Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

# ronde 33 Op reis met harry potter van begin tot het eind.

+16
Stephen
stefan003
laura
Hank1705
artishocking
Moustache
Tachondar
Kauna
Miejster
graafoto
Debby
v8power
Mattio
morkreb
Backslide
Natjuh89
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 17]

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ben ik niet representatief dan? Laughing

v8power

v8power
Spammer i.o.

dit gaat weer moeilijk worden voor ons burgers met de ziener eruit
en ik ben geneigd om weer een random stem uit te brengen
toch ga ik mee voor xjero3n met als reden dat hij maar weinig van zich laat horen
ik ben natuurlijk bereid te veranderen als er goede argumenten komen

morkreb

morkreb
Junior spammer

Als ik alle berichten van onze ziener teruglees zou ik durven zweren dat ze Miejster heeft gezien de eerste nacht. Daarnaast leek een klein groepje ineens de rollen van elkaar te kennen. Volgens mij moet daar dus een koppel in het spel zijn. Dat vervolgens direct Debby het doelwit is bevestigd dat wat mij betreft wel aardig.

Ik gok erop dat Miejster een van het koppel is. Zelf waarschijnlijk met een goeie/nuttige rol en aan het andere eind een wolf. Dat maakt de dood van Debby niet zo willekeurig meer als in eerste instantie zo zou lijken. Eerst leek het me logisch dat Arti het tweede deel van het koppel vormde maar die optie valt weg door miejsters stem. Des te minder ik miejster vertrouw.

Ik weet niet in hoeverre ik in de goeie richting zit maar Arti lijkt me hier op een of andere manier het minst onschuldig.

Btw Steve, heel veel sterkte en beterschap gewenst. Met een gebroken teen had ik mooi de taxi genomen maar misschien was die inschatting voor mij op zo'n moment wat makkelijker geweest. Aan de andere kant vertel je het nog vrij luchtig hierzo op het forum, dus heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen.

Kauna

Kauna
Junior spammer

Het koppel zal nooit op elkaar gaan stemmen die proberen samen te winnen en als de één eruit gaat gaat de ander mee. dus of je theorie klopt niet of ik snap je niet.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Natjuh heeft haar mondje voorbijgepraat door te zeggen dat de wolven op goed geluk iemand gedood hebben, dus aan de moord op Debby valt wat mij betreft geen enkele verdenking af te leiden.

Morkrebs theorie klinkt me enigszins apart in de oren. Hij is aannemelijk, maar tegelijkertijd wel wat vreemd... scratch
Het is niet vreemd om op elkaar te stemmen als je geliefde bent, Kauna. Het is een klein risico, maar als één van de twee een slechterik is, dek je er de mogelijkheid op gepakt-worden wel deels mee af. Mensen zullen de geliefden er minder snel uit pikken als ze één of twee keer op de ander hebben gestemd.

Debby

Debby
Senior spammer

Bah,ik verveel me.

Hank,zullen we een feestje bouwen dan maar.

morkreb

morkreb
Junior spammer

Nee het lijkt me niet logisch dat Arti en Miejster het koppel zijn, was ik zo onduidelijk? Neutral
Ik betwijfel ook of we moeten letten op wat Natjuh zei maar misschien heb je gelijk en zit ik er gewoon helemaal naast. Ik vind het iig wel verdacht dat iemand wordt beschermd, enkele personen daarvoor opkomen, en vervolgens precies de ziener wordt gepakt.

Ik ga voorlopig wel even met jullie mee op xjero3n.



Laatst aangepast door morkreb op do 05 mei 2011, 18:31; in totaal 1 keer bewerkt

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

@ Debby, ik kan niet wachten tot Natjuh aan het 4e boek begint Very Happy
Dan kunnen wij, de (klop)geestjes, mooi in actie komen Twisted Evil

@ Graafoto: oei, das behoorlijk heftig, heel veel beterschap en succes gewenst

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

morkreb schreef:Nee het lijkt me niet logisch dat Arti en Miejster het koppel zijn, was ik zo onduidelijk? Neutral

Tsjah, eerlijk gezegd ontgaat het me een beetje wat je nu precies wilt zeggen, maar dat heb ik bij iedereen... Volgens mij probeert een aantal spelers naar voren te komen als iemand die iets weet en voor die spelers moeten we denk ik juist uitkijken. Nu al de ziener eruit wil zeggen dat er maar weinig mensen echt iets kunnen weten.

Het is maar hopen dat de ziener een goede heeft gezien en die heeft toegevoegd aan het burgerblok. Anders is dat nu al uitgestorven... silent

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik heb mijn nurgeltjes ook met zn tweeën in een kooitje, zo'n beestje alleen is toch zielig.
Dus Natjuh kan toch best 2 hamstertjes hebben.
Net als ik een echte dierenvriend.
Ik heb de Kibbelaar uit, wie wil hem lezen?

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik probeer alleen maar te zeggen dat ik vermoed dat miejster meer weet.
Feit dat jij op mij stemt brengt jouw ook hoog op het lijstje, Mattio Wink

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

artishocking schreef:Ik heb mijn nurgeltjes ook met zn tweeën in een kooitje, zo'n beestje alleen is toch zielig.
Dus Natjuh kan toch best 2 hamstertjes hebben.
Net als ik een echte dierenvriend.
Ik heb de Kibbelaar uit, wie wil hem lezen?

Hihi, gekkerd. Rolling Eyes

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik moet toegeven xJero3n niet echt veel online is, maar ik spreek hem vaak over weerwolven (Geen paniek, ik weet wat ik mag zeggen en wat niet) en hij zegt meestal "Ja, ik wil zelfs heel graag posten, maar ik weet niet wát"
Ik snap dat jullie allemaal zeer spamgraag zijn, maar dat moeten we bij hem er nog even inkrijgen. Ik geloof ook zeker niet dat hij wolf is, dus gaat mijn stem naar Artishocking.

En om nog even op het verhaal terug te komen; zwaaaar kwalitatief uitermate teleurstellend dat de ziener eruit is. Er mag nu dus helemaal niet meer gepmd (is dat een goed woord zo?) worden? Op de Sjamaan na dan zeg maar?



Laatst aangepast door Backslide op do 05 mei 2011, 17:51; in totaal 2 keer bewerkt

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Backslide schreef:Ik moet toegeven xJero3n niet echt veel online is, maar ik spreek hem vaak over weerwolven (Geen paniek, ik weet wat ik mag zeggen en mag niet) en hij zegt meestal "Ja, ik wil zelfs heel graag posten, maar ik weet niet wát"
Ik snap dat jullie allemaal zeer spamgraag zijn, maar dat moeten we bij hem er nog even inkrijgen. Ik geloof ook zeker niet dat hij wolf is, dus gaat mijn stem naar Artishocking.

Nog een stem op Artishocking... Jullie letten niet erg op hè? Als je twijfelt, Backslide, zou ik niet op Arti stemmen. Zij is misschien wel de duidelijkste van ons allemaal.

En om nog even op het verhaal terug te komen; zwaaaar kwalitatief uitermate teleurstellend dat de ziener eruit is. Er mag nu dus helemaal niet meer gepmd (is dat een goed woord zo?) worden? Op de Sjamaan na dan zeg maar?

Ge-pm'd.

Ik verander mijn stem van Morkreb naar xJero3n om Arti buiten schot te houden. Ik hoop dat één van de Arti-stemmers zijn stem wil veranderen, want Artishocking is echt goed! Surprised

morkreb

morkreb
Junior spammer

naja, tis maar hoe iedereen er over denkt. Als je na de 3de nacht beslist met iemand moet overleggen dan zal ik je niet tegen houden. Ik denk alleen dat het spel het leukst en het spannendst blijft als we niet te veel aan elkaar verklappen. In het begin dat ik hier kwam werden er ontzettend veel berichtjes naar elkaar gestuurd maar dat was vooral omdat we toen nog geen burger en wolf blokken hadden. Maar goed, dat moet natjuh verder beslissen denk ik.

Backslide

Backslide
Junior spammer

Tja Mattio, dat kan ik ook wel. Maar ik ben er ook heilig van overtuigd dat xJero3n goed is. Laten we dan iemand anders eruit stemmen. Moustache kwam ook al met een hint, dus die wil ik er ook niet uitstemmen (wauw, ik heb zélf een keer een hint ontdekt!)



-Nouja, hint.. Misschien is dat ook niet helemaal het goede woord x) Razz

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Backslide schreef:Tja Mattio, dat kan ik ook wel. Maar ik ben er ook heilig van overtuigd dat xJero3n goed is. Laten we dan iemand anders eruit stemmen. Moustache kwam ook al met een hint, dus die wil ik er ook niet uitstemmen (wauw, ik heb zélf een keer een hint ontdekt!)

Ik beschuldig xJero3n nergens van, maar de ene goede is de andere niet en als ik Arti goed heb begrepen (waar ik erg zeker van ben), dan lijkt het me dat we niemand liever zouden houden dan haar. Zeker op dit moment.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Xjero3n
Reden? Niet actief

Backslide

Backslide
Junior spammer

Inactief? Kom op man, stem dan Stephen eruit ofzo?

xJero3n

xJero3n
Poging tot spammer

Hee,
Sorry voor het weinige posten en het heel erg op de achtergrond zijn maar dit komt onder andere doordat dit mijn eerste ronde pas is en ik deze vakantie heel de week moet werken. Maarja tenzij je de heks eruit wil hebben stem je op mij ..

Backslide

Backslide
Junior spammer

.. Misschien dat Arti inderdaad ook goed is.
Daarom breng ik mijn stem uit op Stephen, ik hoop dat er zoveel mogelijk mensen met me mee gaan. Ik heb hem nog geen hint horen geven.
Ik zeg niet dat hij slecht is, maar van de rest weten we dat ze goed zijn!

(alhoewel ik natuurlijk zelf ook nog geen hint heb gegeven.. nuja; komt nog wel)

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Oei, ik heb ook nog geen hint gegeven, maar langs de andere kant kunnen we in onze hints ook liegen zoals ik in de vorige ronde als ik mijn voordeed als een priester maar eigenlijk een ketter was.
ik ga geen hints geven want dat is vals spelen hé.

Backslide

Backslide
Junior spammer

Hints geven = valsspelen?
En hardop je rol roepen is wel legaal? Volgens mij is hints geven gewoon toegestaan hoor Smile
Maar niemand die met mij meegaat op Stephen Sad?

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik wil wel veranderen maar niet naar Stephen.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

nee hints geven is niet vals spelen, hoewel je het de belangrijke rollen wel moeilijk kunt maken als iedereen gelijk overduidelijk begint te hinten.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum