Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde #25 inschrijving

+10
Miejster
artishocking
Hank1705
graafoto
Natjuh89
stefan003
δόριεν
morkreb
howlin graveyard
Debby
14 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Spelronde #25 inschrijving Empty Spelronde #25 inschrijving wo 12 jan 2011, 10:06

Debby

Debby
Senior spammer

Hier kunnen jullie je weer opgeven voor een nieuwe ronde Weerwolven van Wakkerdam.

- Debby
- Laura
- Artishocking
- Miejster
- Morkreb
- Graafoto
- Howlin
- V8power
- Natjuh
- Djali
- Hank

Heb de standaardmensen alvast maar ingevuld.
Als je niet meedoet,effe melden.

Enne,wie gaat het nieuwe spel leiden?



Laatst aangepast door Debby op do 13 jan 2011, 18:33; in totaal 2 keer bewerkt

2Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving wo 12 jan 2011, 12:15

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Ik wil weer even een actualiteiten-nonsens-ronde proberen, maar dan moet ik eerst even bezinnen met welke rollen ik zou willen spelen.
Een andere spelleider mag natuurlijk ook.

3Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving wo 12 jan 2011, 13:54

morkreb

morkreb
Junior spammer

Doe maar morgen beginnen Wink

4Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving wo 12 jan 2011, 14:10

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ik zal Mattio bewerken in de hoop dat ie weer 'ns een rondje meedoet. Alweer veel te lang niet gezien hier. Ik sta inderdaad prima op die lijst ^^
Spel leiden voor mij nog altijd niet.

https://weerwolfenco.actieforum.com

5Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving wo 12 jan 2011, 16:41

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

ik denk dat een goeie test zou zijn:
om eens geen PM's toe te staan, behalve via de spel leider.

zou zouden de spelers echt goed op moeten letten in een ronde, worden er vaker fouten gemaakt met het lynchen en duurt een ronde langer.

maar als hier voor gekozen wordt moeten de spelers zich hier wel echt aan houden natuurlijk.

6Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving wo 12 jan 2011, 16:52

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

hmm ik weet niet. Dan lijkt het meer op de 'echte' weerwolfversie. Dan zou ikzelf er eerder toe geneigd zijn om te zeggen dat alleen de ziener/dorpsgek mag pm'en, anders wordt het wel heel lastig. Alleen... wordt de rol van ketter dan niet onmogelijk? :s

https://weerwolfenco.actieforum.com

7Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving wo 12 jan 2011, 18:21

Debby

Debby
Senior spammer

Ik ben het daar wel mee eens,maar de ziener moet wel contact op kunnen nemen.

8Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving wo 12 jan 2011, 18:25

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik ben het er niet mee eens.. Vind dat een pm wel moet kunnen.. Hoe kan je anders overleggen als je niet in een burgerblok/weerwolvenblok zit.. Het word dan voor de geliefde ook weer moeilijk...

9Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving wo 12 jan 2011, 18:29

morkreb

morkreb
Junior spammer

msn iemand? Razz
nah, ik had mezelf zoiezo al voorgenomen om niet meer m'n eigen rol door te gaan geven. pb's helemaal niet meer toestaan is onmogelijk lijkt me. Vroeger werden er nog wel eens stille hints tussen het stemmen door gegeven en zo Cool

10Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving wo 12 jan 2011, 20:35

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

zal het iets beter zeggen, want ik zie zelf ook dat het nogal onduidelijk is wat ik bedoel.

een aantal rollen moeten kunnen pm-en, zoals de sjamaan, de ziener, de dorpsgek en nog een enkele. Deze rollen mogen alleen PM-en naar mensen waarvan ze de rol weten! dus na het op vragen van iemands rol, in de nacht, aan de spelleider. (en je mag uiteraard dan op hun PM's reageren.)

de andere rollen: zodra je bij elkaar in een blok zit mag je dan met elkaar PM-en, maar enken als je met elkaar in een blok zit!

Uitzonderingen:
De geliefde, deze zitten aan elkaar gekoppeld en mogen dus samen overleggen via PM.

De Sjamaan: Zodra de Sjamaan een slecht hulpje gevonden heeft (na het op vragen via de spel leider) mogen de wolven contact met het slechte hulpje hebben via PM omdat het hulpje geen toestemming krijgt tot het WW-Blok.


Kort gezegd is dus, je mag alleen PM contact hebben met de mensen waarvan jij de rol weet,
en de rol mag je alleen te weten komen door de ziener/sjamaan/dorps gek,
of doordat je door 1 van deze in het zelfde blok bent beland.



Dus als ik bijv. Beschermengel ben, en de ziener heeft mij nog niet gezien (en dus geen contact met mij gehad), mag ik geen PM's sturen.
Zodra de ziener mij wel gezien heeft en contact met mij heeft gehad beland ik in het burger-blok.
Alle andere die al in het burger-blok zitten, weet ik dan de rollen van en mag ik PM contact mee hebben.


Door dit toe te passen zal er weer meer spanning in het spel komen, de rondes langer duren, en er na mijn mening weer meer plezier zijn.


Ik hoop dat het zo wat duidelijker is wat ik bedoel?
ik heb nu natuurlijk nog niet alle rollen bekeken maar ik denk dat het idee wel duidelijk is zo?



Laatst aangepast door stefan003 op wo 12 jan 2011, 21:07; in totaal 1 keer bewerkt

11Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving wo 12 jan 2011, 21:00

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Goede regels,
Ik doe natuurlijk mee.
Wat zou ik anders moeten doen met mijn tijd?

12Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving wo 12 jan 2011, 21:15

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

jah me eerste bericht was een beetje kort maar dit bedoelde ik, als meer mensen het er mee eens zijn wil ik dit proberen en dan wil ik ook wel de spelleider zijn als het nodig is.

13Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving wo 12 jan 2011, 21:16

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik denk dat ik maar even een keertje oversla Wink
Net 30 bladzijden woordjes in m'n hoofd gestampt (EN-NE, 2/3 moet nog een keer maar dan ook NE-EN), en krijg nog meer repetities binnen nu en een week, dus doe er verstandiger aan even een pauze te nemen Wink

#26 ben ik wel weer van de partij natuurlijk

14Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving wo 12 jan 2011, 21:49

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ronde 25 ... Hmmm... 25 is een speciaal getal.
25 jaar huwelijk is een zilveren Jubileum.
Een ronde waar zilver of zo in voorkomt???
ik denk maar luid op

15Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving do 13 jan 2011, 01:15

artishocking

artishocking
Junior spammer

Weerwolven zijn alleen te doden met een zilveren kogel..Zou dat een titel kunnen zijn?

De zilveren kogel

16Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving do 13 jan 2011, 11:00

Gast


Gast

Klinkt als een goeie toevoeging aan de regels. Doen!

17Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving do 13 jan 2011, 11:07

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Merkte pas met uitloggen dat ik op Djali zat ipv Dorien.

Hierbij nogmaals mijn mening: ik stem voor!
Daarnaast denk ik dat het ook wel leuk zou zijn om weer wat nieuwe mensen erbij te halen. We hadden een harde kern die elke keer meedeed, maar een hoop daarvan (kauna, blackknight, axeT, beb, mini, Roel...) zijn gestopt en nu is het clubje af en toe wel heul erg klein.
Ik weet niet wie onder jullie allemaal travian spelen maar zouden we niet weer 'ns een alliantie zo hopeloos verslaafd kunnen maken als Olympus in de goede oude tijden was? Of NWU natuurlijk ^^

https://weerwolfenco.actieforum.com

18Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving do 13 jan 2011, 11:15

Miejster

Miejster
Senior spammer

Er zitten er enkele op dit moment nog steeds in DDYN/BHM/LEV.

19Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving do 13 jan 2011, 11:18

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

kauna en blackknight toch? Bluzz heeft het volgens mij gewoon te druk (hij speelt op jantref, s4) en AxeT weet ik niet, die was op een gegeven moment kwijt.

En Beb heb ik vlak voor het einde van s1 nog gesproken en toen zei ze dat als het hoogseizoen (ze werkt in de horeca) voorbij was, en het eindspel, ze weer terug zou komen maar nooit meer gezien. Misschien baalde ze ook van me vanwege de DefSlet-situatie, I don't know.

https://weerwolfenco.actieforum.com

20Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving do 13 jan 2011, 17:32

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Hank1705 schreef:Ik denk dat ik maar even een keertje oversla Wink
Net 30 bladzijden woordjes in m'n hoofd gestampt (EN-NE, 2/3 moet nog een keer maar dan ook NE-EN), en krijg nog meer repetities binnen nu en een week, dus doe er verstandiger aan even een pauze te nemen Wink

#26 ben ik wel weer van de partij natuurlijk

ik heb me bedacht, je mag me er wel tussenzetten Embarassed
toch wel voldoende tijd waarschijnlijk

21Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving do 13 jan 2011, 18:10

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik denk dat ik juist maar eentje over moest gaan slaan. Concentratie is ver te zoeken op het ogenblik Sad

22Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving do 13 jan 2011, 18:32

Debby

Debby
Senior spammer

Ik bewerk Kauna wel effe.
Ze is momenteel mijn sitter,dus moet wel lukken denk ik.

Nee,Bas moet ook meedoen Sad

23Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving do 13 jan 2011, 19:19

morkreb

morkreb
Junior spammer

Is goed maar dan wel met minimale inspanning, graag een beetje rustige rol dan

24Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving do 13 jan 2011, 19:50

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ik kan Guido (Daniel hier) nog wel proberen, heb hem net opgespoord op s1. Maar acht de kans klein. Hij vindt IRC ww'en leuker. Linda kan ik op msn wel over proberen te halen.

Prima Bas, we stemmen jou er wel tijdig uit dan Twisted Evil weet je ook eens hoe dat is. Maar je moet wel meedoen!

https://weerwolfenco.actieforum.com

25Spelronde #25 inschrijving Empty Re: Spelronde #25 inschrijving do 13 jan 2011, 20:47

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

is dat de Daniel Bakker waar je het over had? (van S1)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum