Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #21 - Op zoek naar yeti

+10
Hank1705
v8power
Debby
artishocking
morkreb
Moustache
Miejster
Natjuh89
Тхенекаъ
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 15]

201Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 21:51

Gast


Gast

het wordt ook allemaal te druk met al die beschuldigingen :S
maar goed ik zie het wel of ik de goeie keuze heb gemaakt of niet. als het goed was weet ik op wie ik moet stem de volgende dag, anti. en als me stem fout was gaat debby er dan aan.

202Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 21:59

Gast


Gast

Hank1705 schreef:
maar nu ik er zo over na denk, is het veel aannemelijker dat Debby een sléchte rol heeft, gezien die andere 2 (slechte) situaties


sorry hank maar als ik er zo over na denk zit je eerst pagina's lang debby te beschermen en dan na invloed van wat mensen ben je ineens compleet de andere kant op in je woorden.
dat vertrouw ik niet. denk dat jij ook een wolf bent die zijn eigen achterste probeert te redden.

203Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 22:01

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Wat is het gezellig hier! Very Happy
Ik ga stemmen tellen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

204Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 22:03

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik ben net thuis van mijn werk

Moustache

205Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 22:08

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Waar miejster zei dat er 10 stemmen waren, telde ik er maar 9 dus nog maar 'ns even over tellen.. Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

206Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 22:15

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Het was koud en ze hadden een vermoeiende tocht achter de rug, dus besloten de expeditieleden eens flink vroeg te gaan slapen. Het was pas half 8 toen iedereen in de slaapzakken kroop en moe als ze waren, was het binnen een half uur stil.

Het voelde voor Miejster als midden in de nacht - eigenlijk was het pas tegen negenen - toen hij wakker werd gemaakt door Dorien, die hem zwijgend gebaarde mee te lopen. Bibberend kroop hij uit zijn slaapzak en zocht zijn sneeuwlaarzen, voorzichtig om de anderen niet te storen. Bij gebrek aan tijd om een iglo te bouwen, lag de expeditie deze keer in een ondiepe grot met een nauwe, half dichtgesneeuwde opening. Je werd er behoorlijk claustrofobisch van en Miejster haalde opgelucht adem toen hij Dorien eruit volgde.
'Wat is er?' fluisterde hij, bedacht zich toen dat ze zijn taal nauwelijks sprak. Hij dacht met verlangen terug aan zijn fijne, warme slaapzak - claustrofobie of niet - en vroeg zich geërgerd af waarom hij uit zijn slaap was gehaald.

'Ssht!' siste Dorien, toen Miejster zijn mond opendeed om aan te kondigen dat hij weer naar binnen ging om verder te slapen. Ze liep langzaam naar voren en gebaarde naar iets, een zwarte schim in de ijzige mist. Met toegeknepen ogen probeerde Miejster het duister te doorboren en toen snakte hij naar adem.
Daar was het! Het doel van deze hele expeditie. Langzaam liep Miejster dichterbij en vol bewondering bekeek hij de glanzende witte vacht, de intelligente kop met donkerbruine ogen en de indrukwekkende tanden en klauwen. Een yeti. Eindelijk. Vol heilig respect kwam hij over het ijs nog naderbij.

Dorien was niet ver van de ingang van de grot blijven staan en keek toe hoe Miejster de yeti benaderde. Getroffen door zijn passie voor dieren (ook zonder dat rare taaltje van ze te begrijpen was dit wel duidelijk geworden) had ze besloten vannacht een yeti te lokken en Miejster ermee kennis te laten maken. Terwijl ze zag hoe eerbiedig de dierenactivist het dier bewonderde, wist ze dat het een goede keus was geweest.
Miejster was nu bijna bij de yeti en Dorien begon in hun richting te lopen om de verschrikkelijk lieve sneeuwman ook even onder zijn kinnetje te krabbelen toen er plotseling een alarmerend gekraak klonk. Geschrokken bleef Dorien staan. Voor haar leek het ijs tot leven te komen. De grond rees omhoog, boog moeizaam en scheurde toen onder oorverdovend lawaai uit elkaar. Het ijs spleet open en er klonk een plons toen Miejster kopje onder ging in het zwarte water.
De yeti sloeg op de vlucht en was weldra uit het oog verdwenen.

Gealarmeerd door alle herrie kwamen de overige expeditie-leden bibberend van de kou uit de grot rennen. Daar troffen Dorien aan die een kletsnatte Miejster uit het water probeerde te halen. Gezamenlijk kregen ze hem terug op het land en daar werd hij volledig onderkoeld zo gauw mogelijk naar de grot gebracht.
'Y...y...' stamelde de arme dierenvriend. 'Y...ye...ti...' En hij stierf.

'Zie!' Moustache was op onderzoek uitgegaan na het laatste woord van Miejster en had algauw de enorme sporen gevonden die vlakbij het ontstane wak in de sneeuw gedrukt stonden.
'Er was hier dus een yeti,' reconstrueerde Debby, 'en Miejster zakte door het ijs. Dat is wel een beetje vreemd hè? Of zou de yeti het ijs hebben gebroken?'
'Dat kan,' zei Moustache onzeker. Als deskundige op het poolgebied wist hij dat dieren interessante overlevingstactieken konden ontwikkelen. Misschien stampte bigfoot het ijs kapot waarna zijn prooi verdoofd door het koude water een gemakkelijk hapje was. Dat klonk vrij aannemelijk.
'We trekken verder het gebied in,' eiste Arti, boos en verdrietig door de gebeurtenissen. 'We vinden die yeti en vangen hem voor een Europese dierentuin, dat zal zijn verdiende loon zijn voor het vermoorden van Miejster.'
Aangeslagen als ze waren, stemde iedereen met het niet zo heel erg aardige plan in.

Dorien keek hoofdschuddend toe.

Met dank aan Karina:
Terwijl ze allemaal verslagen bij elkaar stonden splitste Karina zich even af en liep naar Natjuh die, nog niet begraven (in zulke kou blijven ze toch wel goed) onder een deken op de grond lag. 'Waarom, waarom heb je niet geluisterd,' mompelde ze, 'jij domme meid'. Ze tilde voor een laatste maal de deken op om een laatste groet te brengen. Plotseling klonk er een stem. Verbaasd keek ze om zich heen, maar zag niemand die tegen haar praatte. 'Je kunt me niet zien ' vertelde de stem, 'maar ik doe je een voorstel:, je kunt jou leven ruilen tegen dat van Natjuh. Het is jouw schuld dat er verwarring is ontstaan, dus ik bied je een mogelijkheid om dit weer goed maken.'
Karina slikte even, maar kwam toch tot de conclusie dat Natjuh maar moest blijven leven en haar plaats moest gaan innemen.
Ze stemde daarom maar in met het de geboden mogelijkheid van de stem. Ze keek weer naar Natjuh en zag dat de lippen van kleur veranderden en er een ademwolkje uit haar mond kwam. 'Hey!! kom gauw' riep ze naar de anderen. 'Natjuh is niet dood, ik zie ademwolkjes. Waarschijnlijk was ze alleen bewusteloos geraakt!'
Terwijl iedereen bezig was met Natjuh, pakte ze een papiertje en pen uit haar veelzijdige gouvernante tas en schreef: 'als jullie dit lezen ben ik inmiddels vertrokken, ik zeg mijn baantje hier op. Ik houd toch al niet zo van de kou. Ik neem de kleine auto mee. Deze zal ik achterlaten bij het eerstvolgende dorp.'
Ze liept naar de deur. plakte het briefje erop, startte de auto en reed weg. Een paar uur nadien zag 1 van de expeditieleden de auto op slecht 1 kilometer verder staan. Geen Karina te bekennen. Het briefje was het laatste wat de expeditieleden van haar gezien hebben.

Einde van de dag.
Iemand/ijs/yeti, whatever, Miejster is helaas overleden.
Zijn rol was Cupido.
Deze nacht eindigt zaterdagavond 23:00u
Natjuh neemt Karina's rol over en speelt weer mee



Laatst aangepast door Dorien op vr 10 dec 2010, 22:25; in totaal 1 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

207Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 22:17

laura

laura
Spammer i.o.

ik ben benieuwd!!!

208Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 22:18

laura

laura
Spammer i.o.

cupido??? owwww, je hebt romans in mijn lieffie en mij gestoken en nu ben je dood!!!! Crying or Very sad

209Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 22:20

Miejster

Miejster
Senior spammer

Don't worry darling. Zoals eerder gezegd : lees nu alles even rustig na en de overwinning van de burgers is al een stuk dichter. Soms moet je iemand opofferen om het makkelijk te maken.
Go burgers, the road to victory is clear now!

210Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 22:22

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ow ja, voor ik echt bij Natjuh ga.

Ik lieg NIET, dat zou hier iedereen al lang moeten weten.

211Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 22:24

Gast


Gast

hmm minder..
maar oke het is niet anders, gelukkig is het de ziener niet.
anti heb ik nou wel meer vertrouwen in.
dus nu zijn hank en debby aan de beurt!

212Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 22:26

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

NATJUH NEEMT KARINA'S ROL OVER EN SPEELT WEER MEE

https://weerwolfenco.actieforum.com

213Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 22:34

Gast


Gast

Dorien schreef:NATJUH NEEMT KARINA'S ROL OVER EN SPEELT WEER MEE

welke rol? (A) xD

214Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 22:58

karina

karina
Veelbelovend spammer

Even een korte toelichting , ik heb me eruit laten schrijven omdat ik dit weekend wegga. Zondagavond ben ik er weer en zal dan met plezier het verdere verloop van deze Yetironde lezen.
Ik heb Dorien gevraagd of Natjuh mijn plaats kon innemen, omdat ik vond dat zij op een beetje rotte manier uit het spel moest. Vandaar.
Nu .. allemaal nog veel succes, en tot zondag.

groetjes Karina

215Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 23:00

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Jeeh ik mag weer verder met de yetitocht:)

Hey broertje, pap en mam, zag dat jullie zoveel verdriet hadden dat ik heb gevraagd of ik weer terug mocht komen:)
En heb geluk gehad:D

216Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 10 dec 2010, 23:20

v8power

v8power
Spammer i.o.

heyyyy mn kindje gelukkig weer in leven
omarmt nathalie en geeft haar een dikke knuffel

r.i.p miejster jammer dat er burgers zijn die je niet wilde geloven...

217Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti za 11 dec 2010, 09:36

Miejster

Miejster
Senior spammer

Verdorie, ik dacht nu net naast Natjuh op mijn wolkje te gaan zitten... nu zit ik hier alleen.

218Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti za 11 dec 2010, 10:46

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ah, ik denk dat de wolfjes mij ondertussen al gevonden hebben en mij zullen proberen eten...
ik vervoeg je deze nacht wel.

219Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti za 11 dec 2010, 12:40

artishocking

artishocking
Junior spammer

I dont want to say ''I told you so''...but I told you so..

Geloven jullie het NU??? Sad Rip Miejster

220Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti za 11 dec 2010, 13:18

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Jep, ik ben overtuigd.. achteraf gezien ben ik een beetje oerstom geweest Mad

221Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti za 11 dec 2010, 17:03

Gast


Gast

ja debby weten we nu wel echt zeker.. en haar stem zal ik niet meer serieus nemen, maar nu gaat het mij er om de andere wolven te vinden en ik ben er van overtuigt dat hank er 1 van is.

222Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti za 11 dec 2010, 17:48

Debby

Debby
Senior spammer

Sad

223Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti za 11 dec 2010, 19:23

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Rip Miejster.Sad

Ik hoop dat je mijn lkkre wolke je hebt ingenomen ;P

224Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti za 11 dec 2010, 23:26

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Wat een rampentocht was dit... eerst het ongeluk van Natjuh (dat achteraf gelukkig niet dodelijk bleek te zijn geweest), toen het door het ijs zakken van Miejster (wel erg dodelijk) en het onheil bleek nog niet voorbij te zijn.
Die nacht scheurde een groot brok ijs af en viel bovenop de tent en twee expeditieleden kwamen om het leven. Alsof dit nog niet genoeg was brak morkrebs hart toen hij zag wie zich bij de slachtoffers bevond. Laura, de studente en ook geliefde van morkreb was om het leven gekomen. Gek van verdriet stortte morkreb zich een half uurtje later in het ravijn.

Einde van de nacht
De wolven vermoorden Theneka
De heks vermoordt Laura
Morkreb is de geliefde van Laura
Wie zij waren...? Who knows?
Deze dag eindigt zondagavond 23:00u


sorry voor het falende verhaaltje maar heb van 9 uur 's ochtends tot 5 uur 's avonds gerepeteerd en tussendoor weer uitvoerig kennisgemaakt met die geweldige informatiegeving van onze NS ('De intercity naar Den Haag Centraal zal niet stoppen op Gouda, reizigers wordt aangeraden over te stappen op Gouda') dus ik ben een beetje kapot.

https://weerwolfenco.actieforum.com

225Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 9 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti za 11 dec 2010, 23:36

Debby

Debby
Senior spammer

Zo,dat dunt de experditieleden lekker uit.
3 minder,extra ruimte in de tent.

Op wie zullen we nu eens stemmen.
Rarara.

Niet dat t uitmaakt,maar mijn stem gaat naar Moustache

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum