Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde # 24: 'Ons standpunt is: ja... maar nee toch maar niet mits tenzij en indien voor het geval dat de voorwaarden zijn vervuld'

+7
artishocking
morkreb
Miejster
Natjuh89
Hank1705
laura
howlin graveyard
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 8]

v8power

v8power
Spammer i.o.

yes een wolf eruit en dat na een blinde gok ik vermoedde al dat ze burger was omdat iedereen mee ging maar het bleek dus goed
nu maar eens kijken wie er niet meeging

laura

laura
Spammer i.o.

Jeej wolf eruit! Nu de volgende!

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Damn, stomme familie bezoek, dat loopt altijd uit, nu heb ik weeral geel.
Ah ja, volgende maal een wilde gok doen dan maar.

Trouwens whoehoe, een wolfje uit z'n nest Twisted Evil

morkreb

morkreb
Junior spammer

howlin graveyard schreef:het magazine van de fijne vleeswaren ligt nog steeds open op dezelfde *agina.
gniffel, ik stem dat howlin volgend potje weer spelleider moet zijn!

Stoute Do!

Gast


Gast

laura schreef:Jeej wolf eruit! Nu de volgende!

een beetje meer medeleven met mijn droevige lot is niet verboden hoor Rolling Eyes

en aangezien iedereen voor de burgertjes loopt te juichen, zal ik dan maar wat tegendruk geven: woehoeee!! wolfjeeeees!!!! we hebben de W! we hebben de O! we hebben de L! we hebben de F! we hebben de J! we hebben de E! we hebben de S! wee-oo-el-ef-jee-ee-es, wolfjes!!
cheers cheers cheers

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

daar mogen wel wat letters vanaf hoor, zoveel zijn er niet meer geek

go burgers I love you
nu goed de nacht doorkomen en dan de volgende wolf druit Very Happy
(wat is dat nou toch.. stem ik mee is het een burger, stem ik niet mee is het een wolf Rolling Eyes )

laura

laura
Spammer i.o.

haha ja ik ken het hank hahaha

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ hank..
Dat ken ik ook hoor...

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

toch een beetje matig dat er op mij dan wel wordt meegestemd ^^

https://weerwolfenco.actieforum.com

morkreb

morkreb
Junior spammer

heb ik nou nooit last van Razz

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

tss wat een zelfvertrouwen toch weer, ik werk nooit meer met jou samen verrader, eerst een beetje de ziener uithangen en samenwerken en nu laat je me gewoon vallen... deze ronde heeft mij zwaar getraumatiseerd.
Het goede nieuws is dat ik muziek heel goed heb gemaakt cheers

https://weerwolfenco.actieforum.com

artishocking

artishocking
Junior spammer

Zie je nou wel dat die extra studie tijd je goed is bekomen haha.
Je hoeft ons niet te bedanken hoor, we hebben het graag voor je over gehad. Smile

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ja jullie zijn schatjes Sad

https://weerwolfenco.actieforum.com

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Wetenschappers debatteren nog steeds over wat leidde tot het uitsterven van de dinosaurus. De dieren konden niet tegen de enorme stofwolken die 65 miljoen jaar geleden in de atmosfeer zaten, zegt 'asteroïde-adept' Jan Smit, verbonden aan de Vrije Universiteit Amsterdam.
Koop dan een stofzuiger, denk ik zo bij mezelf. Die van Dyson bijvoorbeeld. Maar waar moet ik nu op letten als ik een stofzuiger koop? Ten eerste moet je niet altijd weten hoe groot de luchtstroom is, want een slecht technisch ontwerp kan er voor zorgen dat een grote luchtstroom toch een geringe zuigkracht veroorzaakt. Ten tweede moet je weten welke extra kosten de stofzuiger met zich meebrengt (hoeveel kosten de stofzakken, zijn ze herbruikbaar,…). Ten derde moet je de garantieperiode controleren. Ten vierde: de energie-efficiëntie van je toestel is belangrijker dan zijn wattage. En als laatste: beschik ik wel over een constante zuigkracht?
Maar als je echt veel zuigkracht wil dan moet je je een mug kopen. Akkoord het beestje stopt wel met zuigen als je op zijn hoofd slaat, maar toch. Steekmuggen of muskieten zijn de bekendste muggen en zijn in beginsel onschuldige insecten die leven van nectar. Toch staan ze voor de mens bekend als vervelende vampiristische wezens omdat ze onder andere menselijk bloed zuigen, althans de vrouwtjes tijdens de aanmaak van de eitjes. Bij de mens resulteert dat meestal in een rode jeukende bult, maar bijtende muggen kunnen ook veel schade aanrichten vanwege ziekten die ze kunnen verspreiden, zoals de beruchte West-Nijlziekte. In tropische gebieden verspreiden muggen op grote schaal vaak dodelijke ziekten (onder andere malaria), waaraan jaarlijks miljoenen mensen sterven. Ook op dieren kunnen muggen verschillende ziektes overbrengen. Vogel- en veehouders kunnen hierdoor enorme economische schade lijden. Muggen kunnen bijvoorbeeld ook verantwoordelijk zijn voor grote uitbraken van veeziekten, zoals blauwtong.
Nog een geluk dat de dino’s geen Music for Life georganiseerd hebben en alle onder muskietennetten sliepen, want dan zouden wij nooit Jurassic Park gekend hebben… Maar dat konden ze natuurlijk want ze kenden het begrip geld nog niet. En moesten ze dat begrip wel al gekend hebben, dan zouden ze zich wel een Dyson aangeschaft hebben om die letterlijk adembenemende stofwolk weg te zuigen, waardoor het zonlicht niet meer afgeblokt zou worden en het terug warmer werd. Want deze koudbloedigen moesten het hebben van de rechtstreekse zonnewarmte. Ook de planten zouden nog volop aan water en koolstofdioxide omzetten in zuurstof en suikers.
En die muziek dan? Dat kenden ze ook niet, want heb jij ooit fossielen gezien van een Stegosaurus met een Fender Stratocaster? Mocht het wel zo zijn dan zouden Mark Knopfler, Jimi Hendrix, Ritchie Blackmore, Eric Clapton, Frank Zappa en Kurt Cobain zo geen splijtende furore gemaakt hebben op deze klankkast met voorzien van drie enkelspoel-gitaar-elementen en 21 frets op de hals. Natuurlijk kon de Stegosaurus geen gitaar spelen, hij had ook geen fiets. Waarom niet? Het antwoord is simpel en hetzelfde als het antwoord op de vraag hoeveel pannenkoeken er in een hondenhok liggen als je weet dat een olifant geen fietsbel heeft. Antwoord: woensdag, want in yoghurt zitten er ook geen gaten.
En dat is de reden waarom ik deze nacht alweer geen rust vond. Nu was het niet die verstekeling maar een ‘stekeling’. Dat God het ooit in zijn hoofd heeft kunnen halen om zo een klein, irritant zoemend insect te durven scheppen om ons te ambeteren. En wie is die God nu eigenlijk? God schiep de man naar zijn evenbeeld, maar God is een hersenspinsel van de mens binnen de gedachte dat religie de opium van het volk is. Dus is God nu de kip of het ei?
Damn, de nacht is voorbij en ik heb weer niet geslapen. Ik zal de maar een kleur kiezen tussen 0 en 10.

Miejster wordt verslonden, hij was de dorpsgek. De ooggetuige heeft echter geen dader(s) herkend.
Dag 2 eindigt morgenavond om 20:120:03

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Sad rip miejster Sad

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

wat jámmer nou meneer/mevrouw de ooggetuige. En wat jámmer nou meneer de dorpsgek.

Kom erbij hoor miejster, plaats zat hier op dit wolkje, ben blij dat je er bent cheers welkom, welkom

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

oh en howlin, echt, je bent geniaal.
Ooit overwogen aan de nationale onzin-essay-wedstrijd mee te doen? Qua onzin win je zonder meer de hoofdprijs.

https://weerwolfenco.actieforum.com

morkreb

morkreb
Junior spammer

ow, das niet best Sad

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Alsof hij bij jou wil gaan zitten...Razz

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Dorien schreef:oh en howlin, echt, je bent geniaal.
Ooit overwogen aan de nationale onzin-essay-wedstrijd mee te doen? Qua onzin win je zonder meer de hoofdprijs.

Waar kan ik me inschrijven? Heb wel ooit eens gedacht een show van 15 minuten voor een stand-up te schrijven.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Natjuh89 schreef:Alsof hij bij jou wil gaan zitten...Razz

niet? Sad ik bijt alleen wat graag, maar nooit in gekken.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Neej dat wil die niet...!!!

Debby

Debby
Senior spammer

Damned. Crying or Very sad Sad

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Morgen heb ik een drukke dag dus ik zal alvast nu stemmen...
Debby... denk ik niet.
Natjuh ... Ja, zou wel eens kunnen.
Ik kies voor Natjuh
Als je een reden wilt ... Kies 1 uit de volgende zinnen.

-Kikkers kwaken als dat de eend gebekt is.
-De laatste Volvo geef je aan je geliefde (of was het Rolo)
-Piep zij de muis op de trap.
-Als de vrouw van huis is, dansen de striptease danseressen op tafel.
-Wie laatst lacht heeft de grap te laat begrepen.
-Problemen moeten pas aangepakt worden als ze zich voordoen.
-1 voor allen, allen voor geen 1

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

howlin graveyard schreef:
Dorien schreef:oh en howlin, echt, je bent geniaal.
Ooit overwogen aan de nationale onzin-essay-wedstrijd mee te doen? Qua onzin win je zonder meer de hoofdprijs.

Waar kan ik me inschrijven? Heb wel ooit eens gedacht een show van 15 minuten voor een stand-up te schrijven.

Ik zal het even voor je uitzoeken, mocht ik er niet achter komen dan weet mijn filosofiedocente (zegt direct iets over ons filosofisch niveau?) het wel en kan ik het haar vragen. Ik heb het wel overwogen ter afwisseling van NaNoWriMo (verhaal van 50.000 woorden schrijven in 30 dagen) maar heb te weinig tijd.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum