Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

# ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind.

+16
Stephen
stefan003
laura
Hank1705
artishocking
Moustache
Tachondar
Kauna
Miejster
graafoto
Debby
v8power
Mattio
morkreb
Backslide
Natjuh89
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 17]

Backslide

Backslide
Junior spammer

Naar wie dan wel Morkreb? Want het was gewoon even íemand zeg maar Smile
Any idea?

morkreb

morkreb
Junior spammer

Weet ik veel Neutral Het gedoe rond Arti zit me gewoon niet lekker. Ik neig naar Tachondar, gewoon op gevoel, maar goed ik zit er wel vaker naast....

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik zat zelf ook aan Tachondar of Stephen te denken, maar moet toch íets kiezen heh..

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ok, vals spelen is misschien wel toegelaten maar ik ben een engeltje hé.
Dus geen tips voor mij # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 10 953470

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

hahaha

https://weerwolfenco.actieforum.com

artishocking

artishocking
Junior spammer

Wil er misschien iemand helpen met verzorgen van de kreukelhoornige snottifantjes??

Debby

Debby
Senior spammer

Helaas,ik ben een geest.
Dan kan ik geen slurven afvegen.

Stephen

Stephen
Aankomend spammer

Jongens, ik weet niet wat ik moet denken. Ik heb een gevoel in mijn onderbuik dat het Moustache is, al kan ik niet precies zeggen waarom. We zullen zien wat er komt.

Ik hoop dat ik snel er meer van snap, maar ik moet zeggen dat dat zonder ziener erg lastig zal zijn.

Debby

Debby
Senior spammer

Ik heb alle vertrouwen in jullie,burgers.
Kom op,jullie kunnen t.

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik krijg net een sms van natjuh dat het druk is op haar werk en dat het wel kan uitlopen naar 24.00 uur vanacht
dus verhaal komt een stukje later

Backslide

Backslide
Junior spammer

Haha Stephen, beetje verdacht. Moustache heeft zijn rol zo goed als gezegd!

Kauna

Kauna
Junior spammer

Backslide schreef:Haha Stephen, beetje verdacht. Moustache heeft zijn rol zo goed als gezegd!
Als dat het criterium is dan laat de hint (nou ja, weinig hint) van Jeroen ook niet veel te raden over. De vraag is alleen of ze waar zijn.
Omdat Arti niet in de gevarenzone komt door mijn stem, laat ik hem staan want ik heb geen clou op wie ik dan zou moeten stemmen, ik ben in de war.

Ik snap er dus gewoon nog helemaal niets van. Als ik de aanwijzingen van een aantal goed begrijp is Arti goed, hoe iemand dat weet is mij een raadsel maar ok. Lees ik diverse andere meningen maar wordt bij elke naam direct een hint gegeven dat diegene goed is. Zouden we dit spel met alleen maar goeden spelen dan??? Maar wie heeft dan de ziener gepakt vannacht???

xJero3n

xJero3n
Poging tot spammer

Mijn stem gaat uit naar Stephen om dezelfde reden die mensen nu tegen mij gebruiken (niet nadrukkelijk aanwezig) en dus verdacht .. verder heb ik niet echt mijn verdenkingen dus dan maar stephen.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

voor de mensen die nog niet weten waarom ze op iemand stemmen:

ik stem xxx, gewoon omdat ie meedoet aan weerwolven en daarom al verdacht is Twisted Evil

morkreb

morkreb
Junior spammer

Als je nou Dorien stemt komt het nog geloofwaardig over Wink
V8, thanks voor de update.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik ga stemmen tellen... Verhaal komt er aan Wink

Enkele dagen later vertrekken de Wemels en Harry opnieuw naar Londen om de trein te nemen naar Zweinstein. Wanneer Harry en Ron perron 9 3/4 op willen gaan blijkt de poort voor hen versperd te zijn. Ze besluiten om met de vliegende auto (die eigendom is van Arthur Wemel en waarmee ze naar het station zijn gereden) naar Zweinstein te vliegen. Hierbij worden ze door minstens zeven Dreuzels gezien. Op Zweinstein aangekomen vliegen ze per ongeluk tegen de Beukwilg, waarbij Rons toverstaf bijna volledig doormidden breekt. Ze worden bijna van school gestuurd, maar ze komen er met strafwerk vanaf.
Wanneer hij bezig is met zijn strafwerk bij Smalhart, hoort Harry een rare stem, die zegt dat hij iemand wil doden. Niemand anders blijkt de stem te kunnen horen. Wanneer Harry de stem volgt, ziet hij de kat van Vilder versteend hangen. Op de muur staat een boodschap geschreven: 'De Geheime Kamer is geopend. Hoedt u, vijanden van de erfgenaam'.
Harry blijft de stem maar horen, en gedurende het schooljaar raken steeds meer leerlingen, allemaal kinderen van dreuzelouders, versteend. De Geheime Kamer blijkt een oude legende te zijn die verhaalt dat Zalazar Zwadderich (stichter van de afdeling Zwadderich) ergens in het kasteel een kamer had gemaakt, waar een monster in verborgen zat welke de school zou zuiveren van alle tovenaars die geen zuiver bloed hadden. Alleen de echte erfgenaam van Zwadderich kon de kamer openen en het monster zou alleen aan hem gehoorzamen. Niemand weet wie erachter zit. Wel is bekend dat dit 50 jaar geleden ook al eens gebeurd is en dat er destijds, na de dood van een leerlinge, een dader gepakt is.
Harry Potter vindt in het toilet van Jammerende Jenny een mysterieus dagboek. Het dagboek is vijftig jaar oud en is eigendom geweest van Marten Asmodom Vilijn, een naam die Harry niets zegt. Het dagboek is helemaal leeg. Wanneer Harry op een gegeven moment inkt knoeit over al zijn boeken (inclusief het dagboek) valt hem op dat het dagboek als enige van zijn boeken helemaal schoon is, er is geen inktvlekje op te bekennen. Hij krijgt een ingeving en besluit in het dagboek te schrijven. Hij vertelt het dagboek wie hij is en krijgt direct antwoord. Harry vraagt het dagboek vervolgens of "hij" (Marten Vilijn, de oude eigenaar van het dagboek) wel eens van de legende van de Geheime Kamer heeft gehoord. Vilijn blijkt Harry niet alleen te kunnen vertellen, maar zelfs te kunnen laten zien wat er destijds is gebeurd. Vilijn laat Harry zien dat de Kamer vijftig jaar geleden is geopend door Rubeus Hagrid, die vervolgens van school is gestuurd.
Tijdens een Duelleerles (georganiseerd door Smalhart) blijkt Harry met slangen te kunnen praten. Ron en Hermelien zijn hierover behoorlijk ontdaan, omdat Sisselspraak meestal een eigenschap is van heel Duistere tovenaars. Harry´s klas/ en schoolgenoten verdenken hem er onmiddellijk van dat hij de Geheime Kamer heeft geopend, en Harry wordt met de nek aangekeken.
Harry en zijn vrienden willen weten waar de Geheime Kamer zich bevindt en wie toch die aanvallen uitvoert. Hun hoofdverdachte is Draco Malfidus, en ze brouwen uiteindelijk een illegale wisseldrank om in de gedaante van Kwast en Korzel te veranderen, om zo Draco te kunnen verhoren. Deze geeft echter aan niet de aanvallen te plegen, en weet ook niet wie de dader dan wèl is
Ze komen van professor Kist te weten wat er zich in die kamer afspeelt. Door veel speurwerk van Hermelien Griffel, die later ook aangevallen wordt, en een bezoek aan het Verboden Bos waar Harry en Ron in aanraking komen met de acromantula Aragog komen ze erachter dat er een slang (Basilisk) in de Kamer blijkt te zitten, en waar de Kamer zich bevindt. Harry kreeg te horen van de burgers dat xjeroen slecht was en zo wurgde de slang hem tot hij dood was...
ZIJN ROL ZULLEN WIJ HELAAS NIET WETEN Sad
EINDE DAG 2 de begin van de nacht 3!!!!

Deze nacht duurt tot 22:00 UUR



Laatst aangepast door Natjuh89 op vr 06 mei 2011, 14:07; in totaal 1 keer bewerkt

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

he balen Rolling Eyes
rip Jeroen!

https://weerwolfenco.actieforum.com

Kauna

Kauna
Junior spammer

Daar worden we dus niet wijzer van. Ik neem aan dat de ww hem verhullen omdat hij een ww is maar dat hoeft natuurlijk niet.

Miejster

Miejster
Senior spammer

In de tekst staat dat Jeroen slecht is, dus das toch al goed he!

Kauna

Kauna
Junior spammer

Volgens mij staat er dat de burgers zeggen dat hij slecht was, wat op meerdere manieren uit te leggen is.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Er staat dus alleen dat wij gestemd hebben op xjeroen en dat wij dus zeggen dat hij slecht was...
Dus we weten niet zeker of hij wel slecht was, maar het feit dat hij verhuld was zegt volgens mij wel genoeg.
En we weten nu ook dat er een verhulde wolf meedoet.
Wat weten we nog???
Miejster is goed want de ziener vertrouwde hem.
Debby heeft snel tips door.
en Natjuh is een goede spelleidster ondanks haar drukke tijdsschema.

xJero3n

xJero3n
Poging tot spammer

Hmmm erg jammer dit, ook voor jullie. Maar goed misschien in mijn 2e ronde beter.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Lieve burgers, goed nieuws! Very Happy

Ik weet dat ik bij de vorige ronde geprobeerd heb jullie van Artishockings goedheid te overtuigen, maar dat is omdat ik er toen zeker van was dat ik wist wat haar rol is.

Ik dacht dat ze de dorpsgek was, door haar nogal overduidelijke linkjes met Loena Leeflang. Ik heb haar hierover ge-pm'd (dat mag als je iemands rol voor 99% zeker weet) en heb haar aangeraden drie mensen te zien van wie ze zeker was dat ze goed waren, zodat er een burgerblok gevormd kon worden en heb gezegd dat ze mij gerust kon zien.

Toen maakte zij een fout. In reactie zei ze dat ze vannacht (deze nacht) drie mensen zou zien, onder wie mij, en ze vroeg mij een hint te geven over mijn rol, zodat ze die er misschien uit zou herkennen. Ze had er alleen geen rekening mee gehouden dat de dorpsgek niet deze nacht maar pas de volgende drie mensen mag zien.
Dat wekte mijn argwaan en inderdaad: de rol van dorpsgek zit niet in het spel. Ik heb het Natjuh gevraagd en alles wat zij me erover kon zeggen was dat het lijstje klopte.

Een burger zou nooit beweren dorpsgek te zijn. Alles wat ik hieruit op kan maken is dat Arti een wolf of op zijn minst een slechterik is, die er gebruik van probeert te maken dat ik haar als een goede speler zie.

We zullen zien wie er vannacht gedood wordt. Als de wolven slim zijn ben ik die persoon niet.

artishocking

artishocking
Junior spammer

Sorry hoor Jeroen maar ik ben heel erg in de war geraakt door een zompelaar.


@Mattio
Een spelleider zou nooit verklappen of er wel of niet een dorpsgek in zit.
Dat is al 1 ding waar jij mee door de mand valt.
IK ben er nu zeker van overtuigd dat JIJ iedereen zand in de ogen probeert te strooien...
Natuurlijk ben ik er heel goed van op de hoogte wanneer ik zou moeten gaan zien...als ik de dorpsgek zou zijn, maar ik had al gezegd op het forum dat ik een hamstertje ben...toch?
HIntje gemist???
Maar zoals ik al schreef, ik vertrouwde jou al niet toen ik je pm kreeg.
Toen ik zei dat ik jou afgelopen nacht ging zien, en je om een hintje vroeg over je rol, ben je er met open ogen ingetuint...getuige je bericht op het forum.

Quote van Mattio: Een burger zou nooit beweren dorpsgek te zijn. Alles wat ik hieruit op kan maken is dat Arti een wolf of op zijn minst een slechterik is, die er gebruik van probeert te maken dat ik haar als een goede speler zie.

Beste Mattio IK, heb NOOIT beweert de dorpsgek te zijn...ik beweer de hamster te zijn.
JIJ DACHT dat ik de dorpsgek was door mijn avatar...en probeerde mij uit de tent te lokken.
IK heb daar op ingespeeld door JOU uit de tent te lokken...
Gelukt!!
(zie ik daar nu je rode wolvenoogjes gloeien van angst?)

Bedankt. Smile
Ik weet nu wel naar wie mijn stem gaat morgen Smile




Ok, verder tot de orde van de dag...de Kreukelhoornige Snottifantjes moeten water hebben.



Laatst aangepast door artishocking op vr 06 mei 2011, 10:53; in totaal 1 keer bewerkt

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

artishocking schreef:Een spelleider zou nooit verklappen of er wel of niet een dorpsgek in zit.

Mattio schreef:Ik heb het Natjuh gevraagd en alles wat zij me erover kon zeggen was dat het lijstje klopte.


artishocking schreef:Toen ik zei dat ik jou afgelopen nacht ging zien,

Mattio schreef:In reactie zei ze dat ze vannacht (deze nacht) drie mensen zou zien,

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum