Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde # 24: 'Ons standpunt is: ja... maar nee toch maar niet mits tenzij en indien voor het geval dat de voorwaarden zijn vervuld'

+7
artishocking
morkreb
Miejster
Natjuh89
Hank1705
laura
howlin graveyard
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 8]

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahahaa dat was de vorige ronde:p

laura

laura
Spammer i.o.

heb je het nou over mij? of over natjuh? want ik was de vorige ronde geen leugenwolf maar ketter voor 1 dag haha

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hij heeft het over mij... Want ik was de leugenwolf.. En ondanks dat jij al een paar keer een slechte rol had gehad dacht ik dat je nu burger was...Smile Maar helaas je was ketter Razz Vandaar jij der ook uit:) En daarom nieuwe regel"Smile

Gast


Gast

Wolfjes, laten we het zo stellen: jullie hebben nu nog de kans jezelf aan te geven, in dat geval zullen we je slechts verjagen maar wel in leven laten. Koppig spelen mag natuurlijk ook, maar weet dat we dan geen genade zullen hebben wanneer jullie ontmaskerd worden Twisted Evil
Wees verstandig en bespaar jezelf een hoop pijn en tevergeefse moeite ^^

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Djali schreef:Wolfjes, laten we het zo stellen: jullie hebben nu nog de kans jezelf aan te geven, in dat geval zullen we je slechts verjagen maar wel in leven laten. Koppig spelen mag natuurlijk ook, maar weet dat we dan geen genade zullen hebben wanneer jullie ontmaskerd worden Twisted Evil
Wees verstandig en bespaar jezelf een hoop pijn en tevergeefse moeite ^^

Do, verjaag ze nou niet..
Zonder weerwolfjes is het niets aan Crying or Very sad

Gast


Gast

nee da's waar, wolfjes, leef je uit, Hank biedt zich geloof ik aan als maaltijd-kandidaat om het spelletje leuk te houden ^^

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

"Mijn zonnewijzer laat me in de steek" dacht de verstekeling toen hij door het sleutelgat van de glazen deur een horde burgers zag aansnellen om toch al in de nulde nacht hun nachtrol verwezenlijkt te zien. "Had ik maar het vliegtuig genomen, dan kon ik het jetlag noemen. Had ik maar een Rolex of een Rodania..." Daar kwamen de wielrenners al. Allen even snel over de laatste beklimming van de dag, met hun puffertjes in de aanslag, behalve diegenen die net een goed Spaans biefstuk achter de kiezen hadden. Maar volwassenen hebben het veel makkelijker om iets achter de kiezen te hebben, want zij hebben immers voorkiezen. Maar als je wil "voor" kiezen, dan mag je niet twijfelen zoals de voorzitter van een of andere politieke groepering die volledig het noorden kwijt is: 'Ons standpunt is: ja... maar nee toch maar niet mits tenzij en indien voor het geval dat de voorwaarden zijn vervuld'. Nochtans is het noorden niet zo moeilijk te vinden. Je moet je gewoon oriënteren, ofwel naar het oriënt (het oosten) richten. Het oosten da's waar de zon opkomt, want wij draaien met onze aardkloot (tengevolge van een oude draaiimpuls in een gas- en stofwolk die 4,5 miljard jaar geleden begon te verdichten) in tegenwijzerzin rond onze as, waardoor de zon een schijnbare boog beschrijft boven onze horizon van oost naar west. Op die manier heb je al snel het noorden gevonden want het bevindt zich aan uw linkerhand, da's de hand waar je duim rechts staat. Behalve natuurlijk als je je levenslijn even inspecteert, dan staat uw oponeerbare duim aan de linkerzijde. Maar wat zijn links en rechts de dag van vandaag nog? Iedereen spreekt nu van centrum-rechts en centrum-links, terwijl ze mijlenver uiteen liggen.
"Ach ik mag niet meer mijmeren", dacht de verstekeling. Interpol zat hem nu al een week op de hielen. Overal had hij sporen nagelaten: vogels, vissen, krabben, duiven,... Het zou niet lang meer duren vooraleer de wereld zou ontwaken uit deze boze droom.

*** Tuut ***
*** Tuut ***

Het akelige geluid van die goedkope Krëfel-wekkerradio, maakte de spelleider erop attent dat de verstekeling niets meer was dan een hersenspinsel en met dat hatelijke getoeter zijn laatste mijmering had gemijmerd. Of geloofde hij in reïnkanarie? Dat gele vogeltje dat fluitend tegen de muur te pletter vliegt en rsutig rechtkrabbelt en verder vliegt.

Soit, jullie zijn allemaal zo gedreven dat ik mijn zonnewijzer even met mijn zaklamp 24 uur vooruit draai en onmiddellijk de eerste nacht voor bekeken hou. De nachtrollen hebben reeds gesproken, er zijn geen nieuwe spelers meer bijgekomen en de verstekeling is niet meer (of toch wel?).
Jullie kunnen gaan stemmen, want er mag gelyncht worden, woohoo.
De stemming eindigt morgenavond om 22:00:01


Hier dus toch vervroegde verkiezingen. Want einde van de eerste (moordloze ?) nacht, begin van de eerste dag.



Laatst aangepast door howlin graveyard op za 08 jan 2011, 22:34; in totaal 1 keer bewerkt

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

De eerste dag zouden we Laura er niet uit stemmen en mijn vaste stem partner Moustache doet niet mee.
Nu ben ik compleet in de war en weet ik niet meer wat ik moet doen.

Ik stem op...
Ah ik zal alles eerst nog even nalezen en morgen mijn stem waarschijnlijk te laat geven. Rolling Eyes

Debby

Debby
Senior spammer

Uhm,volgens mij moet ik eerst naar mijn bed voordat ik ga lezen Very Happy
Krijg er hoofdpijn van.

Debby

Debby
Senior spammer

Mijn complimenten hoe iemand zoveel info en onzin in een bericht kan krijgen Very Happy Razz
Ik heb asperine nodig.

Gast


Gast

Howlin, je had in de politiek moeten gaan Shocked

Die reïnkanarie vertrouw ik voor geen meter trouwens. Mag je ook op hem stemmen?

v8power

v8power
Spammer i.o.

ok mensen dan zal ik de spits maar afbijten
mijn stem gaat naar..
volledig random djali

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hmmz dan zal ik ook maar mijn stem uitbrengen...
Volledig rand om naar HANK

Maare howlin knap verhaaltje;) hahaha ik kan het je niet nadoen;)

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik vind Djali verdacht stil. Dat ben ik van haar niet gewend. Dus jij krijgt mijn verder totaal 'randomme' stem.

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik wilde ook djali stemmen vanwege die vreemde post op de vorige pagina maar nu ik al 2 stemmen zie staan begin ik te twijfelen.... silent

Gast


Gast

ik heb toetsweek miejster Wink en als ik het niet een heel stuk beter doe dan de volgende keer ben ik eigenlijk gewoon al gezakt en dat ga ik niet leuk vinden.

Maar zie dat niet als een reden om juist op me te gaan stemmen om me wat extra leer-tijd te geven Razz

mijn stem gaat even naar random naar Natjuh89.

morkreb

morkreb
Junior spammer

Je maakt het er wel makkelijker op zo Djali, alles voor het goeie doel Very Happy

wat jij wil Razz



Laatst aangepast door morkreb op zo 09 jan 2011, 15:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast


Gast

Dorien? ken ik niet, doet niet mee. Diskwalificeren deze stem Howlin Razz ik stem toch ook niet op Bas, Gert, Steve, Ellen, Jacqueline, Henk of Nathalie? Sad

Morkreb, niet echt slim dit hè...

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik stem op Graafoto.
Laura mag niet (zou ik dat wel doen ben ik volgende ronde het eerste slachtoffer? Razz), als ik op Djali stem wordt ik beschuldigd van meestemmen--> wolf, als ik op Natjuh stem wordt ik beschuldigd van wolf-zijnde, omdat ik gelijk zou proberen te stemmen, dus ik stem maar op Graaffie Smile

die motivatie van Graaf mag wel omhoog.. je gaat er toch niet vanuit dat je te laat stemt? Rolling Eyes

@ Howlin: weet je zeker dat het 4,5 miljard jaar is? Want in mijn ANW-boek staat geloof ik iets van 13,6 miljard jaar ofzo scratch

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik stem op Djali, omdat ik me te schuldig zou gaan voelen als ze zakt... Razz
Dus bij deze : meer leertijd, lief he I love you

Tweede reden is dat je veel te stil en braaf bent voor een goede dus moet je wel een slechterik zijn

morkreb

morkreb
Junior spammer

Dorien is helemaal niet stil, wat lullen jullie nou? scratch
Er staan al 3 posts van haar van vandaag, allemaal verloren studietijd Twisted Evil

laura

laura
Spammer i.o.

Hank1705 schreef:
Djali schreef:Wolfjes, laten we het zo stellen: jullie hebben nu nog de kans jezelf aan te geven, in dat geval zullen we je slechts verjagen maar wel in leven laten. Koppig spelen mag natuurlijk ook, maar weet dat we dan geen genade zullen hebben wanneer jullie ontmaskerd worden Twisted Evil
Wees verstandig en bespaar jezelf een hoop pijn en tevergeefse moeite ^^

Do, verjaag ze nou niet..
Zonder weerwolfjes is het niets aan Crying or Very sad

betekent dit dat je wolf bent?

laura

laura
Spammer i.o.

er is een hele blok die op djali stemt... wel erg verdacht! ik stem hank en waarom? zie mijn vorige bericht maar Smile

artishocking

artishocking
Junior spammer

@Laura

Misschien is zij wel ECHT een slechterik, en word er daarom op haar gestemd...of weet niemand wat ze moeten doen, nu we niet op jou mogen stemmen...en theneka doet ook al niet mee..pff lastig zeg...lol!

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

laura schreef:er is een hele blok die op djali stemt... wel erg verdacht! ik stem hank en waarom? zie mijn vorige bericht maar Smile

moet je zelf weten hoor Rolling Eyes

zal het nog even uitleggen:
als wolfjes zichzelf aangeven worden ze weggejaagd=geen wolfjes= geen burgers vs. wolfjes= geen spel Wink

maar ik ben op en top burger, en waarschijnlijk weet je dat ook wel Smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum