (moest dat niet zo zijn zou ik het toch niet zeggen What a Face



Ik heb alle vertrouwen in Roel zijn werkwijze dus sorry Roger maar dit maal stem ik ook op jou.



Laatst aangepast door graafoto op wo 23 jun 2010, 19:10; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : update met lijst)

morkreb

morkreb
Junior spammer

was die "brave (doch zeer bijgelovige) burger" niet de heks zonder drankjes dan? silent

sterkte Karina!

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Ik ben behoorlijk stil geweest ja, zowel met taktiek te maken als met vrij weinig tijd. Ik wil graag nog even blijven, dus sorry graafoto, jij krijgt ook mijn stem. Zo is het een gelijkspel en gaat er niemand uit Twisted Evil

groeten,
Roger

Roel


Junior spammer

Oké, het is gespeeld. De ww's winnen. V8power is een geconverteerde ww en Roger is een gewone ww. Misschien een leugenwolf, maar dat is niet duidelijk. Nu is het gelijkspel en word er dus niets gelyncht waardoor de burgers kansloos zijn...

Kauna

Kauna
Junior spammer

morkreb schreef:was die "brave (doch zeer bijgelovige) burger" niet de heks zonder drankjes dan? silent
Nee sorry, alleen maar een gewone saaie burger. Maar je moet toch iets om het leuk te maken. Very Happy

karina

karina
Veelbelovend spammer

hartelijk bedankt allemaal voor jullie support I love you

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ben nu aan het skypen, vervolg volgt!

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

De stemmen waren gelijk verdeeld en de avond viel.

'Roger, ik heb honger,' meldde V8power op een gegeven moment. De anderen keken wat verontrust op.
'Ja,' zei Roger. 'Ik ook. Wat wil jij eten?'
'Ik heb vannacht al gekozen...' de temperatuur in de kamer leek met de seconde verder te dalen, '...nu mag jij kiezen.'
'Hmm,' zei Roger en hij keek peinzend naar Graafoto, Roel en Karina die met grote ogen terugkeken. 'Karina smaakt ongetwijfeld uitstekend, maar dat korset lijkt mij maar niets. Graafoto... ja, waarom niet?'
'Dan neem ik Roel,' zei V8power opgetogen terwijl ze haar lippen aflikte. 'Die is wat kleiner en ik heb niet zo'n hele grote trek vanavond. Kauna ligt wat zwaarder op de maag dan ik had verwacht.'
Ze stond op, gooide de gordijnen open en keek naar de grote, volle maan die stralend aan de hemel stond.
'Hmm,' mompelde ze en haar stem klonk plotseling lager. 'Wat dacht je van een strooptocht bij maanlicht Roger?' Ze liet zich voorover vallen en bleef op handen en voeten - poten staan.
'Uitstekend,' gromde Roger. 'Maar eerst voorgerecht...' Hij sprong zonder waarschuwing op Graafoto af die zo overrompeld was dat hij niet eens achteruit probeerde te deinzen. 'Héérlijk,' zei Roger met volle mond. 'Vooral die zoute en ijzerachtige bijsmaak, dat geeft echt de finishing touch.'
'Deze is nog lekker jong en mals,' smakte V8power. 'Ik hou van vers vlees.'

Karina stond erbij en keek ernaar, met uitpuilende ogen en een hand voor haar mond geslagen om het niet uit te gillen.

'Wat doen we met haar?' vroeg Roger, toen hij uitgegeten was.
'Laat maar,' zei V8power. 'Wat kan ze ons maken? En ik heb toch voldoende gehad, ik wil naar buiten!'
De wolven duwden het raam open en sprongen - Roger eerst, V8 volgde - vanaf de tweede verdieping naar de grond en kwamen moeiteloos neer.
Samen verdwenen ze in de nacht.

'Ieks!' kon Karina dan eindelijk toch uitbrengen.

EINDE VAN HET SPEL
De wolven winnen: gefeliciteerd!
Roel was burger
Graafoto was beschermengel
Roger was leugenwolf
V8power was geconverteerde weerwolf (voormalig heks)

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gast


Gast

jammer, goed gespeeld door iedereen, wolven gefeliciteerd Smile

Roel


Junior spammer

Gefeliciteerd ww's. Maar op het einde had ik het door cheers Mja, iets te laat Razz
Zonder ziener ging het op het begin nog heel goed dat wel Smile

v8power

v8power
Spammer i.o.

deze ronde liep voor mij niet lekker ik had geen idee van de wolven dus verliet ik me op mijn medeburgers
de eerste nacht ben ik gedood door de wolven en heb ik mezelf tot leven gewekt was er toen van overtuigt dat ik snel zou sneuvelen
dinsdagavond las ik dat ik was gebeten iets te laat maar goed kauna moest er toen aan geloven
op het laatst raakten we in een gelijk spel dus de buit was binnen

het is me nog steeds niet helemaal duidelijk waarom ik en gebeten ben door de conversiewolf en gedood in de eerste nacht mischien dat de conversiewolf me dat kan uitleggen

morkreb

morkreb
Junior spammer

hahahaha, zelfs als conversiewolf had ik dit niet zien aankomen. Nadat jij in leven was gebleven hadden we verwacht dat een andere speler (Heks of Beschermengel) jouw in leven had gehouden en dat zou dan twee burgers maken die met elkaar konden overleggen. Jouw alsnog vermoorden had geen enkel nut geweest, ik wilde juist graag weten wie die Heks of Beschermengel zou zijn en wilde kijken of we diegene door jullie samenwerking eruit zouden kunnen pakken. Maar wie had kunnen weten dat jij zelf de Heks was Razz Laat staan dat de Heks zich zelf tot leven kan wekken silent Question

Uiteindelijk was het dubbel verdienste aangezien je er nog een extra burger hebt uitgewerkt en volledig uit de verdachtenlijst bleef. Ik dacht echt dat roger heel snel gelynched zou worden nadat ie even liet merken dat tellen toch heel moeilijk is.

v8power

v8power
Spammer i.o.

ja howlin was echt een foutje van mij maar toen was ik nog burger
wat ik al zei ik had geen idee dus het was gok in het wilde omdat ik voor mij leven vreesde heb ik dit drankje meteen ingezet door een miscommunicatie met dorien liep dat ook niet lekker
en toen ook nog bleek dat howlin de beul was voelde ik me wel schuldig....
voor de wolven was dit natuurlijk een lekkere meepakker

Debby

Debby
Senior spammer

Ondanks dat ik niet meedeed erg genoten van het spel.

Nu snel op naar de volgende,doe ik meteen mee.

morkreb

morkreb
Junior spammer

v8power schreef:voor de wolven was dit natuurlijk een lekkere meepakker
Die was zeker lekker Twisted Evil ziener eruit, jager eruit, beul eruit, en een heks zonder drank Razz
Ik had niet gedacht dat er ook nog een Beschermengel zou zijn maar het maakte toch niets meer uit.
Laat het volgende potje maar beginnen idd.

Roel


Junior spammer

Voor geen ziener deden de burgers het redelijk hoor. Mja we waren op het laatst met te weinig, want ik had het wel door. Mja dat zijn dus de verdiensten van de ww's.

v8power

v8power
Spammer i.o.

dat is inderdaad waar roel zo zonder ziener ben je meteen een deel van de regie kwijt als burgers zijnde en dat is altijd jammer
ik was maar 1 nacht wolf en 1 dag maar ik moet zeggen ik heb heerlijk gesmult van al die verse boutjes

Kauna

Kauna
Junior spammer

morkreb schreef:
v8power schreef:voor de wolven was dit natuurlijk een lekkere meepakker
Die was zeker lekker Twisted Evil ziener eruit, jager eruit, beul eruit, en een heks zonder drank Razz
Ik had niet gedacht dat er ook nog een Beschermengel zou zijn maar het maakte toch niets meer uit.
Dat is niet helemaal waar, als we niet linda maar V8 of Roger hadden gekozen waren de burgers in het voordeel gekomen. Roel,Graafoto en ik hadden al contact met elkaar. Helaas kozen we de enige andere burger ipv een ww.

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

morkreb schreef:
v8power schreef:voor de wolven was dit natuurlijk een lekkere meepakker
Die was zeker lekker Twisted Evil ziener eruit, jager eruit, beul eruit, en een heks zonder drank Razz
Ik had niet gedacht dat er ook nog een Beschermengel zou zijn maar het maakte toch niets meer uit.
Laat het volgende potje maar beginnen idd.

Foutje, bedankt Razz

En kauna, dat is een grote als. Het is altijd gokken en achteraf is et makkelijk zeggen dat je de ander had moeten kiezen.
Maar wij hebben gewonnen Twisted Evil
mmm, lekker mijn buikje vol gegeten.

Moustache

Moustache
Junior spammer

Gefeliciteerd wolfjes. Jammer da'k het einde niet kon meemaken, dat ik als laatste wolf gesneuveld was. Wel goed van Bep dat ze mij doorhad
't Hing daarna aan een zijden draadje, want v8power was idd pas de derde nacht gebeten (dus niet de eerste moordloze nacht - kan dat eigenlijk) en ook niet de daaropvolgende nacht. We hebben kauna een tijdlang ervan verdacht beschermengel te zijn. vanwege haar bijgelovige gedoe....
Als de burgers na mijn dood goed gekozen hadden, dan was er geen wolf over, terwijl v8power nog in de conversie-fase zat. Is het spel dan over en gewonnen door de burgers?

Roel kwam met een loepzuivere diagnose... helaas te laat.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum