Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

# ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind.

+16
Stephen
stefan003
laura
Hank1705
artishocking
Moustache
Tachondar
Kauna
Miejster
graafoto
Debby
v8power
Mattio
morkreb
Backslide
Natjuh89
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 17]

Backslide

Backslide
Junior spammer

*sigh*
ik zit nog steeds met nijntje opgescheept omdat ik niet weet welk personage ik wil zijn ^^ harry potter lijkt me niks..

*gaat denken doen*

Backslide

Backslide
Junior spammer

"Are you sirius?"

voor de mensen die het niet goed kunnen zien of die niet in-to-the-harry potter zijn: ik ben Sirius Black (Sirius Zwarts)

artishocking

artishocking
Junior spammer

Sorry dat ik zo laat ben..
De knarkloppertjes hadden mijn schoenen verstopt.

Ik ben Loena leeflang.

morkreb

morkreb
Junior spammer

wat leeft iedereen zich opeens in dan Razz

Backslide

Backslide
Junior spammer

@Morkreb
Wat wil je dan? Dat ik als nijntje op zweinstein rond ga lopen?

v8power

v8power
Spammer i.o.

minerva anderling
prettig kennis te maken allemaal

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Hebben jullie je ook altijd afgevraagd hoe Hermelien aan tovenaarsgeld komt om haar spullen te kopen voor ze naar Zweinstein gaat? Rolling Eyes

Misschien heeft ze een drankje om lood in goud te veranderen! Very Happy

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahah dat zouden jullie wel willen weten he # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 2 17387
Maar houd het lkkr geheim Smile

Moustache

Moustache
Junior spammer

ze heeft een anonieme sponsor, die misschien toch niet zo anoniem is als 't lijkt. Maar deel 8 zal alle resterende geheimen onthullen.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Mattio schreef:Hebben jullie je ook altijd afgevraagd hoe Hermelien aan tovenaarsgeld komt om haar spullen te kopen voor ze naar Zweinstein gaat? Rolling Eyes

Misschien heeft ze een drankje om lood in goud te veranderen! Very Happy

jij hebt zeker nog nooit de boeken gelezen? Laughing
Helaas voor jou staat dat in de boeken Wink

even een berichtje van Hank:
Vandaag moest er een recreatieruimte gesloopt worden, en daar heb ik dus bij meegeholpen.
Helaas ben ik ook in een spijker getrapt (autch), overigens valt de schade wel mee hoor Wink , maar dat betekent dus op zijn minst vandaag voor de rest van de dag met de voet omhoog zitten. Het is even afwachten hoe het de rest van de week gaat, en of het evt. onstoken wordt enz. enz. enz...

To the point; ik weet niet of ik elke dag online kan komen voor weerwolven, beetje jammer net nu ik vakantie heb, dus mocht ik inactief blijken: dan weten jullie de reden Wink


(mocht ik dus niet voldoende online kunnen komen en er dus uitgeschreven worden: Enjoy the game! Very Happy )

Backslide

Backslide
Junior spammer

Er is toch een fonds voor mensen van dreuzelouders?
Dacht ik zoo :$

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

haha, heel goed backslide # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 2 829688

@ Freek, wanneer komt deel 8 trouwens uit? Very Happy

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Geen idee Smile
@ hank.. Heel veel sterkte der mee Smile lkkr soda/waspoederbadje nemen is het zo weer over Wink

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

haha, die heb ik inderdaad al gehad Smile
nu rust houden (voet omhoog, niet teveel lopen/hinkelen), een beetje vochtig houden

en opletten of het niet rood rond de plek wordt, of ik koorts krijg, en of de pijn terugkomt Smile
(anders is ie ontstoken :S)

ik ga zo maar weer lekker op de bank liggen een filmpje kijken @ laptop ^^
(zal ik HP kijken? Razz)

v8power

v8power
Spammer i.o.

die laptop hoef je maar voor 2 dingen te gebruiken nu
TRAVIAN EN WEERWOLVEN

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

tja, helaas wilden mijn ouders de laptop alleen gebruiken voor muziek en evt. voor als gewone computer(s) bezet zijn (en je dus alsnog met school bezig kunt), en staat er geen internet op

ik zit nu met een stoel naast de computer, maar dat is niet echt ideaal.. Razz
(bovendien blokkeer ik een beetje de kamer # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 2 86336)

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahahah hebben jullie geen router of draadloos internet Razz Wink

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ja dat wel, maar ze hebben helaas de bewuste keuze gemaakt geen internet op de laptop te nemen ivm virussen Sad

nu ja, normaal gesproken kan ik gewoon achter de computer dus ik mag niet klagen ;P

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ooooo zooo okok.. Ik dacht dat er standaard op een laptop internetverbinding zatmaar dat je dat via een router moest doen Razz haha;)

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

zou kunnen, maar als het erop staat wordt het iig niet aangesloten :p

(je hebt sowieso een code nodig om gebruik te maken van die router toch? anyway het wordt niet gebruikt)

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Haha jah dat is ook zo Razz hahahah Maar maakt verders ook niks uit.. Smile Je red het nu nog aardig goed op het forum # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 2 86336

Miejster

Miejster
Senior spammer

Debby schreef:Jaaahhh Dobby is lief.
Thx Debs, dat vind ik leuk om dat van jou te mogen horen! Laughing

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Wie o wie kan contact op nemen met stephen..Hij heeft zijn rol nog niet bekeken!! dus als iemand hem kan waarschuwen graag..
@Backslide wanneer komt Jeroen terug van vakantie???



Laatst aangepast door Natjuh89 op ma 02 mei 2011, 20:45; in totaal 1 keer bewerkt

Debby

Debby
Senior spammer

Hahaha.

In deel 6 wonen we in hetzelfde huis,Dobby/Miejster.
Je was eerst de huiself van de Malfidussen,maar Harry heeft je vrijgekocht met een sok.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Graag wil ik mededelen dat ik nog steeds geen moderater ben en dat we gewoon lkkr door gaan met het spel..! Alleen de rollen die mogen pmen zijn : Wolven, ziener, sjamaan.!!! Helaas kan ik geen mensen toe voegen in het burgerblok of weerwolvenblok vandaar dat het maar even zo moet!!!!

Na een rare droom van tijdrijzen en door gekleurde tunnels, en rare figuren worden jullie allemaal een voor een wakker.. En jullie zien Harry potter op elfjarige leeftijd waar hij er achter komt dat hij geen normale jongen is maar een TOVENAAR Zijn gemene oom en tante hebben al sinds vroege leeftijd tegen hem gelogen. Zijn ouders zijn namelijk niet verongelukt, zoals zij beweerden, maar vermoord door de meest gevreesde tovenaar aller tijden, Voldemort, die ook Harry probeerde te vermoorden. Harry overleefde doordat de geest van zijn moeder hem beschermde door "liefde". Ondanks de bescherming bleef er wel een bliksemvormig litteken op zijn voorhoofd.
Toen hij elf jaar was werd hij uitgenodigd om naar school te gaan op Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus, onder leiding van Albus Perkamentus. Maar zijn gemene oom en tante hadden al jaren geprobeerd om dat tegen te gaan. Maar op het kasteel waar les word gegeven, kan je alleen met een magische trein heen die van perron 9¾ op King's Cross Station in Londen. Hij wordt al snel vrienden met Ron Wemel, de jongste zoon van een volbloed tovenaarsfamile, en Hermelien Griffel, een zeer intelligent meisje van Dreuzelouders. Net zo snel vindt Harry een aartsvijand: Draco Malfidus. Harry leert van alles over de toverwereld, de sport, de regels, maar vooral veel spreuken. Langzaam maar zeker beseft hij dat hem een belangrijke taak wacht: hij moet zich wreken op de moordenaar van zijn ouders en zoveel andere tovenaars en heksen: Heer Voldemort.

Einde van de 1stenacht De 1ste dag is begonnen en u kunt gaan stemmen
Stem op tijd.. Want niet gestemd is een gele kanarie..!!
En na 2x niet stemmen is dood door inactiviteit.. Deze1ste dag duurt tot morgenavond 22:00 uur
( weet niet hoelaat het verhaal komt omdat ik moet werken Wink

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum