Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #16: Charlie and the Chocolate Factory

+10
Sedative Svardskampe
morkreb
howlin graveyard
graafoto
Natjuh89
Miejster
roger_ke
v8power
Hank1705
Mattio
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 13]

Debby

Debby
Senior spammer

Een wijs man zei : .... girls are always right... nd if they don`t... then they still do

Dat je t effe weet. Razz

Debby

Debby
Senior spammer

Ik ruik meestemmende wolfjes

Of meestemmende burgertjes Very Happy

Ik mag meestemmen dit keer.
Hij scheld me uit dat ik verwaand ben.
Dat laat ik niet op me zitten.
Pas op,anders spuug ik weer iemand in zijn gezicht Twisted Evil Razz

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

artishocking schreef:@ Roger_ke

Stemmen doen we dikgedrukt he!! lol!

Gedaan, niet dat het wat uitmaakt want zo te zien ben ik toch zowat dood Razz

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Verhaaltje komt eraan! Very Happy Eerst even lekker douchen. ^^

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

eerst verhaaltje en daarna douche????Razz:P:P

morkreb

morkreb
Junior spammer

mmmhhaaa, ik wil een voorleesverhaaltje VOOR het slapen gaan Crying or Very sad Razz

Gast


Gast

ik ook!
Mattio, schiet 'ns op Sad ik wil naar bed want ander wordt mevrouw Berendse boos wanneer ik blokuur filo lig te verslapen..

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Volgens mij heeft hij zich zelf meegespoelt in het doucheputje:P

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Onzin. Ik ben al bijna klaar. Very Happy

Gast


Gast

oh shit, dan zijn we verhaalloos!

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Bijna klaar met douchen of het verhaal????? hahah

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Dorien, ik wil morgen van jou de DVD... Ik heb niets aan een leeg hoesje... XD

Heb er wat minder werk in gestoken, maar verwacht de écht interessante moorden maar wanneer ik de film gezien heb. Cool

Hoofdstuk 3: Gedrophaald

Het viel op dat de roeiende dwergjes niet meer zo vrolijk waren als eerst. Enigszins verbaasd keken ze naar het rode plasje vloeistof, waaruit Roger_ke steeds meer oude orgaandelen wist te benoemen. Eén van de oempa-loempa’s (zo hadden ze zich intussen voorgesteld) roerde met zijn vingertje door de rode smurrie en likte eraan. Het had verrassend veel weg van aardbeiensaus, wat het mysterie rondom de persoon van de wonderlijke Wonka nog groter maakte.
Het duurde niet lang of de stemming in de groep kantelde langzaam. Er werd wat geduwd en getrokken en een paar kinderen hingen al spugend boven de chocoladerivier. Debby daagde Sedative uit om eens te zien wie het verst kon kotsen, maar van dat idee alleen al walgde die en hij loosde zijn maaginhoud over één van de oempa-loempa’s, die daardoor op onverklaarbare wijze begon te stomen en te sissen. Dat maakte de al zo verslechterde stemming er niet beter op.
Er werd minder gesproken, maar er waren geen woorden nodig om te omschrijven wat de sfeer had doen omslaan: het moedeloze hoopje Wonka verklaarde alles. Voor het eerst sinds het begin van de rondleiding hadden de kinderen het gevoel dat ze Wonka nodig hadden. Hij wist hier de weg en wist waar ze heen moesten, ook al was dat een zorg die nog ver voor hen lag.
Roger_ke ging ongemoeid door met het ontleden van Wonka’s resten (‘Stukje galblaas hier, jongens!’) en dit wekte de argwaan van v8power, graafoto, howlin graveyard, Debby en Xavyre.
‘Jij bent wel heel geïnteresseerd in de resten van die ouwe oester…’ mompelde graafoto, en hij wreef over zijn nog onbehaarde kin. Iedereen van het vijfschap knikte.
‘Wel gek, dat jij als enige niet walgt als je ernaar kijkt…’ zette Xavyre een duistere blik op.
In zijn wanhoop wees Roger_ke naar Debby. ‘M-maar z-zij!’
‘Zij wat?!’ V8power kwam met een lange dropstengel aangelopen, die hij in zijn beide vuistjes hield. graafoto en Xavyre dwongen Roger_ke op de bodum van het bootje en howlin graveyard hielp v8power met het vastbinden van de ongelukkige patholoog anatoom. Met een luid ‘Hoppa!’ werd Roger_ke overboord gegooid. Links en rechts van het schip (Roger_ke was gezien de omstandigheden niet meer in staat te zeggen dat dat bak- en stuurboord heet bij een boot) stonden howlin graveyard en graafoto, die om beurten de dropstengel naar zich toe trokken. Kleine luchtbubbeltjes borrelden op in de chocoladerivier, en amper een halve minuut later was ook de laatste bubbel boven.

De burgers kielhalen Roger_ke
Zijn rol was: burger.
Einde van de eerste dag. Begin van de eerste nacht.
Deze nacht eindigt vrijdag om 23:00.


De oempa-loempa's zetten een mistroostig lied in:

What'll we do with an innocent sailor,
What'll we do with an innocent sailor,
What'll we do with an innocent sailor,
Earl-aye in the morning?

Gast


Gast

(V8power is een zij, haar vuistjes dus)

Laughing hahahah, dat is wel heel erg. Géén idee waar de dvd is dan xD ik zal morgen 'ns zoeken.

En Roger, het spijt me. Maar je was ook wel erg cru bezig, dat moet gezegd worden.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Vergeef me... Razz Klaag me alsjeblieft niet aan voor seksisme. Sommige namen zijn wel erg moeilijk van geslacht te dienen... :S Mattio eindigt gelukkig op een -o, maar Theneka wordt bijvoorbeeld nogal eens voor meisje aangezien... Razz

Sedative Svardskampe

Sedative Svardskampe
Aankomend spammer

Argh, vergeef mij niet te stemmen Sad. Na school ben ik uitgeput op de bank gedropt en in slaap gevallen.

Debby

Debby
Senior spammer

Dat is geen goed begin,verdorie.
Toch wel jammer dat als er een burger dreigt vermoord te worden,deze niet probeert te overtuigen dat ie een goeie is.

Sorry Roger_ke R.I.P Crying or Very sad

artishocking

artishocking
Junior spammer

Jammer van het verlies van een burgert Shocked
Maar ik ben het wel met Debby eens, waarom geen verweer??

@Mattio en Djali : mocht het nou niet lukken met die film, geef me dan een seintje... Wink (en een mailadres) Very Happy

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Damn, roger waarom geen verweer?
De film


v8power

v8power
Spammer i.o.

jammer roger r.i.p
verweer was mischien toch beter geweest voor mij was het een random gok met een goede reden had ik kunnen veranderen
nu maar eerst weer afwachten ....

Miejster

Miejster
Senior spammer

Yup, roger... ik had nog gevraagd of ik je kon helpen, maar je zag de bui al hangen en had blijkbaar al opgegeven. Volgende keer beter.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Sad R.I.P Roger Sad

Hemeltje wat ook weer een gebeurtenis.. Ik hoop niet dat hij in een van de chocolade repen terecht komt...

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Natjuh89 schreef: Sad R.I.P Roger Sad

Hemeltje wat ook weer een gebeurtenis.. Ik hoop niet dat hij in een van de chocolade repen terecht komt...

Hm.. wie zegt dat hier chocoladerepen gemaakt worden? Suspect
Als ik mee had gedaan wist ik het wel Suspect

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hank1705 schreef:
Natjuh89 schreef: Sad R.I.P Roger Sad

Hemeltje wat ook weer een gebeurtenis.. Ik hoop niet dat hij in een van de chocolade repen terecht komt...

Hm.. wie zegt dat hier chocoladerepen gemaakt worden? Suspect
Als ik mee had gedaan wist ik het wel Suspect

Het is een chocolade fabriek.. dus wat maken ze hier niet:P

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Lieve mensen, vanavond ben ik aanwezig bij een verjaardag. Very Happy Ik verwacht mezelf terug om een uur of twaalf. Daarom zal deze nacht eindigen om 0:30. Wink

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Veel plezier... Drink niet teveel;) Want wil het verhaal nog wel goed kunnen lezen;).... hahahah

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum