Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

# ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind.

+16
Stephen
stefan003
laura
Hank1705
artishocking
Moustache
Tachondar
Kauna
Miejster
graafoto
Debby
v8power
Mattio
morkreb
Backslide
Natjuh89
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 17]

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Moustache schreef:
Hank1705 heeft trouwens een spijker door zijn voet gekregen en daardoor wat anders aan zijn hoofd.

au!
sterkte hank pale

https://weerwolfenco.actieforum.com

artishocking

artishocking
Junior spammer

Dorien schreef:
Moustache schreef:
Hank1705 heeft trouwens een spijker door zijn voet gekregen en daardoor wat anders aan zijn hoofd.

au!
sterkte hank pale

Dat is beter dan een spijker door zijn hoofd en wat anders aan zijn voet.
Heeft er iemand nog boterbierdopjes voor mijn ketting?



Laatst aangepast door artishocking op di 03 mei 2011, 14:55; in totaal 1 keer bewerkt

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

xD

https://weerwolfenco.actieforum.com

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik kan inmiddels lopen (met de nodige moeite, dat wel Razz ), maar voor de zekerheid heb ik maar een character uitgezocht dat niet hóeft te lopen Very Happy

ohja, ehm: Tachondar, omdat hij nu nog de enige is die niet gestemd heeft Smile
(zit verder geen echte reden achter)

verder iedereen bedankt trouwens, ik kan ondertussen weer lopen, met de nodige moeite dat wel Razz
het lijkt niet ontstoken te zijn, maar dat wacht ik mooi nog even af voor ik daar een oordeel over doe Very Happy

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

en hoe krijg je nou een spijker door je voet? scratch

https://weerwolfenco.actieforum.com

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Hank1705 schreef:
even een berichtje van Hank:
Vandaag moest er een recreatieruimte gesloopt worden, en daar heb ik dus bij meegeholpen.
Helaas ben ik ook in een spijker getrapt (autch), overigens valt de schade wel mee hoor Wink , maar dat betekent dus op zijn minst vandaag voor de rest van de dag met de voet omhoog zitten. Het is even afwachten hoe het de rest van de week gaat, en of het evt. onstoken wordt enz. enz. enz...

To the point; ik weet niet of ik elke dag online kan komen voor weerwolven, beetje jammer net nu ik vakantie heb, dus mocht ik inactief blijken: dan weten jullie de reden Wink


(mocht ik dus niet voldoende online kunnen komen en er dus uitgeschreven worden: Enjoy the game! Very Happy )

Tadaah! Zoekt en gij zult vinden Cool
Staat overigens niet hóe het gebeurd is Razz ;
Bij dat slopen had er iemand dus niet direct opgeruimd wat hij/zij gesloopt had, en er lag dus nog een balk met de (vrij lange) spijkers omhoog, en daar stapte ik dus op Wink (en nee, NIET voor de lol)

Moustache

Moustache
Junior spammer

slopen is uiteraard ook een vorm van recreatie....

karina

karina
Veelbelovend spammer

Hoi allemaal



Wat een spannende ronde# ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 4 829688 Leuk thema ook

Ik heb het nog steeds erg druk, de verbouwing in mijn nieuwe huis verloopt voorspoedig.

Ik wens jullie veel succes met examens of proefwerken.

groetjes karina

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

voor mensen die - zoals ik - zich kapot ergeren aan witregels bij elk gebruik van de enter-toets: shift-->enter voorkomt dat ^^ ben nog op zoek naar een blijvender oplossing.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Kauna

Kauna
Junior spammer

haha, een zeer goede ronde gekozen om dat probleem op te lossen met al die heksen en tovenaars erbij.
Misschien een hele simpele oplossing? De enter toets niet zoveel gebruiken?

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

liever niet, magie en techniek heb ik nooit zo'n denderende combinatie gevonden (*denkt aan vliegende auto's, onzichtbare bussen en muziekdoosjes die je in een eeuwige slaap brengen*).

en dames en heren, de oude lay-out is terug, woehoeee! # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 4 571163

dus, back to topic, wie is er aan het winnen?

https://weerwolfenco.actieforum.com

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Moustache schreef:
Mattio schreef:Ik vind het sneu om op Stephen te stemmen. De vorige ronde werd hij er ook uitgestemd (met 13 stemmen, dat heb ik eigenhandig (autocheir in het Grieks - laatst geleerd) geteld Very Happy)...

Daarom stem ik op Moustache. Daar zit geen verdenking achter, maar hij begon met stemmen op Stephen. Very Happy
Dit is fout, je moet beter opletten. Miejster was degene die begon met stemmen op Stephen, en ik stem alleen maar mee.

Neem me niet kwalijk, Moustache, je hebt gelijk. Smile Ik zag Miejsters stem niet omdat hij helemaal aan het eind van de regel stond, daarom dacht ik dat jouw stem de eerste op Stephen was.

Ik heb ondertussen mijn keuze aangepast. Sorry Moustache en sorry Miejster. # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 4 953470

Stephen

Stephen
Aankomend spammer

Dorien schreef:voor mensen die - zoals ik - zich kapot ergeren aan witregels bij elk gebruik van de enter-toets: shift-->enter voorkomt dat ^^ ben nog op zoek naar een blijvender oplossing.

Bij word 2007 kan je die witregel uitzettten.

Ik heb word in het engels, ik weet niet hoe het in het nederlands is:

Onder het kopje 'page-layout' staat een beetje aan de rechterkant een stukje met 'spacing'. Je moet dan zorgen dat 'before' op 0pt staat (niet op auto, dan krijg je wél een witregel) en 'after' ook op 0 pt. Dan heb je die witregel niet meer.

Jaja, Harry Potter kan toveren met Word 2007. Very Happy

En voor Natjuh: Let op, ik heb mijn stem op Moustache veranderd in een stem op Miejsters.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

dankje Stephen, maar het ging over het forum Wink niet word ^^

https://weerwolfenco.actieforum.com

Moustache

Moustache
Junior spammer

omdat iedereen zo zijn stem op mij weghaalt, zal ik ook maar een ander gaan stemmen....

v8power. Helemaal random maar die heeft nog geen stem. De vette tekst staat een paar bladzijden terug.

Debby

Debby
Senior spammer

Hank,mag ik bij je in de ziekenboeg haha.

Ik heb zojuist bij het voeren van de baardagamen met mijn vinger in een bankschroef (lees Baardagaambek) gezeten.
Kan je vertellen,dat doet verrot zeer.
Dwars door mijn nagel (alweer)

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

jullie moeten echt wat voorzichtiger gaan worden met jullie handen en voeten hoor.. Neutral
en wat een ondankbare beesten, hadden ze nog niet genoeg gehad?

https://weerwolfenco.actieforum.com

morkreb

morkreb
Junior spammer

Dorien wat is er nou eigenlijk aan de layout verandert dan? Neutral

owja, ontopic, ik ga lekker niet m'n stem aanpassen, lekke puh! ^^ Voordeel is wel dat als iedereen het doet dat het dan ineens niet meer verdacht is.

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik hoop zóó dat Jeroen deze ronde op een zijlijnwolf stemt ^^
Kan vast wel gebeuren .. Dorien, maak jezelf nog even verdacht!

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik stem ook op Miejsters dan, want als het waar is dat deze vorige malen
het eerste keer stemde op Stephen, ga ik daar in mee.

artishocking

artishocking
Junior spammer

Als je wilt dat je stem meetelt..dan moet je stem VET zijn... Very Happy

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Backslide schreef:Ik hoop zóó dat Jeroen deze ronde op een zijlijnwolf stemt ^^
Kan vast wel gebeuren .. Dorien, maak jezelf nog even verdacht!

u wenst, wij bedienen

*huilt naar de maan*

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

maar even serieus, ik vind Natjuh echt megaverdacht, sterker nog.. heb enorm goede redenen om aan te nemen dat zij insider is in een complot om de burgerheid te vernietigen!
doe als ik en stem Natjuh!

https://weerwolfenco.actieforum.com

artishocking

artishocking
Junior spammer

Iemand heeft mn spullen verstopt terwijl ik op zoek was naar nurgels (een soort hamsters..ik houd van hamsters).
Na een tip van iemand kwam ik erachter dat dat Hank is.

Ik ga nu even de Kibbelaar lezen...

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ok, best leuk hoor als ik na een dagje zwaar werk thuiskom.

Ik ben een leuk lief huiselfje en ik hoor dus duidelijk bij de burgers. Het feit dat Stephen plots online komt en begint te schreeuwen dat hij zo belangrijk is, is mogelijk. Hopelijk maakt de ziener snel werk van deze o zo belangrijke burger. Langs de andere kant maakt die zich zo wel snel opeetbaar door wolven de volgende nacht.

Niemand wil plots op die arme Stephen stemmen omdat hij eerst dood was vorige ronde. Ik was zijlijnwolf vorige ronde aangezien ik net een dag te laat was om mee te spelen en ik moet er dan in de eerste ronde direct uit en dat als burger... wel bedankt allemaal!

Ik zou zeker mijn stem op Stephen willen laten staan, maar dan ben ik dood. Dus uit zelfbehoud : Hank
Ik geef geen specifieke tip naar mijn rol, maar het is voldoende om te weten dat ik een goeie ben.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum