Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

# ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind.

+16
Stephen
stefan003
laura
Hank1705
artishocking
Moustache
Tachondar
Kauna
Miejster
graafoto
Debby
v8power
Mattio
morkreb
Backslide
Natjuh89
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 17]

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik ben druk met het zoeken naar nurgels maar heb wel even tijd om mijn stem uit te brengen op Mattio
Ik denk dat hij één van de medestudenten is die steeds mijn spullen verstoppen omdat ze me lijp vinden..
Ze noemen mij ook wel Lijpo Leeflang, maar dat vind ik niet erg # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 3 953470

Stem aangepast...and anders heeft mijn spullen verstopt.



Laatst aangepast door artishocking op di 03 mei 2011, 21:08; in totaal 2 keer bewerkt

Miejster

Miejster
Senior spammer

Debby schreef:Hahaha.

In deel 6 wonen we in hetzelfde huis,Dobby/Miejster.
Je was eerst de huiself van de Malfidussen,maar Harry heeft je vrijgekocht met een sok.

Oooo cool, hopelijk is het een mooi huis! Maar jouw gezelschap lijkt me ook wel leuk genoeg. En ik zal wel werken om Harry zijn sok terug te bezorgen hoor. Gelukkig ben ik weg bij die Malfidussen.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik zou graag stemmen op heer Voldemort aangezien hij een stouterik is, maar die stem komt niet goed zeker? Dan maar op de totaal inactieve Stephen omdat hij nog niet online geweest is.



Laatst aangepast door Miejster op di 03 mei 2011, 21:12; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : stem ontvet)

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ik ga mee op Stephen. Aan inactieve medespelers heb je nu eenmaal niets.

Dit wordt v8power



Laatst aangepast door Moustache op di 03 mei 2011, 18:03; in totaal 1 keer bewerkt

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Hij die niet genoemd mag worden blinkte ook lange tijd uit in afwezig zijn, net als Stephen
Makkelijke keuze dus.



Laatst aangepast door graafoto op di 03 mei 2011, 12:16; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : De verloren zoon is terug)

Backslide

Backslide
Junior spammer

Maar die had zich eerst goed bekend gemaakt!
Toch; Stephen it is!
Ik wacht nog even met stemmen aangezien Stephen terug is gekomen.



Laatst aangepast door Backslide op di 03 mei 2011, 10:03; in totaal 1 keer bewerkt

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik stem deze maal niet op Stephen, want hij is er vorige keren ook al steeds uitgestemd...
Mijn stem laat ik nog ff op me wachten :p

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik vind het sneu om op Stephen te stemmen. De vorige ronde werd hij er ook uitgestemd (met 13 stemmen, dat heb ik eigenhandig (autocheir in het Grieks - laatst geleerd) geteld Very Happy)...

Daarom stem ik op Moustache. Daar zit geen verdenking achter, maar hij begon met stemmen op Stephen. Very Happy

EDIT: Niet Moustache maar Miejster stemde als eerste op Stephen... silent Sorry Moustache, en sorry Miejster. # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 3 953470



Laatst aangepast door Mattio op di 03 mei 2011, 17:44; in totaal 1 keer bewerkt

laura

laura
Spammer i.o.

anders wil ik de rol van stephen wel op me nemen Very Happy met álle liefde Very Happy

laura

laura
Spammer i.o.

ohja en als ik de rol van stephen overneem dan nog even wachten met op hem te stemmen Very Happy

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Probleem is opgelost,
Natjuh89 is MOD van de 2 groepen en zal jullie indelen zodra ze er de tijd voor heeft.

Succes alle.

Stephen

Stephen
Aankomend spammer

Ik raad het jullie af om op mij te stemmen. Ik kan nog van pas komen voor de burgers!

Inderdaad ben ik een beetje afwezig geweest, maar ik had ook nog niet door dat het potje alweer begonnen was. Beetje druk geweest.

Zal zorgen dat ik er vanaf nu wel beter bij ben.

Ik stem op MoustacheMiejsters, dit deels ter bescherming van mezelf. Immers heeft hij na mij de meeste stemmen. Daarbij raad ik het de rest aan om nog snel hun stem op mij te veranderen in iets anders. Ik zal het topic niet volspammen, maar ik ben bij dezen aanwezig.

Groeten.

Overigens neem ik de rol van Harry op me. Aangezien ik geloof dat niemand anders die geclaimd heeft. Nog een reden om niet op mij te stemmen. Zonder mij gaat het hele verhaal nergens over. Smile



Laatst aangepast door Stephen op di 03 mei 2011, 17:49; in totaal 1 keer bewerkt

Kauna

Kauna
Junior spammer

Kijk dat is mooi, dan zijn we er allemaal. Dan kan ik nu lekker random stemmen: Morkreb

Debby

Debby
Senior spammer

Ik stem Hank1705

Reden : Hij heeft nog geen Harry Potter afbeelding.

En meerdere nog niet,maarja moet ergens beginnen.

xJero3n

xJero3n
Poging tot spammer

Nou ik ben dan eindelijk terug van vakantie hoor (A). Ik zal straks maar even gaan stemmen Razz, ik ben benieuwd naar mijn eerste ronde =D!

v8power

v8power
Spammer i.o.

hmmmm iedereen is er weer dus een inactieve stemmen heeft nu weinig zin
ga weer voor de oude methode random
ik heb nog geen verdenkingen dus gaat mijn stem naar kauna

morkreb

morkreb
Junior spammer

Mooi dat iedereen aanwezig is ^^
Ik stem Artischocking



Laatst aangepast door morkreb op di 03 mei 2011, 22:01; in totaal 1 keer bewerkt

Backslide

Backslide
Junior spammer

Miejster it is,

Omdat: groen+5=Maandag

xJero3n

xJero3n
Poging tot spammer

Ik stem: Hank

Ik heb gewoon een random.org gebruikt (A)

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Nu dat Stephen terug is zal ik maar op mijn allereerste keuze terug vallen...
Moustache i'm sorry

Moustache

Moustache
Junior spammer

Mattio schreef:Ik vind het sneu om op Stephen te stemmen. De vorige ronde werd hij er ook uitgestemd (met 13 stemmen, dat heb ik eigenhandig (autocheir in het Grieks - laatst geleerd) geteld Very Happy)...

Daarom stem ik op Moustache. Daar zit geen verdenking achter, maar hij begon met stemmen op Stephen. Very Happy
Dit is fout, je moet beter opletten. Miejster was degene die begon met stemmen op Stephen, en ik stem alleen maar mee.

artishocking

artishocking
Junior spammer

Morkreb, waarom?

Ik ben bezig met zoeken naar nurgels en knarkloppertjes...van mij heb je niks te vrezen.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahahah klopt Smile Het probleem is opgelost en ben mod Very Happy
Dus heb eindelijk de wolvenblok en burgerblok gemaakt Smile

Moustache

Moustache
Junior spammer

Debby schreef:Ik stem hank1705

Reden : Hij heeft nog geen Harry Potter afbeelding.

En meerdere nog niet,maarja moet ergens beginnen.
Hank1705 heeft trouwens een spijker door zijn voet gekregen en daardoor wat anders aan zijn hoofd.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

stefan003 schreef:Probleem is opgelost,
Natjuh89 is MOD van de 2 groepen en zal jullie indelen zodra ze er de tijd voor heeft.

Succes alle.

dankjewel Stefan Smile

go wolfjes! go wolfjes! woehoeeeee! # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 3 829688 # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 3 1625 # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 3 571163 # ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind. - Pagina 3 370339

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum