Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #21 - Op zoek naar yeti

+10
Hank1705
v8power
Debby
artishocking
morkreb
Moustache
Miejster
Natjuh89
Тхенекаъ
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 15 van 15]

351Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 15 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti za 18 dec 2010, 00:12

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik was gedoemt te falen met miejster als meester cupido. Heb nog een poging ondernomen om voor goed/slecht koppel door te gaan maar had daar eigenlijk vrij weinig hoop op. Sad

Haha, tis je vergeven hoor Dorien. Je vervanger was al geregeld Very Happy
Hoe is het concert verlopen?

352Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 15 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti za 18 dec 2010, 00:17

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Natjuh89 schreef:Sorry mam.. Maar als ik moet kiezen tussen een familie of een spel winnen dan ga ik voor een spel winnen.. Hoe slecht het ook is... Sorry..

van je familie moet je het hebben he cheers

concerten ging goed morkreb, 2 down, 1 to go.. ik ben moe! Shocked

https://weerwolfenco.actieforum.com

353Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 15 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti za 18 dec 2010, 00:35

Gast


Gast

ik zei in het ww blok al, hopen dat er 1 niet stemt van de burgers... en jah hoor... dank daar voor graafoto xD
anders hadden jullie toen al gewonnen Razz
maar goed was een zeer geslachte ronde na mijn idee Smile

354Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 15 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti za 18 dec 2010, 00:53

v8power

v8power
Spammer i.o.

[quote="DJRubble"]ik zei in het ww blok al, hopen dat er 1 niet stemt van de burgers... en jah hoor... dank daar voor graafoto xD


klopt helemaal maar dan hadden we nog moeten wachten tot de conversie compleet was dus er was nog een burger gesneuveld waarschijnlijk
maar had de burgers goed op 1 lijn op het laatst en ook geen ziener theneka hadden jullie als wolven al snel te pakken dus het was een hoop giswerk maar we zaten redelijk goed
alleen had ik pers. de conversie niet verwacht
het bleef nu zes om zes maar had ook anders kunnen zijn
met dank aan artichocking en hank en miejster die ik 1 nacht kon redden en me zo bij de burgers kon voegen

355Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 15 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti za 18 dec 2010, 13:37

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

natjuh was ketter, dat was overduidelijk (vond ik dan Razz)
morkreb verdacht ik van verhullende wolf nadat hij doodging, maar was niet zeker
verder dacht ik moustache apostaat (pas nádat ik dood was, maar t gaat om t idee Razz), maar had geen rekening gehouden met conversie
(huh wat? conversiewolf? Razz )

misschien heb ik deels mijn eigen glazen ingegooid toen ik eerst Debby vertrouwde (die had ik beschermd 1e nacht, dus vandaar), en daarna Miejster, maar over het hele spel gezien is die ene keer dat Graaf niet had gestemd (kan gebeuren, geen verwijt hoor Wink ) fataal geweest Smile

Op naar het volgende potje Very Happy

356Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 15 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti za 18 dec 2010, 13:40

laura

laura
Spammer i.o.

was een erg leuk potje!!!! op naar de volgende! ik heb vanaf me wolkie alles mee zitten lezen en wat was het spannend hahaa

357Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 15 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti za 18 dec 2010, 14:30

karina

karina
Veelbelovend spammer

Dorien schreef:
Natjuh89 schreef:Sorry mam.. Maar als ik moet kiezen tussen een familie of een spel winnen dan ga ik voor een spel winnen.. Hoe slecht het ook is... Sorry..

van je familie moet je het hebben he cheers

concerten ging goed morkreb, 2 down, 1 to go.. ik ben moe! Shocked

@ Dorien ; heel veel succes vanavond.

@ ex expeditieleden, bedankt voor jullie reacties, ik heb het heel leuk gevonden om de verhaaltjes een keer te schrijven.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 15 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum