Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde #37 : Levenslang

+16
hans
graafoto
Doctor
artishocking
Mattio
Backslide
morkreb
Kauna
Moustache
laura
Natjuh89
Hank1705
Miejster
v8power
Tachondar
Debby
20 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9 ... 18  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 18]

1Spelronde #37 : Levenslang Empty Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 18:44

Debby

Debby
Senior spammer

Politieagenten Miejster en Kauna rijden in hun surveillancewagen rond om de buurt in de gaten te houden,totdat zijn opeens een melding binnenkrijgen dat er schoten zijn gelost in een appartement in hun district.
Ze zijn echter vlakbij en binnen 3 minuten arriveren zij op de aangegeven plaats.
Bij het afgesloten portiek aangekomen,drukken zij alle bellen in,totdat er iemand antwoord en de deur openmaakt.
Samen stormen zij de trappen op naar het appartement van waaruit de schoten zijn waargenomen.
Daar aangekomen openen zij voorzichtig de deur en inspecteren de ruimte op eventuele aanwezige personen.
Bij de slaapkamer aangekomen zien zij het levenloze lichaam van Morkreb liggen.
Hij is vermoord door 3 kogels.
Miejster laat aan de centrale weten dat de technische recherche ter plaatse moet komen,terwijl Kauna de woning verder inspecteert.
Bij Kauna bekruipt haar het idee dat ze hier al vaker is geweest,maar door de adrenaline kan zij niet helder denken,
Plotseling hoort zij een geluid vanuit de badkamer komen,het lijkt op het snikken van een persoon.
Voorzichtig opent zij de badkamerdeur.
Daarachter treft zij haar vriendin en ex agente Artishocking aan.
Artishocking zit half in elkaar gedoken in een hoek van de badkamer te huilen.
Opeens beseft Kauna dat de vermoorde man in de slaapkamer de man van Artishocking is.
Kauna knielt bij Artishocking neer en vraagt haar wat er is gebeurd,
Artishocking is echter zo in shock,dat ze geen woord uit kan brengen en alleen maar voor haar uitstaart.
En waar is Björn,het zoontje van Artishocking en Morkreb?


Even later die avond maakt Natjuh zich gereed om naar bed te gaan.
Haar gedachten dwalen af naar eerder deze avond,toen ze te horen kreeg dat Backslide wilde scheiden en haar en de kinderen verliet en bij zijn nieuwe vriendin introk.
Plotseling kwam ze weer bij haar positieven doordat ze glasgerinkel hoorde.
Snel liep ze de badkamer uit op weg naar de woonkamer,waar het geluid vandaan kwam.
Totdat ze ook glasgerinkel hoorde in de kamer van Sven.
Haar kinderen Sven en Sanne lagen op dat moment rustig te slapen in het bed van Natjuh.
Ze wilde naar de kamer van Sven lopen toen ze ineens vanuit de woonkamer een oranje gloed zag komen.
Ze realiseerde zich dat de woonkamer in brand stond en haastte zich naar haar slaapkamer om de kinderen uit bed te halen en snel naar buiten te vluchten.
Buiten aangekomen,rende ze met de kinderen naar de buren om daar het alarmnummer te bellen.
Na 7 minuten arriveerde de brandweer en het werd al snel duidelijk dat er niks meer te redden viel.
Natjuh’s huis brandde volledig af.


We beginnen met de moordloze (1e) nacht,deze nacht duurt tot maandagavond 22:00.
Ik wens jullie allemaal veel speelplezier.



Laatst aangepast door Debby op zo 12 jun 2011, 20:45; in totaal 3 keer bewerkt

2Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 18:46

Debby

Debby
Senior spammer

Deelnemers:
Miejster
Artishocking
Laura
Natjuh
V8power
Hans
Tachondar
DrWho
Djali
Graafoto
Backslide
Moustache
Turtwig
Kauna
Roel
Mattio
Wooglepuff
xJero3n
Hank


Alle rollen die beschreven staan in de speluitleg kunnen meedoen.
Het is een heel verhaal,dus de mensen die halverwege het spel sterven,spelen in het verhaal nog gewoon mee.
Aan het einde van ieder verhaal zal ik iedere keer vermelden welke spelers niet meer mee spelen

3Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 18:51

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Morkreb staat zelfs niet in het lijstje :p

Waar is hij?

4Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 18:51

Gast


Gast

Pfoei dat begint al lekker zeg! Shocked
Natjuh je mag voor zolang wel bij mij intrekken met de kids hoor.

5Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 18:53

Debby

Debby
Senior spammer

Morkreb doet helaas niet mee,maar ik moest al deze nacht een naam hebben voor iemand die niet lang heeft meegespeeld.
Dus heb Morkreb even misbruikt. Very Happy

6Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 18:57

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Dat dacht ik al :p

Ik ben benieuwd naar mijn rol in dit verhaaltje ^^

7Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 19:14

v8power

v8power
Spammer i.o.

het is nog maar net begonnen en nu al kommer en kwel

8Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 20:54

Miejster

Miejster
Senior spammer

Agent miejster is paraat! We zullen de dader(s) vinden! Wat een tragedie!

9Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 21:07

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

als ik jouw intro zo lees, een behoorlijk heftig boek Surprised

heb zin in het vervolg(en natuurlijk benieuwd naar de ontknoping Razz)

10Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 21:10

v8power

v8power
Spammer i.o.

de goeden burgers in dit geval winnen natuurlijk

11Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 21:22

Debby

Debby
Senior spammer

Het is zeker een behoorlijk heftig en vooral goed boek.
Heb m binnen een week op mijn werk uitgelezen.

12Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 22:17

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Pfff me kerel wil me verlaten Sad Me huis is afgefikt.. Sad gelukkig Met me kids allemaal goed!! Thx djali dat ik bij je ken slapen... ik zal zo snel mogelijk een andere oplossing bedenken..

13Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 22:23

laura

laura
Spammer i.o.

arme natjuh... je mag ook bij mij slapen als djali je zat is...

jeej de rollen Very Happy

14Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 22:27

Moustache

Moustache
Junior spammer

miauw miauw
zolang het tegendeel niet blijkt, neem ik de rol van huiskat wel op me.
miauw zag ik daar geen muisje onder het bed wegrennen? Vlug er achteraan.

15Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 22:36

Kauna

Kauna
Junior spammer

Miejster schreef:Agent miejster is paraat! We zullen de dader(s) vinden! Wat een tragedie!
Precies, we werken er hard aan. (Heb het boek niet gelezen dus weet niet of het ons gaat lukken Very Happy )
En Arti, jij mag wel bij mij komen slapen hoor. Je hebt vannacht wel een rustig en veilige plek nodig, denk ik.

16Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 22:38

morkreb

morkreb
Junior spammer

pas maar op want anders stuur ik de zijlijnwolf op jullie af! ^^
sorry mensen, m'n hoofd zit ff vol met tentamenstof tot aan 1 juli. Maar er zijn genoeg deelnemers zo te zien.

17Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 22:42

laura

laura
Spammer i.o.

dan ben ik de huistijger Very Happy haha

18Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 22:57

Backslide

Backslide
Junior spammer

Nou lekker ;o het hele forum wordt verkeerd weergegeven op mn computer. Ikzal het vanaf nu dus via m'n iPod moeten doen. *sigh*
amyway; Natjuh, ik zou nooit van jou willen scheiden Surprised! Ik vraag me Af wie die absurde gedachte heeft bedacht ^^

19Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 23:09

Debby

Debby
Senior spammer

Je bent niet de enige die daar last van heeft.
Ik heb de avaters in mijn berichten staan en de berichten door elkaar op Internet Explorer.
En op Opera laadt ie niet volledig en zie ik de helft niet.

20Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 23:10

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Pfff smoesjes backslide.. Al die smoesjes wat moet ik daar mee. Je maakt me zo in de war dat ik tijd nodig heb om na te denken..!!!

21Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 23:10

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Moeten jullie ff morzilla firefox downloaden.. dan heb je er geen last meer van Wink

22Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 23:13

Kauna

Kauna
Junior spammer

heb google chrome, ook geen enkel probleem te bespeuren.

23Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 23:22

laura

laura
Spammer i.o.

google chrome, en nergens last van Very Happy

24Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 23:23

Miejster

Miejster
Senior spammer

Mozilla Firefox, geen enkel probleem

25Spelronde #37 : Levenslang Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 12 jun 2011, 23:30

Moustache

Moustache
Junior spammer

Miauw, ook Firefox hier, maar met vogeltjes op mijn scherm. Hoor ze eens fluiten.... heee, ééntje die me niet in de gaten heeft, ff in de sluiphouding.... Als ik mijn vogeltje opgepeuzeld heb, kom ik wel bij jou in bed, arti. Laat het raam maar iets open, zoals altijd.. Maar eerst mijn jachtinstinct scherpen. Miauw!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 18]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9 ... 18  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum