Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde # 24: 'Ons standpunt is: ja... maar nee toch maar niet mits tenzij en indien voor het geval dat de voorwaarden zijn vervuld'

+7
artishocking
morkreb
Miejster
Natjuh89
Hank1705
laura
howlin graveyard
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 8]

laura

laura
Spammer i.o.

debby zou deze nacht geconverteerd zijn
dus debby kon mij niet dopen! of begrijp ik het verkeerd



Laatst aangepast door laura op di 11 jan 2011, 22:46; in totaal 1 keer bewerkt

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Het zag er eerst goed uit, want Natjuh stond op de lynchlijst bij de burgers.
En de wraakengel had eerst Laura onder haar vleugels.

De burgers uit het blok speelden nu het zekere voor het onzekere en hebben iedereen die ze nog niet kenden afgeslacht...

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

laura schreef:debby zou deze nacht geconverteerd zijn
dus debby kon mij niet dopen! of begrijp ik het verkeerd

De wisselaar had zijn werk al gedaan hoor, morkreb werd de priester

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Debby doopte jou overdag Laura, terwijl ze pas 's nachts een wolf was geworden. Dat kon dus helaas wel.

https://weerwolfenco.actieforum.com

laura

laura
Spammer i.o.

ja oke maar toen djali doodging toen heeft ze debby geconverteerd
hoe kan zo een convertering of whatever nou zo lang duren? hoelang duurt het om geconverteerd te worden dan?

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

2 nachten Wink

https://weerwolfenco.actieforum.com

morkreb

morkreb
Junior spammer

haha, ja had al zoiets verwacht vandaag Very Happy
zalig hoe sommige mensen nog denken dat er een ziener in het spel zit nadat de dorpsgek al was gepakt.
Overigens heel goed gedaan hoor Howlin, het gaat al een tijdje zo dus geen verwijten, alleen maar complimenten.

en ja, henk was veel te stil dus die stond bovenaan mijn lijstje.
Maar wat ook in ons voordeel was, is dat natjuh de kant van de goeie koos, logisch natuurlijk ze wilde niet dood maar als ze niks had gezegd dan had het idd heel anders af kunnen lopen.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

inderdaad Sad

https://weerwolfenco.actieforum.com

laura

laura
Spammer i.o.

hmmm nou volgend potje Very Happy

laura

laura
Spammer i.o.

ik wil trouwens wel iets zeggen, als men weinig tijd heeft, doe dan niet mee want heb bijna alles alleen moeten doen.... vond ik erg jammer, het was dat dorien nog met me praatte in het blok (wat eigenlijk niet mocht nee) maar ik heb het alleen moeten doen Sad

v8power

v8power
Spammer i.o.

zat ook niet in een blok gewoon gevoel en afstrepen wat je wel weet en een gok durven nemen
verder burgers knap gespeelt

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Pfff laura weer slecht :O omg.. Maar jah hebben we goed gedaan burgers Smile Very Happy

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

laura schreef:ik wil trouwens wel iets zeggen, als men weinig tijd heeft, doe dan niet mee want heb bijna alles alleen moeten doen.... vond ik erg jammer, het was dat dorien nog met me praatte in het blok (wat eigenlijk niet mocht nee) maar ik heb het alleen moeten doen Sad

ik mocht best met jou praten Laura, ik mocht alleen geen informatie geven en dat heb ik dan ook niet gedaan.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik heb in de eerste nacht Arti, Debs en Djali opgevraagd. Ik wist toen vrijwel zeker dat de eerste 2 een goede rol hadden. Toen ik ook een wolfje doorkreeg was het simpel om ons studentje er uit te stemmen. Sorry Do, maar ik wist onmiddellijk dat je wolf was en enkel daarom lag je er direct uit.

artishocking

artishocking
Junior spammer

We hadden snel een blokje.
En hebben flink overlegd...
We hadden wel goed gegokt over de slechte rollen...
Alleen Hank bleek goed te zijn...sorry dat ik je kop eraf sloeg Hank.



Laatst aangepast door artishocking op wo 12 jan 2011, 07:37; in totaal 1 keer bewerkt

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Miejster schreef:Ik heb in de eerste nacht Arti, Debs en Djali opgevraagd. Ik wist toen vrijwel zeker dat de eerste 2 een goede rol hadden. Toen ik ook een wolfje doorkreeg was het simpel om ons studentje er uit te stemmen. Sorry Do, maar ik wist onmiddellijk dat je wolf was en enkel daarom lag je er direct uit.

Ik weet het, was jammer maar niks aan te doen.
Dorpsgek heeft zo z'n voordelen voor de wolven t.o.v. ziener, maar aan de andere kant kan er met wat geluk ook heel snel een veel groter blok gevormd worden.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Debby

Debby
Senior spammer

Jeeeeehhhh,we hebben gewonnen.
Ik weet t,lekker snel maar was in slaap gevallen.
Gelukkig maar,want was de dag van gisteren behoorlijk zat.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

gewonnen Smile

@ morkreb: begrijpelijk hoor, heb deze week een soort van repetitieweek, alleen dan erger (in een repetitieweek heb je elke dag 2 á 3 repetities, en verder geen huiswerk. deze week had ik elke dag 1 repetitie, en daarnaast ook nog huiswerk) Rolling Eyes

@ ellen: geeft niet hoor Razz we hebben gewonnen en daar gaat het om Smile

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

ja, het was wat aftasten en hopen dat ik een goed evenwicht zou vinden met die nieuwe rollen.
Misschien had ik beter wat gewacht met die rollen, tot er meer spelers zouden meedoen.
Ik twijfelde ook om de welp erin te plaatsen, maar dat duurt zo lang vooraleer die een wolf wordt. Maar heeft natuurlijk het voordeel dat als hij het vertrouwen van de anderen heeft en hun rol kent, hij deze kan afslachten Wink

p.s.: Misschien een idee om de conversie met een nacht te versnellen als we maar met 10 spelers zijn.

En ik blijf erbij: als Natjuh moeten sneuvelen, dan weet ik nog niet wie zou gewonnen hebben.

Ach, volgende keer beter dan maar.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

vind ik een goed punt howlin dat we dat versnellen;)

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

klopt, als Natjuh was doodgestemd was het voor de burgers nog knap spannend geworden met een verraderlijke Debby-wolf in hun midden.
Maar ja, als... Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

artishocking

artishocking
Junior spammer

Steve, ik heb ook al een paar keer mn neus gestoten met de rollen.

Je kan het voor jezelf zo mooi in gedachte hebben, maar er is altijd nog een speler in het spel, genaamd:Toeval..of pure mazzel.

Het was een snelle maar leuke ronde, en de Kanarie mag er wat mij betreft inblijven (geel)
Bedankt voor je grappige verhalen.

Ik vind het wel een goed idee om de conversie/opgroeien vd welp te versnellen als er weinig spelers zijn.

Dorien, ik wil het 1 en ander wel aanpassen in de spelregels hoor als jij er geen tijd voor hebt.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Dankjewel Ellen maar dat gaat wel goed komen. Wat doen we nu eigenlijk, conversie na 2 nachten? Want was oorspronkelijk pas na 3 nachten dus is al ingekort. Welp wat sneller laten opgroeien zou ik wel fan van zijn. Wat namelijk het nadeel is van zo'n snelle conversie, is dat de kans dat de geconverteerde in het burgerblok is opgenomen veel kleiner is dus dat is juist weer een nadeel voor de wolven.

https://weerwolfenco.actieforum.com

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

daar heb je groot gelijk in

Ik zal vanavond eens de rollen doornemen en trachten een goed evenwicht te vinden.
En als ik terug denk iets gevonden te hebben, dan laat ik het wel weten.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Prima, ik pas het wel aan dan, mochten de regels later opnieuw veranderen, dan pas ik het gewoon wéér aan. Voordeel van met z'n 20'en op een forum zitten ^^

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum