Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #21 - Op zoek naar yeti

+10
Hank1705
v8power
Debby
artishocking
morkreb
Moustache
Miejster
Natjuh89
Тхенекаъ
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 15]

51Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 21:21

artishocking

artishocking
Junior spammer

Karina, heb jij ook zo'n tas waar een complete inboedel uitkomt??? (Mary Poppins)
Leuk dat je er bent Smile

52Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 21:34

laura

laura
Spammer i.o.

ik heb wel zo een tas Very Happy paraplu en ah canvas tas ow er zit zoveel in haha

53Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 21:35

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

En een geweer? Ijsberen zijn gevaarlijk :p en maken een erg goeie mantel^^

54Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 21:39

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

karina schreef:Zo Natjuh en Hank> hier ben ik dan, wat verlaat dat wel. Maar ....... erop voorbereid om jullie in toom te houden en jullie arme ouders wat te ontlasten. Natuurlijk is het niet alleen kommer en kwel hoor, ik ben een sportieve juf die ook leuke avonturen met jullie wil gaan beleven. Maar maak me niet boos!!!


Tante karina! I love you
Voor jou word ik weer braaf Very Happy

55Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 22:06

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ow neej Do, jij kook niet, jij dierendoder! Tijdens dit rondje eten we geen dieren op. Of ik haal Michel Van Den Bosch erbij. Voor de NL : een groene jongen uit B die steeds hevig protesteert als er diertjes in beeld komen.

56Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 23:07

karina

karina
Veelbelovend spammer

Hank1705 schreef:
karina schreef:Zo Natjuh en Hank> hier ben ik dan, wat verlaat dat wel. Maar ....... erop voorbereid om jullie in toom te houden en jullie arme ouders wat te ontlasten. Natuurlijk is het niet alleen kommer en kwel hoor, ik ben een sportieve juf die ook leuke avonturen met jullie wil gaan beleven. Maar maak me niet boos!!!


Tante karina! I love you
Voor jou word ik weer braaf Very Happy

Zo zo , dat klinkt als goede muziek in mijn oren.
Maar ik ken je nog wel "belhameltje" en houd 1 cyclops in het zeil. Net als op Natjuh.
Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen en maar eens beginnen met een les over de Yeti. ( zie par. 2.1 boek de verschrikkelijke sneeuwman).
Dus aan de slag kids study

57Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 23:20

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Okeej.. Ik zal je niet boos maken.. Ben bang voor je avatar :p
Maar zal me best doen om braaf te zijn Wink

58Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 23:25

Debby

Debby
Senior spammer

Ow neej Do, jij kook niet, jij dierendoder! Tijdens dit rondje eten we geen dieren op. Of ik haal Michel Van Den Bosch erbij. Voor de NL : een groene jongen uit B die steeds hevig protesteert als er diertjes in beeld komen.
\

Daar hebben wij Marianne Thieme voor. Shocked

60Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 23:42

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Overleven op tofu en soja kan ik anders niet hoor! Tofu. Bah Shocked Ik ben een eskimo, geen konijn...

Sorry voor de laatheid, ik zal nu gaan schrijven. Had tot half 10 bijles en heb toen in krap een uur 4 themablokken Frans in mijn hoofd gestampt, toen had ik het wel weer even gehad met de concentratie maar denk dat ik het nu wel weer aankan Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

61Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 23:49

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

yihaa, we're on the roll

62Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 23:51

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik heb geen zin meer in de les.. alle letters gaan ronddwarrelen.. en mijn bril ligt nog thuis.. Er is mij niet verteld dat ik moest leren/ lezen.. Ik ga lkkr in de sneeuwspelen.. En hout zoeken voor mama... Maby kan ik papa straks nog wel helpen !!

63Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 23:55

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Die nacht sliep iedereen in de enorme iglo. Met zoveel mensen en een groot vuur was het gelukkig warm genoeg en eigenlijk was het best wel gezellig. Er werden liedjes gezongen, Karina las een leuk verhaaltje voor aan Hank voor hij ging slapen en iedereen luisterde mee want ach, ze hadden toch niets beters te doen. Alleen Moustache mopperde af en toe zachtjes nog wat na over zijn verbrandde aantekeningenboekje, maar gelukkig bleek Graafoto een paar reserve bij zich te hebben en had er in dat van Moustache nog niet zo heel veel belangrijks gestaan.
De volgende ochtend werd de groep wakker van opgewonden geroep bij de ingang van de iglo. Het waren Artishocking en Laura die een geweldige ontdekking hadden gedaan... enorme voetsporen, vlak naast hun slaapplaats! djRubble greep zijn camera en begon als een bezetene te filmen, Graafoto danste opgewonden rond de vondst en maakte aantekeningen, V8power snoof schamper en zette water op voor thee ('commerciële stunt, bah!') en Natjuh peperde Hank net zolang in tot Karina tussenbeide kwam en Hank uit de sneeuw viste. Dorien stond hoofdschuddend naar al het gedoe te kijken en vroeg zich af waar die opwinding nou toch weer vandaan kwam. Als die vreemde Westerse types nou gewoon wakker waren gebleven vannacht, net zoals zij, dan hadden ze toch gewoon kennisgemaakt met de yeti die zich aan haar voor was komen stellen? Rare wezens, die Europeanen.

Ondanks dat er vermoedelijk een verschrikkelijke sneeuwman tot vlakbij hun slaapplek was geweest, beslisten de pool- en yeti-experts in de expeditie dat het toch beter was nog verder het gebied in te trekken om echt door te dringen in het territorium van die beesten - mits zij bestonden natuurlijk. Het kampement werd opgebroken en de groep trok, klappertandend en bibberend verder.

Einde van de eerste nacht.
Deze dag eindigt woensdagavond 23:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

64Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti wo 08 dec 2010, 13:08

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ha, er stonden integendeel uiterst belangrijke notities in. En wel betreffende de degenererende diversiteit van fauna en vooral flora in deze polaire omstandigheden. Bovendien waren de dehormonisatiepillen voor theneka uiterst belangrijk, want bij de vorige expeditie (waar gelukkig geen vrouwen bij waren) had hij zich uiterst verdacht opgehouden bij de schapen van de nomadische schaapherders uit de Gobi-woestijn. Zonder deze pillen was geen vrouw voor hem veilig. Maar ja, goede biowetenschappelijke assistenten waren even schaars als eskimo's op een voetbalveld, en aangezien het budget van de academie voor studie van Flora en Fauna in de Exozones van de Aarde (AFFEZA) niet meegegroeid was met de kosten van de gemiddelde assistent (uiteraard werden de wetenschappelijke medewerkers ook met een hongerloontje aan het werk gezet), was het roeien met de riemen die je had. Nou maar hopen dat Theneka voorbijstruinende yeti-vrouwtjes met meer respect behandelde dan de schapen van de schaapherders, en dat de kosten voor de advocaten onder die van de pillen bleven.....
Trouwens, er begonnen twijfels te reizen bij de vakkundigheid van de gids. Vuur maken in een iglo? Nog een geluk dat ze niet de zeebodem ingesmolten waren.... Toch eens met haar over hebben, dat de spiritusbrander van v8power meer dan genoeg was.

Er zal wel weer gestemd moeten worden. Hank dan maar, uiteraard helemaal random.



Laatst aangepast door Moustache op wo 08 dec 2010, 21:04; in totaal 1 keer bewerkt

65Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti wo 08 dec 2010, 13:20

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

ik stem straks V8power uit aloude gewoonte en ik heb het ook niet zo voor sceptici

(Mijn stem wordt pas definitief als ik ze vet zet, tenzij ik voor de deadline niet meer online zou geraken, dan mogen jullie van deze stem uitgaan.Maar ik probeer toch nog even online te geraken. In tussentijd kan men mij trachten te overhalen. )



Laatst aangepast door howlin graveyard op wo 08 dec 2010, 23:50; in totaal 1 keer bewerkt

66Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti wo 08 dec 2010, 14:58

karina

karina
Veelbelovend spammer

Nu al geen zin meer in de les Natjuh, wat moet dat met jou worden. Sad scratch
Ik stem maar op jou: Natjuh als jij nu al wil rebeleren, laat je me geen keus en moet ik er een stokje voor steken.
Maar je kunt me nog overtuigen dat je wel van goede wil bent en dan herzie ik misschien mijn stem nog. Je hebt nog even de tijd.

@ Natjuh: ik geef je nog een kans, en verander mijn stem, maar denk er de volgende keer aan. Want als je niet je best gaat doen dan.............!!

Mijn stem gaat nu naar Miejster



Laatst aangepast door karina op wo 08 dec 2010, 22:58; in totaal 5 keer bewerkt (Reden : stem verandering van Natjuh naar Miesjter)

67Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti wo 08 dec 2010, 16:26

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik stem Miejster

68Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti wo 08 dec 2010, 16:56

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Alleen omdat ik niet wil leren krijg ik een stem van je :O dat vind ik niet eerlijk Smile Maar als ik me nu netjes en voorbeeldig ga gedragen gaat je stem dan van mij af ????:p
Ik ga nu pappa en mamma helpen.. en daarna ga ik weer lkkr leren;)


Ik stem Miejster Gewoon random;)[b]



Laatst aangepast door Natjuh89 op wo 08 dec 2010, 22:58; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Stem veranderd)

69Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti wo 08 dec 2010, 17:57

v8power

v8power
Spammer i.o.

brrr wat is het koud zal er wel nooit aan wennen
gelukkig brandt mn brandertje goed
mijn stem gaat naar howlinreden random en eeen beetje omdat hij standaard op mij stemt

70Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti wo 08 dec 2010, 18:08

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Wat een vreeslijke beschuldigingen van Graafoto!! Ik ben hier om de arme Yeti te beschermen (en dat van die ijsberen was een grapje... Ik ben ook veggi^^) anyway, DO SHAME ON U!! Geen tofu eten? Dan heb je nog niet mijn tofuwok geproefd, want die is overheerlijk Smile

En nu n toepasselijk liedje... (En ik heb koppijn van gisteren, dus geen commentaar aub^^)

71Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti wo 08 dec 2010, 18:09

Gast


Gast

karina's rede en het feit dat Natjuh op mijn stemd, gaat mijn stem naar:
Natjuh

72Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti wo 08 dec 2010, 18:16

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik ga random voor Debby stemmen.

73Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti wo 08 dec 2010, 18:19

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik vind ook dat Natjuh wel erg rebels is...Dat is de reden waarom ik op haar stem..niks persoonlijks hoor What a Face

74Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti wo 08 dec 2010, 18:20

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik ga naar al oude gewoonte op Moustache stemmen...
Waarom? Ik ben een gewoonte dier

75Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 3 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti wo 08 dec 2010, 19:14

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Nou leuk en bedankt.. Dit word een kort potje voor dit zielige burgertje.. Pff alweer der snel uit Sad

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum