Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde # 24: 'Ons standpunt is: ja... maar nee toch maar niet mits tenzij en indien voor het geval dat de voorwaarden zijn vervuld'

+7
artishocking
morkreb
Miejster
Natjuh89
Hank1705
laura
howlin graveyard
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 8]

Debby

Debby
Senior spammer

Het is wel duidelijk,denk ik.
Mijn stem gaat ook naar Djali

laura

laura
Spammer i.o.

hmmm maar hoe komt het dat een heel blok op djali stemt dan.... er is maar 1 manier om zo snel een blok te hebben gevormd en dat is als dat blok een wolvenblok is....

wie o wie is goed en wie is slecht?

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik denk dat de burgers gewoon heerlijk bezig zijn Very Happy

Debby

Debby
Senior spammer

Dat denk ik ook,Morkreb

Gast


Gast

tss, besteed ik een hele dag aan algemene natuurwetenschappen en muziekleer, word je er als beloning uit gestemd... wat zijn jullie flauw zeg Sad nu heb ik straks helemaal niks meer om naar uit te kijken deze week.

Ik zeg: iedereen die op mij stemt, is wolf want die hebben er een duivels plezier in mij een rotweek te bezorgen Sad it's not fair.
Als protest ga ik in weerwolf-staking, beginnende vanavond en eindigend tegelijkertijd met deze ronde Razz

Debby

Debby
Senior spammer

Met een beetje geluk voor jou duurt die staking niet zo lang. Wink

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

@ Hank: jij verwijst naar het ontstaan van het heelal, ik naar het ontstaan van ons Zonnestelsel

Gast


Gast

na ja, als jullie het nou in ieder geval met z'n allen volhouden tot mijn toetsweek voorbij is, dan hoeft morkreb zich tenminste niet opnieuw geroepen te voelen om mij ter bevordering van m'n cijfers eruit te stemmen Razz

Debby

Debby
Senior spammer

Sssst,ga leren jij.
Je bent weer veelste veel online Wink

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

howlin graveyard schreef:@ Hank: jij verwijst naar het ontstaan van het heelal, ik naar het ontstaan van ons Zonnestelsel
ah, das inderdaad iets anders Razz (denk ik scratch kan het iig niet vinden in het hoofdstuk dat ik moest leren Razz)

though, 't is een theorie, dus het aannemelijke-ontstaan-van-het-heelal he Razz

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik vind vast wel een andere goeie reden Dorien Very Happy

mompelt iets over weerwolven, sterrenkunde en de maan....

Gast


Gast

sorry Debby, ben al weg Sad (net 11 kantjes stof mbv samenvatten teruggebracht tot 2 kantjes met de hand geschreven, woehoeee, wou dat alle stof zo was samen te vatten)

Zeg Howlin, als ik nou een bijles-categorie op het forum aanmaak, kun jij mij dan geen aardrijkskunde bijles geven? cheers

oh sorry ik ga nu al off topic terwijl ik nog niet eens dood ben. Ik zal m'n mond even houden tot na de deadline.

edit: en morkreb vind ik gemeen



Laatst aangepast door Djali op zo 09 jan 2011, 21:34; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : een zeer belangrijke constatering vergeten te vermelden)

morkreb

morkreb
Junior spammer

nee hoor, ik val onder de term "goed" dit potje ^^
Wie doen er eigenlijk allemaal mee dit potje? Volgens mij missen we nog een paar stemmen? scratch Niet allemaal tot de laatste minuut wachten om gelijkspel te maken he wolfies! (howlin, zou je misschien in je beginpost een rijtje met deelnemers willen zetten? Embarassed )

Gast


Gast

een gelijkspel maken mag best hoor wolfjes! dan beloof ik dat ik jullie komende nacht niet dwars zal zitten Smile

en als je goed was, dan riep je nu iedereen op gauw de stemmen te wijzigen omdat jullie een hele grote fout maken...

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ morkreb :p

- Debby
- Laura
- Djali
- Hank
- Miejster
- Morkreb
- Graafoto
- Natjuh
- V8power
- Artishocking

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Djali schreef:een gelijkspel maken mag best hoor wolfjes! dan beloof ik dat ik jullie komende nacht niet dwars zal zitten Smile

en als je goed was, dan riep je nu iedereen op gauw de stemmen te wijzigen omdat jullie een hele grote fout maken...
jij bent een lekkere, om gelijk te maken zou ik eerst op mezelf moeten stemmen... Rolling Eyes
en dan nog is het 5 vs. 3, en dan zou jij op mij moeten stemmen, en graaf ook op mij
en dan zou er een leugenwolf tussenzitten, nee dankje, ik stem wel op graaf Wink

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Djali djali djali toch.. Wat maak je je weer verdacht..

Gast


Gast

nee hoor, ik zeg alleen dat jullie een hele grote fout maken. Dat hoeft in theorie niet eens op mijn rol te slaan, want het is natuurlijk sowieso een fout mij eruit te stemmen... wat is nou weerwolven zonder mij? Ik ben de bakermat van de weerwolf-beschaving! (sorry, dat soort uitspraken zijn automatisch gevolg van anw leren)

En nu welterusten allemaal, ik ga niet wakker blijven om mee te mogen maken hoe jullie mij lynchen. Steve, het wordt niet al te langzaam en pijnlijk toch? Sad

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Het zal best snap der niks van Wink Van de laatste zin dan Wink

laura

laura
Spammer i.o.

ben benieuwd....

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahahah ben je niet de enige laura me 2 Smile

laura

laura
Spammer i.o.

duurt lang hahaha

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

hahahah zal zo komen:)

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Het werd een dag zoals je er niet al te veel wil beleven. De rare droom bleef me maar achtervolgen. Ik zocht het ganse internet af naar mensen die mijn droom misschien konden verklaren, tevergeefs.
Dus zocht ik zelf maar een antwoord op mijn vragen. Een verstekeling is iemand die zich op een schip illegaal of ongewenst aan boord bevindt. Meestal is het iemand die zijn land wil ontvluchten of die geen geld heeft voor de overtocht. Hij komt stiekem aan boord via de vrachtlading en verbergt zich in het ruim of op een ander plaatsje, waar niet gauw iemand komt.
Een verstekeling kan zich ook verbergen in het onderstel van een vliegtuig. Door de kou en de lage luchtdruk op grote hoogte eindigt een dergelijk avontuur meestal met de dood. Mijn verstekeling was blijkbaar slimmer, want kon ook zelf vliegen. Weet je wel, die kanarie?
Een andere term voor verstekeling is blijkbaar blinde passagier. En dat kan dan waarschijnlijk verklaren waarom hij als een blinde vink pardoes tegen een muur aanvloog in mijn droom. Dat zou ook kunnen verklaren waarom al die vogels gestorven zijn in de V.S.: ze waren verblind door de sneeuw en hadden geen ‘hoogte’besef meer, waardoor ze los tegen de grond aanvlogen.
Maar zou hij nu nog terug opdagen in mijn dromen of niet? Ik kan hem misschien op een hitlist zetten en hopen dat één of ander kalf hem omverknalt voor het goed van mijn politieke carrière. Misschien leeft hij ondergedoken in één of andere oude brouwerij op zoek naar een andere levensbeleving. In Nepal doen ze dat blijkbaar ook, want daar kan je zelfs al kiezen voor een derde geslacht naast mannelijk of vrouwelijk: naamloos.
Wat ik me nu afvraag: Als zo een groep ‘derde geslachtmogelijkheders’ nu samenkomen en gaan samenwerken, is dat dan een naamloze vennootschap?
Och ja, ik denk dat dit mijn theewater te boven gaat. Ik heb eigenlijk zin om te kayakken… Zou er water genoeg in de Lesse staan of wacht ik beter het moessonseizoen af en ga ik naar Sri Lanka? Alhoewel er nu ook brochures zijn voor the Outback?
Het wordt tijd om terug te slapen, want deze dag was echt een rotdag. Vlug nog even een sanitaire stop en de vakliteratuur uit het kleinste kamertje doorbladeren (dat zal mijn zinnen wel verzetten en mijn dromen voeden).
Damn, heb ik dat nu zelf gedaan of niet. Er staat op de toiletdeur geschreven. Allerlei gekke namen vergezeld van streepjes. Hank, Natjuh, graafoto, Djali, allemaal namen die ik niet ken. Maar blijkbaar zijn er velen die Djali kennen want achter die naam staan er vijf streepjes. Of kwam die Djali hier al vijf keer naar het toilet vandaag en Hank twee keer, terwijl de andere twee slechts één maal hun boodschap hier achterlieten. Alhoewel … de rol toiletpapier is onaangeroerd en het magazine van de fijne vleeswaren ligt nog steeds open op dezelfde *agina.
Zijn hier nu anderen geweest of heb ik last van een serieus gespleten persoonlijkheid? Ik denk ja... maar nee toch maar niet mits tenzij en indien voor het geval dat de voorwaarden zijn vervuld.

Deze eerste dag lynchen de burgers Djali, zij was de conversiewolf.
Ingang van de tweede nacht, deze duurt tot maandagavond 21:59:62.
Graafoto wordt de kanarie toegeworpen: GEEL.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

JOEHOE CONVERSIE DER UIT:P

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum