Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #21 - Op zoek naar yeti

+10
Hank1705
v8power
Debby
artishocking
morkreb
Moustache
Miejster
Natjuh89
Тхенекаъ
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 15]

26Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 16:03

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

ik doe niet kinderachtig;)..!! En ik heb al zekers geen babysitter nodig.!!

Maby kan ik pap of mam helpen

27Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 16:11

laura

laura
Spammer i.o.

volgens mij mis ik wat wie is pap en mam? haha

28Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 16:12

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Lees mijn allereerste post even wat grondiger Wink
Jij bent een stagiaire en studente mythologie.

https://weerwolfenco.actieforum.com

29Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 16:34

v8power

v8power
Spammer i.o.

toe hank en natjuh wees nu eens niet zo vervelend
ik wil niet steeds achter jullie aanmoeten als ik bij het vuur zit
dus geen ruzie meer maken en geen kattekwaad uithalen

30Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 16:37

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Off topic
hebben de die hard weerwolvers van nwu/mosp opeens ook zo'n déjà vu? Ik moet opeens erg denken aan de ronde 'Het familiediner' met rondspringende Roel en Linda ^^

https://weerwolfenco.actieforum.com

31Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 16:44

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

v8power schreef:toe hank en natjuh wees nu eens niet zo vervelend
ik wil niet steeds achter jullie aanmoeten als ik bij het vuur zit
dus geen ruzie meer maken en geen kattekwaad uithalen

sorry mams.. zal het niet meer doen

32Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 16:45

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dorien schreef:Off topic
hebben de die hard weerwolvers van nwu/mosp opeens ook zo'n déjà vu? Ik moet opeens erg denken aan de ronde 'Het familiediner' met rondspringende Roel en Linda ^^

helaas, toen zat ik er nog niet bij geloof ik Sad
mijn eerste rond was denk ik die in het gekkeninstituut geek

33Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 16:51

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ah ja, toen had ik een schoenenverslaving met Stefan als spelleider Razz en toen won ik als laatst overgebleven wolf, muawhahahaa.
En bij het familiediner was jij inderdaad niet. Ik heb nog steeds die stamboom ergens staan. V8power, Moustache, Karina, Black Knight, Bluzz, Mini, Roel, Gert.. bijna allemaal spelen hier nu (Stephen niet, verrekte afvallige. Ik schaam me voor mijn ex-dual)

https://weerwolfenco.actieforum.com

34Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 16:54

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Sorry Sad Ik zal nog wel even wat hout voor je ophalen.. dan stoken we het lkkr warm;)

35Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 16:55

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Jammer dat er eigenlijk nog maar een paar echt regelmatig meespelen Sad
V8Power (bijna) elke ronde, Moustache zo nu en dan, Karina gestopt, Black Knight laatste paar rondes al niet meer, Bluzz eigenlijk nooit meegedaan in een ronde?, Mini zo nu en dan, Roel al een tijd niet meer, en Gert bijna altijd

36Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 16:58

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Karina spreek ik sinds gisteren over de mail weer, had gezegd dat ze welkom was zich in te schrijven voor de huidige ronde maar ja, die is inmiddels van start gegaan. Black knight is inderdaad verdwenen, weet niet waar, wanneer of waarom. En Bluzz heeft een poosje terug wel een ronde meegedaan maar hij lag er vrij vlot uit en heeft zich daarna niet meer laten zien voor zover ik weet.

https://weerwolfenco.actieforum.com

37Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 18:10

Moustache

Moustache
Junior spammer

Dorien schreef:Hadden we nou maar een goeie babysitter aan deze expeditie toegevoegd.. Rolling Eyes
De eerste de beste yeti zal er wel geschikt voor zijn. Als ze teveel kabaal maken of rondrennen opeten. Dat zal ze leren......

38Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 18:20

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

"Wist je dat deze pilletjes fantastisch vuurwerk geven als je ze in het vuur kapt?"

*Korte explosies volgen*

"Gelukkig dat we er zo veel hebben, kijk!!" * Haalt een doosje dehormonisatie pillen uit*
"Dehormonowat? Gelukkig dat we dit dus duidelijk niet nodig hebben. Ze zien er trouwens totaal onappeteitelijk uit..."

*Gaat ostentatief naast Do zitten*

39Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 18:43

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik ben terug uit koud Duitsland (-10C°) waar ik de gehele dag in de koude buiten moeten werken heb, kom ik hier terug in de kou.

40Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 18:45

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Dutske toch :p

*Knuffelt Graafoto*

41Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 19:13

Debby

Debby
Senior spammer

Ach Graaffie,troost je,het is hier niet anders.

42Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 19:17

karina

karina
Veelbelovend spammer

oh wat jammer jullie zijn al gestart. Had ik ff niet gezien. Nou dan volgt deze Yeti het wel van de zijkant WHOHAHAHA Wink

43Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 19:19

Miejster

Miejster
Senior spammer

Theneka schreef:"Wist je dat deze pilletjes fantastisch vuurwerk geven als je ze in het vuur kapt?"

*Korte explosies volgen*

"Gelukkig dat we er zo veel hebben, kijk!!" * Haalt een doosje dehormonisatie pillen uit*
"Dehormonowat? Gelukkig dat we dit dus duidelijk niet nodig hebben. Ze zien er trouwens totaal onappeteitelijk uit..."

*Gaat ostentatief naast Do zitten*

Theneka, dit kan ik echt niet dulden! Die duizenden en miljoenen micro-organismen die mee de lucht ingaan. De hele habitat van de ijsluis om zeep! Je brengt zo het hele ecosysteem hier aan het wankelen.

*pakt de pilletjes in beslag en steekt ze achter slot en grendel*

Vanavond zal ik wel koken ook hoor. Wat denken jullie van een pasta met peulgroenten en soja.

44Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 19:19

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Mededeling:
Karina is aan de deelnemers toegevoegd

Ik had er al rekening mee gehouden dat ze mee wilde doen dus heb ik nog wel een rol in de aanbieding =)
Natjuh en Hank, gefeliciteerd, jullie hebben een gouvernante gekregen.
Graafoto en V8power, goed nieuws, de opvoeding van jullie niet al te gemakkelijke kinderen is uit handen (maar hen nu niet verwaarlozen hè).

Miejster, bezwaar als ik toch maar kook vanavond? Peulgroenten... soja... hmm scratch

https://weerwolfenco.actieforum.com

45Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 19:35

karina

karina
Veelbelovend spammer

Zo Natjuh en Hank> hier ben ik dan, wat verlaat dat wel. Maar ....... erop voorbereid om jullie in toom te houden en jullie arme ouders wat te ontlasten. Natuurlijk is het niet alleen kommer en kwel hoor, ik ben een sportieve juf die ook leuke avonturen met jullie wil gaan beleven. Maar maak me niet boos!!!

46Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 19:47

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

(pssst, als jullie willen weten wat er gebeurt met een boze Karina... bekijk dan haar avatar eens goed!)

https://weerwolfenco.actieforum.com

47Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 20:10

morkreb

morkreb
Junior spammer

Hey Karina, leuk dat je ook mee doet Cool

48Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 20:14

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Fun xD Hoe meer zielen hoe meer vreugd xD Anyway, heb al gegeten... Wok met verse wortels, rijst en tofu Smile twas lekker ze xD

49Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 20:17

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Misschien kun je deze ronde een beetje met miejster optrekken Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

50Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 2 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti di 07 dec 2010, 20:24

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Wrm?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum