Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #6 - Het Eurovisie Songfestival

+10
Kauna
karina
howlin graveyard
Miejster
Black Knight
morkreb
Roel
v8power
Moustache
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 11]

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

linda schreef:cheers 5-1 voor mij! is sta aan kop xD jammer dat het geen voetbal is dan hadk nog kunnen winnen xD

En dan was ik tweede geweest sunny .

Gast


Gast

doen we goe! xD

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Komaan burgers, wreek mijn dood... bom

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dorien schreef:Redenering jongens, niet redenatie maar redenering. Kan het niet nalaten
Volgens mij kan het allebei maar is redenering inderdaad mooier.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ik weet niet, volgens mij niet. Oorspronkelijk is het fout, maar misschien wordt het inmiddels goed gerekend omdat half Nederland het zegt?
Net zoals 'beter als hij' en 'hun hebben', dat gaan ze misschien ook toestaan Shocked

https://weerwolfenco.actieforum.com

Roel


Junior spammer

Beter als hij, nee dat zeg ik zo niet. Hun hebben, ja dat zeg ik zeker wel. Is ook Brabant achtig iets volgens mij.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

niet langer Brabants hoor, iedereen gebruikt het en ik erger me er dood aan Razz

maarre... back to topic.

Oei Lin, je zit in de problemen!

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gast


Gast

neuh we zijn gewoon aant voetballen en ik sta aan kop xD
maar ja idd denk dat het een klein probleempje is....

Kauna

Kauna
Junior spammer

Nog ff verder gezocht en lekker off topic (kan ik ook ff typen zonder dat irritante klappen enzo) "Een redenatie is geen redenering In het algemeen is er volgens de schrijfwijzer van Jan Renkema een klein verschil in betekenis tussen woorden die eindigen op -atie en -ering. Bij de vorm met -atie ligt de nadruk op het resultaat en bij de vorm van -ering ligt de nadruk op het proces. Redenatie wordt bijvoorbeeld gebruikt als je het hebt over het resultaat van een vreemde redenering. Redenering wordt gebruikt in het geval van een betoog."

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Haha, dankjewel, Kauna. Ik zal er in het vervolg op proberen te letten xD

https://weerwolfenco.actieforum.com

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Kauna schreef:Nog ff verder gezocht en lekker off topic (kan ik ook ff typen zonder dat irritante klappen enzo) "Een redenatie is geen redenering In het algemeen is er volgens de schrijfwijzer van Jan Renkema een klein verschil in betekenis tussen woorden die eindigen op -atie en -ering. Bij de vorm met -atie ligt de nadruk op het resultaat en bij de vorm van -ering ligt de nadruk op het proces. Redenatie wordt bijvoorbeeld gebruikt als je het hebt over het resultaat van een vreemde redenering. Redenering wordt gebruikt in het geval van een betoog."
Wat maken we het even lekker simpel vandaag Shocked

Terwijl we verder wachten op de uitslag van de lynch voetbalmatch kan ik even melden dat ze mij buiten gelaten hebben uit het zothuis ziekenhuis.
Ik had een tekort aan Natrium (zout) en ijzer in mijn bloed doordat ik blijkbaar teveel was kwijtgeraakt door het overgeven.
Als je die tekort hebt in je lichaam dan probeert je lichaam op een andere manier aan de nodige grondstoffen te geraken, in mijn geval uit de lucht (ik vraag mij ook af hoe dat werkt) dus ik begon te hyperventileren.
Dus baxter met veel zout en ijzer en het is opgelost.
Nu de reden waarom ik zo ziek geworden ben was een bacterie, die ik waarschijnlijk opgelopen heb op mijn werk.
Dus als mijn baas zaagt omdat ik afwezig ben dan heb ik een goed antwoord klaar clown

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Einde van de dag.
Linda wordt gelynchd.
Ze was een gewone burger.
Deze nacht eindigt dinsdagavond 23:00u


Sorry maar het gaat eventjes helemaal niet.

https://weerwolfenco.actieforum.com

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

****, sorry Linda en ik ben de grote schuldige die de burgers aangezet heeft.
Mijn overgeefsel heeft dus wel gelogen
Shocked

Gast


Gast

tging ook wel een beetje te goed he 2 wolven achter elkaar er uit.... Wink
kom op burgers zet hem op en vind die andere wolven!

Kauna

Kauna
Junior spammer

*klap,klap,klap,klap,klap*
Maar we moeten nu toch wel een beetje goed gaan gokken anders loopt het mis. En Linda, geniet van je ritje op Dorien haar wolkenwagentje!
@Graafoto: In elk geval prettig dat ze snel wisten wat er was en de komende weken een goed excuus op het werk... je wordt er ziek van!
*z,y,x....c,b,a*

Roel


Junior spammer

Ah, ik dacht ook zeker te weten dat Linda een ww was. Ze stemde de vorige keer op Kauna terwijl het vrij duidelijk was dat Morkreb een ww was. Dat vond ik echt heel verdacht. Sorry Lin, maar ik verdacht je echt omdat je dus op Kauna stemde.

Gast


Gast

tsja da was een klein foutje... mja de reden weet je he Wink

graafoto beterschap verder!

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

*wil verschrikkelijk graag iets zeggen maar houdt haar mond stijf gesloten om maar niks te verraden*

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Wat een slachtpartij was het geworden in dat luxe 5 sterren-hotel. Terwijl de joelende fans buiten met spandoeken voor de ingang stonden ('Beb, daar kun je mee thuiskomen') waren er binnen nog maar een paar kandidaten over voor het festival der festivals.
Hollands glorie Roel, trots der Vlamingen Graafoto, het Duitse zangtalentje V8power, de held van Azerbeidjan Roger, en last but not least natuurlijk de Finse queen of pop Kauna.

Linda's dood was gauw en haast onopvallend gebeurd. Gruwelijk hoe snel mensen kunnen wennen aan zoiets als moorden! Allen hadden grimmig en vastberaden toegekeken en verslagen gezucht toen niet het welkome duiveltje maar Dorien verscheen om de Engelse op te halen.
Anders was het toen V8power de volgende ochtend bleek en ontdaan de ontbijtzaal binnen kwam wankelen en stamelde: 'Kauna... bloed... niet best...' Toen viel ze flauw. Vier stoelen vielen kletterend om toen deelnemers en jurylid opsprongen. De eerste drie holden naar de gang, de laatste ontfermde zich over V8power totdat die weer bijkwam.

Einde van de nacht.
De wolf/de wolven vermoord(t)(en) Kauna.
Kauna was een brave (doch zeer bijgelovige) burger.
Deze dag eindigt woensdagavond 23:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Mijn vorige voorspelling heeft een burger gedood dus nu weet en durf ik even niks meer te zeggen.
Ik kijk wel wat de andere stemmen en zie wat ze te zeggen hebben.

v8power

v8power
Spammer i.o.

graafoto schreef:En nu ... live vanuit de kerkers van het Jan Palfijn ziekenhuis te Gent.
Me and my Piano.

Een nachtje slapen en baxter hebben er nu voor gezorgd dat ik mij al veel beter voel.
Weet je waar ik mij het slechtste bij voel?
Niet bij de dood van al de burgers (wat ik ntuurlijk wel erg vind) maar het feit dat die bijna allemaal nog op mijn verdachtenlijst stonden. Sorry daarvoor.

Ik denk even terug aan Vrijdag nacht, toen zat ik met mijn hoofd in het toilet en ineens verschenen er 2 namen, nu neem ik dus die 2e naam.
Linda
Reden: Mijn overgeefsel liegt nooit Mad

heb het allemaal nog maar eens doorgelezen en toen viel mij bovenstaande tekst op
jij voelt je slecht schrijf je graafoto NIET omdat de burgers dood zijn(vind je wel erg natuurlijk)
en dat is nu precies wat mij een vreemd gevoel geeft
mijn stem gaat dan deze keer ook naar graafoto

de burgers waren niet jou verdachten maar je hapjes

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Neem ik je natuurlijk niet kwalijk.
Ik heb Linda er uit gestemd en ze was een burger.
Toch zijn er nog burgers die weten dat ik ook een burger ben dus ik ben een burger.
Ik blijf nog wachten voor ik mijn stem uitbreng want ik weet het nog niet helemaal.

Roel


Junior spammer

Ja de helft is copy - past Razz

Dag 1: AxeT dood, de ziener...
Miejster
Graafoto
Moustache
V8power
Morkreb

Dag 2: Miejster dood, gewone burger en Italiaan.
Kauna
Morkreb
Beb
Howlin

Dag 3: Morkreb dood, ww Smile
Kauna
Roel
Howlin
Graafoto
BlackKnight.

Opvallend, Roger stemt niet op Morkreb, terwijl het echt wel duidelijk was dat hij ww was, zie de theorie Wink .

Dag 4: Linda dood, burger
Roel
Graafoto
Kauna
V8power
Roger

Waarom stemde ik Linda? Omdat ze juist niet op Morkreb stemde, en dat deed Roger ook niet. Nu we Linda weg hebben gestemd, stemt Roger wel mee. Dus het lijkt me nu echt duidelijk dat Roger ww is

Tactiek van Roger, stil spelen, zodat je niet opvalt. Zie de vorige stem rondes, hij heeft er geen weg gestemd. Dan geef je weinig weg, maar bij de laatste is het echt duidelijk hoor.



Laatst aangepast door Roel op wo 23 jun 2010, 12:31; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Nog meer info toevoegen :))

karina

karina
Veelbelovend spammer

jurylid Karina meld zich weer. Wel ingepakt in een vreselijk Korset ( dat is met dit weer echt niet leuk), in afwachting van haar 4e hernia operatie, maar evengoed weer aanwezig Smile
Zij het dan suf van de medicijnen drunken


Maar wat een ontwikkelingen allemaal leest ze toch 2 onschuldige en geweldige kandidaten eruit, er blijft weinig over om te jureren zo.

Ik wens de over gebleven kandidaten veel wijsheid toe.
scratch

Gast


Gast

sterkte karina!! en beterschap!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum